Zontes Motordan İki Yeni Model Bu Yıl Satışa Sunulacak
Reklamlar
-
emremm adlı üyeden alıntı
Bakın bunu hatırladım. Bir motosiklet dergisinde test sürüşünü okumuştum. 50 eyaletin 49'unda yok. 40 milyon nüfuslu, 1250 km uzunluğundaki Kaliforniya eyaletinde de sadece bir mağazada satılıyor... Velhasıl yok gibi bir şey. İşin garibi kaç senedir de böyle. Belki ilerisi için yatırım yapıyor olabilirler, çünkü para kaybettikleri kesin gibi birşey.
logaritma adlı üyeden alıntı
Eskiden girmiş, rekabet edemeyip çıkmış... Yolladığınız link ATV için, "entering level" bir motosiklet bile yok
Reklamlar
-
fedos adlı üyeden alıntı
arabada bile olmayan enteresan özellikleri ile geliyor. Umarım sektörde başarılı bi yerleri olur. Artık çok hızlı bir şekilde "Çinli motor"algısı kırılıyor.Eğer fiyat avantajlarını da korumayı başarırlarsa,adından sıkça söz ettirebilirler.
Köşe yazısı gibi oldu ama neyse
-
[QUOTE=hasangazili;4437751]Tasarım İtalyanda bu ne çirkinlik. Leoncinoyu yapan adam bu motoru nasıl yapmış. Zaten yapılmışı var leoncinoya koyacaktı 700 cc bloğu yürür aksamı oldu bitti. İtaylan böyle yaparsa çinli ne yapsın.[COLOR="Silver"]
Bahsettiğin şey yapıldı. Ancak bu yıl konsept olarak çıktı. Açıkcası onuda ben beğenmedim. Şuan bir Leoncino sahibiyim. Ve tasarımını çok sevdiğim için aldım. Ama 752s bence çok yakışıklı bir motor ciddi anlamda Monster 797 ye benziyor. Modern görünüşlü ufak tefek klasik çizgileri de olan bir motor. Modern bir scrambler ile modern bir naked ikiside çıplak olmasına rağmen birbirine çok benzemez. XSR700 ve MT07 gibi.
-
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Hic yok. Bisiklet gibi plaka takilmayan, aractan sayilmayan 50cc'ler haric.
Motosiklet zaten genelde zevk icin kullaniliyor, ihtiyac ve ulasim icin degil. Ikinci elleri de oldukca hesapli. Kaya gibi saglam ikinci el Honda VTX1800 cruiser'in $4000 civarinda dolastigi memlekette Cinli sirketlerin rekabet etmesi simdilik cok mumkun degil...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Neredeyse yirmi senedir yasadigim Amerika'da oyle degil
Zaten ben yaygın olup olmadığını sormuştum. Anlaşılan Amerikada tek tük çin malı motosiklet satılıyor . Daha önce sormuştun çin malı motorun pazarlama unsuru nedir? diye. Şuan aklıma geldi tasarım ve moda çok önemli bir unsur. Cafe racer motosikletler şuan çok moda bunun gibi yeni tasarımları kovalayabilirler. Bizim düşündüğümüzü onlar çoktan düşünmüştür tabiki.
-
cfmoto motor satıyordu eskiden motor satışlarını çekmişse yüksek ihtimal alternatif bir marka ile giriş yapıcak zaten eskidende qlink markası ile satış yapıyordu amerikada direk cf markası altında satış yapmıyordu.. qlink http://www.qlinkmotor.com/
zongshen , lifan ,keeway, cfmoto bunların hepsi bir fiil amerikan pazarında belli marka isimler altında varlar.. tabiki amerikada global olarak yer alamazlar koca kıta..
Amerikanın kendi düşük ölçekli üretici firmaları bile iç pazarlarında global ölçekli yer alamıyorlar nerde kaldıki çinliler yer alsın.. Belli kalabalık eyalet şehir pazarları seçmişlerdir oradaki tüketicileri hedef almışlardır..
Mesela keeway benelli markası adı altında bizde ne kadar italya falan densede amerikada çinde üretimi yapıldığı için çin malı diyorlar.. zongshen rx serisini orda bir firma cyclone csc adıyla satıyor.. tükiyedeki gibi mondial asya markalarında olduğu gibi amerikadada pek çok düşük, orta yada yüksek ölçekli firmalar çinden motor getirtip belli isimler markalar adı altında satıyorlar.. Hepside entering level..
https://www.txpowersports.com/
https://www.360powersports.com/
https://q9powersportsusa.com/
Bmw bile bazı motor bloklarını çinde ürettiyor tabi teknolojisi kendinde zaten çinlinin eksik kaldığı en büyük unsur kaba üretim döküm üretim ok ama iş motor teknolojisine geldimi orda sınıfda kalıyorlar..
-
Uğur Motor bir yıl da fuara katılsa ya.. Ne cimriler be kardeşim.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
cfmoto motor satıyordu eskiden motor satışlarını çekmişse yüksek ihtimal alternatif bir marka ile giriş yapıcak zaten eskidende qlink markası ile satış yapıyordu amerikada direk cf markası altında satış yapmıyordu.. qlink
http://www.qlinkmotor.com/
zongshen , lifan ,keeway, cfmoto bunların hepsi bir fiil amerikan pazarında belli marka isimler altında varlar.. tabiki amerikada global olarak yer alamazlar koca kıta..
Amerikanın kendi düşük ölçekli üretici firmaları bile iç pazarlarında global ölçekli yer alamıyorlar nerde kaldıki çinliler yer alsın.. Belli kalabalık eyalet şehir pazarları seçmişlerdir oradaki tüketicileri hedef almışlardır..
Mesela keeway benelli markası adı altında bizde ne kadar italya falan densede amerikada çinde üretimi yapıldığı için çin malı diyorlar.. zongshen rx serisini orda bir firma cyclone csc adıyla satıyor.. tükiyedeki gibi mondial asya markalarında olduğu gibi amerikadada pek çok düşük, orta yada yüksek ölçekli firmalar çinden motor getirtip belli isimler markalar adı altında satıyorlar.. Hepside entering level..
https://www.txpowersports.com/
https://www.360powersports.com/
https://q9powersportsusa.com/
Bmw bile bazı motor bloklarını çinde ürettiyor tabi teknolojisi kendinde zaten çinlinin eksik kaldığı en büyük unsur kaba üretim döküm üretim ok ama iş motor teknolojisine geldimi orda sınıfda kalıyorlar..
Bunların hiç birisi trafikte kullanabileceğiniz taşıtlar değil. Hepsi evin arka bahçesinde, trafiğe kapalı özel arazide, büyük bir şirketin kampüsü içinde, vs. kullanım için üretilmiş, satış ve servis ağı bulunmayan aletler.
Amerika'da rekabet etmek için tüm Amerika'ya satmak zorundasınız. Tek eyalete veya şehre araç satarak varlığınızı devam ettirmek için ürün başına ciddi kâr elde etmeniz lazım. Bunu da anca Motus, Curtis, Big Dog, Boss Hoss gibi custom üreticiler kotarır. İnternet üzerinden $1500'a scooter satarak hiç bir firma iflah olmaz burada. Niyeti olan gidip evinin yakınındaki mağazadan taş gibi Honda alır $2000'a...
-
cf moto qlink benim bildiğim 2005 den beri amerikada varlar dorado corvus dan iyi biliyorum.. amerikadaki ismi v3 yada v5 idi .. hatta amerikada v3 v5 kullanıcı forumu vardı gayette kalabalıkdı..
kısaca bir marka 15 sene bir piyasada var ise bir şeyler satıyordurki vardır.. kimse babasının hayrına boşu boşuna zararına 15 sene dükkanı açık tutmaz.. demek ki sattığı bir kesim var demek ki tutarlı işleyen bir satış politikaları var..
demek ki entering level bir dünyaları var.. sen bunu anlayamassın.. biraz halkın arasına karış .. henry amcayla otur konuş george amcayla, george emmi nasılsın işler nasıl de.. hayatın içine karış öyle amerika muhtarı gibi oturduğun yerden bunu şu alır bu alır ancak ile olmuyor o işler ..
illa bir zübük resmi koydurtucaksın..
-
Ah be logaritmam, senin dediğin olsun. Ne anlarım ben? Yirmi senedir yaşadığım ülkeyi anlat bana öğreneyim senden.
İnsan karşısındakini kendi gibi bilince anlaşabilmek ne mümkün. Koy istediğin resmi, çekinme.
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Ah be logaritmam, senin dediğin olsun. Ne anlarım ben? Yirmi senedir yaşadığım ülkeyi anlat bana öğreneyim senden.
İnsan karşısındakini kendi gibi bilince anlaşabilmek ne mümkün. Koy istediğin resmi, çekinme.
işte 20 sene high level takılmışsın biraz halkın arasına karış bronxa git torbacılarla takıl ordan çetelere katıl dövme yaptır hayata bakış açın değişsin.. police gelirse im entering level bitch diye bağır..
-
Z310R'de biraz H2 den mi esinlenilmiş yoksa göz tansiyonum beni kör mü ediyor Şekil şükela ama marka kalitesi nasıldır ilk defa duydum.
Not: Hayret! Çin malı, düşük cc ama egzozu güzel
-
Bu Çin motoru tartışmalarında konu mutlaka dönüp dolaşıp "falanca marka da Çinde üretim yapıyormuş" a takılır. Üç çeşit Çin motoru vardır arkadaşlar :
- Mondial gibi Çinden motor satın alıp üzerine kendi logosunu basanlar : Bunlar aldıkları motorda özelleştirmeler ve iyileştirmeler yaptırıyorlar tabi. Herkesin sandığı gibi logo yapıştırıp motor satmıyorlar. Tabi öyle yapanları da vardır mutlaka...
- Kendi markası ile satış yapanlar : Bizde Lifan, CF Moto ve Benelli bu sınıftalar.
- Çinde fabrika kurup kendisi üretim yapanlar veya taşeron firmalara parça ürettirenler : Bunlara zaten Çin motoru denemez. Honda, BMW gibi markalar nerede üretim yaparlarsa yapsınlar, kalitelerinden ödün vermezler. CBF 150 veya YBR 125 Çin mali değildir. Tabi yıllarca Renault markasını yerli olarak kabul eden bir toplum için öyledir.
Bu motorların hangi ülkelerde satıldığını öğrenmek istiyorsanız Youtube' da inceleme videosu izleyeceksiniz. Mesela RX3S şu anda Pakistanda satılıyor.
-
Seko adlı üyeden alıntı
Bu Çin motoru tartışmalarında konu mutlaka dönüp dolaşıp "falanca marka da Çinde üretim yapıyormuş" a takılır. Üç çeşit Çin motoru vardır arkadaşlar :
- Mondial gibi Çinden motor satın alıp üzerine kendi logosunu basanlar : Bunlar aldıkları motorda özelleştirmeler ve iyileştirmeler yaptırıyorlar tabi. Herkesin sandığı gibi logo yapıştırıp motor satmıyorlar. Tabi öyle yapanları da vardır mutlaka...
- Kendi markası ile satış yapanlar : Bizde Lifan, CF Moto ve Benelli bu sınıftalar.
- Çinde fabrika kurup kendisi üretim yapanlar veya taşeron firmalara parça ürettirenler : Bunlara zaten Çin motoru denemez. Honda, BMW gibi markalar nerede üretim yaparlarsa yapsınlar, kalitelerinden ödün vermezler. CBF 150 veya YBR 125 Çin mali değildir. Tabi yıllarca Renault markasını yerli olarak kabul eden bir toplum için öyledir.
Bu motorların hangi ülkelerde satıldığını öğrenmek istiyorsanız Youtube' da inceleme videosu izleyeceksiniz. Mesela RX3S şu anda Pakistanda satılıyor.
Ben pakistan corolla, çin corolla ve türkiye corolla kullandım. Kalite sırası türkiye>pakistan>çin. Fiyatlar dolar bazında aynı neredeyse.
Hepsi toyota hepsi aynı model, üretim yerleri farklı. Kalite çok farklı çinli minli diye karşılaştırmak yanlış.
Malzeme kalitesi, kronik sorun, servis ağı ve yedek parça değerlendirmeye alınır bence. Fiyatlar aynı ise muadillerinde üretim yerlerine bakarım.
-
Gouranga adlı üyeden alıntı
Ben pakistan corolla, çin corolla ve türkiye corolla kullandım. Kalite sırası türkiye>pakistan>çin. Fiyatlar dolar bazında aynı neredeyse.
Hepsi toyota hepsi aynı model, üretim yerleri farklı. Kalite çok farklı çinli minli diye karşılaştırmak yanlış.
Malzeme kalitesi, kronik sorun, servis ağı ve yedek parça değerlendirmeye alınır bence. Fiyatlar aynı ise muadillerinde üretim yerlerine bakarım.
Çok güzel bir kemer markası vardı burada. Üretimi Çin'e kaydırdı. Fiyat aynı, ya da az daha ucuz. Kalite bariz düştü ama.
Her durumda böyle değil ama oluyor da...
Bu arada Almanya gibi Japonya da bol miktarda göçmen çalıştıracak kendi fabrikalarında...
Velhasıl üretim yeri de bir yere kadar ölçü sanki.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)