Yamaha iki modelinin üretimini durdurma kararı aldı
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 15:44
#1
Yamaha 2017 yılında iki modelinin üretimini durdurma kararı aldı. Euro4 egzoz emisyonu kurallarına takılan XT660Z Tenere ve XJR1300 modelleri 2017 Yamaha ürün yelpazesinde yer almayak. XT660Z Tenere modelinin yerini büyük ihtimalle Yamaha'nın testlerde yakalanan yeni modeli XT700Z alacak gibi görünüyor.
Reklamlar
-
16 Haziran 2016, 15:51
#2
Bir efsane daha tarihe karşıyor
-
16 Haziran 2016, 15:54
#3
e bi zahmet... 2006 dan beridir aynı motoru kullanıyorlar
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
-
16 Haziran 2016, 15:59
#4
Avrupa'da satılması yasaklanan motosikletleri biz de satarlar indirim filan beklemekte hayal kırıklığı olur.
-
16 Haziran 2016, 16:42
#5
xt700z daha güzel görünüyo. artık ürettiği motorları da biraz heybetli yapsalar. düdük gibi kalıyo altımızda
-
16 Haziran 2016, 16:50
#6
Oysaki piyasadaki a2 ye uygun tek tenCereydi şaka bir yana bir efsaneninde sonuna geldik artık yeni tenere ile ilgili konulara hazırlanmak gerek
-
16 Haziran 2016, 16:56
#7
Ecaib iş , gerçi 10cc yüzünden üst dilimde idi , ancak başarısı ortada tenere'nin , inşaallah aynı gövde/şasiye 700'ü oturturlar.
Ve bundan anladığım Dominatör sağlam geliyor..
-
16 Haziran 2016, 19:21
#8
üretimi durdurulduğunda XT660Z Tenere ikinci el fiyatı düşermi çıkarmı
-
16 Haziran 2016, 19:30
#9
kuvvetmira adlı üyeden alıntı
üretimi durdurulduğunda XT660Z Tenere ikinci el fiyatı düşermi çıkarmı
Hangi yamahanın fiyatı düşmüş artacak...
-
16 Haziran 2016, 19:30
#10
kuvvetmira adlı üyeden alıntı
üretimi durdurulduğunda XT660Z Tenere ikinci el fiyatı düşermi çıkarmı
Bence dusmez. Adamlar sifirdan pahaliya motor satmaya calisiyor.
-
16 Haziran 2016, 19:34
#11
mustafa42121 adlı üyeden alıntı
Bence dusmez. Adamlar sifirdan pahaliya motor satmaya calisiyor.
çok fiyat çekenler plaka ruhsat aksesuar masrafı yaptığı için fazla fiyat çekiyorlar
HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN
: ::
-
16 Haziran 2016, 20:06
#12
kuvvetmira adlı üyeden alıntı
çok fiyat çekenler plaka ruhsat aksesuar masrafı yaptığı için fazla fiyat çekiyorlar
Onlar tamamda sifir motor icin plaka masrafi 200 diyelim bunlar 400 koyuyorlar. Canta 200 tl ; 350 tl gibi yansitiyorlar. Tamam kar edecen ama bu biraz sacmalik. Ha adam 3lu canta takmis mesela 500 tl. Pulsara takmis 7700 yazmis. Pulsarin sifiri 7200. Buna eyvallah. Bide full+full yazitorlar bi bakiyon sadece tur cami ve koruma demiri var. Allah sabir versin hepimize
-
16 Haziran 2016, 23:47
#13
Tenereyi anlarim da xjr gibi efsaneyi silmek nedir ya... hay başlayacam emisyonuna. Bu emisyon belasi yuzunden nice efsane motorlar yok oldu gitti
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
16 Haziran 2016, 23:57
#14
Bir an korktum Süper Tenere gidiyor diye.
-
17 Haziran 2016, 02:37
#15
bu motorlar emisyonları karşılamıyor, karbüratörlü 70ler teknolojisi çin malları karşılıyor mu? nasıl bir hile varsa artık.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
17 Haziran 2016, 04:07
#16
Cok üzüldük şimdi
-
17 Haziran 2016, 04:53
#17
Sorunsuz bir motoru daha tarihe gömecekler yazık.
-
17 Haziran 2016, 08:16
#18
Tam da tenere alma arefesinde habere bak arkadaş :s
İkinci eli 0 ı nı geçer artık
-
17 Haziran 2016, 10:09
#19
Aynısı başka markaya olsa azına edilmişti. Yamaha, Honda olunca allah belanı versin emisyon.
Eminim vardır euro4 kurallarının bir anlamı. Bizde de bazı kuralların bu kadar sıkı olması, zaten sıkı olanlarında uygulanması lazım. İsterse piyasada 2-3 model kalsın.
Motosiklet üreticileri tembel kardeşim. Arabalar aldı başını gidiyor. Bize hala 20 yıl öncesinin teknolojisini satıyorlar. Son yıllarda bir kaç model öncülük etmese yenilik yok alemde.
Saygılar Euro4.
Ama vw e geçtiğin kiyagida unutmadım sanma!
Cbf falan geçiyor mu acaba bu testlerden?
Bak kıllandım şimdi, ya tenereyimi bitiriyorsunuz olum siz? Komplo mu bu?
-
17 Haziran 2016, 11:15
#20
Cbf test merkezine gitmiş, kapıdaki güvenlik cbf in egzozundan çıkan beyaz dumanı görünce, test merkezinin kapısından içeri bile sokmamış.
hattoi adlı üyeden alıntı
Aynısı başka markaya olsa azına edilmişti. Yamaha, Honda olunca allah belanı versin emisyon.
Eminim vardır euro4 kurallarının bir anlamı. Bizde de bazı kuralların bu kadar sıkı olması, zaten sıkı olanlarında uygulanması lazım. İsterse piyasada 2-3 model kalsın.
Motosiklet üreticileri tembel kardeşim. Arabalar aldı başını gidiyor. Bize hala 20 yıl öncesinin teknolojisini satıyorlar. Son yıllarda bir kaç model öncülük etmese yenilik yok alemde.
Saygılar Euro4.
Ama vw e geçtiğin kiyagida unutmadım sanma!
Cbf falan geçiyor mu acaba bu testlerden?
Bak kıllandım şimdi, ya tenereyimi bitiriyorsunuz olum siz? Komplo mu bu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)