MV Agusta Turkiye yeni Distributoru GB Motobike oldu
Reklamlar
-
Son 15 yildir Korlas distributorlugunde olan MV Agusta, 1 Temmuz itibariyle GB Motobike bunyesine gecti.
GB motobike son yillarda ozel uretim ve oduller alan custom Ducati ve BMW motosikletleriyle biliniyor.
1 Eylul'de Atasehir'de showroom acilisi yapilacak olan MV Agusta Istanbul, dunyadaki ikinci MV Agusta monostore olma ozelligini tasiyor. Bu showroom yalnizca MV Agusta markasina ait motosikletlerden olusacak olup, tum modellerin test araclari kullanicilarin deneyimine sunulacak.
Reklamlar
-
Hadi bakalım aslanlar sizden daha da yüksek fiyatlar istiyoruz. Korlas voleyi vuramadı, motor satamadı ama siz yaparsınız. Bütün tuzu kuru, firma yalakası Youtuber arkadaşları da açılışta görmek isteriz (Motopixel, Beta sürümü vs.)
-
Türkiye'de ayda kaç MV Agusta satılıyor?
Şimdi bu çapta bir mağazanın aylık tüm giderlerini, elektrik, ısıtma soğutma, kira, vergi, tüm çalışanların maaşları, sigortaları, vergileri vs. toplayın. Sonra satılan motosiklet sayısına bölün. Üzerine kâr ekleyin. Sonucu düşünün
Dünyada ikinci olmasına şaşırmamak lazım. Ticari olarak ölü yatırım çünkü... Kesin arkada başka bir işler dönüyor, ya da bilmediğimiz bir ciro kapısı mevcut...
-
-
Abi Honda'nın Yamaha'nın önünden geçemiyoruz bunun caddesine de giremeyiz...
-
Seko adlı üyeden alıntı
Hadi bakalım aslanlar sizden daha da yüksek fiyatlar istiyoruz. Korlas voleyi vuramadı, motor satamadı ama siz yaparsınız. Bütün tuzu kuru, firma yalakası Youtuber arkadaşları da açılışta görmek isteriz (Motopixel, Beta sürümü vs.)
Bu kadar güzel anlatılamazdı. Klavyene sağlık
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Türkiye'de ayda kaç MV Agusta satılıyor?
Şimdi bu çapta bir mağazanın aylık tüm giderlerini, elektrik, ısıtma soğutma, kira, vergi, tüm çalışanların maaşları, sigortaları, vergileri vs. toplayın. Sonra satılan motosiklet sayısına bölün. Üzerine kâr ekleyin. Sonucu düşünün
Dünyada ikinci olmasına şaşırmamak lazım. Ticari olarak ölü yatırım çünkü... Kesin arkada başka bir işler dönüyor, ya da bilmediğimiz bir ciro kapısı mevcut...
10 tane satılmıyordur bence...
Vardır bunun bir numarası; burada katlanılacak maliyetin katıyla çıkacağı başka bir mecra / yatırım vs. vs. Çok da kafa yormaya gerek yok; yatırımcısından daha iyi bilemeyiz...
-
egzotik motor gözüyle bakıyorum ben bu motorlara. bunu alacak adam da egzotik adamdır diye düşünüyorum
-
Yanlışlıkla depoyu çizsen sigorta şirketi motoru perte ayırır.
-
03 Temmuz 2020, 13:08
#10
zor zamanda zor bir markayla zor bir girişim
bize hayırlı olsun demek düşer.
para kazanmaktan ziyade 'adresim belli olsun,benim için motorcu desiner,janjanlı mağazamda eşe dosta hava atarım' düşüncesiyle açıldıysa full randıman, 'markayı hakkıyla temsil edip uzun vadede gelir elde edeyim,motor satış ve servisinden kar güdeyim' düşüncesinden ise pek randıman alınmaz.
-
03 Temmuz 2020, 13:18
#11
hasmet adlı üyeden alıntı
Türkiye'de ayda kaç MV Agusta satılıyor?
Şimdi bu çapta bir mağazanın aylık tüm giderlerini, elektrik, ısıtma soğutma, kira, vergi, tüm çalışanların maaşları, sigortaları, vergileri vs. toplayın. Sonra satılan motosiklet sayısına bölün. Üzerine kâr ekleyin. Sonucu düşünün
Dünyada ikinci olmasına şaşırmamak lazım. Ticari olarak ölü yatırım çünkü... Kesin arkada başka bir işler dönüyor, ya da bilmediğimiz bir ciro kapısı mevcut...
Bunun bir de tutanı var : Harley Davidson. Bunlar yılda 450 motor falan satıyorlar ve 450 motor satışıyla o bayiler, servisler ve çalışanları ayakta kalabiliyor. Varın kâr marjlını siz hesaplayın.
-
03 Temmuz 2020, 13:21
#12
mv agusta direkt tasarıma oynuyor resmen. güç zaten var
adamların endurosu bile egzotik
-
03 Temmuz 2020, 13:22
#13
hasmet adlı üyeden alıntı
Türkiye'de ayda kaç MV Agusta satılıyor?
Abi ayı boş ver yılda 10 tane satamıyordur.Suzuki ve Hyosung distributor değiştirdiğinde heveslenmiştik şimdi servis daha iyi olacak fiyatlar daha makul olacak ama biri piyasadan silindi diğerini sadece zengin alıyor.O yüzden MV Agusta'dan bir beklentim yok.Türkiye'de hiç bir şey iyiye gitmez.Genelde hep kötüye gider hep geriler.
Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.
-
03 Temmuz 2020, 13:59
#14
Benim görüşüm şu yönde;
Bir ülkede markanın kendisi distribütörlük yapıyorsa, o markanın arkası daha sağlam oluyor. Parça, servis, yedek parça, uzun süre markanın piyasada kalması falan daha güven verici oluyor. Örneğin Honda Motor Türkiye, Yamaha Motor Türkiye, Mercedes-Benz Türk gibi. Kendi kişisel görüşüm şahıs şirketlerinin distribütörlüğü biraz daha zayıf kalabilir. Z-Moto, Korlas, Kuralkan, Borusan, Doğuş Oto v.s. Bu demek değildir ki şahıs bünyesinde işler kötüdür almayın-binmeyin. Sadece sübjektif hissiyatımı belirtmek istedim.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
-
03 Temmuz 2020, 20:21
#15
MV Agusta 350 kisilik bir fabrika. Yilda 10-15 bin motosiklet uretiyor su an en fazla. Ben her zaman Agusta'yi Ducatiye tercih ederim ama ulkeye 5 senedir gelmiyordu motorlar. Turismo Veloce hayatimda surdugum en iyi motorumdu.
Markanin Turkiye'ye ozel bir distributoru olmasi cok guzel oldu. Bir cok modelinin de fiyatlari Ducati'den uygundur MV Agusta'da.
Marka pahali oldugu icin ulkeye getiren distributore onyargi yapmak da cok normal. Ama bu isin ardinda olu yatirim, eroin parasi aklama gibi bir durum yok aksine sadece cok parasi olan bir adamin markanin ulkede taninmasini istemesi. Art niyet aramayin
-
03 Temmuz 2020, 21:02
#16
Sj's adlı üyeden alıntı
Marka pahali oldugu icin ulkeye getiren distributore onyargi yapmak da cok normal. Ama bu isin ardinda olu yatirim, eroin parasi aklama gibi bir durum yok aksine sadece cok parasi olan bir adamin markanin ulkede taninmasini istemesi. Art niyet aramayin
Her sene milyonlarca lira zarar etmeyi goze alarak, motosiklet te satin alinabilinen bir muze kurdu zengin bir MV Agusta meraklisi diyorsunuz...
Aklima gelmezdi ama mumkun tabii ki...
-
03 Temmuz 2020, 21:23
#17
hasmet adlı üyeden alıntı
Her sene milyonlarca lira zarar etmeyi goze alarak, motosiklet te satin alinabilinen bir muze kurdu zengin bir MV Agusta meraklisi diyorsunuz...
Aklima gelmezdi ama mumkun tabii ki...
Ticari akilla yapilmis bir girisim degil bu akli balik olan herkes farketmistir. Hem distributor olacaksin ama yalnizca ulkede cok az satilan bir markanin tek monostore magazasini acacaksin yani yanina baska marka bir sey satmayacaksin. Burada tutkudan baska bir sey aramayin.
GB Motobike'in onceki islerine bakarsaniz zihnisinir projelerine gonul vermis bir Turk girisimi oldugunu biliyorsunuzdur zaten.
-
03 Temmuz 2020, 21:24
#18
bayılırım varsın gelsin.direk ön yargı yapmayın fiyatlar ducati triumph arasında bir fiyat olabilir.65 bin lira mt7 cbr650r 85 bin lira olmuş bunlara bunu veren 100de verir.
-
03 Temmuz 2020, 22:05
#19
bence yamaha ve honda ayarında olsa fiyatlar bu marka uçar gider türkiyede ben daha önce baktım bazı modellerine yahu hepsi harika dizayn görüntü güç hepsi var motorlarında tek merak ettiğim bu marka türkiyede mi böyle satış yapamıyor acaba avrupa satış rakamları ne durumda
-
03 Temmuz 2020, 22:20
#20
MV Agusta ortalama 2 senedir batan firma
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)