Yamaha Niken Türkiye'de 90.000 TL'ye satılacak
Reklamlar
-
Dünya lansmanı yapıldığı günden beri bomba etkisi yaratan NIKEN, motosiklet dünyasının en çok konuşulan modellerinin belki de başında geliyor. O, fütüristik tasarımıyla, performansıyla ve sahip olduğu 3 tekerleğiyle sınırları kaldırdı, tabuları yıktı. Türkiye’ye geldi geliyor tartışmaları yapılırken, sahipleriyle buluştu ve görenleri şaşırtmaya başladı bile!
Viraj almanın mevsimi yoktur! Motosiklet pazarına sunduğu her yeni ürün ve hizmette müşterilerinin beklentilerini aşan Yamaha, NIKEN’ı Sport Touring segmentine ekleyerek farklı bir yol deneyimine daha imza attı. Deneyimli sürücülere yepyeni ve benzersiz bir heyecan yaşatmak için tasarlanan NIKEN, motosiklet dünyasının en radikal konseptlerden biri…
Yamaha’nın geliştirdiği Yatabilen Çoklu Tekerlek Sistemi teknolojisi ile artık viraj almak çok daha heyecan verici viraj içerisinde gaz açmak ise çok daha güvenli…
NIKEN’in dünyada lanse edildiği günden beri büyük ilgi gördüğünü belirten Yamaha Motor Türkiye Satış ve Pazarlama Müdürü Ersin Şeker ‘Aynı ilgiyi Türkiye’de de görmekten mutluluk duyuyoruz.
Geçtiğimiz aylarda ön satış ile tüketicisiyle buluşturduğumuz NIKEN Kasım ayı itibari ile 50 adet satışa ulaştı. Türkiye’de ilgi 250 cc ve altı orta segment motosiklete yönelik olsa da son yıllarda çeşitlilik artmaya başladı. İhtiyaca yönelik tüketimde artık tasarım ve performansın da etkisi büyük. NIKEN gerek tasarımı gerekse performansı ile bu anlamda pazarın dinamizmini değiştirecek’ dedi.
İki kat daha fazla çekiş ve frenleme
Kaslı, atletik ve cesur duran NIKEN ile işe gitmek oldukça gösterişli olacak. NIKEN’ı otomobil gibi yılın 365 günü kullanarak, tüm yolculukların baş karakteri yapmak mümkün. NIKEN’nın kaslı ve atletik gövde tasarımı, Yamaha’nın bu motosikleti enerji dolu bir sürüş için tasarladığının açık göstergesi.
Yüksek torklu 3 silindirli motoru ve hafif hibrit şasisi, heyecan verici spor performansı ve uzun mesafelerde sağladığı konfor ile dikkat çekiyor. İki ön tekerlek olması, iki ön lastik ve iki ön fren seti olduğu anlamına geliyor ve bu sayede çekiş ve frenleme kabiliyeti de iki katına çıkıyor.
İki ön tekerleği sayesinde yüksek yol tutuş kabiliyeti ve denge hissi sunan NIKEN, olumsuz hava koşullarında dahi virajları kolayca alacak şekilde geliştirildi. Bu yatabilen çok tekerlekli araca, 15 inç iki ön tekerleğin benzersiz gereksinimlerini karşılamak için Bridgestone tarafından yalnızca NIKEN için ürettiği 120/70R15 V tipi lastikler takıldı.
Yüksek yol tutuş, aşınmaya karşı direnç ve ıslak yolda sürüş kabiliyetini arttıran bu lastikler, NIKEN’ın üstün viraj alma performansına katkıda bulunuyor. NIKEN’a güç veren 847cc 3 silindirli motor, Yamaha’nın büyük başarı gösteren popüler modeli MT-09’un motorundan ilham alınarak özel olarak geliştirildi.
Sürücü ve yolcuya yönelik yeni donanımlarıyla NIKEN GT, uzun yolda konforlu sürüş sağlıyor
Özel donanımların eklendiği yeni NIKEN GT ise, gelişmiş uzun mesafe yolculuk özellikleri ile sürücü ve yolcu konforuna yönelik daha fazla yeni işlevler barındırıyor.
Yeni NIKEN GT’nin yüksek camı, rüzgar ve hava koşullarına karşı üst gövdeyi daha iyi koruyor. Özel tasarım konfor selesi de sürücü ve yolcu için Sport Touring deneyimini daha konforlu kılıyor.
Yüksek kaliteli 25 litre ABS yarı yumuşak yan çantalar hafif, kompakt ve kullanımı kolay. Daha fazla kolaylık için arka çanta taşıyıcının arka kısmında entegre yolcu tutamakları bulunuyor. Ayrıca çeşitli cihazlara güç vermek veya şarj etmek için ek bir 12V çıkışı bulunuyor.
GT modelinde ayrıca park etmeyi, düzenli zincir bakımını ve uzun yolculuklarda lastik kontrolünü kolaylaştıran bir orta sehpa yer alıyor.
NIKEN’ın Önemli Özellikleri
Motosiklet sektöründe tamamen yeni bir konsept
Benzersiz viraj alma kabiliyeti
Ön bölümdeki yol tutuş, özgüven ve frenleme açısından yüksek performans
Sıra dışı tasarım
Gelişmiş yatabilen çok tekerlekli teknoloji
Derin yana yatma açısı, maksimum 45 derece
Dökme alüminyum salınım kollu hibrit çelik ve alüminyum şasi
Sürücülü 50/50 ağırlık dağılımı
847cc, 3 silindirli, sıvı soğutmalı, DOHC CP3 motor
Özel yakıt enjeksiyon ayarları ve optimize edilmiş krank mili
LED ön ve arka farlar
Entegre LED sinyal lambaları olan YZF-R1’den ilham alınmış aynalar
410 mm lastik izi genişliği olan iki adet 15 inç ön tekerlek, 17 inç arka tekerlek
Yamaha tarafından özel geliştirilmiş chip kontrollü gaz sistemi (YCC-T )
3 faklı seçeneği olan D-MODE özelliği
50 km/saat üzerindeki hızlarda çalışan Hız Sabitleyici
2 modu ve kapatma imkanı sunan Çekiş Kontrol Sistemi
Vites küçültürken daha fazla denge için kaydırmalı debriyaj
Sarsıntısız bir şekilde vites büyütmek için Hızlı Vites Değiştirme Sistemi (Quick shifter)
LCD ekranlı kompakt gösterge paneli
18 litre alüminyum yakıt deposu
Tamamen ayarlanabilir arka süspansiyon
298 mm boyutunda iki ön disk fren ve 282 mm arka disk fren
12 V DC güç çıkışı
NIKEN GT’ye Özgü Özellikler
Tüm hava koşullarına uygun, dört mevsimlik uzun mesafe Spor Tourer
Yüksek cam
Konforlu sele
Isıtmalı tutamaklar
Yarı yumuşak 25 litre ABS yan çantalar
Yolcu tutamakları olan arka taşıyıcı taban
Ana sehpa • İkinci 12 V DC çıkış
Özel GT gövde renkleri ve ön çatal yüzeyleri
Renkler:
NIKEN GT Nimbus Grey, siyah ön çatallı
Phantom Blue, altın sarısı ön çatallı
NIKEN Graphite, mavi ön çatallı
Reklamlar
-
-
-
İsmi ve fiyatı görünce çok güzel küfürlü bir tekerleme oluştu ağızımda :D
-
aklıma kibar feyzodaki bu sahne geldi nedense
https://www.youtube.com/watch?v=MQbs5SsMPZY
-
arkadaşlar hedef kitle biz değiliz. dağılalım..
-
Daha 2 gün önce "Türkiye'de 50 adet satıldı şimdiye kadar" diye haber yapıldı. Parası olan alıyor, olmayan da burada mesaj yazıyor(bakınız bu mesaj)
-
50 adet ön siparişdir .. en nihayetinde ruhsatını eline alıp satın alan kaç kişi var ona bakmak lazım..
-
Şu kadar satıldı, bu kadar satıldı, bayilerde kalmadı falan hepsi yalan. V-Strom 250 için de zamanında öyle demişlerdi, şimdiye kadar sokakta 2 tane gördüm. X-Adv'ye bir kez denk geldim. Bu tip motorları alan adam ya çok zengindir bilinçli olarak özellikle bunu tercih ediyordur (ki böyle olan 5 kişi çıkmaz), ikincisi de adam yine çok zengindir, 90 bin TL onun için ufak paradır, motordan hiç anlamıyordur (tıpkı ilk motor olarak 1200 GS veya R1 alan tipler gibi) bayi kafalar ve alır. Royal Enfield ile Ural'ları da kazık fiyattan bunlar aldılar işte. Yamaha bundan çok daha fazla satacak Dragstar veya Virago 250'leri getireceğine yine saçmalıklarına devam ediyor. Strateji falan demeyin, bizdeki hiçbir firmanın bir stratejisi yok.
-
Fuat Domaniç kaptı bir tane çabuk çabuk.
-
görüntü çok büyük. kamyon gibi duruyor açıkçası. seveni vardır elbet ama bana hitap etmiyor. üstelik 90.000 e ne motorlar var diyor insan içten.
-
Hayırlı uğurlu olsun. Yamaha tracer 900 motoru var üzerinde yanılmıyorsam .
-
2019 a girdik sayılır yamaha önce elindeki 2 senelik, 2 yaşındaki sıfır motorları bir satsın tüketsinde tmax,scr 950,tracer 700-900,yz 125-450 gibi.. sonra bence baksın nikenmi getirtiyor ne getirtiyorsa..
işin çelişkisi zaten şurda niken gibi çok pahalı ve çok ekstrem bir motora 50 tane ön sipariş alabiliyorsan , senin stoklarındaki 2017 den kalma motorları hayli hayli eritmen gerekirdi.. Mantığım bunu söylüyor..
https://www.yamaha-motor.eu/tr/tr/De...Fiyat-Listesi/
motorun dergisinin fuat abi ile testi var youtube da motoru merak edenler izleye bilir.. ortalama 6.5 ile fuat abi tabiii benden benim kafadan alt vitesde kullanıyor oda 7.2 yakmış.
-
Lastikleri de özel üretimmiş. Her lastiği alıp takamıyorsunuz herhalde.
-
Deveye diken insana niken lazım
-
50 tane zengin hayli hayli vardır da 50 tanesi bir araya gelip bu motora 90binTL veriyorsa ben bunlara enayi derim başka bir şey demem.
-
artemis99 adlı üyeden alıntı
50 tane zengin hayli hayli vardır da 50 tanesi bir araya gelip bu motora 90binTL veriyorsa ben bunlara enayi derim başka bir şey demem.
zaten ön sipariş diyor satıldı denmiyor.. ön sipariş almakla satmak ayrı şeyler.. Ön siparişde verdiğin kaporayı yakıp vazgeçebilirsin..
Bu konuyla ilgisi yok en başda onu söyliyimde.. Bazı galericilerde benzer yöntemler kullanır uzun süre ellerinde kalan yada belli nedenlerle ilana çıkartıp sonra hata yapdıklarını anladıkları bazı arabalarda yada motorlarda kaporası alınmışdır derler ilanı biraz öyle tutup sonra yayından kaldırırlar.. halbuki alan falan yoktur.. ya başka bir galericinin ilanından o araç tekrar satılığa konur yenilenmiş fiyat ile yada aynı galeri 2-3 ay bekler biraz unutulmasını tekrar yeni fiyatla ilana koyar..
arasan sorsan hani bu 2-3 ay önce satılmışdı falan diye bir sürü hikayeler anlatır. işte müşteri bir üst modelini aldı başka bir araç beğendi onu aldı geri iade etti falan filan.. bu dediğim bazı galeriler için geçerli tabiki hepsi için değil..
tamamen algı oyunu bakıyorsun 1.5 trilyona bir araç satılığa çıkıyor satılmaz diyorsun satıldı deniyor insanlar birde kendi malı olsa bu kadar savunmaz kendi almış gibi savunuyor.. bir bakıyorsun satıldı denilen araç 5-6 ay sonra başka bir galeriden tekrar satılığa çıkıyor..
-
01 Aralık 2018, 17:51
#18
90 bin lira... hemde Türkiye yollarında. ÇOK İYİ! MUHTEŞEM...
-
26 Aralık 2018, 23:05
#19
ooo mükemmel hadi fakirler olarak burayı bir an önce terkedelim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)