Honda Sağlıklı Motosiklet Kültürü için piste çağırıyor
Reklamlar
-
Honda'dan yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin yalnızca motosiklet sürüş eğitimi için tasarlanmış ilk asfalt pisti olan Honda Safety Türkiye'de (Honda Motosiklet Eğitim Merkezi), 13 yıldır 15 binden fazla sürücüye eğitim veren Honda, ülkede 'Sağlıklı Motosiklet Kültürü'nü oluşturmak üzere çalışmalarını sürdürüyor.
Her seviyeden sürücüye 7 farklı seviyede eğitim veren Honda, motosikletin doğru kullanımı halinde güvenli ve keyifli bir ulaşım aracı olduğu bilincini bu eğitimler sayesinde artırmayı hedefliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Safety Türkiye yetkilileri, eğitimin, ehliyeti olsa dahi sürücü için hayati önem taşıdığını belirterek, Türkiye'de genel olarak motosikletin tehlikeli olarak tanımlandığını ancak bu algıyı oluşturan kazaların büyük oranının eğitimsiz motosiklet kullanımından kaynaklandığını kaydetti.
Ekipmanların sürücüyü belirli bir oranda koruduğu ancak sürücü hayatını eğitimin kurtardığı belirten Safety Türkiye yetkilileri şunları kaydetti:
"Bir sürücü panik anında nasıl aksiyon alacağını ya da trafikte normal yol seyrinde karşılaşabileceği durumları trafiğe çıkmadan önce alacağı eğitimler ile tecrübelendirebilir. Bu nedenle ehliyeti olan ya da olmayan tüm motosiklet severleri bu piste davet ediyoruz. Eğitime katılabilmeleri için bisiklete binebilmeleri yeterli, denge bizim için tek kriter"
Safety Türkiye yetkilileri, eğitim alan sürücü sayısı arttıkça hem ülke genelinde kişi başına düşen motosiklet sayısının yükseleceğine hem de kazaların azalacağına inandıklarını ifade etti.
Motosiklet kullanmanın yanı sıra bu keyfi sevdikleri ile paylaşmak isteyenler için verilen yolculu sürüş eğitiminin de çok tercih edildiğini bildiren Safety Türkiye yetkilileri, "Her seviyede sürücü için programlarımız var. Motosikletle yeni tanışacak kişilerden eğitim almış olsa da limitlerini en üst seviyeye çıkarmak isteyenlere kadar geniş yelpazede katılımcımız var. Honda, dünya çapında 50 yıla yakın bir süredir trafikte güvenlik konusunda yaklaşık 10 milyon insanın hayatına dokundu. Biz bu tecrübeleri buradaki sürücülerle paylaşıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.
Emniyet mensuplarına, Sağlık Bakanlığı ilk yardım personellerine ve Jandarma birimlerine de eğitim veren Honda Safety Türkiye eğitmenleri, Japonya'da yapılan Honda uluslararası eğitmen yarışmalarında da yer alıyorlar. Uzman kadro tarafından verilen eğitimler şu başlıklardan oluşuyor. Statik sürüş teknikleri, fren çalışmaları, slalom, offset slalom, dönüşler, farklı viraj teknikleri, düşük süratte denge çalışması, engebeli zeminde sürüş, yokuşta duruş -kalkış, yokuşta manevra, panik fren, kaçınma manevrası, çeşitli düşük süratlerde denge çalışmaları.
Honda ayrıca üniversiteler, liseler ve motosiklet kulüpleri ile düzenlediği Güvenli Sürüş seminerleri ile de bilinçli motosiklet yetiştirme misyonunu eğitim merkezi dışına da taşıyor. Eğitimler için detaylı bilgi safetyturkiye.com adresinden alınabiliyor.
Kaynak: Sondakikahaber
Reklamlar
-
-
Ülkemizde ne kadar sağlıklı olduğu aşikar tabi :D Adamlar ne kask takıyor, ne dizlik ne eldiven...
-
LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı
ücretsiz mi?
Ücretsiz..
100 tlye 1300 km yol giden Volta vs5im
-
Ücretli
http://www.safetyturkiye.com/egitim-programlari
-
Mealen: Honda Türkiye diyor ki, "Bizim eğitimler 705 ila 715 tl, bu aralar eskisi gibi gelen yok, o yüzden motosiklet.net'e reklam verdik, belki MT idarecileri de beleş eğitime katılacak filan, ama siz gelin 705TL verin de eğitim alın" diyor.
Şimdi ben de katıldım zamanında GS2 eğitimine, ki o zaman da pahalı idi, ama bugün şartlar bambaşka, o zaman ödeme gücümüz daha yüksekti. Bu eğitimleri yarı fiyatına indirsinler orası dolup taşar. Eğitim için millet eskisi gibi sabah erkenden uyanıp randevu almaya kayıt yaptırmaya bekler. 2007'de öyle idi mesela ben sabah uyanıp kayıtların açılmasını bekleyip zor zahmet kayıt yaptırabilmiştim. Şimdi bakıyorum illa ki boş bir tarih bulunuyor. Bu da eğitime (bu kadar pahalı olunca ve ödeme gücü de düşünce) talebin azaldığını gösteriyor. Çünkü 800 - 900 liraya hala motosikletinize yeni lastik alabilirken 705 TL eğitim fazla gelebiliyor. Mutlaka eğitim lastikten önce gelir, vay sen eğitimi onla mı kıyaslıyon diyenler olabilir ama kişisel görüşüm zaten eğitimin bu kadar fahiş fiyatlara(normal okul eğitimi de dahil) yapılmasını etik bulmayan biriyim.
Ayrıca sen zaten motosiklet yedek parça şu bu satıp para kazanan bir koca firmasın, nolur yani o eğitimleri mesela Honda motosiklet alanlara bedava yapsan, normal katılımcıya da yarıya indirsen o fiyatları zarar mı edersin? Ama yok her yerden alınabilecek en tuzlu parayı alalım. anladık kur yüksek, ekonomi kötü filan da, Honda ya da diğer eğitim kurumları hiç bir zaman ucuz olmadı ki. Niye? Amaç gerçekten topluma eğitim vermek mi, yoksa esasen önce para kazanmak mı? Oysa daha ucuz olsa ikisi bir arada gayet güzel yürürdü.
Hani birileri çıkar şimdi vay yurt dışında da bu tip eğitimler pahalı diyebilir, anladık da burası Türkiye burada vatandaş motosikleti 3 yıl kredi ile alıyo filan arkadaşım.
Adı lazım değil geçen gün kendine akademi diyen bir başka yere fiyat sordum, bireysel eğitime 1500 tl, grupla gelene 550 tl dedi 8 saat eğitim için. O zaman ulan Honda en azından 2 gün seni eğitiyor yediriyor içiriyor dedim. Hani bakmayın eleştirdim ama eğitim alacaksanız da yine de Honda diğerlerinden daha insaflı onu da belirteyim. Ben de tekrar eğitim alsam yine Honda'dan alırım, çünkü eğitimleri gerçekten iyi yiğidi öldür hakkını ver. Ama fiyatlar bence çok pahalı. Kimse hayatın 705 liradan ucuz mu demesin lütfen bu tip ajitasyonlara gerek yok, bazen ben motoruma benzin koyacak parayı denkleştiremiyorum ve eminim bu durumda çok fazla kullanıcı var.
Motosiklette mutlaka eğitim alınması gerektiğini en fazla savunanlardan biriyim belki de ama eğitim için bu fiyatları insanlara söylemeye utanıyor insan.
Motosiklet kullanmak her geçen gün daha fazla zengin işi oluyor, üstelik artık buna küçük cc'si de dahil, ne yazık ki durum bu.
Bakıyorum bilmem ne akademi, soruyor instagram da Triumph ve Ducati fotoları koyup, sizce hangisini alalım? Ulan ben Bajaj'ı kredi ile alıyom, sen ne diyon? Sonra da eğitimlerimize bekleriz diyor, videolarda insanları eğitimsiz kullanıyor diye eleştiriyor, 1500tl istersen sen eğitime adam da eğitimsiz kullanır arkadaşım. Sen 1200GS alacan diye millet sana 1500tl bayılsın, sonra ahkam kes sağda solda eğitim şart diye.
-
Arkadaşlar GS2 eğitimini aldım tavsiye ederim. Evet fiyatlar yüksek , ancak bütçe ayarlayıp kesinlikle gitmenizi öneriyorum. Sözde meclis de kenan bey var . Motosikletli olmasına rağmen motorcular için henüz hiç bir öneri sunulmadı. Ekipmanlarda kdv ve ötv oranlarında indirim sağlattırabilir ,eğitimler de devlet teşfiki yaptırabilir ama nerdeeeee.
Milletvekillerinin yapması gerektiği işleri neden hiç birimiz göremiyoruz.
-
murattatoğlu adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar GS2 eğitimini aldım tavsiye ederim. Evet fiyatlar yüksek , ancak bütçe ayarlayıp kesinlikle gitmenizi öneriyorum. Sözde meclis de kenan bey var . Motosikletli olmasına rağmen motorcular için henüz hiç bir öneri sunulmadı. Ekipmanlarda kdv ve ötv oranlarında indirim sağlattırabilir ,eğitimler de devlet teşfiki yaptırabilir ama nerdeeeee.
Milletvekillerinin yapması gerektiği işleri neden hiç birimiz göremiyoruz.
Gayet net görüyoruz da, bir şeyin değimeyeceğini biliyoruz ondan...
Milletvekili dediğin adamda eğitim, bilgi ve kültür olacak, hepsini bırak, öncelikle vatandaşı için sosyal adaleti savunacak. Sence Kenan'da bunlar var mı? (Ya da diğer pek çoklarında?)
Köklü bir dönüşüm olmadan düzel(e)meyiz.
Bireyler de hep gemisini yürüten kaptan modunda. Bak Fransa'da sokaklar yanıyor yakıt fiyatları arttı diye, biz de sokağı bırak, evinin penceresine çıkıp yandım anam diyen var mı?
-
Eğitim ucuz olmalı ki herkese ulaşabilsin bilgiler.
-
Bu arada buradan Turing ve Otomobil Kurumuna bir tebrik daha yollayayım. Adamlar otomobil kurumu olmalarına rağmen, teorik de olsa binlerce insana bedava eğitim verdiler. Bunda babasına destek olan buraya da üye Tuğrul kardeşimin büyük emeği olduğunu biliyorum, okursa buradan selam olsun kendisine de. evet turing bir ticari kuruluş değil, tabii ki Honda Yamaha bilmemkim para ile verecek anladık da, arkadaş o fiyatları yarıya çeksen zaten 2 katı fazla insan eğitime gelecek sen de aynı paraları yine kazanacan. Bu kadar mı zor? İlle belli bir gücü olan adam mı eğitim alabilmeli şu memlekette hemen her tür eğitim için söylüyorum bunu.
Neyse çok söyledim.
Parası olan, bu paraları verecek olanlar zaten eğitim almıyorsa ayıp, ama almak isteyip de alamayan yığınlar var...
-
Maalesef ücretli beyler siteye girin bakın... GS2 300-400 bandında olsa zorlardım ama 700 çıkmaz:( başka yaza artık...
-
68charger adlı üyeden alıntı
Maalesef ücretli beyler siteye girin bakın... GS2 300-400 bandında olsa zorlardım ama 700 çıkmaz:( başka yaza artık...
Bu arada şimdi baktım YamahaRidingAcademy 1 günlük ve bahsettiğiniz fiyatlara eğitim veriyor, hani bir Honda eğitimi midir bilemem ama en azından hiç eğitimi olmayana fiyat makul.
Alıntıdır: Seviye 1 için 350 TL, Seviye 2 için 375 TL, Seviye 3 "İleri Seviye Sürüş Geliştirme Programı" için 400 TL ve İleri Seviye Scooter için eğitim ücreti 350 TL'dir. (http://www.yamaharidingacademy.com/s...orulan-sorular )
Bu fiyatlara ben bile YRA Seviye 3 için Mart - Nisan gibi niyeti bozabilirim.
Ha denilebilir ki, Honda bunu 2 gün veriyor ve daha ucuza geliyor filan, ama mesele o parayı bir kerede vermek meselesidir, bunu ancak bütçesi kısıtlı adam anlar.
Böylece Honda GS eğitimi başlığını rakip eğitim kurumu ile kirlettik, hayırlı ossuunn!
-
Honda pahalı. Ama 2 gün. Ve taksitlendiriyor.
Alternatif olarak, eğitim veren kurumlar da var.
Özellikle vurgulamaya çalıştım. Eğitim kurumu değil. Eğitim veren kurumlar.
Motosiklet dernekleri. Gerçi çoğu İstanbul ve civarına kümelenmiş ama...
Araştırmanızda fayda var.
-
figoksel adlı üyeden alıntı
Honda pahalı. Ama 2 gün. Ve taksitlendiriyor.
Alternatif olarak, eğitim veren kurumlar da var.
Özellikle vurgulamaya çalıştım. Eğitim kurumu değil. Eğitim veren kurumlar.
Motosiklet dernekleri. Gerçi çoğu İstanbul ve civarına kümelenmiş ama...
Araştırmanızda fayda var.
Honda eğitimi gerçekten kurumsal ve iyi bir eğitim 2 tam gün üstelik buna sözüm yok, ama biraz daha ucuz olmalı, ortalama vatandaş eğitime o parayı verip vermeme konusunda tereddütte kalmamalı. Yoksa eğitimin içerik ve kalitesine sözümüz yok.
-
-
01 Aralık 2018, 17:53
#16
Fazerdemır adlı üyeden alıntı
Ülkemizde ne kadar sağlıklı olduğu aşikar tabi :D Adamlar ne kask takıyor, ne dizlik ne eldiven...
Motosiklet kültürü varsa giyinmesini bilene eyvallah. Birde 20 tl lik kaskla sırtında deri ceker pantolonu botun içine koyan süpermenlerimizde var bizim.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
-
01 Aralık 2018, 18:15
#17
Açıkçası ben yaza doğru GS3 eğitimi için kendimi zorlar ve alırım eğitimi die düşünüyorum. Yıllardır aklımda. Ha param olursa GS2'yi alırım önce. Kaybedeceğim tek şey para ve onu da bir şekilde insan kazanıyor. Yararları benim gözümde daha fazla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Hatta en temizi direk GS2'ye parayı yatırmak...
-
03 Aralık 2018, 12:03
#18
Angrypower adlı üyeden alıntı
Açıkçası ben yaza doğru GS3 eğitimi için kendimi zorlar ve alırım eğitimi die düşünüyorum. Yıllardır aklımda. Ha param olursa GS2'yi alırım önce. Kaybedeceğim tek şey para ve onu da bir şekilde insan kazanıyor. Yararları benim gözümde daha fazla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------
Hatta en temizi direk GS2'ye parayı yatırmak...
Eğitim pahalı mı evet pahalı.
Ama yukarıda yazdığım tüm eleştirilere rağmen elim rahatladığında ben de gidip önce GS3 hazırlık 1 ay kadar sonra da gs3 alacak mıyım eveet alacağım.
Diyeceğim şu ki, (daha önce de dedim) maddi durumu müsait olup eğitim almayan akılsızlık ediyordur. Ama maddi durumu olmadığı için eğitim alamayanlara da ara sıra bu eğitim kurumları, hani kurumsallık adına yılda bir kez bile olsa bedava eğitim verse ne olur? Ne kaybederler?
Haklısın, dediğim gibi ben de Mart - Nisan gibi elim rahatladığında bilgi tazelemek ve yenilerini edinmek adına bahsettiğim eğitimleri almak arzusundayım.(Eğitimlerin daha uygun olması gerektiğini ise hep savunacağım)
Ve son kez yineleyip gideyim:
Arkadaşlar, özellikle yeni başlayanlar ve başlayacaklar imkanınız varsa ya da şartları zorlayıp gidip eğitim alın, ben onun ekmeğini yiyorum yıllardır, çok ama çok faydasını görüyorsunuz, ayrıca piyasada mevcut eğitim kitaplarını da edinip okuyun, ben şu ara 3.kez Motosiklet Yol Sanatını okuyorum ve anlıyorum ki oradaki pek çok bilgiyi özümsemişim ve sürüşümde uyguluyorum. Çok şükür kaza bela atlatmadan da sürüyorum.
Eğitim her konu da olduğu gibi bu işte de şart!
Bugün o eğitime paranız yetmiyorsa en azından gidip bir kitap edinin, açın youtube'dan bileğin dansı(bileği bükmek) gibi belgeselleri üşenmeden zaman ayırıp izleyin, Uğur Ertekin hoca'nın youtube kanalında pek çok eğitici açıklamalı yol videoları var izleyin(adam bedavadan bir sürü bilgi paylaşmış) izleyin. Yani Honda eğitimine para biriktirirken mesela bunları da o bekleme sırasında okuyun, izleyin.
Eğitim bir anlamda sürücünün kaskosudur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)