Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Viraja çok hızlı giren motosikletlinin kazası kamerada..

    REKLAM ALANI
  1. #61
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    money cant buy skill.

    spor makinaya binip, sırtına da dainese çakan kendini marquez sanıyo
    marquez dediğin kişi kenan Sofuoğlu o klasmanda olmadığı için şampiyon olmuştur.
    teşbihte hata olmasın,

    bir de dayıneyse yerine revit sayılıyorsa aynı beni tarif etmişsin.

    düzenleme: gerçi dayıneyse de var ama onu daha az giyiyorum.
    can't be worried about that shit. life goes on man.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Yav yazmıyayım dedim ama merakımdan soruyorum. ' Viraj yapmak' ne demek. İnsana ne gibi bir zevk verir, anlamış değilim. Belki de hiç ss motora binmediğimden olabilir. Virajı inşaa ederlerken yapan yapmıştır bana kalan ise o virajı en emniyetli şekilde dönmektir. Gerekirse motor dik pozisyona gelene kadar yavaşlarım. Yeterki tek parça emniyetli döneyim. Kaymayayım. Düşmeyeyeim. Kendime ve motora zarar gelmesin. Çok eğmek, yan yatırmak, vs umurumda değildir. Belki de araba da kullanmamdan dolayıdır. Keskin viraj işareti görünce araba kullanırken yavaşlarım. Motorda da öyle.
    Ben sağlam dönemedikten sonra bana göre araç kullanmasını bilmiyorum demektir. Motor araç parçaları pahalı. Vücut parçalarımız ise paha biçilemez. Viraj yapmayın. Virajı emniyetli dönün derim ve kaçarım.
    zapalka bunu beğendi.

  3. #63
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı hyanax100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav yazmıyayım dedim ama merakımdan soruyorum. ' Viraj yapmak' ne demek. İnsana ne gibi bir zevk verir, anlamış değilim. Belki de hiç ss motora binmediğimden olabilir. Virajı inşaa ederlerken yapan yapmıştır bana kalan ise o virajı en emniyetli şekilde dönmektir. Gerekirse motor dik pozisyona gelene kadar yavaşlarım. Yeterki tek parça emniyetli döneyim. Kaymayayım. Düşmeyeyeim. Kendime ve motora zarar gelmesin. Çok eğmek, yan yatırmak, vs umurumda değildir. Belki de araba da kullanmamdan dolayıdır. Keskin viraj işareti görünce araba kullanırken yavaşlarım. Motorda da öyle.
    Ben sağlam dönemedikten sonra bana göre araç kullanmasını bilmiyorum demektir. Motor araç parçaları pahalı. Vücut parçalarımız ise paha biçilemez. Viraj yapmayın. Virajı emniyetli dönün derim ve kaçarım.
    Maalesef konu o kadar basit değil.

    Eğitimlerimizde viraj hakkında benzer savunmalar geldiğinde şunu anlatırız.

    Motosiklet sürücüsü olarak herhangi bir virajı arkamızdan normal seyir halinde gelen dört tekerlekliler ile aynı hızda , mümkünse 1 km cik daha hızlı dönebiliyor olmamız şarttır. Dört tekerlekli araç sürücüleri virajın sertliğini ancak girdikten sonra farkeder ve geç fren yaparlar. Kullandıkları araç bunu absorbe edebilir ama bizler viraja girmeden önce yavaşlarız. Yani bizler araçlara göre biraz daha yüksek hızda o virajı dönebilme bilgi ve becerisine sahip olmak zorundayız. Eğer viraj içerisinde arkamızdaki araç bizi yakalar ve yanımıza girerse bizim viraj çizgimiz bozulur , ardından sorun yaşayabiliriz.

    umarım net olarak açıklayabilmişimdir.

    Sevgilerimle
    wing41, zekeriyaimam ve oialdemir bunu beğendiler.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  4. #64
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r / Xmax 250
    Garip bi çocuk ya, bütün videolarını izledim. Annesine kaza yaptığımda ne hissettin diyo kadın az çekmiş gibi. Bide yüzünü göstermek istemeyen kız arkadaşı var. Öyle takılıyo işte 😁

  5. #65

    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Kullandıkları araç bunu absorbe edebilir ama bizler viraja girmeden önce yavaşlarız. Yani bizler araçlara göre biraz daha yüksek hızda o virajı dönebilme bilgi ve becerisine sahip olmak zorundayız.

    Okan hocam bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim.
    Daha önce 1150 GS sahibi idim ve otobanda 200 km ye yakın süratta viraj döndüm. Seyir hızım fazla idi. Yol müsait idi. 3 şeritli otoban idi. Yavaşlamak istemedim vs. Benim anlatmak istediğim sırf 'viraj yapmak' mantığı ile hiç motora binmek istememiş olmam ile alakalı. Beceri sahibi olunmasına, eğitim alınması konusunda hemfikiriz.
    Saygılarımla

  6. #66
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı hyanax100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav yazmıyayım dedim ama merakımdan soruyorum. ' Viraj yapmak' ne demek. İnsana ne gibi bir zevk verir, anlamış değilim. Belki de hiç ss motora binmediğimden olabilir. Virajı inşaa ederlerken yapan yapmıştır bana kalan ise o virajı en emniyetli şekilde dönmektir. Gerekirse motor dik pozisyona gelene kadar yavaşlarım. Yeterki tek parça emniyetli döneyim. Kaymayayım. Düşmeyeyeim. Kendime ve motora zarar gelmesin. Çok eğmek, yan yatırmak, vs umurumda değildir. Belki de araba da kullanmamdan dolayıdır. Keskin viraj işareti görünce araba kullanırken yavaşlarım. Motorda da öyle.
    Ben sağlam dönemedikten sonra bana göre araç kullanmasını bilmiyorum demektir. Motor araç parçaları pahalı. Vücut parçalarımız ise paha biçilemez. Viraj yapmayın. Virajı emniyetli dönün derim ve kaçarım.
    Sex gibi bisey. 7 yasinda cocuk gorse "Igrenc" der kacar. Ama zevkli sey

    2 saat motosikletle otoban tepiyoruz, daga veya piste gidiyoruz. Sonra tum gun dagda (veya pistte) ayni yolu yukari asagi gidip gelip duruyoruz. Sonra o 2 saat yolu tekrar geri tepiyoruz. Digerleri de benim kadar zevk aliyor olmali ki hem dag hem de pist bi suru insan dolu. Piste araba ve motosiklet ayni anda alinmiyor ama dag yolunda spor araba mi ararsin, antika araba mi, cruiser mi, SS mi... Agzina kadar dolu. Oyle iste. Zaten SS ihtiyaci orada ortaya cikiyor. Yoksa gunluk hayatta sacma bi tercih...


  7. #67

    Üyelik
    12 Aralık 2016
    Şehir
    Mersin
    yakında ölecek olandır. motordan olmazsa, egodan..

  8. #68
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    kaskta kamera olmasa yapmazdı bence o kazayı kanalı için macera arıyor herhalde

  9. #69
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Şaka gibi ya, ehliyet verilmemesi gereken adamdaki özgüvene havalara bak
    Ha bu arada kazanın motosiklet hızı ile hiç bir ilgisi yok, sürücünün düşünme hızı yetişemiyor motosiklete sadece o

  10. #70
    twisten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Bilerek kasten yapılan bişiy bu. Kaza bile denmez, kendi üsütünden zıplayarak atlamış. Başta da size süper video çekicem diyip üstüne bunu yapması reklamın iyisi kötüsü olmaz anlamını bi kez daha doğruluyor. Rating yapıyor. Artık izlenmelerden ne kadar kazanıyorsa artık...

  11. #71

    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Alıntı Okan Sinan Ocan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef konu o kadar basit değil.

    Eğitimlerimizde viraj hakkında benzer savunmalar geldiğinde şunu anlatırız.

    Motosiklet sürücüsü olarak herhangi bir virajı arkamızdan normal seyir halinde gelen dört tekerlekliler ile aynı hızda , mümkünse 1 km cik daha hızlı dönebiliyor olmamız şarttır. Dört tekerlekli araç sürücüleri virajın sertliğini ancak girdikten sonra farkeder ve geç fren yaparlar. Kullandıkları araç bunu absorbe edebilir ama bizler viraja girmeden önce yavaşlarız. Yani bizler araçlara göre biraz daha yüksek hızda o virajı dönebilme bilgi ve becerisine sahip olmak zorundayız. Eğer viraj içerisinde arkamızdaki araç bizi yakalar ve yanımıza girerse bizim viraj çizgimiz bozulur , ardından sorun yaşayabiliriz.

    umarım net olarak açıklayabilmişimdir.

    Sevgilerimle
    şimdi hocam bu mesajı yazmanıza sebep olan arkadaş ile ben de aynı düşünüyorum/hissediyorum.

    araba örneği vermişsiniz fakat virajlarda savrulması olmayan bir araç ile aynı virajı aynı çizgide dönebilir miyiz ?

    yani arabalardan pek anlamam ama bmw 3.20 arabanın en fazla 120 km hızla dönebileceği bir virajı biz de atıyorum 125 km hız ile dönebilir miyiz ?

    ne yalan söyleyeyim, ne zaman viraja gelsem motoru tutabileceğim kadar dik tutmaya çalışıyorum. Motoru ne kadar yatırırsam kendimi o kadar güvensiz hissediyorum. Belki birebir eğitim almadan bu korkumu/beceriksizliğimi yenemem fakat şu "viraj dönme" olayını bu ortamda biraz anlatma şansınız var mıdır ?
    hyanax100 bunu beğendi.

  12. #72
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Alıntı zapalka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi hocam bu mesajı yazmanıza sebep olan arkadaş ile ben de aynı düşünüyorum/hissediyorum.

    araba örneği vermişsiniz fakat virajlarda savrulması olmayan bir araç ile aynı virajı aynı çizgide dönebilir miyiz ?

    yani arabalardan pek anlamam ama bmw 3.20 arabanın en fazla 120 km hızla dönebileceği bir virajı biz de atıyorum 125 km hız ile dönebilir miyiz ?

    ne yalan söyleyeyim, ne zaman viraja gelsem motoru tutabileceğim kadar dik tutmaya çalışıyorum. Motoru ne kadar yatırırsam kendimi o kadar güvensiz hissediyorum. Belki birebir eğitim almadan bu korkumu/beceriksizliğimi yenemem fakat şu "viraj dönme" olayını bu ortamda biraz anlatma şansınız var mıdır ?
    Savrulması olmayan bir araç yoktur , limitleri yüksek araçlar olabilir.

    Evet normal koşullarda her türlü otomobilin virajı dönebildiği hızlarda motorlarımız virajı dönebilir de !!!

    Siz bunu yapmaya motorunuzu ikna edemiyor olabilirsiniz. İşte eğitim burada devreye girer.

    Maalesef viraj konusu burada anlatabileceğim bir konu değildir. Yanlış anlamalar ya da benim yanlış bir ifadem kişilere zarar verebilir.

    Sevgilerimle
    zapalka bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR

  13. #73
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Adam kanalı için estantane hazırlamış. Vidyo amacına ulaşmış tv'ye bile çıkmış hala kazanın oluşumu tartışılıyor. Prim vermeyin böylelerine. Bu kadar basit olmamalı.

  14. #74
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Ben bu kaza yapan arkadaşı izledim,motoruna olan sevgisini gördüm,o sevgiyi nerde görsem tanırım. Aynısı bende dr var. Sözün özü,motoruna çizik bile gelsin istememz böyle seven biri,kendinden önce motoru düşünür. Garip ama gerçek, mantıkla açıklanmaz. Kul yapısıdir,tamir olur sözleri mantıkla düşününce anlamlı. Bende aynı durumda ilk motoruma birşey oldu mu sorusunu refleks olarak sorarim.

    Şimdi, bu kdr makinasina bağlı bir cocuk,hit almak popüler olmak utubeda daha çok izlenmek icin böyle birşeyi yapacağına kesinlikle inanmıyorum. Mevzu tamamen, zx6 ya kavuşmanın verdiği coşku ve kendine aşırı güven, oysa ki daha motoruyla anca 800 km ( zx 636 ile yoksa ninja300 de guzel km si var ) yapmış, 300 den 636 ya geçmiş,arada dağlar kadar fark var.

    Dersini aldığını düşünüyorum. Bu vesileyle, cc yukselten arkadaşlar, motorunuzu iyice taniyin,5000-10.000 km bitirin, sonra yavaştan limitleri zorlamaya başlarsınız. 20 bin 30 bin km de 250cc 300cc kullansaniz 636 gectiginizde kendinize süre verin. Almışsınız zaten motoru artik sizde,keyfini çıkarın , sindire sindire lutfen...

  15. #75
    motorlucocuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2018
    Alıntı Salurbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bu kaza yapan arkadaşı izledim,motoruna olan sevgisini gördüm,o sevgiyi nerde görsem tanırım. Aynısı bende dr var. Sözün özü,motoruna çizik bile gelsin istememz böyle seven biri,kendinden önce motoru düşünür. Garip ama gerçek, mantıkla açıklanmaz. Kul yapısıdir,tamir olur sözleri mantıkla düşününce anlamlı. Bende aynı durumda ilk motoruma birşey oldu mu sorusunu refleks olarak sorarim.

    Şimdi, bu kdr makinasina bağlı bir cocuk,hit almak popüler olmak utubeda daha çok izlenmek icin böyle birşeyi yapacağına kesinlikle inanmıyorum. Mevzu tamamen, zx6 ya kavuşmanın verdiği coşku ve kendine aşırı güven, oysa ki daha motoruyla anca 800 km ( zx 636 ile yoksa ninja300 de guzel km si var ) yapmış, 300 den 636 ya geçmiş,arada dağlar kadar fark var.

    Dersini aldığını düşünüyorum. Bu vesileyle, cc yukselten arkadaşlar, motorunuzu iyice taniyin,5000-10.000 km bitirin, sonra yavaştan limitleri zorlamaya başlarsınız. 20 bin 30 bin km de 250cc 300cc kullansaniz 636 gectiginizde kendinize süre verin. Almışsınız zaten motoru artik sizde,keyfini çıkarın , sindire sindire lutfen...

    Koskoca forumda bu konu başlığında en mantıklı ve dürüst yorumu siz yazmışsınız çok teşekkür ederim.Videoyu izledikten sonra belli ki kanalıma girip beni incelemişsiniz ve nasıl bir insan olduğumu anlamışsınız.Tekrar teşekkür ederim.


    Gelelim ahkam kesen, suçlayan ve bilmeden pabuç kadar dilleri ile (pardon parmakları ile) yorum yazan reyislere . Öncelik le Türk toplumunun dibe vurmasının en büyük nedenlerinden birisidir araştırmamak, öğrenmemek. Türk toplumunun dibe vurmasının en büyük nedenlerinden birisidir yargısız infaz yapmak.Türk toplumunun dibe vurmasının en büyük nedenlerinden birisidir her şeyi bildiğini sanmak.Türk toplumun dibe vurmasının en büyük nedenidir haset ve kıskanç olmak, çamur atmak...

    Birileri demiş viraja öylemi girilir. Biliyoruz bizde hatamızı.Scooter ile 10.000km, 125 cc ile 4.000km, 300 cc ile 11.000km yaptıktan sonra geçtim ben bu motora.Kazamın sebebinin farkındayım.Motoru aldıktan 1 ay sonra başıma geldi bu kaza.Onun gücüne alışamadan, yeni motorla birbirimizi tanıyamadan aksiyona kalkışmam sonucu yaşadım bu kazayı.

    Birileri demiş egolu.Nereden çıkardınız egolu olduğumu?Ne kendini beğenmişliğim vardır, ne hava atma özelliğim vardır.Ne isem oyum.Gelen eleştirileri olgunlukla karşılarım ammmaaaaaa tanımadan, bilmeden hakaret edercesine yorum yapanların beyinleri ile dalga geçerim kimse kusura bakmasın.

    Birileri demiş kapatsın kanalını.1,5 yıldır youtubedeyim.Ne millete rahatsızlık veririm ne apaçilik yaparım, nede izleyen küçük kardeşlerime kötü örnek oluşturabilecek videolar çekerim.Bu camianın kralı rahmetli Barkın abimiz bizi yanına çağırıyorsa bir emek ve iş vardır ortada.Hayatta forumlarda, instagramlarda, facebooklarda yorum yapmaktan başka hiçbir gayesi olmayan insanlar bugün 46.000 aboneye hakkı ile erişmiş insan için bu cümleleri kurabiliyorlar .

    Birileri demiş şov amaçlı kaza yaptı.Youtubede izlenme kasmak için yapmış.Çok merak edenler için söyliyim.9 MİLYON İZLENMEM VAR.1,5 SENEDE YOUTUBEDEN TOPLAM ALDIĞIM PARA BU MOTORUN 1 PARÇA GRENAJINA YETMEZ!Üniversitede mimarlık bölümünde eğitim gören, ailemin tek çocuğu, hayvanlara insanlara kısaca yaşayan her canlıya saygısı olan bir insanım.Ailemden böyle gördüm.3 kuruş için ne canımı riske atarım ne de çok sevdiğim motorumun canını yakarım.

    Beni tanımadan, bilmeden yorum yapan kişilere hayatta bir başarı elde etmelerini, insanları karalamamalarını ve yorum yaparken insanların kalplerini kırmamalarını öneririm.Tabi insan olan anlar bu söylediklerimi.Motorcunun motorcuya yaptığı bu hainliği şiddetle kınıyorum.Bu konu başlığı altında şahsıma edilen hakaret ve aşağılamaların aynını iade ediyorum. Ego bu ise evet egoluyum.İnsana insan gibi cevap verilir devamını siz getirin...


4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)