Honda CB1000R'ın Fiyatı Belli Oldu!
Reklamlar
-
05 Haziran 2018, 14:07
#1
Honda'nın yeni naked modeli CB 1000R'ın satış fiyatı belli oldu.
Neo Sports Cafe serisinin lideri yepyeni Honda CB1000R, sport naked stili sokak motosikleti ve retro cafe racer anlayışının birleşiminden ilham alınarak, modern zamanlar için tekrar tasarlanıp ortaya çıkan Honda modeli olarak karşımıza çıkıyor.
4 farklı sürüş modu ve yeni Elektronik Kontrollü Gaz Kolu Sistemi( TBW) ile sürüş modu ile hem yol koşullarına hem de sürücünün kendi sürüş stiline uyarlanabiliyor.
Üç farklı renk seçeneğine sahip modelin satış fiyatı ise 82,000 Tl.
Reklamlar
-
05 Haziran 2018, 14:20
#2
Honda civic sedan der geçerim bu fiyat nedir böyle max 65 olmalıydı
-
05 Haziran 2018, 14:23
#3
82 lira iyi para yav. bedava sayılır.
-
05 Haziran 2018, 14:29
#4
Geçen haftadan bu yana biraz bozukluk atmıştım kenara.
Gidip iki tane paketleteyim. Biri yedekte dursun.
-
05 Haziran 2018, 14:40
#5
Mt-09 'a rakip olsun diye yapmışlar. Sport naked sakat doğmuş bir tür. 260 km/s hız yapabilecek bir makinada ön cam yok.
-
05 Haziran 2018, 14:52
#6
bu ne arkadaş, fiyatları gördükçe sudan çıktıktan sonra büzüşen eller gibi hisseder oldum.Devlet sağolsun milleti motora yönlendireceğine bunlar zengin vurun kırbacı fantazide son nokta diyor.
Artık sıfır motor hayal oldu, bu motorada o kadar para veren maldır demekten alıkoyamıyorum kendimi...
-
05 Haziran 2018, 15:02
#7
Bu fiyat güncel sıfır atılmış tl cinsinden dimi.
82 bin ney lan
-
05 Haziran 2018, 15:14
#8
hokahey adlı üyeden alıntı
82 lira iyi para yav. bedava sayılır.
Bedavadan biraz pahalı
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
-
05 Haziran 2018, 15:18
#9
Simdi herkes dalga gecmis fakat fiyat gayet iyi arkadaslar. 250 lik crf rally 24 bin lira iken bu modele verilcek bu fyt bnce gyt iyi
-
05 Haziran 2018, 15:20
#10
15.000 € pahalı değil arkadaşlar biz fakiriz 15.000 TL e 15 yaşında bir 4 silindirin 32. sahibi oluruz ancak hey gidi hey.
-
05 Haziran 2018, 15:37
#11
Fiyat evet yüksek ama zaten motor hacmide çok yuksek bir cafe bike için. Ben Mt yada Duke ler ile kıyaslayamıyorum nedense. Kendine has bir cafe racer tarzı var.
-
05 Haziran 2018, 15:49
#12
Ara sıra gözlemliyorum, yorumlara bakıp farklı bakış açıları yakalayarak bir kanaate varmaya çalışıyorum. Ancak, yorumlar o kadar yapmacık ve "ben de bir şey söylemiş olayım madem" edasında ki...
Kawasaki Z1000 - 90.000 TL
Yamaha MT-10 - 83.000 TL (SP versiyonu 97.000 TL)
82.000 TL'ye pahalı deniyor olmasındaki kıstas tam olarak nedir?
260 km hıza çıkabilecek bir motosiklette rüzgar siperi (cam) olmaması, anlamsız bulunmuş. Bir motorun güç kıstası, azami hız becerisi midir sahiden? Sınıflandırma, aerodinamik yapıya bağlı mı sağlanıyor? Azami hızı bir kenara bırakalım, 1000 cc bir motosikletin neden çıplak bir tasarım ile imal edildiğini anlamak için bir gün 100 km hız ile seyreder iken, aniden 130 km hıza çıkmanız gerektiği anda altınızda 250 cc hacme sahip bir motosiklet olduğunu tahayyül edin. Üretilen tork, elde edilen güç ile mukayese etmek gerekiyor.
Henüz motosikleti değil test etmek, canlı görmüş olmaktan noksan yapılan yorumlar sanki ülkedeki ikincisi olmayan bu forumun kalitesini düşürüyor gibi. Her konuda bilgi sahibi olma ihtiyacı olan ortak hastalık, biraz soğutuyor.
Öncelikle bir bayiye gidelim, bir bakalım; malzeme kalitesi nedir, neler eklenmiş, neler çıkarılmış, lastikte hangi marka kullanılmış... Sanki bu tespitlerden sonra fiyatın statüsü ile alakalı yorum getirilmesi, objektif bir bilgi paylaşımı sağlar gibi geliyor bana.
Ama kabul ettiğimiz bir ortak durum var; hiçbir zaman hiçbir Japon, Avrupalı mühendisi yerli motosiklet kullanıcılarımızdan daha iyi ar-ge ve finans yönetimi yapamaz. Hangi lastik kullanılmalı, hangi motor hacminde ne kadar beygir üretmeli, kaç paradan satılmalı... hepsini biliyoruz. Dış mihrakların kurbanı olmayacağız.
-
05 Haziran 2018, 15:52
#13
iyi para ama kolay para değil
-
05 Haziran 2018, 16:29
#14
Motosiklet pahalı değil bizim paramız ucuz.Yurtdışında bir mühendis ortalama 4000-5000 Euro maaş alıyor.3 tane maaşını yan yana koysa bir CB 1000 R alıyor.Ben 3 tane maaşımı yan yana koyayım ne oldu 12.000 TL anca eşeyinkisini alırım yani eşeyin kuyruğunu.
-
05 Haziran 2018, 16:43
#15
Aslında kriter motorun fiyatı değil.Bizim o motor için ne kadar çalışacağımız.
Bir ev alıyoruz 10yıl Evin eşyaları eskidi 3 yıl beyaz eşyalar değişecek 2 yıl arabayı değiştirelim 3 yıl motorumu büyütsek 3 yıl.ne yaptı.
Eğer şanslıysan evi 30 unda aldıysan 50 yi geçtin zaten.
-
05 Haziran 2018, 16:52
#16
cidden biz fakiriz adamlar yurtdışında 2-3 sene para biriktirip alır bu motoru en kötü o kadar bile sürmez
-
05 Haziran 2018, 16:55
#17
duke790 ın 80 bin olduğu piyasada rakam iyi.
-
05 Haziran 2018, 17:09
#18
diğer markalara göre yine en ucuzu honda oluyor genelde.
-
05 Haziran 2018, 17:26
#19
Motorun fiyatı gayet uygun fakirler ağlamış...
-
05 Haziran 2018, 17:54
#20
toreador adlı üyeden alıntı
Ara sıra gözlemliyorum, yorumlara bakıp farklı bakış açıları yakalayarak bir kanaate varmaya çalışıyorum. Ancak, yorumlar o kadar yapmacık ve "ben de bir şey söylemiş olayım madem" edasında ki...
Kawasaki Z1000 - 90.000 TL
Yamaha MT-10 - 83.000 TL (SP versiyonu 97.000 TL)
82.000 TL'ye pahalı deniyor olmasındaki kıstas tam olarak nedir?
260 km hıza çıkabilecek bir motosiklette rüzgar siperi (cam) olmaması, anlamsız bulunmuş. Bir motorun güç kıstası, azami hız becerisi midir sahiden? Sınıflandırma, aerodinamik yapıya bağlı mı sağlanıyor? Azami hızı bir kenara bırakalım, 1000 cc bir motosikletin neden çıplak bir tasarım ile imal edildiğini anlamak için bir gün 100 km hız ile seyreder iken, aniden 130 km hıza çıkmanız gerektiği anda altınızda 250 cc hacme sahip bir motosiklet olduğunu tahayyül edin. Üretilen tork, elde edilen güç ile mukayese etmek gerekiyor.
Henüz motosikleti değil test etmek, canlı görmüş olmaktan noksan yapılan yorumlar sanki ülkedeki ikincisi olmayan bu forumun kalitesini düşürüyor gibi. Her konuda bilgi sahibi olma ihtiyacı olan ortak hastalık, biraz soğutuyor.
Öncelikle bir bayiye gidelim, bir bakalım; malzeme kalitesi nedir, neler eklenmiş, neler çıkarılmış, lastikte hangi marka kullanılmış... Sanki bu tespitlerden sonra fiyatın statüsü ile alakalı yorum getirilmesi, objektif bir bilgi paylaşımı sağlar gibi geliyor bana.
Ama kabul ettiğimiz bir ortak durum var; hiçbir zaman hiçbir Japon, Avrupalı mühendisi yerli motosiklet kullanıcılarımızdan daha iyi ar-ge ve finans yönetimi yapamaz. Hangi lastik kullanılmalı, hangi motor hacminde ne kadar beygir üretmeli, kaç paradan satılmalı... hepsini biliyoruz. Dış mihrakların kurbanı olmayacağız.
yani sana göre pahalı değil öyle mi?
arkadaşım asgari ücretin 1.600 tl. olduğu bir yerde kim 82.000 lira para verip o motoru alabilecek?
ben sana diyeyim, o motorun normal değeri 35.000 tl. ister gül, ister kız ama durum bu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)