Volkswagen, İtalyan firması Ducati'yi satıyor
Reklamlar
-
Çin veya Hint firması alırsa hiç şaşırmam.
Reklamlar
-
hasmet adlı üyeden alıntı
Bir yana, zamaninda VW CEO'su Piech Ducati'yi aliyorken yonetim kurulundan bazilari "yahu ne b.ka aliyoz Ducati'yi" demisler... Harbiden de biraz alakasiz durum. Bugatti'de iyi cektirdi VW'e... Sattiklari her Veyron'dan zarar ettiler...
Veyrondan zarar etmiş olabilirler ama prestij kazandılar.Şimdi Chironla para basıcaklar, aynı platformda geliştirildi.
-
Keşke Doğuş Holding satın alsa. VW grup ile müthiş bağlantıları var, buraya da bir tesis açılmasına vesile olurlar ve bizde belki yavaş yavaş başlayabiliriz bir şekilde.
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Keşke Doğuş Holding satın alsa. VW grup ile müthiş bağlantıları var, buraya da bir tesis açılmasına vesile olurlar ve bizde belki yavaş yavaş başlayabiliriz bir şekilde.
Doğuş Otomativ yakında katarlılara gidiyor. Türkiye'nin tüm değerleri gibi o da arapların olacak.
Ne yerli otomobili, ne yerli motoru!
Demeyin böyle şeyler İtalya Almanya Avrupa daha da kıskanır haa!
-
admin adlı üyeden alıntı
Emisyon skandalı nedeniyle zor günler geçiren Alman otomotiv firması Volkswagen, 90 yıllık İtalyan motosiklet üreticisi Ducati'nin satışı için düğmeye bastı.
haberturk.com'un Reuters'a dayandırarak derlediği habere göre, emisyon skandalı sonrası yeni operasyonlara yönelen Volkswagen'in Ducati'nin satılması dahil bir dizi stratejik satış için yatırım bankası Evercore'a talimat verdiği iddia edildi. Bazı potansiyel alıcılarla görüşmeler sürerken satış konusunda henüz nihai bir karar alınmadı.
Volkswagen'ın Audi birimi, 2012'de Ducati'yi 860 milyon euro'ya satın almıştı. Reuters'a konuşan kaynaklara göre Ducati'nin yıllık kârı 100 milyon euro'yu, toplam değeri ise 1 milyar euro'yu buluyor.
Dünya çapında sattığı yaklaşık 11 milyon aracın emisyon testlerinin yanıltıcı yazılım içerdiğini kabul eden Volkswagen, Avrupa Birliği ülkelerinde sattığı 8,5 milyon aracı geri çağıracağını duyurmuştu. Büyük maddi kayıp yaşayan şirket, binlerce kişiyi işten çıkararak kesintiye gitme kararı almıştı. Volkswagen'ın kayıplarını azaltmak amacıyla elektrikli otomobil gibi kârını artıracak farklı teknolojilere yöneldiği belirtiliyor.
Kaynak: Habertürk
10 f/k şirket Avrupa'da zor bulunur , helede bu sanayi şirketi ise çok nadir gorulur. Bu verinin doğru olduğunu düşünmüyorum. Doğru ise şirketi partlatmis satıyor.
Enflasyondan arindirsan tr de bile 10 fk li sanayi şirketi bulamazsın.
Borsada anlamayinlar için futboldan örnek vereyim GS burumayi 10 alıp 20 satması gibi düşünün kendinde oynadığı da ekstra kar kısmı.
Bu olay gelişmiş olan ülkelerde sık görülür şirketin satılması iyi bir şeydir çünkü kar eden parlayan şirket satılır . Tr de ise olay 180 derce terstir
-
Akhunturk adlı üyeden alıntı
Doğuş Otomativ yakında katarlılara gidiyor. Türkiye'nin tüm değerleri gibi o da arapların olacak.
Ne yerli otomobili, ne yerli motoru!
Demeyin böyle şeyler İtalya Almanya Avrupa daha da kıskanır haa!
Doğuş oto elinden gelse avrupadan hava alıp satacak bir firma. 1 TL kendi cebinden vermemek için kırk takla atıyorlar.
-
Bir buçuk yıldır vw satacak diye konuşuluyor öyle bir şey olmadı biraz araştırmadan açılan bir konu olmuş.
-
Mercedes nasıl daha önce tam olarak bulunmadığı segmentlere ve golf sınıfına araçlar üretmeye başladıysa ki bunla kalmadı clio symbol dci motoru yerleştirip(!) halk(fakir) mercedesleri yollara çıktıysa Ducati senin neyin eksik yavrum diyesim geldi.
darısı V-twin hyosung motorlu Ducati 249 panigale lerin başına kesicisiz olan bloklardan hala depoda varmış
Şaka bi yana 250 lik ve 400 lük monster lar güzel olur. Duyduğuma göre Tayyip bey 300-400cc yi vuran ÖTV den rahatsızmış
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Mercedes nasıl daha önce tam olarak bulunmadığı segmentlere ve golf sınıfına araçlar üretmeye başladıysa ki bunla kalmadı clio symbol dci motoru yerleştirip(!) halk(fakir) mercedesleri yollara çıktıysa Ducati senin neyin eksik yavrum diyesim geldi.
darısı V-twin hyosung motorlu Ducati 249 panigale lerin başına kesicisiz olan bloklardan hala depoda varmış
Şaka bi yana 250 lik ve 400 lük monster lar güzel olur. Duyduğuma göre Tayyip bey 300-400cc yi vuran ÖTV den rahatsızmış
Onu KTM yapti. BMW gec uyandi. Ducati cok gec Scrambler ile kismen girdi. Kolay degil o mesele. Direk Japonlarla rekabet gerektiriyor cunku. Iki tekere Bremboyu Ohlins'i dayayip tuzlu musteriye satabilmek konusunda Avrupa nasil iyiyse, cok yuksek olmayan belli bir fiyata, dayanikli, guvenilir ve performansli motosiklet yapma konusunda da Japonlar iyi...
-
Eğer ducatiyi japonlar alırsa çok gülerim :U
-
Ducatiyi Toyota alsa keşke.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)