Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Artçısının Ölümüne Neden Olan Motosiklet Sürücüsüne 3 Yıl 6 Ay Hapis Cezası

    REKLAM ALANI
  1. #1
    hachiko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2017
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500
     
    Ülkeye turist olarak giriş yaptıktan kısa bir süre sonra, Çayırova’da keskin virajda dikkatsizce kullandığı motosikletiyle kaza yaparak, arkasında yolcu olarak bulunan arkadaşı Adem Yaran’ın ölümüne neden olan Onur Girti yargılandı.

    Gazimağusa Ağır Ceza Mahkemesi, Şubat ayında ülkeye turist olarak giriş yaptıktan birkaç saat sonra, Çayırova-Bafra anayolunda, dikkatsizce kullandığı motosikletiyle kaza yapıp, arkasında yolcu olarak bulunan çocukluk arkadaşı Adem Yaran’ın ölümüne neden olan Onur Girti’yi yargıladı.
    Bu tür suçların önlenmesi ve azalması için, kusurlu bulduğu Onur Girti’ye caydırıcı ve ibret verici, bir ceza vermeyi uygun ve adil bulan mahkeme, sanığı, ön görülen cezanın yarı oranında cezalandırarak, 3 yıl 6 ay hapse mahkum etti.
    Başkan Fadıl Aksun, Kıdemli Yargıç Pınar Beyoğlu ve Yargıç Temay Sağer’den oluşan
    Gazimağusa Ağır Ceza Mahkemesi’nin oy birliğiyle aldığı kararı başkan Fadıl Aksun açıkladı.
    Başkan Fadıl Aksun, öncelikle Savcı Mustafa İldeniz’in mahkemeye aktardığı, 27 Şubat 2017’de saat 10.45’te, Çayırova-Bafra anayolunda, meydana gelen kazayla ilgili olgulara değindi.
    TC kimlik kartı hamili olan sanığın, TC sürüş ehliyetine sahip olduğunu belirten heyet başkanı, sanığın ülkede turist olarak bulunduğu sırada, Çayırova-Bafra anayolunun 1-2 kilometresinde, arkasında yolcu olarak bulunan Adem Yaran ile birlikte yönetimindeki 34 VT 2985 İstanbul plakalı motosikletle, Çayırova istikametinden Bafra istikametine doğru seyrederken, dikkatsizlik ve ihmalkarlığı sonucu sağa virajı alamayarak yolun sağına geçti. İldeniz, o esnada karşı istikamette gelmekte olan Çayırova’da sakin Ayşe Rıylı yönetimindeki BS 585 plakalı salon aracın sağ ön kısmına, motosikletinin ön kısmıyla çarparak, bir trafik kazası yaptığını söyledi.
    Başkan Fadıl Aksun, kaza neticesinde sanığın, sağ ayağının kırıldığını, motosiklette yolcu olarak bulunan Adem Yaran’ın da ağır, Ayşe Rıylı’nın da hafif şekilde yara alarak hastaneye kaldırıldığını anımsatarak, kazayı ihbar alan polisin kaza mahallini ziyaret ettiğinden söz etti.

    Motosiklet yandı, Adem Yaran ağır yaralandı

    Kaza sonrası, kazaya methalder olan motosikletin tekerleklerinin alev alması sonucu yandığından söz eden
    heyet başkanı, şuuru kapalı olan motosiklet yolcusu Adem Yaran’ın 5 Mart 2017’de ambulans uçakla kaldırıldığı Bursa’daki bir hastanede yaşamını yitirdiğine dikkat çekti.
    Başkan, kaza sonucu sağ ayağında kırıklar oluşup, aylarca yürüyemeyen sanığın da 15 Mart 2017’de teminat emri gereği hükümsüz tutuklu olarak cezaevine gönderildiğine vurgu yaparak, Ayşe Rıylı’nın da kaza sonrası tedavi edilerek taburcu olduğunu anlattı.
    Müteveffa Adem Yaran’ın ailesinin sabıkasız sanıktan şikayetçi olmadığını kaydeden Fadıl Aksun, iddia makamının mahkemeye meseleyle ilgili kroki, fotoğraf albümü, sanığa yapılan yazılı dava tebliği, noter tasdikli Adem Yaran’ın ailesinin sanıktan şikayetçi olmadığına dair belge gibi toplam 8 emare sunduğunu belirtti.
    Sanığın kaza anında alkollü olmadığını anımsatan Fadıl Aksun, sanık avukatının, sanık lehine mahkemeye aktardığı hafifletici nedenlere kısaca değinerek, avukatın, mahkemeden yaşananlar ötürü travma geçiren 34 yaşındaki sanığa mülayim davranmasını talep ettiğini aktardı.

    Suçlu bulduk, mahkum ettik

    Heyet başkanı, sanığı olgu ve emareler ışığında aleyhine getirilen davalardan suçlu bulup mahkum
    ettiklerini açıkladı ve sanığa en adil cezayı tespit etmek için tüm hususları titizlikle inceleyip,
    değerlendirdiklerini anlattı.
    “Dikkatsiz ve ihmalkârane bir şekilde aracını sürüp başka bir kimsenin ölümüne sebebiyet verme” suçunun yasada 7 yıl hapis cezası öngördüğüne dikkat çeken başkan, ölümle neticelenen trafik kazalarının her geçen gün önlenemez bir şekilde büyük bir artış gösterdiğine vurgu yaptı.
    Huzurlarındaki meselede kazanın oluş şekli, kaza krokisini ve müdafaa avukatının beyanlarını etraflıca değerlendirdiklerini kaydeden başkan Fadıl Aksun, mahkemelerin faaliyet raporlarına göre, konu suçla ilgili 2014’te 13, 2015’te 24 ve 2016’da 17 dava dosyalandığına dikkat çekti.
    Ayni davalar için 2006’da 40, 2007’de 14 ve 2008’de 14 dava dosyalandığını kaydeden başkan, “Ülkemizin nüfusu dikkate alındığında, bu rakamlar hatırı sayılır oranda yüksektir” dedi ve konu suçların düşme eğiliminde olmadığına vurgu yaptı.
    Başkan bazı kararlara da atıfta bulunarak, şöyle devam etti:
    “27 Şubat 2017’de saat 10.45’te, Çayırova-Bafra anayolunda, ülkeye turist olarak gelen sanık, arkasında Adem Yaran isimli kişinin yolcu olarak bulunduğu sırada, motosikletiyle, Çayırova’dan Bafra’ya doğru seyrettiği esnada, yolun ortasında düz kesintisiz çizgi olmasına rağmen, kendi şeridinden çıkarak 3,15 metre genişliğindeki karşı şeridin, 1,90 metre içine girdikten sonra, Çayırova’da sakin Ayşe Rıylı yönetimindeki BS 585 plakalı salon aracın sağ ön kısmına, motosikletinin ön kısmıyla çarparak, bir trafik kazası yaptı.
    Emare kroki ve fotoğraf albümü ışığında, Ayşe Rıylı’nın viraj içerisinde olmasına ve bu itibarla reaksiyon ve görüş kabiliyeti kısıtlı olmasına karşın, yolun tüm şartlarını zorlayarak yolun solundaki bankete yanaşarak kazanın önlenmesine katkı koydu. Kısacası Ayşe Rıylı’nın bu kazayla ilgili tedbirsizliği ve ihmali olmadığını görmekteyiz. Bu durumda kazadaki münhasır sorumlunun, şeridini ihlal eden sanıkta olduğuna bulgu yaparız. Sanık tedbirsizliği ve dikkatsizliği sonucu, arkasında yolcu olarak bulunan Adem Yaran’ın ölümüne de yol açtı.
    Sanık ülkemize ilk kez, kazadan saatler önce geldi. Sanığın iyi bir sürüş geçmişine haiz olduğu sonucuna varamayız. Sanık avukatının, sanığın ülkemizdeki trafik akışının soldan olduğunu bilmediği yönündeki talebini dikkate alamayız, her sürücü gittiği ülkenin trafik kurallarını bilerek hareket etmeli.
    Öte yandan, kişilerin vücut bütünlüğü ve yaşam hakları sıkı sıkıya ve doğrudan bizzat kendilerinde olduğu ve başkalarının bu haklar üzerinde söz hakkı olmadığı görüşündeyiz.
    Sebepsiz yere şerit ihlali yapıp, yolun sağ şeridine geçerek keskin viraja karşı şeritten gelen araçla çarpışan sanığın, karşı şeride 1,90 metre ihlal yaptığını görmekteyiz.
    İnsan yaşamının son bulduğu bu tür ciddi ve vahim trafik suçlarında, ceza tespit ederken
    dikkate alınması gereken asli prensiplerin başında kamu menfaatinin korunması ilkesinin
    gelmesi olduğu tartışılmazdır. Bu suçların yaygın ve azalma eğilimi göstermediğini dikkate alarak, kamu menfaatini göz önünde bulundurduk ve sanığa gereken en adil cezayı verdik.”
    Başkan, bu tür suçların önlenmesi ve azalması için, sanığın kusurunu göz önünde tutarak, sanığa caydırıcı ve ibret verici bir ceza vermeyi uygun ve adil bulduklarını açıkladıktan sonra, turist sanığı 3 yıl 6 ay hapis cezasına çarptırdı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    19 Kasım 2016
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Adam sanki bilerek yapmış kazayı ibreti alem olsun ne demektir? Tecavüzden yargılanılmayan ülkemizde artçısıyla kazadan mı yargılanılıyor ?

  3. #3

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Kıbrıs orası
    fearlesboyy bunu beğendi.

  4. #4
    Salurbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2016
    Motosikleti
    Triumph Streettriple 765
    Trafik kurallarına aykırı şekilde sürüş yaptığına hukuk süreci sonucunda karar verilmiş. Adil yargılama olmadığına veya kural ihlali yapmadığına inanıyorsa, itiraz yolu açıktır.

    Artçılı(yolculu) sürüş yapan birçok binici keyfi ve sorumsuz davranıyor. Gözlerimle yüzlerce kez şahit oldum. Alınan karar göz önünde tutularak daha sorumlu sürülmesine kesinlikle katkı yapacaktır.

    Ayrıca,ölüme sebebiyet vermekten ötürü ceza alınması sadece motosiklet binicileri için olan bir durum değildir. Ölümlü veya yaralamalı tüm trafik kazalarında, sürücünün kaza olmasında ihmaline ve hatasına bağlı olarak yargılanır.

    Yolcuyu arkana al, kask ve ekipmansız , ekstra agresif,sorumsuz sür sonra kaza olsun, sonra hiçbişi olmamış gibi Allah, tskdiri ilahi diyelim devam edelim.

    Herkes sorumluluklarinin farkında olsun,sonuçlarını düşünerek hareket etsin.

    Hatası suçu olmadığında,tüm önlemleri almasına rağmen, kuralına uygun sürmesine rağmen kaza oluyorsa takdiri ilahi derim.
    maktama, birbilent, hasmet ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #5

    Üyelik
    02 Nisan 2012
    Yepyeni Rosso 2 ile kullandığım MT25 motorun dahi saracağı kadar kötü asfaltta gerçekleşmiş kazadır.

  6. #6
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Bu nasıl haber yazmak yahu?! Olay Türkistanda mı geçiyor?

  7. #7
    -Black- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2005
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Suzuki DL650 2014
    Alıntı G.emre adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yepyeni Rosso 2 ile kullandığım MT25 motorun dahi saracağı kadar kötü asfaltta gerçekleşmiş kazadır.
    Ama elbette belediye/karayolları bu tür dangalakça sorumsuzluklarından dolayı ceza almazlar.

    Kavşakları, baraj gölüne çeviren y/kavşaklar.
    birisileri, velizrsln ve akindir bunu beğendiler.
    Sentis ad medullis!
    Dengeliyorum.com
    youtube.com/we2strom

  8. #8

    Üyelik
    15 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Soldan akan Kıbrıs trafiğinde şerit ihlali yapıp sağ şeritte karşıdan gelen araca çarpmış. Artçısı olan arkadaşı ölmüş.
    Büyük trajedi.

  9. #9
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Tamam saçma sapan hareketler yapılmış olabilir, bilemiyorum ama,
    kimseyi aklamak suclamak deil amacım,
    ama su da var ki arkama artçıyı zorla bindirmedim, ben istermiyim ki arkamdaki insan ölsün,

  10. #10
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kimse yolcusunu öldürmek istemez tabii ki.
    Bu sadece motosiklet için geçerli değil.
    Fakat istememek başka buna göre kullanmak başka bir şey.
    Bir can taşımanın sorumluluğunu alıyorsan ona göre kullanırsın.
    Yaptığın riskli hareketler arkadaşının da hoşuna gidiyor olabilir.
    Birlikte eğleniyor da olabilirsiniz.
    Ama!
    O canın sorumluluğu sende.
    Bunu idrak ederseniz, kimsenin ölmesini istemem lafı anlam kazanır.

    Efendim yolcum arkama binerken motosikletin risklerini biliyordu.
    Diyebilirsiniz.
    Evet onu biliyordu ama sizin hıyar gibi kullanacağınızı biliyormuydu?
    Onu da biliyordu diyelim.
    İnsan hayatı söz konusu olunca karar mercii bireyin kendisi değildir.
    Öyle olsaydı elektrik direklerine dikkat elektrik çarpar yazmazdık. Elektriğin çarpağını herkes bilir çünkü.
    Ya da tehlikeli sularda burada yüzmek yasaktır yazmaz,çukur ya da kuyuların başına ya da uçurum kenarlarına uyarı levhaları asmazdık.

    Bunları neden yapıyoruz bir fikriniz var mı?
    Devlet vatandaşlarını çok seviyor ondan mı?
    Mesela kask takmak kişiyi ilgilendirir kendinden başka kime zararı var diyen ahmaklar cevabını bir düşünsün bu sorunun.
    Acaba kask takmamak sadece seni ilgilendiren bir konu mu gerçekten?
    Biraz kafa yorun bakalım.
    Ya da üşenirseniz eskiden yazdıklarımıza bir göz gezdirin.
    Cevabını önce ki yıllarda defalarca verdik bu sorunun.
    Evet,
    bireyin hayatı yalnızca kendisini mi ilgilendirir?
    Sorumuz bu.
    Cevapları görelim.
    Süreniz 85 yıl.
    Başladı.
    bektanist bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #11

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    tehlikeli sürdüğünü kaza yaptığı araba sürücüsü söylemiş olmalı, ona bişey olmaz neden araba sürüyor çünkü

  12. #12
    bektanist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul beşiktaş
    Motosikleti
    mz 301 2002- Mondial RX3i Evo 2015
    Bizdede böyle bir haber vardı akibetini hatırladığım tek şey artçı olan kızın bebek sahilinde motosikletten düşerek ölmesiydi. Acı ama komik olan ise motosikleti kullanan alkollü sürücü bunun farkında bile değildi çünkü gidip evine uyumuştu ertesi gün kameralardan motosiklet ve sürücüsü tespit edilip yakalanmıştı cezası ne oldu hiç hatırlamıyorum yada cezası oldumu bilmiyorum. kısaca sürücü her zaman sorumludur hatasının olup olmadığı mahkemeler karar vermelidir. bizdekinin tersi yani.

  13. #13

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Ben hicbir motosiklete artćı olmam. Tehlikeleri ve riskleri çok iyi bildigim için ciddi tedirgin oluyorum. Bu korkaklik degil bu tecrübedir. 16 yaşında iken henüz hiçbirseyin bilincinde degildim ve artcı oldugum motorun arkasinda 100 km ile giderken kasisten gecerken dengemi kaybdeip düstum 30 mt yuvarlandım. Kask vs yoktu. Mucize eseri ufak sıyriklarla atlattım.

    Motosiklete eşimi artcı alip bindigim zamanlar ciddi tedirgin oluyorum. 2 çocugum var ve kaza durumunda her ikimizde vefat edersek diye düsünüyorum. Bu nedenle tek kullanirken dikkat ederim eşimle bindigim zaman bu dikkat misli ile katlanır.

    Antalyada yaşıyorum ve burada kücük cc motosiklet ve scooter çok fazla. Gençler kasksiz ve korumasiz biniyor. Aynalar sökülüyor genelde artçıli biniliyor ve teker yapıyorlar o şekilde. Tehlikenin farkinda degiller. Kardeşim kaza yaptı mayıs ayında viraj alırken bir anlık dalgınlıkla kaldırima carpıp ve kalďınm sonrasi 2 metrelik yuksekliketn kafası aşagı apartman boşluguna düşmüş. Beli kırıldı kask olmasa gitmişti. Kırılan omur omirilige deymiş. Normalde felç olmasi gerekirdi ama olmadi buda bir mucize.

    Daha öncede ciddi bir kaza geçirdi ve hayatıni kurtaran bir sakız oldu. Benim zx636 ile yapti kazayı. Alkol alıp binmiş kaskida koluna takmış gece vakti şehirde bir gazlayayim öyke eve gideyim diyor sonra evde agzım kokmasin diye markete giriyor bir sakiz alıyor ve kaski takiyor 200 metre sonra viraji alamayip kafayi dogrudan kaldirima carpmıs. Kask çatlamişti olmasaydi gitmişti.

    Bunlari neden anlattım belki birileri okurda ders çıkarır.
    Konuya gelececek olursak ne desek boş. Kimse kaza yapmak istemez ama verilen karar dogru bir karar. Motosikletine artçı alan herkes dikkat etmek zorundsdir. Aynı durum arabalar içinde geçerlidir. Nitekim bununla ilgili de bir arkadaşımin babasınin tecrubesi var. 92 yılında otostop çeken birini aracına alır yolda giderken yolcu eşiyle yarın boşanacagini söyler. Ve bir otobüs gelir o araca yolcu tarafından çarpar araç ikiye bölünur ve yolcu ölür. Sonra ne mi olur o bosanacagi eşi kan parasi davasi acar ve 92 yılı için tam 100 milyon lira hak kazanır. Adamin maaşınin 200 katı. Ödemek zorunda kalır.

  14. #14

    Üyelik
    31 Mayıs 2016
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda wing go, kenbo 125cc cup
    Alıntı sezer aykaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben hicbir motosiklete artćı olmam. Tehlikeleri ve riskleri çok iyi bildigim için ciddi tedirgin oluyorum. Bu korkaklik degil bu tecrübedir. 16 yaşında iken henüz hiçbirseyin bilincinde degildim ve artcı oldugum motorun arkasinda 100 km ile giderken kasisten gecerken dengemi kaybdeip düstum 30 mt yuvarlandım. Kask vs yoktu. Mucize eseri ufak sıyriklarla atlattım.

    Motosiklete eşimi artcı alip bindigim zamanlar ciddi tedirgin oluyorum. 2 çocugum var ve kaza durumunda her ikimizde vefat edersek diye düsünüyorum. Bu nedenle tek kullanirken dikkat ederim eşimle bindigim zaman bu dikkat misli ile katlanır.

    Antalyada yaşıyorum ve burada kücük cc motosiklet ve scooter çok fazla. Gençler kasksiz ve korumasiz biniyor. Aynalar sökülüyor genelde artçıli biniliyor ve teker yapıyorlar o şekilde. Tehlikenin farkinda degiller. Kardeşim kaza yaptı mayıs ayında viraj alırken bir anlık dalgınlıkla kaldırima carpıp ve kalďınm sonrasi 2 metrelik yuksekliketn kafası aşagı apartman boşluguna düşmüş. Beli kırıldı kask olmasa gitmişti. Kırılan omur omirilige deymiş. Normalde felç olmasi gerekirdi ama olmadi buda bir mucize.

    Daha öncede ciddi bir kaza geçirdi ve hayatıni kurtaran bir sakız oldu. Benim zx636 ile yapti kazayı. Alkol alıp binmiş kaskida koluna takmış gece vakti şehirde bir gazlayayim öyke eve gideyim diyor sonra evde agzım kokmasin diye markete giriyor bir sakiz alıyor ve kaski takiyor 200 metre sonra viraji alamayip kafayi dogrudan kaldirima carpmıs. Kask çatlamişti olmasaydi gitmişti.

    Bunlari neden anlattım belki birileri okurda ders çıkarır.
    Konuya gelececek olursak ne desek boş. Kimse kaza yapmak istemez ama verilen karar dogru bir karar. Motosikletine artçı alan herkes dikkat etmek zorundsdir. Aynı durum arabalar içinde geçerlidir. Nitekim bununla ilgili de bir arkadaşımin babasınin tecrubesi var. 92 yılında otostop çeken birini aracına alır yolda giderken yolcu eşiyle yarın boşanacagini söyler. Ve bir otobüs gelir o araca yolcu tarafından çarpar araç ikiye bölünur ve yolcu ölür. Sonra ne mi olur o bosanacagi eşi kan parasi davasi acar ve 92 yılı için tam 100 milyon lira hak kazanır. Adamin maaşınin 200 katı. Ödemek zorunda kalır.
    Otobüsle ilçeden ile giden bir tanıdığımız kazada yaralandı ölenlerde oldu kazada otobüs şoförü hatası( hız limitine uymadığı) olduğu için tazminat ödemek (hem ölenlerin ailesine hem de yaralılara) zorunda kaldı. Sigorta hata sende ise karşı tarafın zararını senden alıyor. O yüzden çok dikkat etmek gerek.
    Hapiste yattığını söylemeyi unutmuşum.

  15. #15

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Yukardaki örnekler çok oluyor, ben bu yüzden komşularım ve arkadaşlarımın sitemlerine uğradığım halde aracıma aile bireyleri dışında yolcu almıyorum. Hele kaskosuz araca hiç binmiyorum.

  16. #16
    neobirzenci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul/Silivri
    Motosikleti
    Pulsar ns 200
    Onemli konu arkadaslar herkes ibret alsin, bende ilk motorumu aldigimda(ybr) iki cift ekipman almistim. Evde abimde var arkama binicek arkadaslarda mevcut. Mecburuz yani suan bazi eksiklerim vardi onlarida tamamladim sayilir. Sirtlik yok sadece artci icin ekstradan.

  17. #17
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Bir motosiklet, 2 kişi ve bir ölü. O ölüyor , sen nasıl kurtulrusun al sana ceza.

  18. #18
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    evet ben artçı kabul ederim ama artçı olmam çünkü motorun yol üzerinde kazasız belasız gitmesi için gereken hesaplamayı yapmak biraz dahi olmayı gerektiriyor ve bende kendimi dahi olarak görüyorum v.s. hele en son arkadaş benim motoru sürdü ve bende artçı olarak arkasındaydım ve viraj dönerken ön freni sıkması hemde artçılı şekildeyken ofofof.

    abi mal mı arıyorsun? her yerde!

  19. #19
    Ante - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2005
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Büyüyünce alacağım.
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [..]
    Cevapları görelim.
    Süreniz 85 yıl.
    Başladı.
    Coq Türkiyedeki yaşam süresinden haberin yok sanırım) Hele motosiklet kullananların.
    Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
    Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...

  20. #20

    Üyelik
    27 Ocak 2017
    Merhum AEA da buna çok değinirdi. Yolları sulayıp kazaya sebep olanlar hiç yargılanmadı bu ülkede ...


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)