Yedek parça sorunu yaşayan bi arkadaş vardı konu açmıştı.Bu sorun çözülürse is yapar gibime geliyor
Burası çok değerlenir şimdiden yer kapalım...
Bajaj gene iyi bu çan çin çon, aldiginiz gibi 3/1 deger kaybı piyasasida yok, ha güzel motor (0 alip 1000km sureceksiniz)
Hangi teknik verilere baktınız bilmiyorum ama hiç bir teknik veri de Dominar ı tokatlayabilecek bir bilgi görmedim ben.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:48 ----------
Arkadaşlar Bajaj savunuculuğu yapmıyorum ama CFMoto nun servis ve yedek parça ağı belli. Onu fazla kişinin tercih etmeyeceği de belli. Bu modelden Türkiye de 5 adetten fazla satabileceklerini sanmıyorum. O da 150 yi getir 400 ü götür yaparlarsa. Çünkü aynı paraya üstünde KTM motoru bulunan muhtemelen daha kaliteli lastikli(ısındıktan sonra rosso 2 gibi tutuyor) teknik verilerde daha iyi olan ve daha da iyisi çok fazla servis ve yedek parça ağı bulunan bir motor var. Seçim sizin. Ben paranızı boşa harcamayın derim.
Dominar:
373.27 cc
Tek silindir
SOHC (üstten Tek eksantrik)
4 valf
35 PS Güç
35 Nm Tork
400nk:
400.4 cc
Çift Silindir
DOHC (üstten çift eksantrik)
8 valf
40-41 PS Güç
32 Nm Tork
Dominar güç ve torku daha düşük devirlerde veriyor. Bu verilere bakılırsa Dominar sadece düşük devirde fazla bağırtmadan rahat ilerler, sakin bir sürüş yapar fazla yormadan insanı. onun dışında kullanılan tabirle dominar 400nk yı tokatlayamaz.
400 nk her türlü tokatlar mı artık napar bilemem ama. Dominar düşük seviye maliyeti ucuz, az karmaşık, tek silindir bir motora sahip teknik veriler bakımından. sadece içten yanmalı motorları karşılaştırdım şu an. bu bakımdan 400nk daha üstün.
saygılar,
Bence talibi çok olacaktır çünkü bizim millet ilk önce beygir gücüne bakar, son hıza bakar. Bu motor R25'ten güçlü mü güçlü, hızlı mı hızlı. R25'i sırf bu yüzden Dominar'dan performanslı zannettiler, sonra sürünce "Hiç fena gitmiyormuş" oldu. UMA ne kadar 250 - 300 cc motor varsa onlarla kalkış videosu çekip kullanıcı incelemesi gibi yaparak Youtube'a koydu mu tamamdır. Yeter ki servisi sıkıntılı olmasın. Bu tip motorları servise emanet etmeye gelmez, apaçi çıraklar gezmeye çıkıp motorun canına okurlar. Bir de konfor mevzusu özellikle artçı için sorun olacaktır. Çanta da takamazsınız, kötü durur.
Çin malı motosiklete 18750tl öylemi ? Bunun 150cc olanı da gördüm alanlar 2-3bin tl zararına satmaya çalışıyorlar
Bu cc de bu fiyata bi enduro yapsa da millet kullansa.
Her şeyden önce; dominara binenlerin ilk şikayet ettiği konu nedir? Titreşim. Çift silindir olması münasebeti ile (bak hala kağıt üstü diyorum) dominar dan daha konforlu olacağı belli, ayrıyeten sürekli üst devirlerde gezinmez iseniz yakıtta hemen hemen aynı olacaktır. Bu çok göreceli ama bence tip olararak ta daha yakışıklı. Ayrıca şu kanıdan bir kurtulmak lazım, Çin'li kötü, Hint'li cici. Halen birbirinden bir farkı yok.
Piyasaya bomba giren rx3i evoda çok sıkıntı yaşadık arkadaşlar, parça olsun kronik sorunlar olsun, cf moto mu allah korusun
30 bini devirdi arkadaşım rx3 ile bir sorun yaşamadı da o değil beni artçı alarak baya yol yaptık bir gün o gün o motora bir şey olmadı ise kolay kolay olacağını sanmıyorum. Ben zaten 190 134 kg falandım, arkadaş zaten 110kg birde çantalar dolu. Şimdi düşününce şasiyi falan kontrol etmek gerek diyeceğim gerçi 1 sene oldu üzerine.
Servis olayını bilemeyeceğim tabii.
Rx3i evo vesaire ile kiyas yapmayin sakin.Kimse alinmasin Rx3i evo bildigimiz dandik çinli bana göre.CF moton 150nk modeliyle güveni verdi biraz da olsa.Gercekten 150 Nk ya bindigimde bende sasirdim,bekledigimden kaliteli ve güzeldi.Bu fiyata bu motor alınır bana göre.
Şahsi fikrim dominar yerine nk400 tercih ederdim. Albenisi daha fazla, çift silindir, daha güçlü bir motosiklet. Ayrıca deneme sürüşü yapan ns200 kullanıcısı bile, dominarı yetersiz bulup beğenmedi.
kağıt üzerinde motor bence güzel ve teknik özellikleri de iyi. fakaaat distribütör ne kadar arkasında durur. bajaj artık kendini ispat etti servis olsun yedek parça olsun seviyeleri gittikçe yükseliyor. şimdi bu uma bu markaya kuralkanın bajaja sahip çıktığı gibi çıkacak mı? yoksa benellide olduğu gibi 70 80 tane tnt250 satıp satışları durduracak mı? bi fren pedalını temin etmek 1 ay sürecek mi? markanın arkasında dururlarsa satışları berbat olmaz bana göre
2 hafta önce yurt dışında motor kiralayan bir yerde karşıma çıktı.1 gün kiralayıp toplam 150 km yaptım.
+ ÖTV ve KDV' yi göz önünde bulundurarak fiyat-kalite performansının çok iyi olduğunu söyleyebilirim.
+ kararlı sürüş performansı, yol ve virajda güvenli
+ tork
+ renk kombinasyonu. 3 renkti; mavi,siyah, beyaz renkleri bir arada çok güzel duruyor.
- çift silindire göre biraz titreşimli
- küçük boyutlar ( 180 cm ve 90 kg yim motor altımda kayboldu )
- vites geçişlerinde rahatsız etmeyen bir anormallik var
sonuç; boyutları biraz daha büyük olsaydı satın almak isterdim.
Sahibindende herhangi bir ilan yok. Satan bayi yok.
Yıl olmuş 2017 Çin dünyanın en büyük ekonomisi oldu olacak ama hala çin malı yeaaa diye koltuğundan yellenip mesaj yazan adam var, yahu senin aldığın motor endonezya da üretiliyor, hindistanda üretiliyor sanıyor musun ki herşey japonyanın bağrından kopup geliyor, çin malı diye bişey yoktur hor kullanma diye bişey vardır, 40bin tl ye motor alan adam onun kıymetini bilir bilinçli kullanır ama 3bin, 5bin liraya çin malı alırsan amaan canı çıkana kadar dersin, maalesef çin mallarının sorunu da tam olarak bu. Bakarsan bağ bakmazsan dağ olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)