ALTIN ELBİSELİ ADAM'ın kazada kusuru yoktu !
Reklamlar
-
Altın Elbiseli Adam' lakabıyla bilinen ve yayınladığı motosiklet videolarıyla geniş bir hayran kitlesine sahip olan Barkın Bayoğlu’nun hayatını kaybettiği kazada kusuru bulunmadığı belirlendi. Bilirkişi raporunda kazaya sebep olan Buğra Erdem’in ise tam kusurlu ve alkollü olduğu tespit edildi.
Sabah Gazetesi'nden Dilek Yaman'ın haberine göre, motosiklet tutkunlarının yakından tanıdığı bir isim, motosiklet uzmanı Barkın Bayoğlu, geçtiğimiz 25 Temmuz 2017'de 15 Temmuz Şehitler Köprüsü çıkışında motosikletiyle yaptığı kazada hayatını kaybetmişti. Emlak danışmanı Buğra Erdem, eşi Halide Yasemin Erdem ile birlikte 25 Temmuz 2017 günü otomobiliyle 15 Temmuz Şehitler Köprüsü'nde Anadolu yönüne ilerliyordu.
Çift, gece 02.00 sıralarında köprü girişinde bakım çalışmaları nedeniyle bölünmüş yolda durdu. İddiaya göre; otomobili durdurup, dörtlüleri yaktı eşiyle tartışmaya başladı. Daha sonra Erdem, öfkeli bir şekilde aşağı inip, yan şeride doğru yürüdü. Bu sırada Avrupa çıkışı istikametine ilerleyen Barkın Bayoğlu, kullandığı motosiklet ile hızla Erdem'e çarptı. Erdem ve Bayoğlu hayatını kaybetti. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından Buğra Erdem ve Barkın Bayoğlu'nun ölümüyle ilgili soruşturma başlatıldı.
KEŞİF YAPILDI
Soruşturma sürerken Barkın Bayoğlu'nun ailesi, İstanbul Sulh Hukuk Mahkemesi'ne başvurarak, aile oğullarının ölümünde Karayolları Genel Müdürlüğü'nün kusurunun olup olmadığının tespit edilmesini istedi. Mahkeme tarafından oluşturulan bir heyet, 9 Ağustos günü Bayoğlu'nun öldüğü yerde keşif yaptı. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'na intikal eden raporda, ünlü motosikletçinin kendi ölümünde kusursuz olduğu, Buğra Erdem'in ise tam kusurlu olduğu rapor edildi.Olayda kazaya karışan tarafların ölmesi nedeniyle soruşturma takipsizlik kararıyla kapatıldı.
Tarafların yapılan otopsi işlemlerinde Buğra Erdem'in kanında alkol tespit edildiği ve üstünde esrar yapımında kullanılan hint keneveri bulunduğu iddia edildi.
Kaynak: Hürriyet
Reklamlar
-
Hatırladığımda sürekli duygulanırım. Güzel insan mekanı cennet olsun.
-
Moderatör
Mekanı cennet olsun tekrar, diyecek bir şey yok, olmuş ile ölmüş'e çare yok, kimin suçlu olduğunun da artık bir önemi yok, 2 tarafta hayatını kaybetmiş. Yazık oldu.
-
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?
-
Şu YouTube'a girip, heyecanla yeni video eklemişmi diye bakardım hergün.
Sadece motor değil başka konularda da çok faydası oluyordu insanlara ,
Birşeyler öğreniyorduk...
Bir Kemal Sunal birde AEA öldüğünde çok üzüldüm.
Mekanı cennet olsun.
Özlüyoruz rahmetliyi...
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
Karşıya otopsi yapıldı
AEA ya da yapıldı bildiğim kadarıyla
2 tarafta öldü
Birinin sonuçları ortada, diğerini bizzat ben sordum "açıklamayacağız" denildi..
Hatta ölüm raporunda yazan ölüm sebebini de sordum oda yanıtsız..
Neyi saklıyorlar anlamıyorum ki ?
kime sordun kim bu cevabı verdi?
Bir başkadır Balkanlar'da Türk olmak!
-
Bana gore apacik cinayete kurban gitmistir AEA. Hic oyle humanizm kasmaya gerek yok. Kendi hayatini hice saymak baska, baskalarinin olumune neden olmak baskadir. Taksirle adam oldurmektir bu. Bu memlekette motosiklet camiasinin yeri doldurulamayacak bir kaybidir. Nur icinde yatsin.
-
Okan Sinan Ocan konuya el atıp değerli tespitini çok önceden yapmıştı. Aşırı hızdanmış, peh peh.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...in-sebebi.html
-
Çok yazık oldu.. Çok güzel işler vardı yapacağı.. Birçok insan faydalanmaya devam edecekti.. Yaratıcı ve kıymetli bir insandı,çok yazık oldu.. Ne zaman düşünsem üzülüyorum..
-
evet biliyoruz zaten ölmek dışında kusuru yoktu.
-
Motorlarının ne olacağı konusunda bilgisi olan varmı.Bizim arkadaş tüm mootorlarını biryerde görmüş öyle atıl şekilde duruyormuş.
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Motorlarının ne olacağı konusunda bilgisi olan varmı.Bizim arkadaş tüm mootorlarını biryerde görmüş öyle atıl şekilde duruyormuş.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...cikarildi.html
Yukardaki şekilde bir konu vardı , sonucu ne tam bilmiyorum
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
-
okanbagiscan adlı üyeden alıntı
Motorlarının ne olacağı konusunda bilgisi olan varmı.Bizim arkadaş tüm mootorlarını biryerde görmüş öyle atıl şekilde duruyormuş.
arkasinda kalanlar Aea'nin bayragini devam ettirmek yerine,aksini yapiyorlar.
motosikletleri ne olur bilmiyorum ama youtube videolari icin cesitli sitelerde link verip,izlenmesini engelleten ilginc tipler var.
rahmetlinin ortaya koydugu calismalara sahip cikilirsa, bu memlekette 50 sene motosiklete yeni baslayacak kisiler icin dev bir bilgi birikimi var.
hey gidi hey,10 dakikalik videonun neredeyse her dakikasina bilgi sigdirirdi rahmetli.
simdi piyasa kekolara,kufurbazlara,mt alip tek teker yapan apacilere kaldi...
-
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Motosiklet kullanmayanlar belli oluyor böyle. En azından gece kullanmayanlar.
Aydınlatmalı yollarda bile yayalar zor görünüyor, bu olay karanlık yerde oldu. Ben gece yolda giderken dibimde birden beliren çok yaya oldu ve eminim ki onlar beni görüp beklemek yerine devam etseler çoğuna çarpardım. Hele yayanın iki ışık arasında kaldığı durumlar var ki yayalar tamamen iki yöndeki araç için de görünmez oluyor. Her eğitimde üstüne konuşulan bir konu zaten bu.
-
CrazyBullet adlı üyeden alıntı
Bir alrabamın kalıcı hasar aldığı bir kaza hakkında da sözde eğitmen! ve bilirkişi! olarak, suya sabuna dokunmadan, fütursuzca sallamışlığı vardır kendisinin. Fazla kaale almamak gerek.
You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
The older I get, the faster I was.
-
Ailenin bir ferdi gibiydi.
Hatta ailenin dik başlı, kafasına buyruk, atarlı, tersi ters büyük oğlu gibiydi.
Gidince ardında büyük boşluk bıraktı, zaten oradan anladık ne kadar sevdiğimizi.
Olmadı babuş, erken gittin.
Hamdım, piştim, hala hamım.
-
John47 adlı üyeden alıntı
Motosiklet kullanmayanlar belli oluyor böyle. En azından gece kullanmayanlar.
Aydınlatmalı yollarda bile yayalar zor görünüyor, bu olay karanlık yerde oldu. Ben gece yolda giderken dibimde birden beliren çok yaya oldu ve eminim ki onlar beni görüp beklemek yerine devam etseler çoğuna çarpardım. Hele yayanın iki ışık arasında kaldığı durumlar var ki yayalar tamamen iki yöndeki araç için de görünmez oluyor. Her eğitimde üstüne konuşulan bir konu zaten bu.
zaten yayanın yolda ne işi var ki? bu durumda başka kusur aramak zaten başlı başınca adaletten kısmi olarak uzaklaşmadır. hele gece vakti olması böyle ölümcül kazalara sebep oluyor.
hız konusuna gelecek olur isek evet, gerçekten birincil sorun fazla hız yapmak. biraz adaletli olalım ve samimi olalım. sokaklarda hız sınırı 30 yada 20 falandır ama kim o hızlarla yol alıyor? ben şahsen arkamda dibime kadar giren arabalardan bıktım artık ve her zaman yol verme fırsatım olmuyor ve mecburen onları da yavaşlatıyorum çünkü hızlı gitmemem gerek.
önüme ne çıkacağı belli olmayan bir yolda 30 km hızdan fazla giderek ne yapmaya çalışmış olurum sizce? hayır, ben böyle risk almam ve bu yüzden sağ salim motorumla işime evime gidiyorum.
Barkın Bayoğlu'nun kazada suçlu olmaması onu kurtarmadı arkadaşlar bunu hepimiz acı bir şekilde tecrübe ettik. Haklı ve ölü olmak nedir? Onun hayatını kaybetmesine hepimiz çok üzüldük ve içimizde burukluk oluştu. Eğer o gece biraz daha yavaş sürseydi ölümcül bir kaza geçirme riski daha az olurdu.
Çok sevip saygı duyduğumuz insanlarda hata yapabilir, kendi riskten korumama hatası, başkalarının hata yapabileceğini unutma hatası, belkide artık bir an evvel gideceğim yere varayım diye hız yapma hatası.
Barkın Bayoğlu'nu suçlamaktan ziyade buna üzülüyoruz, sevenlerini düşünüp daha fazla önlemli olmasını kim istemezdi şimdi?
-
@fatih,
Söylediklerine katılmakla beraber, hız konusu muallakta kaldı. 70'le mi gidiyordu, 100'le mi, 130'la mı bilmiyoruz, ve asla bilemeyeceğiz bence. Tek söylenebilecek şey, bilirkişi raporunda kendisine suç atfedilmemesi kaza gerçekleştiğinde 100 ve üstü hızlarda seyretmekte olduğu ihtmalini zayıflatıyor.
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
@fatih,
Söylediklerine katılmakla beraber, hız konusu muallakta kaldı. 70'le mi gidiyordu, 100'le mi, 130'la mı bilmiyoruz, ve asla bilemeyeceğiz bence. Tek söylenebilecek şey, bilirkişi raporunda kendisine suç atfedilmemesi kaza gerçekleştiğinde 100 ve üstü hızlarda seyretmekte olduğu ihtmalini zayıflatıyor.
doğrudur, gece yolculukları beni her zaman korkutur işte sebebi bu. görüş kısıtlı oluyor ve insan zekası gece vakti daha bir sarhoş oluyor.
-
bugün bile 'şu cb250 piyasaya çıktığında altın elbiseli adam video yapsa da izlesek' dedim istemsizce. sonra gerçek bi tokat gibi çarptı yüzüme.
bir tane esrarkeş bir tane de çenesini tutamayan lanet bir kadın yüzünden yeri dolmayacak yeri dolsa bile görmeye ömrümüzün yetmeyeceği kadar uzun zaman alacak bir insan göçtü gitti bu dünyadan.
haklı çıksa ne yazar...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)