Osmangazi Köprüsüne indirim, Boğaz köprülerine ve Otoyollara ZAM
Reklamlar
-
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Günde 2 defa ayda 25 defa geçen biri için Aylık 25*14 350TL köprü parası yapıyor. İstanbula iş ve Gezi dışında geldiğim yok ama bu paralar bana extrem geliyor.
Adamlar diyo ki köprüden boş araba geçirmeyin, masrafları paylaşın. Halkın umursamazlığı yüzünden etkisi hissedilmeyecek ancak normalde köprü trafiğini azaltması gerekirdi. Yine de aynı ülke içinde bulunan bir kara parçasına para ödemeden geçiş olmaması tuhaf bir durum. Ben olsam 1. 2. köprüleri gidiş 15 dönüş 15 lira yapar 3. köprüyü ise işletme maliyeti kadar, anadoluya geçişte 2-3 lira gibi düşük bir rakama indirirdim. O şekilde trafiğin dağılımı güzel olabilir.
Reklamlar
-
aslında osmangazi köprüsünde indirim yok, geçmediğimiz köprüden nasılsa para ödemeye devam ediyoruz.
-
Osmangazinin çevresini dolaninca zaten 10 TL bile yakmıyor. 60 TL neymiş!
-
Alisin alisin daha ne zamnlae goreceksi iz. Katlanir olakalik araba ve motora sart
-
haberin son kısmındaki ;
OSMANGAZİ KÖPRÜSÜ GEÇİŞ ÜCRETİ
- 1'sınıf araçlar (Aks aralığı 3.20'den küçük 2 akslı araç) Osmangazi Köprüsü'nden geçerken 88.75 TL, (motosiklet, otomobil, kamyonet, minibüs, arazi taşıtı vb.)
- 2 sınıf araçlar (Aks aralığı 3.20'ye eşit ve büyük 2 akslı araç) 141.95 TL, (minibüs, kamyon, otobüs vb.)
- 3'üncü sınıf araçlar (Yere değen aks sayısı 3 olan veya çektiği araç ile birlikte yere değen toplam aks sayısı 3 olan araç) 168.60 TL, (TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 4'üncü sınıf araçlar (Yere değen aks sayısı 4 veya 5 olan veya çektiği araç ile birlikte yere değen toplam aks sayısı 4 veya 5 olan araç) 223.60 TL,(TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 5'inci sınıf araçlar ise (Yere değen aks sayısı 6, 7, 8 ve daha fazla olan araç) 282.15 TL, (TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 6'ncı sınıf araçlar ise (motosiklet) 62.10 TL ödeyecek.
kısmı hatalı.
doğrusu;
- 1'sınıf araçlar (Aks aralığı 3.20'den küçük 2 akslı araç) Osmangazi Köprüsü'nden geçerken 65,65 tl, (motosiklet, otomobil, kamyonet, minibüs, arazi taşıtı vb.)
- 2 sınıf araçlar (Aks aralığı 3.20'ye eşit ve büyük 2 akslı araç) 105,05 TL, (minibüs, kamyon, otobüs vb.)
- 3'üncü sınıf araçlar (Yere değen aks sayısı 3 olan veya çektiği araç ile birlikte yere değen toplam aks sayısı 3 olan araç) 124,70 TL, (TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 4'üncü sınıf araçlar (Yere değen aks sayısı 4 veya 5 olan veya çektiği araç ile birlikte yere değen toplam aks sayısı 4 veya 5 olan araç) 165,40 TL,(TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 5'inci sınıf araçlar ise (Yere değen aks sayısı 6, 7, 8 ve daha fazla olan araç) 208,75 TL, (TIR, kamyon treyler vb. araçlar.)
- 6'ncı sınıf araçlar ise (motosiklet) 45,95 TL ödeyecek.
paralı yol ücretleri de üstüne eklenir artık nereden nereye gidiyorsanız.
bu haberi bağzı haber sitelerinde İNDİRİM başlığı ile gördüm,
istibdad politiklarının gereğidir bu haber sunuş biçimi,
istibdad nedir diye merak eden var ise etmeye devam etsin,
körfez köprüsünde ya da 3. köprüde indirim yapılmasının genel olarak zerre kadar anlamı yok,
zira özel firmalar ile yapılmış anlaşmalar var (20 yılın altında olan yok),
bu anlaşmalarda ücretler ve geçiş sayısı bellidir,
devlet bunu bir şekilde ödeyecek,
yani o köprüler bedava olsa dahi ücretlidir.
bu kadarını anlamayanların olduğunu görmek acı verici.
ayrıca bu zam haberlerinde motosiklete özellikle vurgu yapılması da ilginç
ne zaman trafikte araç olduk anlamadım.
körfez köprüsü için 46 lira halen pahalı bi rakamdır,
zira feribotlar ile 12 tl vererek geçebiliyorsunuz.
araçlar için ise belki.
boğaz köprülerine 3 ocak 2016 da %16 oranında zam yapılmış
öncesini bulamadım, çok da bakmadım açıkçası,
ne olmuş ki boğaz köprülerine %48 zam yapılmış anlatabilir misiniz ?
bu zamlar beklenen zamlardır,
dahası da olacaktır,
asgari ücret 1404 tl .
çok da uzun olmayan bir zaman zarfında o dalga geçtiğiniz apaçi motorlarını bile bulamayabilirsiniz.
ayrıca bu haberler çıktıkça bağzı arkadaşlarımızı göremez olduk.
arayı fazla açmayalım.
son olarak
kısaca svihs .
-
Motosiklet Eğitmeni
Az önce Bursa'dan İstanbul'a Osmangazi köprüsünü kullanarak geldim.
77 küsür ödedim.
Sanırım bir de otoyol ücreti var içinde.
Gemlik'ten sonra bir yola bilet alıp girdim çünkü.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
-
Parası olmayan geçmesin. Zengin zenginliğini, fakir fakirliğini bilsin. Ülke yönetmeyi kolay mı sanıyorsunuz. Bütün dünyanın gözü üzerimizde.
-
COQ adlı üyeden alıntı
Az önce Bursa'dan İstanbul'a Osmangazi köprüsünü kullanarak geldim.
77 küsür ödedim.
Sanırım bir de otoyol ücreti var içinde.
Gemlik'ten sonra bir yola bilet alıp girdim çünkü.
Doğrudur 8.5 lira falan otoyol ucreti var.
-
Acaba yakında aldığımız nefes için de para isteyecekler mi ?
-
yazdım yazdım sildim... neyse...
-
İşleten firma devletten garantili geçiş parası alıyor. Geçiş ücreti 1 TL de olsa 500 TL de olsa belli bir meblağ devletimizin garantisi altında. Yani değerli arkadaşlarım her halükarda bu köprünün direkleri bir şekilde bize uzanıyor, hepimiz geçsek de geçmesek de vergilerle, zamlarla yurt dışından getirilen telefonlara havadan 20 euro larla, aliexpres den aldığımız sadece 30 euroluk ürünlere bile artık gümrük vergisi ödeyerek bu köprülerin parasını ödüyoruz.
Ayrıca bilgilendirme yazısında motosiklet 1. ve 6. maddelerde mükerrer şekilde yazılmış.
Uyan vatandaşım.
-
zapalka adlı üyeden alıntı
Arabalar icin ;Feribotlarin 50 tl olduğunu düşünürsek şu anda geçilebilir seviyeye geldiğini düşünüyorum.en az 40 dk avantaj oluyor.
Konumu tam olarak bilmiyorum ama feribotla geçildiği zaman araçla gitilecek mesafe daha az ise harcanılan yakıtı da düşünmek lazım.
-
Ülkemizin başlıca geçim kaynakları;
1.Otoyol ve köprü geçiş ücretleri,
2.ÖTV..
yazacak yakında okul kitaplarında..
-
Türkiye'de sınıf mücadelesi hiç olmadı. Çünkü sınıflar, hangi sınıfta olduklarını bilemediler. Sadece acı çektiler. Onun için fakir ile zengin arasında sisli bulutlar var. Niye mi bunu söyledim? Eğer fakirler Osmangazi köprüsünün pahalı olmasını, sanki kendi lehlerine imiş gibi savunuyor ve kendi sınıflarının mücadelesini yapmıyorlarsa ancak böyle bir bilinçsizlikten söz edilebilir. Herkes de sana pis gomunist der. ))
-
http://www.milliyet.com.tr/osmangazi...onomi-2377100/Tabii ki elin oğlu mal değil, hakkını öyle bırakmaz ortada, burası dingonun ahırı mı der, verdiğin sözü sana tutturur böyle. Nasıl yırtacaksınız şimdi ? Ballı bir ihale vererek tabii..
-
Osmangazi cephesinde bir degisiklik yok, vergiler kullanilamayan koprulere, tunellere, yollara gitmeye devam ediyor.
"İşletmeci şirkete günlük 40 bin geçiş garantisi verilirken, Osmangazi Köprüsü’nden geçen araç sayısı günlük 12 binlerde kaldı. Ocak ayındaki dolar kuruna göre araç geçiş ücretlerinin 133 lira olması gerektiğini söyleyen Akar, “Yani her geçen araç için devlet 68 lira fark ödüyor. Ocakta geçen araçlar için firmaya 25 milyon lira fark öderken, alım garantisini tamamlamak için de 114 milyon lira ödeme yapıyor. Şubatta da 19 milyon lira geçen araçlar için, 67 milyon lira geçmeyen araçlar için ödüyor. 50 günde 225 milyon lira milletin sırtına bindirildi” dedi.
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/e...l_hep_bos.html
-
Arkadaslar ben yeni hgs alicam motor icin bu abonelik falan ne oluyor yardimci olabilirmisiniz konu ile ilgili?
-
tanertc adlı üyeden alıntı
Parası olmayan geçmesin. Zengin zenginliğini, fakir fakirliğini bilsin. Ülke yönetmeyi kolay mı sanıyorsunuz. Bütün dünyanın gözü üzerimizde.
Biraz zeka versene bana, benimki eksik kalıyor. Şu ihale şartlarını bir okuyup izah eder misin? Şu kadar forum üyesi boşuna klavye yoruyor.[COLOR="Silver"]
.
-
Arkadaslar ben yeni hgs alicam motor icin bu abonelik falan ne oluyor yardimci olabilirmisiniz konu ile ilgili?
Ptt'lerden alinabiliyor, ama sanirim sadece merkez postanelerden. Ben gecenlerde Kadikoy postanesinden aldim. 50TL gerekiyor, 20TL kart parasi, 30TL icine koyuyorlar. Ruhsat da yaninizda olmali. Motosiklet icin alacagim demeyi unutmayin, kartin ustunde motosiklet resmi oluyor.
-
fazil adlı üyeden alıntı
Osmangazi cephesinde bir degisiklik yok, vergiler kullanilamayan koprulere, tunellere, yollara gitmeye devam ediyor.
"İşletmeci şirkete günlük 40 bin geçiş garantisi verilirken, Osmangazi Köprüsü’nden geçen araç sayısı günlük 12 binlerde kaldı. Ocak ayındaki dolar kuruna göre araç geçiş ücretlerinin 133 lira olması gerektiğini söyleyen Akar, “Yani her geçen araç için devlet 68 lira fark ödüyor. Ocakta geçen araçlar için firmaya 25 milyon lira fark öderken, alım garantisini tamamlamak için de 114 milyon lira ödeme yapıyor. Şubatta da 19 milyon lira geçen araçlar için, 67 milyon lira geçmeyen araçlar için ödüyor. 50 günde 225 milyon lira milletin sırtına bindirildi” dedi.
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/e...l_hep_bos.html
Bu haberi YENİ AKİT gazeteside verdi onun linkini atman lazım ki inansınlar, Nasıl olduysa yandaş medya ilk defa doğru haber yaptı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)