Kymco Türkiye'ye DoğanTrend'le Tekrar Giriş Yaptı
Reklamlar
-
Doğan Trend Otomotiv, motosiklet dünyasının scooter sınıfındaki en büyük isimlerinden KYMCO’nun Türkiye’deki yeni yetkili distribütörü oldu.
KYMCO açıklamasına göre, yıllık 1 milyon adedin üzerindeki üretimiyle küresel oyuncular arasında yer alan ve kendi kategorisinde Avrupa pazarında 3’üncü sırada bulunan KYMCO’nun, onbinlerce kullanıcısı olduğu Türkiye pazarındaki yaygın hizmet ağı da Doğan Trend Otomotiv ile daha da güçlenecek.
Modern teknoloji ve stil sahibi motorlarıyla üretimine hızla devam eden KYMCO, ayrıca elektrikli modellerini de kullanıcılarla buluşturmaya hazırlanıyor. KYMCO Türkiye’de; Agility 125i +16, Agility 125i Carry, People S 125i, People S 150i, Xtown 250i ve Downtown 350i TCS modellerini satışa sunmaya hazırlanıyor.
KYMCO, tüm dünyadaki kullanıcıların kalbini kazanacak kişisel araçlar yaratmak hedefiyle 1964 yılında Tayvan’da kuruldu. KYMCO, ilk olarak Japon devi Honda’nın motosikletlerinin üretimiyle scooter üretimine başladı. Zaman içerisinde kullanıcılarına günlük yaşamda en iyi sürüş deneyimini sunmak için daima kendini geliştirmeye devam etti.
1992 yılında Honda’dan bağımsız olarak geliştirdiği kendi markası altında pazarlanan ürünleri satışa sunmaya başlayan KYMCO, 2003’de küresel pazarlara odaklanarak büyümesini hızlandırdı. 2014 yılında 50. yılını kutlayan marka, son yarım asırda 100 ülkede 10 milyondan fazla üretim yaparak büyük bir başarı ortaya koydu. Teknolojik yatırımlarına aralıksız devam eden marka aynı zamanda önemli, premium motosiklet markalarına motor ve komponent sağlıyor.
Türk motosiklet severler ise KYMCO’yu yakından tanıyorlar. Önceki yıllarda oldukça başarılı bir satış performansı sergileyen markanın yaygın bir satış ve servis ağı bulunuyor. Yeni dönemde, Doğan Trend Otomotiv Ticaret ve Teknoloji AŞ tarafından temsil edilecek olan markanın önceliği yeni modelleri getirmek olduğu kadar mevcut müşterilerin daha iyi bir hizmet alması olacak.
Türkiye pazarına sunduğu ürünler arasında günlük kullanımlarından teslimat sccoterlarına, keyifli şehir turlarından uzun yolculuklara kadar birçok modeli bulunuyor.
Bu yeni güç birliği neticesinde 2021 yılında sunulacak olan modeller arasında, kalabalık kentlerde ve kırsal alanlarda kolay manevra kabiliyeti ve çevikliğiyle eğlenceli sürüşler sunan Agility 125i +16, çok yönlü taşıma çözümlerine ihtiyaç duyanlar için üstün özelliklere sahip teslimat scooterı Agility 125i Carry, tasarımı, konforu ve yakıt tüketimiyle scooter dünyasında fark yaratan People S 125i ve People S 150i, Sport Touring scooterlara yeni standartlar getiren Xtown 250i ve kısa ya da uzun mesafe yolculuklarda sürücüsüne dinamizm katan Downtown 350i TCS yer alıyor.
- 'Türkiye’mize tüm Avrupa’yı hedefleyen üretim tesisini kazandırmayı umuyoruz'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Doğan Holding Otomotiv Grubu şirketleri ve Doğan Trend Üst Yöneticisi (CEO) Kağan Dağtekin, otomotiv işlerini büyütmeyi ve çeşitlendirmeyi amaçladıkları, kısaca “4x4” adını verdikleri stratejik planlarını hayata geçirmek için var güçleriyle çalıştıklarını ifade etti.
Dağtekin, “Mutluyuz, çalışmalarımız meyvelerini vermeye başladı. KYMCO ile önemli bir adım attığımıza inanıyoruz. Kısa vadede motosiklet iş hacmimizi yeni markamızla beraber en az ikiye katlamayı uzun vadede ise Türkiye’mize tüm Avrupa’yı hedefleyen üretim tesisini kazandırmayı umuyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.
KYMCO Türkiye için merkezi yapılanma çalışmalarına hızla başladıklarını belirten Dağtekin, ilk olarak Avrupa’da başarılarıyla öne çıkan scooter modellerini ve ardından elektrikli modelleri de ürün gamına ekleyeceklerini kaydetti.
Kaynak: AA
Reklamlar
-
Yalnız revonex modeli harika görünüyor.
-
350lik downtown a ön teker 14 inçlik lastik koymuşlar ağırlık 184 kg 250 lik xtown ön teker 16 inç koymuşlar 195 kg garip.
-
Alman_ adlı üyeden alıntı
350lik downtown a ön teker 14 inçlik lastik koymuşlar ağırlık 184 kg 250 lik xtown ön teker 16 inç koymuşlar 195 kg garip.
Ben de Xtown-Downtown-Forza 250 karsilastirmasi icin baktim hemen. Agirlik, boyut, aks mesafesi ilginc bir sekilde Xtown Downtown'dan daha buyuk. Yanlis yazmis olabileceklerini dusunuyorum, globalden karsilastirmaya da usendim.
21HP - 28HP - 19 HP
20Nm - 30Nm - 24Nm
195kg - 184Kg - 182Kg
2250 x 800 x 1385 mm - 2250 x 780 x 1310 mm - 2.140 x 755 x 1.470
785 mm - 775 mm - 780 mm
1545 mm - 1.553 mm - 1.510
13 LT - 12.5lt - 11.5lt
100/80-16 - 120/80-14 - 120/70-15
120/80-14 - 150/70-13 - 140/70-14
-
Sıfır moto alacak olsam iyi haber derdim. Fakat iyi haber değil. Çünkü, Kymco 2. elleri belirsiz durum nedeniyle piyasası biraz düşmüştü. Hatta Xciting400 bakmaya başlamıştım. Şimdi distribütor sorunu çözüldüğü için fiyatları onlarda günceller. Yani çuvalladık
-
DoğanTrend ile koskoca Suzuki'nin hali ortada
İnşallah yanılırım ama piyasaya hareket olarak pek birşey katmayacaktır.
-
Downtown 350i TCS modelinin Türkiye sitesi ile küresel sitesi arasında hem aynı değerler hem farklı değerler var.
Türkiye Sitesindeki sayfası
Küresel Sitesindeki sayfası
Kuru ağırlık farklı, Lastik ölçüleri aynı.
Tork ve beygir değerleri çok yakın ama hangi devirlerde verdiği farklı. Belki bu yakıt haritası değiştirildiğinden falandır ama emin değilim.
Sele yükseklikleri farklı ve aracın boyutlarında da bir miktar farklılık mevcut.
-
Bence güzel iş yapmışlar Kymco ile. Vespa ve Aprilia da Doğan Trend'de ve satışlar fena değil diye biliyorum.
-
Xtown 250 resmi var sitede. Ama getirirler mi bilmem. Xtown 125 getirmişlerdi. O ağır kasaya 125 lik blok bence pek uygun değildi. Xtown 250 piyasadaki 250 lik scooterlar arasında güzel bir alternatif olur umarım. Xtown250 Şeker gibi bir şey. Fiyatını duyunca fikrim değişebilir.
-
çok güzel haber, kymco nun silinip gitmesi hiç içime sinmiyordu. su people s150 de en azından 15-16 bg falan olsaydı tadından yenmezdi.
x-town oturuş pozisyonu çok güzel bir aletti, sırf 125cc diye vazgeçmiştim. gelsin şu yeni modeller de bi görelim. inşallah fuara kadar su pandemi belası azalır da gidebiliriz.
Aşırı hız ve dikkatsizlik motorcunun en büyük düşmanıdır.
-
çok güzep haber, kymco nun silinip gitmesi hiç içime sinmiyordu. Bu distribütör ile silinip gideceği kesinleşti. En azından Kymco'dan umudu kesmek için artık bir sebep var.
-
Dogan grubu parayi sacacak yer ariyor diye degerlendiriyorum bunu. Neden hic bir sekilde kurumsal olarak ilgilenmedikleri markalara cokmeye calisirlar anlamam.
Soyle bir ornek vereyim: Suzuki genel merkezde motosikletlerle ilgili tek arkadas vardi. Bunun disinda motosikletler konusunda bilgi sahibi kimse calismiyor Suzuki bolumunde. O motosikletlerle ilgilenen arkadas da artik oradan ayrildi MV Agusta Turkiye'de calisiyor.
Dogan grubunun motosiklet markalarina ekip acisindan yatirimi bu sekilde.
-
ALİCEM adlı üyeden alıntı
Yalnız revonex modeli harika görünüyor.
0-100 de 4 sanıye yazmıslar sonunda teknık ozelliklere demekkı motora guvenıyorlar, fiyatlar cf moto ile rekabet edebılırse iş yapar
-
plectrum adlı üyeden alıntı
0-100 de 4 sanıye yazmıslar sonunda teknık ozelliklere demekkı motora guvenıyorlar, fiyatlar cf moto ile rekabet edebılırse iş yapar
Motor elektrikli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------
Sj's adlı üyeden alıntı
Dogan grubu parayi sacacak yer ariyor diye degerlendiriyorum bunu. Neden hic bir sekilde kurumsal olarak ilgilenmedikleri markalara cokmeye calisirlar anlamam.
Soyle bir ornek vereyim: Suzuki genel merkezde motosikletlerle ilgili tek arkadas vardi. Bunun disinda motosikletler konusunda bilgi sahibi kimse calismiyor Suzuki bolumunde. O motosikletlerle ilgilenen arkadas da artik oradan ayrildi MV Agusta Turkiye'de calisiyor.
Dogan grubunun motosiklet markalarina ekip acisindan yatirimi bu sekilde.
Yedek parça gelsin, motor gelsin. Usta meselesini biz çözüyoruz zaten. Kymco aldın mı, usta kim?, Yedek parça kimde var? Hepsini öğreniyorsun. Bizim gayri resmi distribütörümüz bilem vardı?
''Bir adam hangi yolda gidiyorsa, o yol onun kendi seçimidir.'' İp Man
-
oo gene bi ölü yatırım daha. sanki kymko satış patlaması yapacak. yakında hyosung'u falan da alırlar bunlar.
bu ülkede honda dışında, xmax'in 5/3 hatta 2/1 fiyata satılmadığı sürece hiç bir maxi scooteri satamazsın zaten.
sonra sağda solda derler ki, "omo o motoru eski dostrobotor gotordo boz bokmoyoroz"
-
plectrum adlı üyeden alıntı
0-100 de 4 sanıye yazmıslar sonunda teknık ozelliklere demekkı motora guvenıyorlar, fiyatlar cf moto ile rekabet edebılırse iş yapar
Elektrikli motosiklet olduğundan 4 sn gayet normal.CF Moto ile çok ayrı kulvarda.Fiyat olarak çok düşük fiyat beklemek lazım.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
Başarılı olmaları Türkiye ikiteker camiası adına hayırlı olur.
https://www.youtube.com/watch?v=bCuwTfO8e9w
Şunu YBR CBF parasına verseler be ya...
Motorun sesi uçak sesine benziyor. Alırım Akrapoviç'in anaktarını diyo.
11 saniyede 205 km/h. Yamaha MT07 nin yarı süresi.
Bir de benzincilere nanik yapardık. Fenamı?
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Bence güzel iş yapmışlar Kymco ile. Vespa ve Aprilia da Doğan Trend'de ve satışlar fena değil diye biliyorum.
Vespa ve Aprilia kullanıcı grubu markaya sadık insanlar.
Kymco'yu piyasaya tutundurmak daha zor olacaktır.
İnşallah başarılı olurlar
-
AzÇok adlı üyeden alıntı
Başarılı olmaları Türkiye ikiteker camiası adına hayırlı olur.
https://www.youtube.com/watch?v=bCuwTfO8e9w
Şunu YBR CBF parasına verseler be ya...
Motorun sesi uçak sesine benziyor. Alırım Akrapoviç'in anaktarını diyo.
11 saniyede 205 km/h. Yamaha MT07 nin yarı süresi.
Bir de benzincilere nanik yapardık. Fenamı?
2021'de Hindistan da satışa cıkıyormus belkı ulkemızede gelır
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
Thracian adlı üyeden alıntı
Elektrikli motosiklet olduğundan 4 sn gayet normal.CF Moto ile çok ayrı kulvarda.Fiyat olarak çok düşük fiyat beklemek lazım.
bı dokumanda both petrol and electric model olarak okumustum fiyat olarak farklıydı petrol versiyonu da yokmu
https://gaadiwaadi.com/kymco-reveals-electric-sports-bike-revonex-at-2019-eicma/ su adresteydı ama sanırım tum kymco versıynlarının değiştigi fiyat aralıgı demiş o zmn . A evet scooterlardan bahsetmıs ama fıyat en yuksek oldugunda 185.000TLye yakın gelıyor o zmn batarya malıyetı de var revonex satılmaz birim para cevirici 1,85 lakh kac TL yapıyor bılen ar mı?
-
plectrum adlı üyeden alıntı
2021'de Hindistan da satışa cıkıyormus belkı ulkemızede gelır
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------
bı dokumanda both petrol and electric model olarak okumustum fiyat olarak farklıydı petrol versiyonu da yokmu
https://gaadiwaadi.com/kymco-reveals-electric-sports-bike-revonex-at-2019-eicma/ su adresteydı ama sanırım tum kymco versıynlarının değiştigi fiyat aralıgı demiş o zmn . A evet scooterlardan bahsetmıs ama fıyat en yuksek oldugunda 185.000TLye yakın gelıyor o zmn batarya malıyetı de var revonex satılmaz birim para cevirici 1,85 lakh kac TL yapıyor bılen ar mı?
Sanırım Revonex'in sadece elektrikli versiyonu var.Paylaştığınız linkte fiyatları Rs 90,000 to Rs 1.85 arası değişen hem elektrik hemde benzinli 4 farklı scooter modelinin Hindistan'da satılacağını yazmış.Rs 90,000 to Rs 1.85 lakh Türk Lirası ile 9000-18.000 TL civarı yapıyor.Revonex'in fiyatı ile ilgili herhangi bir şey belirtilmemiş.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)