CF Moto 400 NK Muhteşem Performansıyla Türkiye’de
Reklamlar
-
Görüntü olarak Güzel duruyor. Ayrıca Motoru düzgün kullanırsanız bence bir sıkıntı cıkarmaz , kronikte sıkıntısı yoksa. 150nk da AEA öyle bir sürüş yapıyordu ki video da markayı çok bilsemde vay be neler yapıyormuş demiştim. Yani öncelikle bir denemek lazım şuan sadece teknik bilgilere göre yorum yapılabiliyor. O yüzden daha ilk baştan kötülemeyin.. Şahsen bu ötv kdv oranlarından sonra motor almayı ertelemişken bu motor tekrar düşündürdü...
Reklamlar
-
Arkadaşlar bende cf 650tk var. Almadan herkes bu ne demişti ama kim kullandı ise fiyatına göre muhteşem diyor. On yargılı olmayan şans verin pişman olmayacaksınız
-
https://m.facebook.com/events/170796...A%22null%22%7D
Linkte ürüne ait bir etkinlikten bahsediliyor adresi biliyorsanız ulaşabilirsiniz arkadaşlar, Facebook'tan paylaşılmış.
-
Kurt ile Eşek tartışıyorlarmış.
Kurt: "Çimen yeşildir."
Eşek: "Çimen sarıdır"diye iddiaya tutuşmuşlar.
Neyse konuyu orman kralı aslana anlatmışlar.
Aslan, Kurt’a bir ay hapis cezası, Eşek'e de özgürlük kararı vermiş.
Kurt şaşkınlıkla aslana yaklaşmış ve sormuş:
Hakikaten sen çimeni sarı mı görüyorsun?
Aslan: Hayır yeşildir çimen.
Kurt: O halde neden bana 1 ay hapis cezası veriyorsun?
Aslan: Eşekle tartıştığın içindir bu ceza...
Eşşeklerle tartışmanın faydası olmaz. Sarıdır deyip geçin.Siz siz olun laftan anlamayanlara laf anlatmayın
Bu mesajım çin malı dandikdir bu paralar verilmez diyen Eşşeklere gelsin. Yormayın kendinizi anlamaz bu Eşşekler. CF Motoyu birazcık araştırsanız ATV ve UTV motorlarıyla yıllarca dünyaya nam salmış Kalite ve güvenlik yeterliliğiyle Amerika da satış yapabilen tek Çin markası olduğunu görürsünüz. Şuan bajaj kullanısıyım Dominar beklentimi karşılamadığı için aylardır bu motoru bekliyorum. İlk işim bu motoru test etmek olacak ondan sonra Pulsarı satıp hemen bundan almayı düşünüyorum.
-
24 Eylül'de Hasanpaşa/Kadıköy'de CFMOTO konsept mağazada ilk defa satışa çıkacakmış ve test imkanı da varmış.. ayrıca o gün Motovento İstanbul mağazasında da büyük bir etkinlik var... detaylar; https://www.facebook.com/deneme.tahtasi.tv/
-
Harikasın, bazen cf moto hakkındaki yorumları okudukça ya bizim arkadaşlar dünyanın en profesyonel motor bloggerlari,test editörleri diyorum, yada Amerika Avustralya Almanya Kanada gibi ülkelerde satışına izin verilmiş, 3 ila 5 sene garanti ile satılan bu motor hakkında çok iyi yorumlar yapan profesyonel test editörleri, dergi sahipleri aptal diyorum. Ya tabi belki de cf moto bu insanlar topluluguna milyonlarca dolar rüşvet vermiştir o yüzden iyi yorum yapıyorlardir. Kuzum Allah aşkına neyin muhabbetini yapıyorsunuz. Cf 150 yi bilmiyorum ama (çünkü o fiyat skalasinda Türkiye de sıkı rakipleri var) cf 400nk,650 nk, 650 tk fiyat kalite, sürüş dinamiği, yol tutuş, stabilite noktasında kesinlikle sınıfında rakipsizdir. Nokta. Ha ikinci el değeri konusunda haklısınız ama o da zamanla oturacak herşey bir anda olmaz. Bir kaç sene gerekiyor. Ben mu motorları sürdüm ve daha önce başka motorları sürme imkanimda oldu. En iyisi değil ama aradaki fiyat farkına göre verdiği tork gücü, stabilite, dizaynı, abs sisteminin hatasizligi ve kesinligi.... Bir sürü artısi var. Hatta daha da ileriye gideyim, Yamaha Honda bu tarz çift silindirlileri getirene veya yapana kadar rakibi bile yok bu motorun. Dominar mi? ALLAH aşkına güldürmeyin beni
-
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
Bu fiyata 250 cc japon alınmıyor, Haliyle belli bir kesim alacaktır.
Bizde mantık olarak şöyle bir durum var. Çin malı almam yada ayy pahalı bu.
Yahu memlekette zilyon tane küba mondial cg satılıyor. İllaki bununda bir alıcısı olacaktır.
-
Fiyata odaklı alıcılar vergi sistemine göre alım yaparlar. Ben ve çevremdekiler öyle yapıyoruz. Almak istediğim halde honda nc700x almadım. Dl 650 aldım. Bir üst vergi diliminde de 1200 ya da 1000'lik makine bakarım. 700-800 cc ile işim olmaz.
Cf 400 de böyle bir durumda. Bu fiyata 650cc olsaydı çok satardı. Ben bile alırdım. Ama altından olsa 400cc,400 cc dir duke400 kadar satar,yani çok çok az.
Dikkat edin kalite durumuna, çin malı oluşuna falan hiç değinmedim. 250 cc olsaydı kalitesine göre seçerdi millet.
-
Uğur Makina, Kuralkan filan işe uyandılar aslında. Baktılar Japonlar uçtu gidiyor,adamların 250cc'leri bile 20 binlerin üstüne çıkmış fiyatta, tam da bizim memlekete lazım ara ürünler bunlar bir anlamda. Ne yapacak orta seviye ekonomisi olan insan 250cc bile alamazken bir bakıyor burada 400cc var daha da uygun fiyata ve neredeyse ona yakın ya da bir gömlek alt kalitede. Binilir mi, binilir deyip alacak. MT07'ye ulaşamayan önce bunu ya da dominar'ı alacak, kullanıp bir kaç yıla satıp MT alacak v.s. Bence olmalı bu tip ürünler, Bajaj için de geçeri aynısı. İyi ki getirdiler diyorum ben. Böylece büyük markalara da az çok rekabet ortamı çıktı. 250cc alacakken vazgeçip bunlara yönelen insanlar vardır mutlaka, bazen ben bile düşünüyorum Pulsar'dan sonra böyle bir şey mi acaba diye. Valla karalamak çok kolay ama ben NS 150'yi 2 yıla yakındır 14 bin km ye yaklaşık kullanıyorum ve iyi ki cbf 150 ya da ybr almamışım çok dedirtti bana. Ki her ikisini de kullanmıştım. 400cc güzel bir geçiş aralığı, alınır bence. 250cc alamayan hatta ybr125'in fiyatı 10 bini bulmuşken ondan vazgeçip buna, dominara yönelen olur diye düşünüyorum.
Ha ben kişisel olarak artık bu tip motor düşünmediğim için almam o ayrı. Ama büyük motorum olsun diyen gençler için fırsat aslında.
Klişe değişecek galiba, "Az daha koy ybr al yerine, az daha koy cfmoto al, Bajaj dominar al" filan'a dönüşecek gibi.
Şuna da katılıyorum ben de 250cc üstüne çıkmayı düşünmeyenlerdenim ve 300 - 400 cc de biraz yamaha'nın 660cc'si gibi vergi dilimi bakımından, ama şunu unutmayalım, 650cc altında da vergi çok uçuk değil o parayı verecek olana yıllık 252 tl 650cc ve altına, o kadar koyacağını sanmam. onun üstüne çıkınca 646 tl daha fazla koyabilir mesela. Yani 660 cc - 700 cc alacağıma, 650 cc alırım denilebilir ama bu 400 cc için o kadar da geçerli değil, çünkü 400 cc motorla 600 - 650 cc arasında - vergisi aynı olsa bile - devasa fiyat farkı var hele de marka bazlı bakınca.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
Bu ürünlerin düşündürücü hali sanırım uzun vadeli kullanım için ve kredi ile filan alınması hali olabilir. İnsan daha kredisini öderken motorun zırt pırt sorun çıkarmasından üzülebilir mesela. Bu sebeple uzun süreli kullanım verileri oluşması lazım. Bajaj da iyi kötü oluşmaya başladı, 50 bini deviren 80 bini veriren pulsarlar, boxerlar var artık piyasada. Ben bajaj alırken test sürüşüne rağmen bir kaç kurye ile de görüşerek almıştım mesela, uzun vadeli veri alayım diye. cfmoto'da da bu durum oluşursa anlaşılacak. Ayrıca Bajaj ufaktan servislerde ciddiyete başladı gibi, eskiye göre daha düzgün iş yapılıyor, ben geldim servise hoppala durumu en azından benim gittiğim serviste değişmiş, artık bilgisayaradan kayıtla sıra ile filan alınıyor motorunuz servise v.s. uzun vadede bunlara önem verirlerse bence japonların alt segmentteki hakimiyetini sallayabilirler, ki az çok bu başladı gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Haa tüm bunlara rağmen Japon malı japondur, Çin malı da Çin malı, Alman malı da Alman, bunu tartışmıyoruz ki zaten mevzu o değil, mevzu fiyat performans mevzusu, o paraya ne alabildiğin mevzusudur bence. Yoksa kimse bu Japona beş basar, on basar demez sanırım. Zaten Japona, İtalyana, Almana o parayı veremediği ya da vermek istemediği için bunu alıyor ya da alacak adam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:37 ----------
Şunu da unutmayalım, KTM'nin küçük cc duke serisini marka ortağı olan Bajaj üretiyor, Honda'nın yamaha'nın küçük cc'leri de Çin de üretiliyor. Pek çok büyük Avrupa markasının da bir çok ürünü daha az maliyetle olduğu için made in china'dır, hatırlamak lazım, zamanında ybr'mi aldığımda made in china yazısını bizzat ellerimle sökmüştüm şasesinden . Hatta büyük cc'lerin de otomobillerin de pek çok malzemesi Çin'de üretilmekte. Yani Çin de dandik mal da kaliteli mal da üretilebiliyor, zaten bu fiyatlarına da yansıyor.
(Ki şahsen ben pek çok bildik markanın da artık o eski sağlamlıkta ve kalitede olduğunu düşünmeyenlerdenim). Bunu yaşayarak da görüyor insan zaten satın aldıktan sonra.
-
Deneme sürüşüne giden oldu mu ? umarım birileri makinayı kırmadan önce test edip yorumlarını buraya yazar
-
bacac dobinarı sulu götürür susuz getirir bu motor tatava yapmayın.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
-
merhaba herkese, uzun zamandır beklediğim motosikleti izmir karşıyaka da gördüm ve dün itibariyle satın aldım.ilerleyen zamanda yorum ve resimleri atacağım.
-
erimyenkasar adlı üyeden alıntı
merhaba herkese, uzun zamandır beklediğim motosikleti izmir karşıyaka da gördüm ve dün itibariyle satın aldım.ilerleyen zamanda yorum ve resimleri atacağım.
Hayırlı uğurlu olsun. Kullanıcı yorumlarını merakla bekliyor olacağız.
Yoldan önce, Yoldaş gerek..!
İnstagram: sdemircann
-
abeciMotoru adlı üyeden alıntı
bacac dobinarı sulu götürür susuz getirir bu motor tatava yapmayın.
hayır bagaj dominos o bi kere..
-
erimyenkasar adlı üyeden alıntı
merhaba herkese, uzun zamandır beklediğim motosikleti izmir karşıyaka da gördüm ve dün itibariyle satın aldım.ilerleyen zamanda yorum ve resimleri atacağım.
Ben ve arkadaşlar merakla bekliyoruz mümkünse motor üzerinde bir video falan
-
Çöp motorlara para vermekten bikmadiniz gitti.
-
Türkiye'de ilk Dominar alan gruptan arkadaşımız dominari sattı haberiniz olsun, bilmem anlatabildim mi :D :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)