Benden hoşlanıyorsan canım demiyceksin cicim diyceksin.
Benden hoşlanıyorsan canım demiyceksin cicim diyceksin.
Avrasya tünelinin açılmasından ziyade,
Tünel yoluna girip tünele girmeden önceki son çıkıştan Çatladıkapı'ya çıkmak benim için daha cezbedici bir durum
Daha önce orada polis olduğunu bildiğim için yoldaki kaza ve sarhoş sürücüyü bildirmek için iki kez o yola girdim.
Her ikisinde de ceza yazmak istemişler ama yazdırtmamıştım.
Zamanında motosikletli devriye olarak iş görüşmesine gittim.Tünel müdürüyle bu konu üzerine kısa sohbet ettik.Açıkça söylemese de benim anladığım,motosikletlerin kaza yapma ihtimali yüksek olduğu için olası bir kaza durumunda tünelin 1 saat kapalı kalması bile maddi zarara neden olacak.Tabi tüm patronlar gibi, Fransız patronlar da bu tarz bir zararı istemiyorlar.
He şimdi ne oldu da açıyorlar artık orası malum.
https://twitter.com/akaraismailoglu/status/1519055269149528072?s=20&t=m0zuPBQLqQWFV9fkbiCC1Q
Habertürkte açıklama yapmış.
28-29 dakika arası aşağı yıkarı 21TL gibi olacak diye bir açıklaması var ulaştırma bakanının.
25 km civarı yolu kısaltıyor , ufak bir sukuter 15 lira yakar , 6 tl daha verip tünelden geçmeye değer , madem geçebiliyorduk açıldığında neden izin vermediler , özellikle kışın köprü yerine tünelden gitmek çok daha cazip , fiziki bir değişiklikmi yapıldı acaba ? yada otomobil geçişi azaldıda gözlerine motorları mı kestirdiler..
Merhaba. Neresi için hesaplayarak 25km fark yarattığını söylediniz? Mesela anadolu yakası e5'den avrupa yakası ataköy tarafına veyahut cerrahpaşa hastanesine yol hesapladığımızda birinde 8 km, diğerinde 11 km fark ediyor.
Köprü tek geçiş 3.25TL. 11km için 100km'de 4 litre yakan bir motor 8,55TL fazla yakıyor köprüden geçerse. Total ekstra maliyet tek yön 3,25+8,55=11,8TL
Avrasya tüneli 21TL. eğer 6-7 litre falan yakan bir motorumuz yoksa köprü hala daha daha mantıklı bence.
Bir haberde bile neden yasak olduğu yazmıyor. Canım Türkiyem be.
Zehirli gazlar konusu yalan dolan. Cabrio araba da mı almıyorsunuz içeri? Kaç arabanın camı açık giriyor? fasa fiso
Bir ara tünele giremediğim için feribot kullandığım esnada sohbet ettiğim bir motorcu başka bir versiyon anlatmıştı. Bu tarz battı çıktı tünellerde küçük vortexler oluşma ihtimali varmış, yurtdışında da benzer tüneller bu nedenle motosiklete kapalıymış. Akla yatkın bir söylem kabul, e noldu vortex ihtimali mi ortadan kalktı şimdi?
Ben kullanır mıyım bilmiyorum, zira Avrupa yakasına geçmekten zaten nefret ediyorum. Belki böyle tur dönüşlerinde falan kullanır mıyım bilemedim zira 1. köprüye girmekten ve Mecidiyeköy vs kısmını geçmekten de nefret ediyorum motorla. Sahildeysem feribota giderim çay sigara olur kafasındayım.
Merhaba , Kadıköy civarından Zeytinburnu Avcılar istikametine gidecek olanlar için hem zamandan hem kilometreden tasarruf edileceği aşikar , e5 in üzerinde köprüye yakın bir konumdaysan zaten ordan devam edilir , motosiklet için aşırı rüzgarlı yağmurlu havada tünel vazgeçilmez olur , köprüden lodos eserken geçtiniz mi ? büyük motorlar bile rüzgarla şerit değiştiriyor , zaten birkaç senedir aşırı rüzgarda köprüye motosiklet girişini engelliyorlar , bu gibi durumlarda evine işine gidecek motosikletli adam için tünel alternatifi olması güzel..
Girdap, kaza, zehirli gaz riski yok olmuşsa para bittiğindendir. Para iyice suyunu çekse daha neler serbest olur acaba? Parasını ver, doktoru döv, vs.
Değil mi? Niye söylemiyorsunuz? Hemen gidip babama bir iki tanesini dövdürteyim bari :D
Lodos yağmur çamur konusunda kesin kez haklısınız ona sözüm yokta 25km fark eden bir yer göremedim.
Vortexten kasıt köprüden geçerken kürünün ortasındayken rüzgarda yukarı aşağı dalgalanmasımı kast ediliyor.Ben tünelden geçerken pek hissetmedim. Gerçi tünelden geçerken durmadığımız içinde hissetmemiş olabilirim.
Şu Avrupa yakasında en nefret ettiğim yerler Mecidiyeköy'ün her bir zerresi, E5'te Haliç girişi, Şirinevler-Çobançeşme sapağı arası, Sefaköy-Avcılar arası. Her türlü trafik kuralını bypass etsem de yine de o bölgelerde olmayı sevmiyorum. Bence Avrasya tüneli sürekli olmasa da arada bir geçişler için iyi bir çözüm. Her gün her gün de olmaz tabi, pahalı kalır.
Avrupa yakası E5'in tamamı berbat. Metrobüs yolu için şeritler daraltılmıştı, bir de anadolu yakasındaki gibi sağda az da olsa emniyet şeridi de yok. Bu akşam Kadıköyden Büyükçekmeceye geldim, bir sürü yerde aralara girmeyip arabalar gibi trafikte bekledim neredeyse.
Mecidiyeköy zaten tam bir cehennem.
Sirkeci Harem feribotu motosiklete maşallah 17 TL olmuş ! 5 dakikada geçilen tünele girmek varken 45 dk feribota kim mahkum olur ?
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)