Kuba Motor ve Benelli'den Büyük Hamle
Reklamlar
-
Türk işçiliğinin kötü olması veya olmaması tamamen üretici firmanın vermiş olduğu kalite standardı ile alakalıdır.
Örnek olarak Mercedes-Benz Aksaray Kamyon fabrikasında da Türk işçi/ler çalışıyor.
Fakat Mercedes-Benz'in vermiş olduğu kalite standardının altında bir üretim yapmıyor ve yaptırmıyor.
Bu biraz da ne kadar köfte o kadar ekmek deyimini akla getiriyor.
Kanaatim Türkiye'de üretilen her marka için:
Marka kendi değerini korumak istediği kalitede üretim yaptırır.
Eğer İtalyan kalitesini gerçekten verecekse burada üretilecek araçların da ucuz olacağını düşünmeyin arkadaşlar.
Reklamlar
-
Doğuya yatırım yapıp fabrika açanı alnından öpmek gerek. Zamanında devlet büyükleri yatırım yapsaydı. Terör bu kadar bela olamazdı. İstanbul diye diye teşvikleri oraya vermekten İstanbul'un içine ettiler.
Her yönüyle iyi haber.
-
Hele bir açılsın Allah büyük.Güzel haber ama nedense tam olarak faaliyete geçmeden heveslenmiyorum.Zira çok kursağımızda bıraktılar.İnşallah açılır.
-
favorim benelli olabilir, şöyle uygun fiyata bi tnt25 alsak fena mı
-
Turk işçiliği bir cok ulkenin işçiligine gore daha iyidir avrupa diyemem cunku neredeyse tamami otomasyon ama cin hind vs vs ulkelere gore acik ara iyidir
-
fabrika kurupda mondial gibi bir şey olacaktır , vergi zamnına girmemek için ,üç beş parçayı montaj şeklinde bir şey olur .
Hepsi o iyi bir servisden bir tık iki bile demiyorum bir tık üst bir şey olacaktır.
Ciddi bir yatırım yapıp gerçek manada bir kaç parçasını da burada üretecek olsalar haberde şu kadar 100 milyon dolar yatırım yapılıyor diye bangır bangır lanse ederlerdi , parça toplama hane olacak
boş işler gerçek üretim değil ,bilgin"" made in china cased turkey ""orta da türk işçiligi falan yok hesap etmişlerdir %20 ek veriigiyi kurtarıyordur ekstra teşvik ile daha karlı oluyordur cased TR olayına girmişler, hepsi o fabrika falan değil bildigin SERVİS,
-
-
Motosikletler parça parça gelecek ve burada toplanacak olay bundan ibaret. Bunun ne gibi avantajı olur onuda söyleyeyim diyelim ki benelli marka bir motosikletiniz var ve sarf malzeme haricinde önemli bir aksamda sorun oluştu parça bir günde elinizde olur. Evet bu ciddi bir avantajdır. İkinci bir konu ise ek gümrük vergisinden etkilenmeyecektir buda fiyat anlamında bir avantaj saglar.bekleyecegiz ve görecegiz.
-
Lastikleri Çin malı değil de Anlaş olabilir mesela.
Aküler yerli olabilir.
Yükte ağır ne varsa, burada üretmeye kalkabilirler.
Şase olabilir.
-
Umarım parçaları tamamı ile yerli üretimle temin ederler
-
Yerli Ticari araç ve Traktör üretiminde ciddi bir yerli malzeme kullanımı vardır.
Eğer böyle bir üretim yapılacaksa bunun her türlü ekonomiye katkısı ve istihdama artı değeri olur.
Bizim ülkemizde de ciddi oranda mekanik parça üretimi gerçekleşiyor.Biraz araştırın.
Diğer elektronik uniteler bütün üreticilerin yaptığı gibi belli markalardan ithal veya tedarik ediliyor(Bosch, Magneti marelli, Skf,.)
Yani hiçbir Global Marka tüm üretimini kendi yapmaz, çoğunu ithal eder veya yan kuruluşlardan tedarik eder.
Çok olumlu bir haber, destek olmak değer katmakta bize düşer..
-
İşçilik malzeme tedarik olayları ne olur bilemem ama 10 numara iş imkanı , belki de yüzlerce kişi ekmek yiyecek o fabrikadan bu bile güzel haber .
-
TNT 600 yolu gözüktü bana :D
-
Benelli nin Türkiye temsilcisi ürünün arkasında olmadığı için bu kadar yaygın bir bayisi yok. Motorun parçası kaliteli ama bazı serilerinden motor sargısı yakma, şanzuman bloğu kırılma problemi var. Servis ürünün arkasında dursa motor peynir ekmek gibi satar. Motorları diğer motorlara göre uygun fiyatlı. Kuba motorla birleşmesi iyi olmuş. Bayisi ve servis ağı genişler. Ama parça kalitesi değişmez ise tadından yenmez
-
benelli leoncino 500'ü getirseler bari. düşünmeden alırdım
-
Motor bloğu hariç geri kalan tüm aksamlar parçalar elektronikler Türkiye de üretilebilir. Hatta 1200cc olanı bile yapılabilir. Ancak Bu haber bence Fake....Pek inanmadım ben..2018 de üretim başlamadan inanmam...
-
yapsınlar tabii ya işçiler türk olsun hadi üretimi geçtim montj burda yapılsın türkler ekmek yesin vergisi az motora binsin yani herkese faydası olur bence
-
Tnt250sini Türkiye de üretip 10.000 liraya satsa piyasayı kırıp geçirir.
-
Hadi bakalım inşallah, umudumuz benelli
-
sdt adlı üyeden alıntı
Türk işçiliğinin kötü olması veya olmaması tamamen üretici firmanın vermiş olduğu kalite standardı ile alakalıdır.
Örnek olarak Mercedes-Benz Aksaray Kamyon fabrikasında da Türk işçi/ler çalışıyor.
Fakat Mercedes-Benz'in vermiş olduğu kalite standardının altında bir üretim yapmıyor ve yaptırmıyor.
Bu biraz da ne kadar köfte o kadar ekmek deyimini akla getiriyor.
Kanaatim Türkiye'de üretilen her marka için:
Marka kendi değerini korumak istediği kalitede üretim yaptırır.
Eğer İtalyan kalitesini gerçekten verecekse burada üretilecek araçların da ucuz olacağını düşünmeyin arkadaşlar.
tamamen katılıyorum.
bir defa gümrük vergisinden tasaruf edilir , 25 000 motorda 5000 tl . yedek parça sıkıntısı olmaz ve termin kısalır, teknik servis eğitilir servis kalitesi artar. yurdum insanı kazanır dolayısı ile hepimiz kazanırız.
fabrikayı kurup imalata başlar ise senesine bende bir trk 502 alırım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)