Ekrem Ata: Herkes kazansın diye yeni bir yola çıkıyoruz
Reklamlar
-
Kuralkan Pazarlama Müdürü Ekrem Ata yaptığı açıklamada,"herkes kazansın diye yeni bir yola çıkıyoruz" dedi.
Açıklamanın devamında ise;
İnşallah iki önemli yatırım kararımız ile yola koyulduk.
• Satış sistemini kökten değiştiriyoruz. Uygun fiyat, istikrarlı fiyat ile yanınızda olacağız.
• Sekiz modelimizi yeniden üretiyoruz. Kanuni markamızı başlangıçta beş model ile sektöre hediye ediyoruz.
Bununla kalmadık.
Yedek parça fiyatlarında % 20, işçilik fiyatlarında % 20 iskonto yapıyoruz.
Ayrıca özel bir fiyat ile fuarda ürünlerimizi satış sunuyoruz. Oldukça iddialıyız. Yorum sizlerin.
İnşallah herkes kazanacak…
ifadelerini kullandı.
Ayrıca Bajaj ve Kanuni modellerinin fuara özel kampanyalı fiyatları şu şekilde olacak;
Reklamlar
-
Bajaj ve Kuralkan oturacaklar kurumsal yapıya sahip servisleri oluşturacaklar servis elemanlarına eğitimleri vs verecekler lafın kısası bisikletçiden bozma değil adam gibi servis yapısı kuracaklar sonra bir daha değerlendireceğiz.Öyle satış sistemi değiştirerek belli başlı kalemlerde indirime giderek bu iş geçici çözümler ile aşılmaya çalışılmaz.
-
Asya Motor & Kanuni & Yuki & Suki & Fuki hepsi aynı, bisikletçilerden bozma servislere sahipler. Bajaj'ı bilmem ama Hyosung gv250 ve Asya Motor AS150-t1 mi neydi adı, bu motorlara sahiptim. Hyosung'u o zaman kuralkan getiriyordu, hatta 2012 modelinde Kanuni yazıyordu, neyse işin özü servis Asya motordan halliceydi.
Hatta hiç unutmam Hyosung'un yolda giderken birden flaşör'ü patlamıştı, Ayvalık'ta bisikletçiden bozma tamircide mondial'in flaşörünü taktık oldu. Bir bakıma Çin'li kardeşliği işimize yaradı ama servisler hep aynı.
Düzenleyeyim ayrıca: Hyosung Kore'li ama Kuralkan servisleri bakıyordu, servis sıkıntısını anlattım.
-
Dikkat ederseniz diyaloglar hep satış üstüne .. hiç servislerimizi elden geçirtip modernleştiricez , servis elemanlarımıza eğitimler vericez , motorsiklet camia sının isteklerine kulak verip o doğrultuda üretim yapıcaz, dahada kurumsallaşıcaz yok.. Varsa yoksa satıcaz satıcaz.. iyide biz niye paramızı tüketici binici olarak sizlere vericez..
Kusura bakmayında elimde üç beş kuruş varsa o para benim içinde değerli..
Bunu bajaj için konuşmuyorum Kanuni'nin kendi motorsikletleri için diyorum.
-
Daha da ucuzlasın ki alalım
-
logaritma adlı üyeden alıntı
Dikkat ederseniz diyaloglar hep satış üstüne .. hiç servislerimizi elden geçirtip modernleştiricez , servis elemanlarımıza eğitimler vericez , motorsiklet camia sının isteklerine kulak verip o doğrultuda üretim yapıcaz, dahada kurumsallaşıcaz yok.. Varsa yoksa satıcaz satıcaz.. iyide biz niye paramızı tüketici binici olarak sizlere vericez..
Kusura bakmayında elimde üç beş kuruş varsa o para benim içinde değerli..
Bunu bajaj için konuşmuyorum Kanuni'nin kendi motorsikletleri için diyorum.
Servis olayını çözseler zaten satışlar kendiliğinden yükselecek.Bunları anlamak mümkün değil.
-
oldcockroach adlı üyeden alıntı
Servis olayını çözseler zaten satışlar kendiliğinden yükselecek.Bunları anlamak mümkün değil.
Yazacağımı yazmış zaten adam.
+299 Gitmek cesaret ister, Enduro yapmak yetenek.
Cesaret aptalda da var, ama yetenek herkeste yok...
-MrMud
-
Belki bayiler servis kısımlarına daha fazla konsantre olurlar.
-
getirticekleri modellerde önemli şimdi her motorada para yatırılmaz muadili kübada yukide asyada mondialde yada diğerlerinde aynı paraya daha iyi bir şey varsa yada tasarımı daha güzel insanlar ona yönelir..
bu işi çözmeye başlayan bence mondial oldu.. mondial ne zaman özgün modeller getirtmeye başladı o zaman işi çözemeye başladı , eskiden bir kasa gelirdi her marka aynı kasayı kendi etiketi ile satardı.. aynı kasayı 3 farklı 5 farklı markanın adı altında farklı model isimleriyle görmek mümkündü.. mondial koptu o kervandan özgün modeller getirtmeye başladı..
mr mudun konusunda extreme on numara makine olmuş ben ilk defa mr mudun konusunda gördüm makineyi çamurla aram olmadığı için ,rx3 keza kendi segmentinde o fiyata fiyat performans makinesi rakibi yok, bucanner gayet güzel satışlarıda müşteri kesmide olan bir motor, birde commuterı var mondialin 125cc lik drift oda ikinci eli aşırı kuvvetli..
mondial ufak ufak bu işi kavramaya başladı darısı diğer markaların başına..
-
Bajaj Firmasından Ürün Almadan Önce Konumu Okumanızı Tavsiye Ederim Ürünlerinin Arkalarında Durmayan Bir Şirkettir.
Bajaj Pulsar Hakkında Tüm Şikayetler
-
Artık bajaj alan adam zengindir ben öyle bir servis ücreti ne gördüm nede duydum.yamaha ve honda da böyle bir servis ücreti yok.ancak mt07 ve üzeri bir motorla kıyaslayabiliyorum gerisini siz düşünün.
-
18500 e mt 25 gibi bir kalite varken kimsenin 16.000 verip pulsar alacağını sanmıyorum bu mu kampanya ?
-
fkambay adlı üyeden alıntı
18500 e mt 25 gibi bir kalite varken kimsenin 16.000 verip pulsar alacağını sanmıyorum bu mu kampanya ?
mt25 24 binden fuarda yalnız 2016-2017 model sizin 18 e bahsettiğiniz
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
ninjayla oktay motora her gittiğimde , 3-4 tane taze pulsar önümde bekliyor, sıraya giriyorum , bu normal bunda bişey yok bakalım gibi şeylerle ustamız gönderdi arkadaşları ,yani alırken bazı şeyleri kabullenmeniz lazım , bajajlar huzur motoru değil kanımca. bildiğimden yazmıyorum.gördüğümü sandığımdan. sonraki lastik değişimi için gittiğimdede yine pulsarcıların sırasına girdim sıra bana gelene kadar , bu bendeki önyargıda olsa ,yazık bu motorların ülkeye girmemesi lazım aslında , ülkemiz insanı huzur seviyor.sonra yine gittiğimde 3. kez bişey sormak için gitmiştim, aynı şey pulsarcılar sırada , ses sorunları vs , sıra olduğu ustamız meşgul olduğu için bir daha gitmedim , alet çantası aldım servet verip kendim hallediyorum artık. istanbulda usta bulmak zor , doğru ustalarda çok yoğun.
alacaksın bi motoru huzurla bineceksin.
yada hiç alamayıp özenip hayalini kuracaksın ,
ayağımı yerden kessin dediğimiz şeyler hep boğazımızı sıktı :D tecrübe edinerek öğrenilmemesi dileğiyle.
çin malı motorla başlayıp 2 yıl çin 2 yıl kore motoruna binmiş birisi olarak , aklıma tüküreyim ...
-
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
[/COLOR]
ugurkaya37 adlı üyeden alıntı
2016 yılında 0 km pulsar 200 ns aldım ve bu tarihten bu yana çok şükür bir sorun yaşamadım.Şu an motosikletim 20.000 Km de,ayrıca bu motosikleti almama aracı olan,tavsiye eden arkadaşımda da aynı marka motosiklet var.Kendisi kuryelik yapıyor ve motoru 2014 model,ikinci el olarak satın aldı onun motorunun km side 200.000'lere dayandı neredeyse ve halen tık yok MaşAllah.
2016 yılından beri hiç bir sorun yaşamamış biri olarak bu markadan şikayetçi olan arkadaşları sosyal medyadan inceleme fırsatım oldu ve bu arkadaşların bir çoğunun maalesef motorlarını hor kullandıklarını,başlarına bir şey gelincede markaya bok attıklarına üzülerek şahit oldum.
sorun yaşayan ve şikayet eden arkadaşlar bilmem farkında mısınız ama bizim motosikletler 200 cc yani belirli bir kapasiteleri var.
yokuş aşağı motorum 160 görmüyor diye şikayet eden kullanıcılar var mesela
ayrıca kimseyi küçümsemek niyetinde değilim ama cebinde 20 TL benzin parası olmayan arkadaşın motorunun ne denli yetkili servis bakımlı olacağını düşünmeden edemiyorum.
Böyle arkadaşlarda var yani maddi imkansızlıklar nedeni ile motosikletinin bakımlarını düzenli yapamayan arkadaşlarımız var.
Motosikleti almak adına gitmiş kredi çekmiş,kendine göre bir dünya borca girmiş,üstünü başını koruma kıyafetini düşünmemiş,3 kuruşun hesabını yapar hale geldiği için bakımı dolayısıyla tam zamanında yaptıramayan arkadaşlarımızda var camiada.
Dediğim gibi kimseyi küçümsemiyorum ama birazda cebindeki paraya göre motora binmek gerek
Şahsen bende biliyorum Yamaha'ya binmeyi,bankalar para dağıtıyor şu anda kredi çekicem de ayağına kadar geliyorlar imza için ama aldıktan sonra işletme maliyeti denen bir şey var orasına gücüm yetmediği için 200 NS ye biniyorum
2016 yılında önce koruma kıyafetlerimi daha sonra bütçemi de düşünerek bu markayı tercih ettim hiçte pişmanlık yaşamadım
aynı paraya yani kıyafetler ve motosiklet parası dahil olarak bir adet 2.el yamaha xmax alabiliyordum ama almadım çünkü kıyafet almam gerekiyordu ve servis maliyetlerini filan düşünüp bu şekilde bir karar aldım iyiki de öyle yapmışım hiç pişmanlık yaşamadım
şu an mesela zincir değiştiricem yamaha vb marka olsa bunu şu an kaldıracak maddi imkanım yok ama pulsar için imkanım mevcut
ayrıca bunlar dışında
Motosikletimi 80 ile yerine göre 100 KM arası hızlarda kullanıyorum 160 filan görücem diye bir hevesim yok şahsen zaten yaşım olmuş 40 heyecanda aramıyorum ama istisnaları mutlaka vardır sorun yaşayan bir çok kullanıcının yaş ortalaması 18-25 yaş arası çok yakınımda da bu yaşlarda bu markayı kullanan kardeşlerim var ve bizzat görüyorum motorun canını çıkarıyorlar sonrada sahibinden com üzerinden temiz motor diye satıyorlar şahsen ben o motoru satın almam ama aynı yaş grubunda efendi gibi kullanan kardeşlerimde oldu
yani sözün özü sütçü beygirini veli efendiye çıkarıp yarışa sokmaya gerek yok altımızdaki makina 200 cc ve belirli bir kapasitesi var efendi gibi kullanırsan sorun yaşamazsın markaya bok atmaya gerek yok biraz kendimize bakalım
MARKAYA GELİNCE (KURALKAN HOLDİNG ADINA ELBET BİR ELEŞTİRİM VAR)
benim bu markaya olan tek eleştirim şu anda aynı modellere çakılı kalmasıdır
örneğin pulsar 200 NS sarıya boyandın,beyaza boyadın,Dominarı 2019 yılında kırmızıya boyadın,jantını sarıya boyadın yeni model diye piyasaya sürdün bu daha ne kadar böyle gidecek?
hondanın CBF 150 modeli gibi bir tasarıma bağlı kalıp yıllarca aynı ürünü farklı renlere boyayıp piyasaya sürmeye devammı edecekler yoksa yeni tasarımlar olacakmı? yeni tasarım derkende adam gibi tasarımlar örneğin Zontesin x310 u gibi yada şu an Türkiye'de olmayan zontes T
310 gibi tasarımlardan bahsediyorum bu denli güzel tasarımlara ne zaman geçecekler?
hayır renk skalası bitince ne yapacaklar yeni renkler mi icat edecekler onuda merak ediyorum
UMA bile farklı markalar altında değişik modeller ile Türkiye piyasasına giriyor UMA diyorum çünkü distiribütörlüğüne güvendiğim bir marka değil yani en azından Kuralkan gibi sattığı malın arkasında duran bir marka değil Kuralkanın yetkili servislerinden şikayet eden arkadaşlara UMA nın yetkili servislerine gitmelerini tavsiye ediyorum aradaki farkı sanıyorum o zaman daha iyi anlayacaklardır Türkiyenin iç bölgelerini bilmem ama İstanbul ve İzmitteki servisler gayet iyi
şahsen Kuralkan Holding bünyesi altında Zontes T310 gibi enduro tasarımların Türkiye'ye gelmesini istiyorum ve rica ediyorum Dominar Pulsara çakılı kalmayın yada 150 cc lik değişik tasarımlara takılı kalmayın T310 gibi tasarımları sizlerden bekliyoruz
UMA böyle tasarımları Türkiye'ye getiriyor yedek parça ve servis kalitesi sıfır olduğundan bu motorları mundar ediyor
-
taşkın pekca adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:03 ----------
[/COLOR]
ayrıca bunlar dışında
Motosikletimi 80 ile yerine göre 100 KM arası hızlarda kullanıyorum 160 filan görücem diye bir hevesim yok şahsen zaten yaşım olmuş 40 heyecanda aramıyorum ama istisnaları mutlaka vardır sorun yaşayan bir çok kullanıcının yaş ortalaması 18-25 yaş arası çok yakınımda da bu yaşlarda bu markayı kullanan kardeşlerim var ve bizzat görüyorum motorun canını çıkarıyorlar sonrada sahibinden com üzerinden temiz motor diye satıyorlar şahsen ben o motoru satın almam ama aynı yaş grubunda efendi gibi kullanan kardeşlerimde oldu
çok yanlış yapıyorsun, 80-100 ile 100.000 de gidersin 1.000.000 km'de, hem de çinli vs farketmez, motorun canını alır gibi gaza asılıp bağırtman lazım, tapa gaz kalkışlar, 3de bak 140 vurduruyorum demen lazım, oha 4de 180 olmuyor, acaba neden de diyebilirsin, öyle hoyrat sürücen ki senden sonrakine enkaz bırakıcan ama satarken ooo benim motor harika altında sanki hayal buysa varmış gibi davranıcan, sen motora uymayacaksın, motor sana uyacak, uyamıyorsa aaa ne kadar kaka, o kadar da para saydık, hatta o kadar para saydık firmanın patronu olmadık mı? gidip yardırayım diyeceksin, görgüsüz olup 1 verip 5 isteyeceksin, ne yazık ki kafasında bir filmi yaşayan çok dışarıda, aaa 160 kadran var, demek ki 160 yapmalı demek lazım, ona göre ırzına geçmeli aracın ...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
Şimdi beni taşlayacaksınız belki ama Dominar, MT-25'ten kaliteli bir motor. İkisine da sahip olmuş biri olarak yazıyorum.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şimdi beni taşlayacaksınız belki ama Dominar, MT-25'ten kaliteli bir motor. İkisine da sahip olmuş biri olarak yazıyorum.
Seni niye taşlayalım biz motora bir şey demedik ki servisleri gayarlıyoruz :D
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Şimdi beni taşlayacaksınız belki ama Dominar, MT-25'ten kaliteli bir motor. İkisine da sahip olmuş biri olarak yazıyorum.
Niye taşlayalım yahu. Dominar Duke 390'ın aklı başında versiyonu. Onun kadar atak olmayabilir. Fakat, onun gibi de blok yarmıyor.
Aslında Bajaj Pulsar 200NS'yi sanıyorum albenisi için getirdi. Sonuçta çok satmasını ister. Fakat Bajaj'ın aklı başında Commuter kullanıcılarının kullanacağı daha rahat ve problemsiz bir modeli var. Pulsar 220F. Üstelik NS200'den daha ucuz. Onu getirseydiler ben de alabilirdim. Fakat sıvı soğutmalı olmaması şekil şemal daha gösterişsiz olması nedeniyle bizim insanımız belki de gereken rağbeti göstermeyecekti. Fakat bence NS200'den daha iyi ve ekonomik bir model. Performansı da pek farklı değil.
-
Ben kendi adıma konuşayım. Çok güzel ve işi özveri ile yapan servisine denk geldim. Hatta Yamaha MT-25'imi bile normal bakımları dışında direk oraya götürüyorum. Pulsar 200NS'de kullandım, Dominar 400'ü de kullandım. Hatta canım sıkılınca yol üstünde uğrayıp muhakkak bir selam veriyorum. Ben şanslı olanlardanım
Ayrıca Dominar 400'ün sağlamlığınıda ilk elden test ettiğim için biliyorum. Lakin 2019'u olsa, tek silindir almayacağım die yemin etmeme rağmen inceden inceye düşünüyordum almayı. Ha sezonda olmaz, sezon sonu olurdu. Saolsunlar beni bu ikilemden kurtardılar bu sene getirmeyip
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)