'Hayat 299'dan sonra başlar" yazmıştı...
Reklamlar
-
Gece motosiklet kullanmak çok sıkıntı. Görüş net olmadığı için yolda bir sürü tehlike var. Zaten kaza anında üzerinde ne kadar kaliteli ekipman olursa olsun malesef bariyerler vücudu parçalıyor. Bu yüzden bileğe her zaman hakim olmak gerekir. Allah rahmet eylesin
Reklamlar
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
işte klasik bir türk forumu motorcuya motorcuda giydiriyo motorcu olmayanda herkez düşman kendinize bile düşmansınız ...
Hayır, klasik Türk forumunda motorcu doğru veya yanlış ne yapsa kayıtsız şartsız desteklenir. Çünkü yapılanın doğru veya yanlış olması önemli değil, yapanın motorcu olup olmaması önemlidir.
Zaten kabilecilikten medeni hayata geçişin önemli bir göstergesi, aidiyetin değil, doğru-yanlışın (kanunun) önem kazanmasıdır. Trafikte 260 km hızı motosiklet te yapsa yanlış, araba da, bu arkadaş ta yapsa yanlış, sen de, ben de...
-
Seko adlı üyeden alıntı
Kaskın boynunu kesmesi diyor ya, bu doğruysa eğer ABD'de veya Avrupa'da olsa o kaskın firmasından kan alırlar, öyle diyeyim. Bizde bir şey olmaz. Ailesi mutlaka firmayı mahkemeye vermeli.
Allah rahmet eylesin. 299'dan sonra hiçbir şeyin başlamadığını herkes acı şekilde öğrendi.
hiçbi şey olmaz; avrupada amerikada da dava açsan bi şey yok olmaz. hiçbir kask üreticisi o hızlarda koruma, kask bütünlüğü garantisi vermiyor, veremez de. zaten güvenlik standartları o kadar yüksek hız simülasyonlarında uygulanmıyor.
-
“Büyük beyinler fikirleri tartışır, orta halliler olayları, küçük beyinler ise insanları tartışır.”
-
Allah rahmet eylesin. 600 lük makinayla 299 denemeseydi keşke... Allah geride kalanlara sabır versin.
-
awesomee adlı üyeden alıntı
yormayın adamı yahu,
okusana altını geçenlerde yapmış die sosyal medya seyleri varmış,
aaaa
Eline terlik alıp çocuğunu kovalayan anne şeysi canlandı gözümde
Yok şaka bi yaNA resimlerde r6 olduğu için olsa gerek bende r6 diye düşünüyorum.
Motorun benzetilecek bi tarafı kalmamış orası ayrı.
-
Dün 220 km hızla kaza yapan hayabusa videosu izledim. Kullanan kişinin eldivenleri yok sadece, gerisi full ekipman tulum dahil. Eller haşat olmuş tabii ki. Neyse kaza sonrası hastane önünde video sahibi ve başka bir sürücü ekipmanın önemini defalarca anlatıyor. Full ekipman kullanın kasksız binmeyin vs vs. Video altı yorumlar da aynı şekilde ekipmansız kullanmayın ekipman çok önemli bla bla. Sanıyorlar ki tam ekipman olunca ölmeyecekler. Kafa 3000tl lik kaskla beraber kopup gitmiyor ya da 5000tl lik tulumun içinde iç kanamadan ölmüyorsun. Bir kişi de çıkıp dememiş ki 5-10 motor çıkıp otobanda o hızlarda sidik yarıştırmaya ne gerek var. Kaza yapan vatandaş da aynı kafada. Ekipman da ekipman. Yahu ben kanun dışı ve gereksiz yüksek hızlarda kullanıyordum başıma bu geldi, lütfen hız limitlerine uyun demedi adam. Neyse sinirim bozuldu. Kimlere özeniyorlar neyin kafaları ben anlayamıyorum..
-
Bu hatayı ben de yapsam bana da giydirin arkadaş. Ölümle dans ediyorsan bir süre sonra muhtemelen ölürsün. Bahane üretmeye gerek yok. Bazen bir çoğumuz saçma işler yapıyoruz yollarda. Bu arkadaş da hatasının kurbanı olmuş. Yapacak bir şey yok. Allah rahmet eylesin.
-
Yazık. Daha tolera edilebilir bir hızda yapsaydı bu kazayı bence bu duruma "motosiklet kazası" diyebilirdik. Ama demeye dilim varmıyor.
Bu özgüven patlamaları ve 299 merakı artık bana sadece, "oha araba ne hale gelmiş" dedirtiyor.
Allah rahmet eylesin.
-
Taner YILMAZ adlı üyeden alıntı
Allah rahmet eylesin.
Rakamları bilmiyorum ama SS'te ölen sayısı diğer motosikletlerde ölenlerden kat kat azdır.
Racing motosikletler dikkat çektiği için daha çok haber yapılıyor buda hep SS'ler kaza yapıyor algısı oluşturuyor.
Bence el arabasından bozma tekerlekleriyle en tehlikeli alet scooter..
Madem rakamları bilmiyorsunuz :
Bunlar ABD istatistikleri. En alttakiler de Scooter dır büyük ihtimalle, gördüğünüz gibi en güvenlisi onlar.
Cruiser/standard
Ölüm sayısı : 1,583
Kayıtlı motosiklet sayısı:2,778,348
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı :5.7
Sport/unclad sport
Ölüm sayısı :430
Kayıtlı motosiklet sayısı:401,130
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı:10.7
Supersport
Ölüm sayısı :1,128
Kayıtlı motosiklet sayısı:501,002
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı:22.5
Touring
Ölüm sayısı :521
Kayıtlı motosiklet sayısı:807,291
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı 6.5
Other/unknown
Ölüm sayısı :388
Kayıtlı motosiklet sayısı:893,567
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı 4.3
-
hayat 299 dan sonra bitmiş sanırım... rahmet olsun...
-
-
drtayfun adlı üyeden alıntı
Madem rakamları bilmiyorsunuz :
Bunlar ABD istatistikleri. En alttakiler de Scooter dır büyük ihtimalle, gördüğünüz gibi en güvenlisi onlar.
Cruiser/standard
Ölüm sayısı : 1,583
Kayıtlı motosiklet sayısı:2,778,348
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı :5.7
Sport/unclad sport
Ölüm sayısı :430
Kayıtlı motosiklet sayısı:401,130
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı:10.7
Supersport
Ölüm sayısı :1,128
Kayıtlı motosiklet sayısı:501,002
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı:22.5
Touring
Ölüm sayısı :521
Kayıtlı motosiklet sayısı:807,291
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı 6.5
Other/unknown
Ölüm sayısı :388
Kayıtlı motosiklet sayısı:893,567
10.000 kayıtlı motosiklette
kaza sonucu ölüm sayısı 4.3
500bin motorda bin 2.5milyon motorda 1.500 ölüm sayısı oran farkı yüksek arada kesin blgiyse tabiki
-
Mersin İl Temsilcisi
Baslatmayi bilmeyene 299 bile az!
Soyledikleri aleyhinde kullaniliyor
Belki de sadece bir soylem... yapamiyorum diyememek?
Belki de, yapamiyordu ama yapmak zorunda kaldi...
Her neyse, azrail oyunu kazanmiş.(nokta)
-
Hep dile getirdim,motorun tehlikeli olduğunu kabul ederek binicez.
Ne kdr eğitim alırsanız alın, en pahalı en iyi ekipmanı kullanın, bu gerçek değişmez.
Bir de üzerine kullanım tarzıyla riski arttirinca sonuç kaçınılmaz oluyor.
Yüksek süratlerde yapılan kazalardan araçla bile kurtulmak imkansıza yakın,kaldı ki motorcu kurtulsun.
Ayrıca ekipman sizi iç kanamadan ve kırıktan belli bir noktaya kadar korur,ekipmana olduğundan fazla koruyuculuk yüklemek ve buna güvenerek sürüş yapmak en büyük hatalardan biri.
Sorumsuzca trafikte sürüş yapmaya kimsenin hakkı yok. Başka insanların hayatı tehlikeye atmaya hiçbirimizin hakkı yok. Ama görüyorum ki en çok beğenilen izlene videolar tek teker,300 km ile filtreleme gibi videolar. Bu işe ilgisi olan kitlenin özendiği beğendiği sürüş şekli bu. Yazık,50 yıl sonra bile tarzın aynı kalacağına %100 eminim.
Hayatını kaybeden arkadaşa Allah'tan rahmet dilerim. Hepimiz, çoğunlukla diyorum istisnalar kaideyi bozmaz, sürüş tarzımıza bağlı olarak bedelini ödüyoruz. Er yada geç. ..
-
Öncelikle Allah rahmet eylesin yakınlarına sabır versin. Gecenlerde bir konu açmıstım tamda bu olaya benzee durumlar icin. Hatta birkaç kişide ters cevaplar yazmıstı.
Ekipmanlarınız tam olsa bile. yasal hız sınırlarını geçtiklten sonra riskiniz nerdeyse %90 ölüm %9 çok agır tedaviler ile yaşamak tabi yaşamak sayılırmı bilmem. %1 ise Verilmiş sadakası varmış ve allah ona bir şanş daha vermiş umarım değerlendirir.
600cc ve üstü motorsiklet alan arkadaşıma sesleniyorum profosyonel sporcu isen git pistlere heycanını tatmin et..! O kadar güçlü motorla duramaz ana yolda veya otobanda basarsın hayanı riske atarsın alma öyle bineceksen ben 600 cc veya üstü motorla yolda 90 km 100 km hız ile gideni görmedim
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Hayır, klasik Türk forumunda motorcu doğru veya yanlış ne yapsa kayıtsız şartsız desteklenir. Çünkü yapılanın doğru veya yanlış olması önemli değil, yapanın motorcu olup olmaması önemlidir.
Zaten kabilecilikten medeni hayata geçişin önemli bir göstergesi, aidiyetin değil, doğru-yanlışın (kanunun) önem kazanmasıdır. Trafikte 260 km hızı motosiklet te yapsa yanlış, araba da, bu arkadaş ta yapsa yanlış, sen de, ben de...
ben bu konuda @velizrsln destekliyorum, @hasmet; yanlış düşünüyorsunuz. motorcu bile motorcuya düşman olursa bizim halimiz n.... asasdasddas hahaha
böyle gerizakeylere artık cevap vermenin yararı olmadığını düşünüyorum. 260 ile trafikte seyir etmek ne kadar doğrudur ve nasıl bir insan bunu destekler?
bu arada arabanın halini gördüm, sanki araba otobanda durmuş ve motosiklet ise duran arabaya 260 ile çarpmış gibi.
arabacıda malın teki bence. evet, iki yanlış bir bir birini götürmüş. aileleri için acı bir durum fakat ben böyle düşünüyorum.
eninde sonunda herkes hakkın rahmetine kavuşacak bu yüzden duygu konusunda biraz olgun olmak lazım.
-
Gene gecenin körü, gene aşırı hız, gene ölüm.
2+2 = 4 arkadaşlar. Sonuç değişmiyor maalesef.
Tecrübe, limitlerini bilmektir.
-
Kimsenin yapamadığını yapmak isteyen gitsin olimpiyatlara katılmaya çalışsın.
Allah rahmet eylesin sevenlerine de sabır versin.
-
Öncelikle Allah anasına babasına geride bıraktıklarına sabır versin.
Hayat 299 da başlar diyen arkadaşlara HITABEN
Hayat 299 da biter arkadaşlar
Topluma açık bir trafikte bu rakamlara cikilmamali.. NE DOĞRU KONUMLANIR , NE DOĞRU HIZDA , NE DOĞRU VITESTE OLUR , NE DE DOĞRU IVME YE SAHIP OLABILIRSIN. NE CEVREDEN BILGIYI DOGRU ALABILIR , YORUMLAYABILIR UYGULAMAYA ZAMAN BULAMAZSIN
Sistemli sürmek zorundayız.
Lütfen, bu rakamlarda bu adrenalini pistlerde yaşayın...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)