o değil de, ama yol yaptılar ama köprü yaptılar'dan sonra akboy'lara yeni argüman kazandırdılar.
ama tünel yaptılar.
tünelde çekilmiş videolar da bekliyorum bu arada.
o değil de, ama yol yaptılar ama köprü yaptılar'dan sonra akboy'lara yeni argüman kazandırdılar.
ama tünel yaptılar.
tünelde çekilmiş videolar da bekliyorum bu arada.
Bu tip tünellerden motosiklet geçişi tüm ülkelerde yasak değil mi zaten?
Sizin düşündüklerinizi nice mühendisler teknikerler de düşünmüştür haliyle demek ki var ki bi sakatlığı yasaklanmış nedendir bu inat gerçekten anlamadım.
ÖIüm gibidir sadakat. Bir kere çizgiyi geçtin mi, geri dönüş yoktur.
Avrasya tünelinden geçişlerin yılbaşına kadar 15 TL olacağını ve toplanan gelirin Aile ve Sosyal politikalar bünyesinde, şehitlerin aileleri için açılan hesaba aktarılacağını duyurdu.
Buna inanacak kadar saf insan var mıdır acaba?
benim anlamadığım onca dolar muhabbeti yapılıyor hala 4 dolar + kdv kendi ülkemizde dolardan bahsediyoruz anasını satim
istirham ederim bunda kelli yazdıklarımdan açıklama yapmayı gerektirecek alıntıda bulunmayınız.
orijinal mesajım
"otomobil için 22,42 tl tutuyor.
yüksek gibi geldi .
3 günde bir bombanın patladığı memlekette bu tünelden geçmek güven, özveri ve tecrübe ister.
umarım köprü trafiğinin azalmasına katkıda bulunur.
rahat rahat geçeriz biz de."
yazar burada ilkin köprünün günlük kur ile tl karşılığını ifade ediyor.
ve bu tutarın ülkenin genel alım gücü ve alternatif ulaşım biçimleri ile kıyasladığında yüksek bir ücret olduğunu düşündüğünü belirtiyor.
3 günde bir bomba patlamak ile kasıt tabi ki 3 günde bir bomba patlaması değildir,
ve fakat tarif edilmeye çalışılan "süper güç" imajı ile örtüşmeyecek şekilde terörist saldırıların hedefinde olan bir ülkede yaşadığını,
kısa bir süre önce ülkenin en büyük şehrinde, huzur operasyonu sonrasında kolluk kuvvetleri hedef alınarak bir saldırı yapıldığını,
ardından farklı bir şehirde askerlere yönelik bir saldırı yapıldığını,
üstüne uçağını düşürmesi neticesinde imanını gevreten dünyanın süper güçlerinden bir tanesinin büyükelçisinin devletin polisi tarafından katledildiğini hatırlatarak,
yeterli güvenlik önlemi alınmaz ise -ki alınmayacağına emindir - tünelin terörist bir saldırı ile karşı karşıya kalabileceği kaygısını,
böyle bir denemeyi öngörmek için 49 üzeri zeka seviyesinin yeterli olacağını,
yine de bu seviyeye sahip olmayan birisinin kendisinden açıklama talep edeceğini,
belirtmiştir.
umarım yeterince aydınlatıcı bir açıklama olmuştur.
bu açıklamama konu altında cevap yazmamanızı özellikle rica ederim,
konu dışı bölümünde uygun bir konuya mesaj yazarak cevap vermeyişimi takip edebilirsiniz.
bu arada avrasya tüneli için günlük devlet garantisi verilen TEK YÖN geçiş sayısı 34.000 adet miş. yılbaşında olur da bulabilirsek istatistik incelemek faydalı olur.
wiki de;
Tünel, ATAŞ tarafından 25 yıl 11 ay ve 9 gün süre ile işletildikten sonra Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü'ne; yaklaşım yolları ise inşaatı tamamlandıktan sonra işletilmesi için İstanbul Büyükşehir Belediyesi'ne devredilecektir..
ifadesi de yer alıyor.
BIYIKLI güzel hesap yapar,
bir el atsa iyi olur,
benim bir iki diyotdan hafif yanık kokusu geldi.
Dude dur bir geciş istatistikleri gelsin hesabini kitabini yapariz. Bu tunel cok su kaldirir, oppps pardon bomba felan demek istemedim yobaz güruh lutfen ustune alinmasin... amannn alinsalarda olur hepsini tek tek tespit edip engelledim
Reisleri acilista ucretini acikladi "yilbasina kadar 15 tl, degil mi sayin basbaganimmm" bu siralar her konusmada bir espirikli bir espirikli, sanki hergun askerimiz-polisimiz ölmuyor memleket gulluk gulistanlik! Diyerek bende isinan diyotlarimi azicik sogutayim bari
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
İlk duyduğumda bende şaşırmıştım fakat belli tünellerde tüm dünyada sistem böyle. Durumuun hava akımı ve oksijen seviyesi ile alakalı.
Golwingli abiler ise tüneli işleten yabancı firmanın sorumluluğunda. Yine tüm dünyada bu işi yapan özel bir firmaya ait yabancı bir işçi.
Kaza durumunda tünel direkt kapatılıyor, goldwingli abi trafikte aralardan geçerek aracı çekiyor.
Yine kafesler icin yapilmis, rayli sistem dusunulmemis tuhaf bir tunelle karsi karsiyayiz. Yeni bir Osmangazi vakasindan baska bir sey degil. Bence ayni baslik altinda devam etmek lazim. Ha bu arada Osmangazi'deki durum nedir acaba.... Simdi kis diye kimse gecmiyordur belki, benzin de 5 kusur lira olmus zaten.
Kacak geçiş videoları bekliyorum. Ben deneyeceğim büyük ihtimal, yasak olunca daha tatlı oluyor.
Bence fiyat mantıklı seviyede, uygun fiyat olsa kilit olur sürekli. İhtiyacı olan zamanı kıymetli olan kullansin.
Arkadaş benim kafam mı çalışmıyor! trafiği rahatlatacaksan motosikletten ötv kdv yi kaldır ! 1.2 milyar dolar ne yaa yuh. 1.2 milyar dolara ( ötv ve kdvyi de düşersen ) yaklaşık 750.000-1.000.000 tane Honda Pcx alınır şaka yapmıyorum yanlış hesaplamadıysam öyle. Al dağıt istanbulda
Ülkedeki çelişkiler, çok düşünülüyormuşuz gibi hava muhabbetinden geçişimiz yasaklanmış. Tamam buna saygım var çünkü adamlar parayla geçirecekler elinde olsa geçirirler zaten ileride bir dava konusu vs olup tazminat ödememek için yapmışlardır muhtemelen. Ama para kısmını geçelim şu var ki bizi o kadar düşünüyorlar madem neden yollar mucır dökülerek yapılıyor hala, zifti at üstüne mucırı dök bekle arabalar çiğnesin, bulunduğunuz şehirlerde belki bu tip yol çalışmaları yoktur ama zonguldak civarında defalarca karşılaştım ölümle burun buruna atıyorlar sizi, defalarca dilekçelerle şikayet istek yapmama rağmen hız tebalası uyarısı yapıyoruz diye saçmasapan cevap veriyorlar. her neyse 15 TL ye zaten çoğu motosikletli geçmeyecekti e trafik zaten çok etkilemiyor bizi sağdan soldan geçiyoruz o halde çokta umursamamak lazım. Araba trafiği rahatlasa biraz bizim için daha iyi.
Bize trafik derdi yok şükür, neyseki geçme namert köprüsünden deyip osmanbey köprüsünü de kullanmış değiliz.
Motosikletimin üstü açık..
https://www.youtube.com/channel/UCp4K0dvqaCd6YAr_beEsudA/featured?view_as=subscriber
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)