1 Kasım 2021 Honda Güncel Fiyat Listesi (ZAM)
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
ya ezio senden bişey rica edeceğim.Bu guncel fiyat listeleri başlıklarına bir onceki ayı da link olarak eklesen cok iyi olur.
Şimdi africa ya ne kadar zam gelmiş goremiyorum.
Boylece ay ay geçmişe gitmek hiç problem olmayacak
Guncel fiyat listeleri senden soruluyor o bakımdan sey ettim
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Hırbonen adlı üyeden alıntı
ya ezio senden bişey rica edeceğim.Bu guncel fiyat listeleri başlıklarına bir onceki ayı da link olarak eklesen cok iyi olur.
Şimdi africa ya ne kadar zam gelmiş goremiyorum.
Boylece ay ay geçmişe gitmek hiç problem olmayacak
Guncel fiyat listeleri senden soruluyor o bakımdan sey ettim
Buyur Hırbocum, bir önceki zam listesini link olarak atıyorum buraya: http://www.motosiklet.net/forum/moto...stesi-zam.html
Afrika 6300 TL zam yemiş bir ayda. 2.25 asgari ücrete eş değer. Asıl bomba NC 750 X DCT'de. 8100 TL zamlandı ve piyasada hala motor yok. Fırsatçı galericiler saplamaya devam ediyor..
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Buyur Hırbocum, bir önceki zam listesini link olarak atıyorum buraya:
http://www.motosiklet.net/forum/moto...stesi-zam.html
Afrika 6300 TL zam yemiş bir ayda. 2.25 asgari ücrete eş değer. Asıl bomba NC 750 X DCT'de. 8100 TL zamlandı ve piyasada hala motor yok. Fırsatçı galericiler saplamaya devam ediyor..
Nc alemin krali oldugu icin zamlardan da aslan payini aliyor
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Alemim kralı NC olamaz, o gitsin sahilde kumla oynasın
Bu paraya gider 2. el 2020 Tracer 900 alırım, krallar kralı olurum
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Alemim kralı NC olamaz, o gitsin sahilde kumla oynasın
Bu paraya gider 2. el 2020 Tracer 900 alırım, krallar kralı olurum
aynısını yazmaya gelmiştim. Geçen yıl Doğu Batı'da 82.xxx TL'ye "stokta yok beklemelisiniz" dedikleri için almadığım motosiklet. Hayır 1 yılda naptı da bu kadar zamlandı? Gerçekten ekonomik sebepler bir kenara bırakılırsa bu artışı anlamak çok güç.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum.
Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin.
En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
-
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
Daha önce de yazdim,
Nc nin hakki min 70hp olmasi lazim.
Jazz 1.5Ls(120hp) blogunun uyarlamasi oldugu icin alinan max guc bu sekilde,
Hee,harita ve sıkıştirmayla oynasalar,bu sefer devir bandi yukarilara gidecek bu da alt devirlerde isteksizlik ve yuksek yakit tuketimi olacak.
Fren konusunda ise,o cüsseye öne dual disc kaliper şart.
-
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
git demek neyse de harbiden durmuyor. o nasıl fren. frene basıyorsun, "bastım mı ya" diye sorduruyor insana. suzuki'de de bazı modeller böyle. Mt09'da bir fren var mükemmel yapmışlar ama nc'de şaşırtan bir detay gerçekten. bloğu demir döküm gibi yapıyorlar o yüzden hızlanmıyor desem tamam ama aynı şekilde frene basınca da o ağırlık etkisini göstermeli diye düşünüyorum. sanki ya birşeyler eksik yada tam performansında değil. 3 ayrı nc denedim hepsi aynıydı hatta en son TMF eğitmeninin NC'sini de deneyince söyledim artık. sadece "NC de o aradığın fren yok, haklısın" diyebildi.
Eski bir R25'ci olarak yazmaya geldim. Gerçekten 250 cc kategorisinde R25 kadar şekil şukul şukela 2.bir motosiklet yok. O kafa tasarımı insana kendini sport hissettiriyor. Ta ki keyiflenip "bi kitap alayım yanıma da kafede içerken okurum ya" diyip "aa çanta yok, takılırsa şeklim bozulur. Ne yapıcaz" diye sorana kadar. Kitap okumuyorsanız sorun kalmıyor. Zaten bunu yapmıyorsanız R25 sürücü değiştirir çok uzun sürmez.
Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum.
Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin.
En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
Nc alemin krali oldugu icin zamlardan da aslan payini aliyor
Kesinlikle doğru tesbit,çok haklısınız,
-
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
nicknamer adlı üyeden alıntı
aynısını yazmaya gelmiştim. Geçen yıl Doğu Batı'da 82.xxx TL'ye "stokta yok beklemelisiniz" dedikleri için almadığım motosiklet. Hayır 1 yılda naptı da bu kadar zamlandı? Gerçekten ekonomik sebepler bir kenara bırakılırsa bu artışı anlamak çok güç.
2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Daha önce de yazdim,
Nc nin hakki min 70hp olmasi lazim.
Jazz 1.5Ls(120hp) blogunun uyarlamasi oldugu icin alinan max guc bu sekilde,
Hee,harita ve sıkıştirmayla oynasalar,bu sefer devir bandi yukarilara gidecek bu da alt devirlerde isteksizlik ve yuksek yakit tuketimi olacak.
Fren konusunda ise,o cüsseye öne dual disc kaliper şart.
Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:
1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:
1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.
Hocam yanlişim varsa düzelt,yakindan inceledigim kadariyla,
Cb500F ile nc750 nin ön maşa lari birebir ayni gibi.
Iki motor arasinda ortalama 30kg yürur agirlik farki var.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
blueway2 adlı üyeden alıntı
Kesinlikle doğru tesbit,çok haklısınız,
Haklı olmasının sebepleri nelerdir Bluewaycim? Kral olmasının argümanlarını önümüze serer misin az yakması dışında?
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Hocam yanlişim varsa düzelt,yakindan inceledigim kadariyla,
Cb500F ile nc750 nin ön maşa lari birebir ayni gibi.
Iki motor arasinda ortalama 30kg yürur agirlik farki var.
Haklısın levend84 üstadım, maşaların gövdesi aynı. Sadece içteki "spacer"lar, yaylar ve (çok büyük ihtimalle) valf ayarları farklı. Ben yağ viskozitesi, yay ve "airgap" miktarını Hyperpro tavsiyesine göre değiştirmiştim, ayrıca mesnette de 1cm yukarı kaydırmıştık. Manyak fark etti.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Şimdi yalan yok her ikisini de kullanmış biri olarak CB500F'ten hallice iyi gidiyor NC, o kadar da hakkını yemeyelim. 150km/s'te benim CB500F artık tamam derken NC daha yeni başladık modunda oluyordu ve o hızda çok çok daha konforlu gidiyordu. Ama CB500F de şehir içinde kıvraklığıyla NC'nin eline veriyor. O yüzden bugün gelse NC yerine CB500X alırım mesela. Senede 3-4 sefer uzun yol yapıyorum, %90 şehir içi kullanıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:35 ----------
2017 Aralık'ta NC'yi çaldırdım, 2018 Mart'ta (3,5 sene önce) 33.500₺ diyorlardı NC'ye, pahalı bulup almamıştım. Keşke alsaymışım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------
Üstadım durmuyor diyorlar da gayet duruyor NC. Biri opsiyonel iki mühim şart var:
1. İyi lastik olacak,
2. (Opsiyonel) Ön amortisör yayları motorun cüssesine göre zayıf, sertleştirilmeleri gerekiyor. Sertleşince daha iyi tutuyor frenler - bendeki tecrübe bu şekildeydi.
Ya da şöyle izah edeyim muhtemelen CB500F'in naked olmasından kaynaklı 150 de tamam deme durumu olabilir, 500R'a arkaya topcase koyduğunda sırıtmasa "bence" ivme, yüksek hızlardaki konfor açısından çok bir farkı olmayacak. Tork farkı açısından da oynasa oynasa 5 saniye oynar. 180 civarı hızlarda bile rüzgar öyle ahım şahım etkilemiyor. Yani nerdeyse non-stop İstanbul Ankara yaptım of aman ne rüzgar yedik, belim koptu falan dertlerim olmadı. Asıl bahsetmek istediğim şu, motoru kötülemek istemiyorum bu arada, aralarında 50k fiyat farkı oluşturacak ne var? Onu merak ediyorum.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Haklısın levend84 üstadım, maşaların gövdesi aynı. Sadece içteki "spacer"lar, yaylar ve (çok büyük ihtimalle) valf ayarları farklı. Ben yağ viskozitesi, yay ve "airgap" miktarını Hyperpro tavsiyesine göre değiştirmiştim, ayrıca mesnette de 1cm yukarı kaydırmıştık. Manyak fark etti.
Bu arada geçen Motoface'te CB500F'in de yağlarını değiştirttim; bunun da viskozitesini 10'dan 15'e çıkarttı Eyüp Usta, airgap'i de artırdı bir de preload'ı dipledi, güzel oldu CB500F. Ben sonradan preload'ı bir birim gevşettim (static sag falan iyiydi de kullanımı çok rahatsızdı), şu anda ön arka uyumu, konfor ve stabilite şu anda 10 numara. (Tabi ki CB500F'in tasarım sınırları içerisinde kalmak koşuluyla...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Ya da şöyle izah edeyim muhtemelen CB500F'in naked olmasından kaynaklı 150 de tamam deme durumu olabilir, 500R'a arkaya topcase koyduğunda sırıtmasa "bence" ivme, yüksek hızlardaki konfor açısından çok bir farkı olmayacak. Tork farkı açısından da oynasa oynasa 5 saniye oynar. 180 civarı hızlarda bile rüzgar öyle ahım şahım etkilemiyor. Yani nerdeyse non-stop İstanbul Ankara yaptım of aman ne rüzgar yedik, belim koptu falan dertlerim olmadı. Asıl bahsetmek istediğim şu, motoru kötülemek istemiyorum bu arada, aralarında 50k fiyat farkı oluşturacak ne var? Onu merak ediyorum.
Bilmem ki, bugün CB500F gelse fiyatı ne kadar olurdu acaba? 2018'de MT-07'ye yakın fiyatlarda satılıyordu. Herhalde şu anda 90.000'den aşağıya gelmezdi fiyatı. Rakiplere göre pahalı kaldığı için silindi piyasadan zaten. Yoksa çok güzel motosiklet. Hele şu son 2021 modeller acayip oldu. Bugün CB500F ve CB500X gelse ben NC'nin yüzüne bakmam şahsen. Bunları alır aradaki fiyat farkına da donatırım. (Yalnız tork farkı iki kişi veya yüklü kullanımda NC'nin lehine bu arada...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bu arada geçen Motoface'te CB500F'in de yağlarını değiştirttim; bunun da viskozitesini 10'dan 15'e çıkarttı Eyüp Usta, airgap'i de artırdı bir de preload'ı dipledi, güzel oldu CB500F. Ben sonradan preload'ı bir birim gevşettim (static sag falan iyiydi de kullanımı çok rahatsızdı), şu anda ön arka uyumu, konfor ve stabilite şu anda 10 numara. (Tabi ki CB500F'in tasarım sınırları içerisinde kalmak koşuluyla...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:59 ----------
Bilmem ki, bugün CB500F gelse fiyatı ne kadar olurdu acaba? 2018'de MT-07'ye yakın fiyatlarda satılıyordu. Herhalde şu anda 90.000'den aşağıya gelmezdi fiyatı. Rakiplere göre pahalı kaldığı için silindi piyasadan zaten. Yoksa çok güzel motosiklet. Hele şu son 2021 modeller acayip oldu. Bugün CB500F ve CB500X gelse ben NC'nin yüzüne bakmam şahsen. Bunları alır aradaki fiyat farkına da donatırım.
bu motoface nasıl iyi mi ? Africa nın bir sonraki amortisor bakımını yetkili serviste yaptırmayı dusunmuyorum.
-
Cb500x son kasalarinda upside süspansiyon ve dual disc kaliper var.frenlerini çok övuyorlar,gunahlari boynuna..
-
Hırbonen adlı üyeden alıntı
bu motoface nasıl iyi mi ? Africa nın bir sonraki amortisor bakımını yetkili serviste yaptırmayı dusunmuyorum.
Yaptırma zaten yetkili servis amortisörden ne anlar? Ben çok memnun kaldım, tavsiye ederim.
-
Kocaeli İl Temsilcisi
ShipShaq adlı üyeden alıntı
Nedir bu NC'nin olayı anlamadım gitti. Git desek gitmiyor dur desek durmuyor az yakıyor desek o da değil bastın mı cayır cayır da yakıyor. Benim 500R bundan az yakıyordu ve hemen hemen aynı gidiyor. Arkaya çanta taksan zaten CB500F ile aynı konforu verir ama 2 katı fiyatı var. Tip desen o da yok tabii kişiye göre değişir. Bi R25'cileri bi NC'cileri çözdüğüm gün kurban kesecem.
NC 750 yerine CB 500 serisi kullanmak daha mantıklı. En azından daha ekonomik ve daha hafif. NC 750 ağır bir motor. Tek avantajı ön tarafta kask bagajı var. 2021 modelinin benzin kapağı bile elde kalıyor hala. Arka maşa benim motorla aynı, balkon demirinden yapılma.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)