Çokda büyütülecek mevzu değil bence. Bu kadına gelene kadar neler var neler.
Suriler 5 6 kişi biniyor hemde iple bağlamadan (!)
Çokda büyütülecek mevzu değil bence. Bu kadına gelene kadar neler var neler.
Suriler 5 6 kişi biniyor hemde iple bağlamadan (!)
bizim mermerci ustalar bazen yeri geliyor bir yere kadar götürmem gerekiyor ve inanın denge konusunda çok zayıf olan "tvs apache" motosikleti ile adamları çok rahat taşıyorum. hepside kilolu adamlar yani biri 102 kilo diğeri 95 kilo öbürü 90 kilo civarı yani hep kilolu adamlar ve inanın hiç denge sorunu olmuyor.
buna karşın şöyle de ilginç bir durum var, arkadaş askere gideli 5 gün oldu, 73 kg civarı kilosu var ama motoru zapt edemiyorum, 2 kez denge kaybettik de ayağımızı yere koyup motoru son anda tuttuk düşmemesi için. 2 kez oldu 2 kez! bu arkadaş kilosu da fazla yok ama inanılmaz derecede motorun dengesini bozuyor.
motorun üzerinde denge sağlamak bel kaslarıyla alakalı olduğunu düşünüyorum çünkü bazı insanlar aşırı denge bozarken bazıları ise varlığını unutturuyor artçı olarak.
bu arkadaşı inandırmak için düz yolda durdum ve "tvs apache" motorum ile 4 kere falan normal kalkış yaptım ve bildiğiniz motor ön kaldırıyor! 150cc ve 72 bin kilometrede olan yıpranmış gücü düşmüş bir motor 3 bin devirde ön kaldırır mı? arkadaş nasıl başarıyorsa motor ön kaldırıyor, gaza her dokunmam da ön teker yolu bırakıyor ve çok riskli bir sürüş oluyor.
####.............................................. .................................................. ......................................####
###..............konuyla pek alakası yok ama içimden geldi yazayım dedim yukarıdaki paragrafları............###
###............................................... ...................RGBTE.......................... ................................###
şu bazı garip üyeler biraz gerçekçi olsanız iyi olmaz mı? aynı durumda olmadıktan sonra yorum yapmak mantıklı mı?
bakın ben kırmızı(kod ile #B22222) ışıkta geçiyorum ve abimi de teşvik ettim artık oda kırmızı ışıkta geçiyor. bununla ilgili ne düşünüyorsunuz çok merak ettim.
Artçılığı bilmekle alakalı durum. 50 kilo kardeşimle binince bende öyleyim. Her viraj ayrı tehlike. Ama eşimle binince sanki yokmuş gibi. Alıştı artık. Yada bi arkadaşım var. O binincede yokmuş gibi. Hatta bana tutunmaz arada boşluk bile kalır ama adamı hissetmem bile. Motorla bütün olur topcase gibi kalır arkada.
Güneyde çoluk çocuk 4 kişi biniyorlar sccoterlara. Bu ne ki ?
kask olayını bri tarafa koyarsak, son derece doğru bir davranış bu.
hatta birkaç ay önce, aynısını artçı minik kızına takan başka bri motoiskletli görmüştüm, kendi gözlerimle. her ikisi de kasklı ve full korumalı idi. kız, babasına sıkı sıkı sarılmıştı.
küçük çocuklar artçı olmayı pek beceremiyorlar, ani hızlanmalarda kontrolü kaybedip geriye düşebilirler, bellerini incitebilirler, sağa sola eğilirken düşebilirler...
hatta sürücüyü artçıya bağlayan böyle bi aparat muhtelemen satılıyor bile olabilir. böylece sürücü ve artçı tek vücut olur, sürücü açısından da kolaylık ve rahatlık sağlar.
yani bence çok mantıklı ve güvenli bi şey.
edit. örneklerini buldum :
https://www.google.com.tr/search?biw...4dUDCAc&uact=5
38 yaşımdayım ve hala motosiklete binmediğim zaman işime ve bazı işlere dolmuş ve otobüsle gidiyorum(maliyeti 3 katına çıkmasına rağmen) motosikletimle işime gelmemişsem-ki bugün gelmedim mesela önce dolmuş sonra otobüs(izmir- manisa). öğrenciliğimi ve 12 yıllık iş hayatımı saymıyorum.
emin ol para yoksa toplu taşımaya bin demekte kolay söylemekte. benim söylemek istediğim yanlışı bahane bularak doğru hale getirmeye çalışmanın yanlış olduğudur.
motosiklet kullanmayı r1 ile öğrendim. sonra nx4 falcon ile 15km/h hızla giderken düştüm. 130 kez paraşütle uçtum 2 kez paraşütüm kapandı. yeğenlerini de motosikletle gezdirme bence. ve emin ol gerçekten bir kere şansımız var.
hayat güzeldir.
Forumda 750 tl kask bütçesi var diye demediğini bırakmayanlar; ezenler ve kabul etmeyenler gelmiş burada bu durumu savunuyor.
Vay arkadaş.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)