MKSF'den Altın Elbiseli Adam'a Tepki !
Reklamlar
-
İMC adlı üyeden alıntı
Örneğin Motosiklet fuarı ile ilgili karar Bizler asla bilet fiyatına takılmadık Fuarın 2 salona yetmediği ,stand kiraları yüksek olduğu için başta Harley Davidson 3 senedir katılmıyor
1. Buraya acilan baslikta ana sebep bilet fiyati olarak verildi. Dogru yanlis. Federasyondan kimse zahmet edip gelip de duzeltmedi. Simdi yaziliyor bunlar.
2. Harley'in sadece maliyet yuzunden 3 senedir katilmadigina kaynak gosterir misiniz? Yazdiginiz cok komik bir sebep degil mi? isteseler bal gibi de katilirlar. Bence daha makul sebep Harley icin Turkiye pazarinin kucuklugu. Zaten Harley alacak olan dar kesim aliyor, iknaya ihtiyaclari yok. Fuarda iknaya ihtiyaci olan kararsiz, orta sinif pazari gittikce kuculuyor. Ekonominin hali malum. Eminim 100cc-250cc Hintli Cinli firmalar yuksek maliyetine ragmen katilmistir fuara. Yaniliyor muyum?
Reklamlar
-
Beyaz atlet ile uyumlu, altın eşofman gelmiş bulunmaktadır
Vatandaşa 35 tl, başgan ve tayfaya beleştir...
-
mustafa_325 adlı üyeden alıntı
Altın elbiseli adamın benim hatırladığım birkaç farklı enduro videosu var. Mesela bir tanesinde kendileri enduro eğitimi alıyordu.
Dogruya dogru, degil off-road, cruiser kullanmayi bile beceremiyordu Barkin eski videolarinda. Simdi nasildir bilmiyorum. Bu konularda da egitim almasi guzel. Ama bir insanin her turlu motosiklet tipine hakim olmasi da beklenemez bence... Neden?
Birincisi, motosiklet ayni zamanda da bir kultur. SS cok baska, cruiser cok baska, off road cok baska. Hepsini cok seven yapan bilmiyorum sahsen. Genelde insanlar bir, en fazla iki ture yakinlik duruyor ve o kulture adapte oluyorlar. Ve bu 3 kultur birbirinden cooook farkli. Izleyici olarak A motosikletini, o tip motosiklete ve kulture gonul vermis birinden dinlemek isterim sahsen. Bir insanin cok farkli seylere gonul vermesi cok makul degil.
Ikincisi, surekli SS kullananin kocaman cruiser uzerindeki tepkileri haliyle komik kacacaktir (eski sportster incelemesinde Barkin virajlarda hafif vucut agirligini viraj icine vermeye yelteniyor mesela. Tabi mumkun degil. Ama deniyor istemsiz olarak. Eminim buyuk cruiser kullanmis olanlar izlerken farketmis ve gulmuslerdir benim gibi...) Bunu dalga gecmek icin yazmiyorum, dogal olan zaten bu. Off-road denedim ama tecrubeli degilim, ancak gordugum iyi kullanicilar genelde ayakta kullaniyorlar ve arka tekerin kaymasi cok dogal. Bu iki olay da SS'e cok ters.
Velhasil keske Barkin'a es olarak farkli tur motosikletlerde hayat tecrubesi olanlar eslik etse kendisine... Ama kolay da degildir eminim oyle insanlar bulmak.
Asagidaki videodaki Ari degil de Zack iyidir mesela off-road konusunda:
-
Harley Davidson kendi politikasınca dünyada farklı uygulamalar yapıyor. Bundan bîr kaç yıl önce Harley satmak isteyenlerin çoğalması üzerine Türkiye'de 2-3 farklı firmaya ayrı ayrı ithal edebilir yetkisi verdiler. Sistem nasıl işliyor bilmiyorum ama tahminen hepsi birbirlerînin garanti işlerini karşılıyor olabilirler ancak satış keseleri ayrı. Bir test yapılacağı zaman da Avrupa Harley İngiliz plakalı test motorlarını dolduruyor bir tıra, Avrupa'nın batısından bize kadar bir turne ile gelip motorları yolda test ettîriyor. Istanbul ve İzmir'deki satıcılar bu etkinliği düzenliyorlar.
Tek bir "Harley Türkiye" olmadığı için de satıcılar kendi cebinden masraf edip fuara-muara katılmıyor. Yolda her türlüsünü bedavadan kullanabildiğiniz test sürüşü etkinlîği fuardan daha çekici.
-
doğru söylüyor bi kere bu barkın denilen herif satılmışdır. sponsorluğu alır o markayı över karşılaştırma yapar farklı bir markayı yerin dibine sokar reklamın dibini yapar sözde tarafsız.
-
MazhaRR adlı üyeden alıntı
İyi güzelde bu kadar şey yapan kişi veya kuruluşları nasıl oluyorda bu kadar insan ilk defa duyuyor?
Kusura bakma da yıllardır motosiklet kullanıp kulüp üyeliği yapmış organizasyonlara gitmiş bir çok adam tanıdım AEA'yı bilmeyen Barkın ismini hiç duymamış olan... Sen bir interaktif ortamda takılan adamsın. E doğal olarak sosyal medyada kim var bilir kim yok bilmezsin. Bu bukadar basit. Bilmiyorsanız kendi bilgisizliğiniz. Bilgi garajda hells angels başkanı konuştu ben sosyal medya kullanmiyorum bir cogumuzda kullanmaz. Biz motorcuyuz arkadas gezeriz tozariz organize oluruz. Bizim sosyal medyaya ayiracak vaktimiz yok tarzinda birseyler soyluyordu. Ne diyeceksiniz buna simdi? İş yapmakmıdır aslolan reklam yapmakmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
MrMud adlı üyeden alıntı
Al birini vur ötekine.
Ha illa sorarsanız kimi tanırsın ikisi arasında, Barkın'ı tanırım.
Bu muhabbet en ufak enterese etmiyor beni.
Ama barkın bu zamana kadar hiç bir faydalı is yapmadı deseler, Wd40'ın frenlere sikilmayacagini öğretmiştir motor ile bi gram alakası olmayan adama.
Bisey öğretmiş mi ? Evet.
MKSF kimdir kardeş ? Ilk defa duyuyorum bu vatandaşın adını ben.
Barkınin kulvari olmadığı halde 30 dakikalikta olsa enduro videosu var.
MKSF sadece racing'leri motosiklet sanıyor heralde.
Herkes kendi dalgasına bakar, Enduro/Motocross kültürüne , kulvarina bi gram yararı olmayan en büyük motosiklet federasyonunun köküne kibrit suyu.
Bir kaç sayfa ötede bunlara chopperci cruiserci tayfası diyende vardı... Şimdi siz racingci diyorsunuz. Oburu topcase cezalari icin çalışma yapıyorlar diyor yani topcase'i en cok racingciler mi kullanıyor açıklar mısınız? Arkadaş icinde olmadığınız hakkinda birsey duymadim dediginiz insanlar icin nasilda boyle yargilamalar yapiyorsunuz anlamiyorum...
Bütün Sosyal Medya Mecralarında
DoganLokman işte... lokmandogan.com
-
AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı
Kusura bakma da yıllardır motosiklet kullanıp kulüp üyeliği yapmış organizasyonlara gitmiş bir çok adam tanıdım AEA'yı bilmeyen Barkın ismini hiç duymamış olan... Sen bir interaktif ortamda takılan adamsın. E doğal olarak sosyal medyada kim var bilir kim yok bilmezsin. Bu bukadar basit. Bilmiyorsanız kendi bilgisizliğiniz. Bilgi garajda hells angels başkanı konuştu ben sosyal medya kullanmiyorum bir cogumuzda kullanmaz. Biz motorcuyuz arkadas gezeriz tozariz organize oluruz. Bizim sosyal medyaya ayiracak vaktimiz yok tarzinda birseyler soyluyordu. Ne diyeceksiniz buna simdi? İş yapmakmıdır aslolan reklam yapmakmı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:44 ----------
Bir kaç sayfa ötede bunlara chopperci cruiserci tayfası diyende vardı... Şimdi siz racingci diyorsunuz. Oburu topcase cezalari icin çalışma yapıyorlar diyor yani topcase'i en cok racingciler mi kullanıyor açıklar mısınız? Arkadaş icinde olmadığınız hakkinda birsey duymadim dediginiz insanlar icin nasilda boyle yargilamalar yapiyorsunuz anlamiyorum...
Belli bir yaş grubu üzerindeki insanlar zaten sosyal medyayı fazla veya hiç kullanmıyor motosiklet klüplerinin bir alakası yok.AEA zaten bu yaş grubundaki insanlara pek hitap etmiyor, daha çok yeni başlayan nesille ilgili işler yapıyor.O yaştaki insanlar sosyal medya kullanmasa da olur zaten gençler ilgilenmiyor.
Benim bilgi garaj,hells angels,zübüdük riders gibi motosiklet klüplerini bilmeme gerek yok çünkü onlarda benim ilgimi çekmiyor.Gezip tozmalarından banane, motosiklet kullanıcılarına ne fayda sağlıyor ben ona bakarım, yoksa zaten facede watsapta orda burda yüzlerde bilmem ne riders diye klüp dolu.
Bu gruplar, sosyal medya kullanan veya kullanmayan klüpler ne "iş" yapıyorlar çok merak ediyorum.
Motosiklet vergi dilimine yeni bir düzenleme mi getirdiler?
Akaryakıt fiyatlarını mı protesto ettiler?
Köprü geçişlerinde alınan ücretler hakkında bir çalışma mı yaptılar?
Motosikletler için trafik kurallarıyla ilgili bir çalışma mı yaptılar?
Veya yaptılarda benim mi haberim yok.
Motosiklet kullanıcılarının ortak gündemi bu ve bunu gibi sorulardır.İngilizce isimler altında organize olmakla olmuyor bu işler.
Madem biz sosyal medyayı kullanıyoruz bırakın reklamı biz, işi siz yapın çünkü benzinin litresi hala 5.33 lira...
-
arkadaşlar merhaba,
öncelikle her konuda olduğu gibi bu konuda da her iki tarafın da yanlışlarını görmeden taraftarlık yapan ve ikisinden birisin suçlu çıkaran herkese teşekkürler... nasıl insanlarız ki sevdiğimiz adamın, politikacının, futbolcunun, takım başkanının, muhtarın her yaptığı kesin doğru ve ona karşı eleştiride bulunan insanlar da kesin hadsiz, karaktersiz, terörist ya da hain... lütfen insanları siyah ya da beyaz olarak nitelendirmeyin... şu yaptıkarı doğru ama bu yaptıkları yanlış derseniz ve düzgün eleştiri getirirseniz emin olun göz önündeki her insan ve her kurum daha iyi konuma gelecektir...
konu hakkında kendi yorumumu da ekleyeyim....
meslek odaları, federasyonlar, dernekler v.b. yapıların tamamını ya yasal zorunlulukla öğrenirsiniz ya da o kurumlardan istekte bulunduğunuzda öğrenirsiniz... örnek vermem gerekirse bir mühendis olarak eğitim hayatım boyunca mühendislik odamın ve derneğimin hiç bir faydasını görmedim... hiç de talepte bulunmadım... ama mesleğe başladığımda yasal zorunluluk olarak bu odalar karşıma çıktı ve her ay belirli bir aidat ödemek zorundayım... bunlardan faydalanan yok mudur tabii ki vardır ancak ben fayda sağlamadığım halde haraç ödüyorum resmen... bu örneği neden verdiğime gelirsek olayın özü şu... MKSF denilen yapının motosiklet camiasına ne gibi hizmetleri olmuştur bilmiyorum... kurumlar üzerinde etkili midirler bilmiyorum... trafik kanunları görüşülürken ne derece motosikletçilerin hakkını savunmuştur ya da en azından farkındalık yaratmışlar mıdır bilmiyorum... ilk defa duydum (kendi cahilliğim olabilir) ama başkanının konuşma tarzı ve bitirim tavırlarını gördüğümde daha önce duymadığım için üzülmedim... buna rağmen adamların haklı tepkisini görmezden gelirseniz ve bu tepkiye destek vermezseniz feysbuktan vatan millet nidaları atan ancak her durumda askerden kaçan adamlardan farkınız kalmaz...
barkın bayoğlu denilen kişi ise bana göre son derece ukela tavırları olan itici birisi... diğer arkadaştan en önemli farkı şu ondan kimse birşey talep etmeden motosiklet deneme vidyoları çekerek bir sürü insana öyle veya böyle fikir vermiş birisi... faydalı olmuş yani... ona da sen kimsin hadsiz çapsız demek doğru olmaz ancak yaptığı haraketin ve konuşma tarzının yanlış olduğunu herkes dile getirmeli... soru soranı terslemesi, ukela ukela konuşması, hondadan başka marka yokmuş gibi davranması da beni rahatsız ediyor... bunun yanında en çok rahatsız eden şey ise bir şeyi protesto eden insanları küçük görmesi...
neyse her konuyu taraftarlıkla incelemeye ve eleştirmeden kabul etmeye devam...
-
MazhaRR adlı üyeden alıntı
Belli bir yaş grubu üzerindeki insanlar zaten sosyal medyayı fazla veya hiç kullanmıyor motosiklet klüplerinin bir alakası yok.AEA zaten bu yaş grubundaki insanlara pek hitap etmiyor, daha çok yeni başlayan nesille ilgili işler yapıyor.O yaştaki insanlar sosyal medya kullanmasa da olur zaten gençler ilgilenmiyor.
Benim bilgi garaj,hells angels,zübüdük riders gibi motosiklet klüplerini bilmeme gerek yok çünkü onlarda benim ilgimi çekmiyor.Gezip tozmalarından banane, motosiklet kullanıcılarına ne fayda sağlıyor ben ona bakarım, yoksa zaten facede watsapta orda burda yüzlerde bilmem ne riders diye klüp dolu.
Bu gruplar, sosyal medya kullanan veya kullanmayan klüpler ne "iş" yapıyorlar çok merak ediyorum.
Motosiklet vergi dilimine yeni bir düzenleme mi getirdiler?
Akaryakıt fiyatlarını mı protesto ettiler?
Köprü geçişlerinde alınan ücretler hakkında bir çalışma mı yaptılar?
Motosikletler için trafik kurallarıyla ilgili bir çalışma mı yaptılar?
Veya yaptılarda benim mi haberim yok.
Motosiklet kullanıcılarının ortak gündemi bu ve bunu gibi sorulardır.İngilizce isimler altında organize olmakla olmuyor bu işler.
Madem biz sosyal medyayı kullanıyoruz bırakın reklamı biz, işi siz yapın çünkü benzinin litresi hala 5.33 lira...
Kulüpler benim umrumda değil diyip ne iş yapmışlar bilmiyorum demek oldukça kararlı bir tutum olsa gerek. Aklınızda kulüpler vs gibi oluşumlar sadece gezme tozma işleri yapıyor olarak yer edinmiş ise zaten bu oluşumların ne yaptığını bilmenizin de bir olanağı yok. Boğaz köprüsü geçiş ücretlerinin 4 tekerli araçlarla aynı olmasını protesto etmek için kamyon tutup motosikletleri kamyona yükleyip köprüden bu şekilde geçen ve bu durumu medyaya bildiren ve sonucunda da 6. Sınıf HGS ücretlerinin düzenlenmesine sebep bu tür olaylardır. Bunları da AEA değil sosyal medya motorcuları da değil doğrudan motosiklet kulüpleri yapmıştır mesela... Bu sadece 1 örnektir. Örnek istediniz ya onun için yazıyorum. He bilmek zorunda değilsin evet ama bilmediğin işler hakkında yorum da yapmak zorunda değilsin... Yapmamalısın hatta... Daha gelişmasi ve kimliklerinin tam oturması gerekliliği gerçeğini göz ardı etmeden bu tür konularda "elinden geldiğince" çabalayan kulüp ve organizasyonlar da mevcut. Araştırmamışsın ama yorumun var. Tebrik ediyorum bu yüzden seni. Çok prof. olmasada siteleri olan kulüpler var örneği bu konuda da verilmiş. Bakarsın incelersin anlarsın.
Benim bu olayda taraf olmuşluğum yok. Sadece insanların bu tür olaylarda fanatiklik yapması ve herşeye vakıf olmadan herşey hakkında yorumunun olması kendi aklında kurguladığı gibi işlerin yürüdüğünü düşünüp bu düşünceyle bir topluluğu yaftalamsının bu kadar basit olmaması gerektiğini düşünüyorum.
Ayrıca şu alttaki video AEA'nın kattıklarından daha fazlasını katmıştır bana:
https://youtu.be/CL3MJ--14EY
Kusura bakmayın mobilden girdiğim için bu şekilde atıyorum.
Yukarıda listelediğiniz konulara AEA nasıl bi çözüm yolu buldu peki bende bunu çok merak ediyorum...
Bütün Sosyal Medya Mecralarında
DoganLokman işte... lokmandogan.com
-
Neyin federasyonu? Neyin başkanı?
Komedi ya, sizde ciddiye alıp haber yapmışsınız?
http://www.gsb.gov.tr/Federasyonlar
Fuara beleş gidemediniz diye yapmadığınız çirkeflik kalmadı.
Hadi başka kapıya.
İmza:
Türkiye öz hakiki motosiklet federasyonu başkanı.
-
-
AEA yı biliyoruz, video çeker iyi,kötü izlenir, istifade edenler olur, bir şeyler üretir.
Ancak bu MKSF nedir? Yenir mi, balık mı, kılçık mı?
AEA hareket çekmeseydi, bu forumdaki başlıktan başka bir şeyini de görmezdik.
Havadan gündem...
-
Motor binicisinin ruhu özgürdür. (Bedeni kapitalizme hizmet edebilir ama ruhu asla ) Kalıba sığmadığı, yol bittimi geri dönmediği için biner motora. Niye oraya-buraya aidiyet hissedeyim; bir yere ( federasyona ) üye olayım? Hem de birisi çıkacak motosiklet binicileri diye federasyon kuracak beni benden habersiz bağlayacak, çıkar elde edecek, işine gelenin reklamını yapacak yok yaa?
Gerçi fena fikir değilmiş ben şu işe bir gireyim 3-5 yolumu bulayım...
İmza: aklı hür, vicdanı hür, fikri hür motora bacak bacak üstünde, amuda kalkarak binenler federeyşını başganı..
-
Arkadaslar altin elbiseli kibrista katildigi r25 lansmanindan sonra bitmistir. Takla atmasina ragmen r25 in latiklerine bile laf edememis ayni blogu kullanan diger yamaha motorlarini daha once acimasizca elestirirken kibrista dili tutulmustur. Paranin kendisini bozdugu apacik ortada.. eski videolari ile simdikileri izleyen her insan evladi bunu rahatca anlayabilir. Son yillarda insanlarin istediklerini incelemeyi birakmis sadece para aldigi firma motorlarini incelemektedir. Gecmiste tvs, bajaj gibi markalari inceleyen bu adam nedense turkiyedeki motosikletlerin %85 ini olusturan. 250cc alti motorlari iceleme geregi duymamis sadece para aldigi birkac firmanin motorlarini incelemistir. 250 cc incelemesinde "ben bu motorlara mi binecem abi" deyip (bire bir sahit olan kisinin soyledigi) kullanicilarina ve yanindaki yeni yetmelere inceletmistir.. motosiklet bir kulturdur! Ulkemizdeki insanlarin gelir seviyesi bellidir. Herkes 600 cc 1000 cc motor surmek zorunda degildir! 50 cc Honda Today ile Turkiye turu yapan arkadasimiz da motosiklet sevdalisdir. Tenere ile yapanda!
Mktf veya hicbir kulube uye degilim. Sadece kendi kisisel goruslerimi yazdim.
-
sdirer adlı üyeden alıntı
Motor binicisinin ruhu özgürdür. (Bedeni kapitalizme hizmet edebilir ama ruhu asla ) Kalıba sığmadığı, yol bittimi geri dönmediği için biner motora. Niye oraya-buraya aidiyet hissedeyim; bir yere ( federasyona ) üye olayım? Hem de birisi çıkacak motosiklet binicileri diye federasyon kuracak beni benden habersiz bağlayacak, çıkar elde edecek, işine gelenin reklamını yapacak yok yaa?
Gerçi fena fikir değilmiş ben şu işe bir gireyim 3-5 yolumu bulayım...
İmza: aklı hür, vicdanı hür, fikri hür motora bacak bacak üstünde, amuda kalkarak binenler federeyşını başganı..
Yazdıklarının ilk 2 cümlesine katılıyorum. Ancak kulüp üyeliği gibi sosyal konular özgürlüğü engellemez. Burayı yanlış anlatıyorsun işte. Motosiklet binicisi özgürdür ama aynı zamanda sosyaldir. En nihayetinde insandır çünkü. Kulübe/organizasyona üye olmak ruhunu o oluşuma satmak değildir. Kulüp herhangi bir organizasyon yapmadığında evde kös kös otururmu kulüp üyesi. Bumudur anlatmaya çalıştığın?
Ben motosiklet binicisi özgür ruhludur ama sosyaldir derim buna karşılık sen motosiklet sürücüsü özgür ruhlu ve yalnızdır dersin anlar saygı duyarım (her ne kadar katılmasamda) ama kulüp üyesi olanlar vs ruhlarını özgürlüklerini satmıştır minvalinde kelimeler kullanırsan yanlış olur.
Yalnız olanın kültürü de olmaz. Olsa olsa alışkanlıkları olur. Yalnız olanın veya olmak isteyenin forum üyeliğide olmaz. Niye aidiyet istiyorsun ki buraya üye olarak?
Bütün Sosyal Medya Mecralarında
DoganLokman işte... lokmandogan.com
-
burakofly adlı üyeden alıntı
Takla atmasina ragmen r25 in latiklerine bile laf edememis ayni blogu kullanan diger yamaha motorlarini daha once acimasizca elestirirken kibrista dili tutulmustur.
Şu bold kısım mantıksız geldi. R25 üzerindeki bloku kullanan ilk motor değil mi ? R25'den önce aynı bloku kullanan hangi modeli incelemişti ? Yamaha o motor blokunu R25'den önce hangi motorda kullandı ?
-
karşılıklı seviye kendlerini bağlar.
ancak olayın en başında "fuara bilet mi alacaz! gitmiyoruz!"
diyen bu alttaki vatandaş haksız bana göre.
-
Shrieker adlı üyeden alıntı
Şu bold kısım mantıksız geldi. R25 üzerindeki bloku kullanan ilk motor değil mi ? R25'den önce aynı bloku kullanan hangi modeli incelemişti ? Yamaha o motor blokunu R25'den önce hangi motorda kullandı ?
r125 yazacakken r25 yazmışım..
spolier. Sözler birebir kendisine aittir videodan izleyeyebilirsiniz.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yzf r125 Reklam almadan önceki yorum
1000 devirden 10000 devire varması sağatler sürüyo böyle fafafafafa
Zaten ses fıtı fıtı tek silindir olduğu için….. hiç çıtı çıkmıyo fukaranın….. ya tır tabi
Yeni başlayan adam için yapılmış 81 cm sele var. buna binecek adamın leylek gibi olması lazım. Acil bir durumda allah diye devrilir.
İlk arkadaşımız bunu başlangıç diye seçmiş bizde şaşırdık….. yeni başlamış allah demiş şamngır diye girmiş.
Sürüş pozisyonu güzel değil kötü.
Gidiş zayıf.
Önü sürekli bırakmak istiyor sürekli. Lastikler michaelinin gariban serisi yol tutmuyor
Frenler brembo ama his iyi değil kayıyor.
Çok güzel bir kız düşünün kafa sıfır akıl hiç yoktur. Işte buda öyle.
Özet olarak başlangıç motoru olarak kötü diyor ve tavsiye etmiyorç
MT 125 (yamaha reklamdan sonraki yorum (motor 125 r ile aynı, beygir tork tümü birebir ayrı)
)
Önde başaşağı amortisör güzel bir özellik 125 cc de az olabilecek bir özellik ( yZF r 125 ile aynı amortisör)
Sele oldukça ferah
Çok kaslı da değil tam dozunda
Endişem vardı 125 cc de malzemeden kısmamışlardır diye ama malzeme bol bol konmuş
Viraja girdiğimizde çok iyi tam not
Amortisör ve sürüş konforu tam tadında çok beğendik. ( YZF 125 R ile aynı amortisör ve lastik ebatlarında)
kilo ve15 beygir tam tadında yeni başlayacaklar için (fabrika verilerinde YZF R 125 ile aynı)
Sele biraz yüksek çok yüksek te değil aslında ama çok alçakta sayılmaz (fabrika erilerine gore 1 cm YZF daha yüksek)
Özet yorum. Motoru ben genel olarak beğendim
Tek kötü taraf benzin depo kapağı.
-
burakofly adlı üyeden alıntı
r125 yazacakken r25 yazmışım..
spolier. Sözler birebir kendisine aittir videodan izleyeyebilirsiniz.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yzf r125 Reklam almadan önceki yorum
1000 devirden 10000 devire varması sağatler sürüyo böyle fafafafafa
Zaten ses fıtı fıtı tek silindir olduğu için….. hiç çıtı çıkmıyo fukaranın….. ya tır tabi
Yeni başlayan adam için yapılmış 81 cm sele var. buna binecek adamın leylek gibi olması lazım. Acil bir durumda allah diye devrilir.
İlk arkadaşımız bunu başlangıç diye seçmiş bizde şaşırdık….. yeni başlamış allah demiş şamngır diye girmiş.
Sürüş pozisyonu güzel değil kötü.
Gidiş zayıf.
Önü sürekli bırakmak istiyor sürekli. Lastikler michaelinin gariban serisi yol tutmuyor
Frenler brembo ama his iyi değil kayıyor.
Çok güzel bir kız düşünün kafa sıfır akıl hiç yoktur. Işte buda öyle.
Özet olarak başlangıç motoru olarak kötü diyor ve tavsiye etmiyorç
MT 125 (yamaha reklamdan sonraki yorum (motor 125 r ile aynı, beygir tork tümü birebir ayrı)
)
Önde başaşağı amortisör güzel bir özellik 125 cc de az olabilecek bir özellik ( yZF r 125 ile aynı amortisör)
Sele oldukça ferah
Çok kaslı da değil tam dozunda
Endişem vardı 125 cc de malzemeden kısmamışlardır diye ama malzeme bol bol konmuş
Viraja girdiğimizde çok iyi tam not
Amortisör ve sürüş konforu tam tadında çok beğendik. ( YZF 125 R ile aynı amortisör ve lastik ebatlarında)
kilo ve15 beygir tam tadında yeni başlayacaklar için (fabrika verilerinde YZF R 125 ile aynı)
Sele biraz yüksek çok yüksek te değil aslında ama çok alçakta sayılmaz (fabrika erilerine gore 1 cm YZF daha yüksek)
Özet yorum. Motoru ben genel olarak beğendim
Tek kötü taraf benzin depo kapağı.
su adamı son zamanlara kadar takıp etmemeye baslamıstım sayenızde avukatı olduk
+ınceledıgı r125e baktın mı? ters maşa goremıyorum ben orada?
++oturus pozısyonunu sana zahmet bır ıncele bakalım cycle-ergoda. tamam seleler arasında belkı cok ahım sahım fark yok ama bırı 40 dıgerı 20derece yatıs acısına sahıp. gıdon desen donmez. oyle baslangıc motoru mu olur?
+++adam dıyorkı karenaj gorunum 10 numara ama o gorunuse gore gıtmıyor sesı cıkmıyor dıyor.
yukarıda yaptıgı yorumların neyı var? adamı boklayacagınız yerde yuceltıyorsunuz farkına varmadan.
-
Moderatör
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)