Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Yeni X-MAX 300 Mayıs ayından itibaren bayilerde

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Yamaha, orijinal TMAX modeliyle Maxi Scooter hareketini başlattığı günden beri Sport Scooter segmentinin hakimi… TMAX'in dinamik DNA'sının tasarımında büyük rol oynadığı ve Euro 4 uyumlu 300cc motor hacmine sahip yeni X-MAX 300, Mayıs ayından itibaren Yamaha Motor bayilerinde satışta.

    Yeni X-MAX 300 daha yüksek performans sunmanın yanı sıra yakıt ekonomisini iyileştirmeye ve emisyonları azaltmaya olanak sağlayan yeni nesil Yamaha Blue Core teknolojisine sahip olarak donatıldı. Gelişmiş yeni şasi tasarımı, motosiklet seviyesinde yol tutuş performansı sunuyor ve ikili LED farlara ve ortada uzun fara sahip olan dikkat çekici tasarımıyla bugüne kadar üretilen en dinamik görünümlü Sport Scooter'lardan biri haline geliyor. Heyecanın yanında pratikliği de yanıt veren X-MAX 300 sabah 9 akşam 6 rutinine hazır.

    "Akıllı Anahtar" ile anahtarsız kontak…
    Üst düzey özelliklere sahip olan yeni X-MAX 300'ün üretiminde kullanılan en son teknolojilerden biri de Akıllı Anahtar kontak sistemidir. Anahtarları hangi cebinize koyduğunuzu bulmak için harcanılan zamanı geri kazandıran bu yeni sistem aynı zamanda Yamaha'nın en yeni Sport
    Scooter'ının tasarım ve teknoloji bakımından nasıl liderlik ettiğinin de göstergesi.

    Geniş eşya saklama alanı…
    X-MAX 300 sürücüleri, bu üstün Sport Scooter'ın günlük işlevler açısından da en iyisini sunmak
    üzere tasarlandığından emin olabilir. Selenin altında bulunan sınıfının en geniş eşya saklama alanına 2 tam kapalı kask ve daha birçok eşya konulabilir. Ekstra geniş boyutları sayesinde bir dizüstü bilgisayarın da saklanabileceği bu alan, hafta içi işe ve hafta sonu gezintiye giderken çok işe yarayacak.

    Güçlü ve verimli 300cc yeni nesil Blue Core teknolojisi
    X-MAX'in yeni 300cc motor hacmi, temel amacı daha az yakıt tüketerek daha yüksek güç üretmek olan Yamaha'nın yeni nesil Blue Core teknolojisi kullanılarak tasarlandı. Yamaha mühendisleri yeni 4-zamanlı motorun çalışmasını her yönden analiz ederek güç kayıplarını azaltmanın yanı sıra yakıt verimliliğini artırmayı ve daha yüksek performans seviyelerine ulaşmayı başardı. Euro 4 uyumlu olan yeni 300cc motor hacmi; önceki 250cc tasarımına göre daha iyi hızlanma ve daha yüksek azami hız sunarken yakıt tüketimini azaltır ve daha akıcı ve iyileştirilmiş bir sürüş keyfi sağlıyor.

    Dinamik MAX tasarımı
    X-MAX 300'ün tamamen yeni dış görünümünde, TMAX ile yakın akrabalığını vurgulayan eğimli ikili LED ön farlar ve yeni bir orta far kullanıldı. Ara kanalın hangi tarafında sürülürse sürülsün karakteristik "MAX ailesi" bumerangı, ön ve arka tekerlekler arasında güçlü bir görsel bağlantı oluşturuyor. Arka gövde ile kuyruk bölümünün keskin ve yukarıya kıvrılmış hatları, saf TMAX DNA'sının güçlü etkisini vurguluyor. Gösterge alanı, X-MAX 300'ün tasarım, kalite ve fonksiyonellik açısından adeta kendi başına bir sınıf yarattığının kanıtı. Tamamen yeni şasi, spor motosiklet benzeri yol tutuşunun yanı sıra gelişmiş yüzey tepkisi ve yüksek hızda iyi denge sunmak için teleskopik çatal ve ikili arka amortisörlerle donatıldı. Bir Çekiş Kontrol Sisteminin (TCS) standart donanım olarak sunulması, bu yeni Sport Scooter'ın sahip olduğu gelişmiş özellikleri vurgulamaktadır. Çekiş kaybı algılandığında arka
    tekerleğe giden tahriki geçici olarak azaltan bir dizi sensör kullanan bu elektronik sistem, ıslak veya kaygan yüzeylerde sürücüye güven verir.

    X-MAX 300'ün Önemli Özellikleri
    Güçlü ve verimli 300cc yeni nesil Blue Core teknoloji
    TMAX'ten ilham alan yeni şasi ve sportif sürüş pozisyonu
    Üstün kalite ve üst düzey kaplama
    MAX ailesinin dinamik DNA'sı
    Motosiklet tarzı ön çatallar
    Çekiş Kontrol Sistemi (TCS)
    "Akıllı Anahtar" kontak sistemi
    İyi bir denge sunan 15 inç ön ve 14 inç arka jantlar
    İkili LED ön farlar ve üçüncü LED uzun far
    LED ön sinyal lambaları
    İkonik MAX ailesinin bumerang stili gövde tasarımı
    İki tam kapalı kask ve daha birçok eşyayı saklamak için sele altı geniş saklama alanı
    Çok işlevli LCD gösterge ve gidona monte edilen kontrol anahtarı
    Cihazları şarj etmek / elektriğe bağlamak için 12V soket

    Renkler
    Matt Grey
    Milky White
    Quasar Bronze




    mehmetenis ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    hadi ilk yorum benden olsun .tasarım kusursuz güzellikte fakat 300 cc vergide dezavantaja sahip ,bunun türkiye pazarı için 250 cc liğine aynı tasarım ve özellikleri ilave etseler sanırım bir 6 sene pazarda 1.liğine devam eder gerçi 250 cc liğide hala rakipsiz .
    güzel scooter severler için iyi bir seçenek
    espresso bunu beğendi.

  3. #3

    Üyelik
    22 Kasım 2015
    Alıntı motorcu48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hadi ilk yorum benden olsun .tasarım kusursuz güzellikte fakat 300 cc vergide dezavantaja sahip ,bunun türkiye pazarı için 250 cc liğine aynı tasarım ve özellikleri ilave etseler sanırım bir 6 sene pazarda 1.liğine devam eder gerçi 250 cc liğide hala rakipsiz .
    güzel scooter severler için iyi bir seçenek
    2018'den itibaren aynı tasarım 250'liği Türkiye'de görmemiz mümkün. Bu kasanın aynısına sahip 250'lik şu an endonezya'da var.

    motorcu48 bunu beğendi.

  4. #4

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Kampanya fiyatı demeyi unutmuşlar. Fiyatının bu kadar yüksek olmasının vergiden daha başka şeylerle ilgisi var. Bunu başka başlık altında detaylı yazmıştım. Kendinize tek soracağınız soru bu motorun neden Avrupa'da Xmax 400'den daha ucuz olup burada daha pahalı olduğudur. Motorda en az 4000 TL Yamaha Türkiye bindirmesi var

  5. #5
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Motor güzel. Fiyat fecaat. Kimse 250 varken gidip bunu almaz.
    espresso bunu beğendi.

  6. #6
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kampanya fiyatı demeyi unutmuşlar. Fiyatının bu kadar yüksek olmasının vergiden daha başka şeylerle ilgisi var. Bunu başka başlık altında detaylı yazmıştım. Kendinize tek soracağınız soru bu motorun neden Avrupa'da Xmax 400'den daha ucuz olup burada daha pahalı olduğudur. Motorda en az 4000 TL Yamaha Türkiye bindirmesi var
    xmax 400'lerin buna göre eski teknolojili motorları olduğu için bu daha ucuza piyasaya çıkarsa stoktaki 400'ler elde kalır diye çekinmiş olmasınlar? Aklıma başka bir şey gelmiyor. Bu motoru alınca xmax 400 almak için fazla bir neden kalmıyor gibi çünkü.

    Ben xmax 250 almıştım, 250 ile 300 arasındaki yaklaşık 9bin liralık fark çok. Tamam bu çok daha güzel ama fazlalıkları lüks kalıyor. Anca çok param olur da paramın hesabını bilmeyen biri olsam o zaman bunu alırdım.

    Dovizin yüksek gittiği, paranın az olduğu bu devirde xmax 250 candır diyelim biz fakirler.

  7. #7
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    para varsa 250 momo
    espresso bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)