Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 12

Bajaj Avenger Street 150 Test Etkinliği - Oktay Motor 8 Mayıs Pazar İstanbul

    REKLAM ALANI
  1. #21
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hero'nun o dandik motoru hava soğutmalı ve karbüratörlü, gücü ondan biraz düşük. Ancak ara hızlanmalarda ve düşük devirde torkda Bajaj'ın 200'lük motorunu ezer geçer. Benim topladığım 210cc'lik Mondial'de bile Bajaj'dan fazla tork var. İki motoru da kullanıyorum 5000 devirde Pulsar'da gazı sonuna kadar çevirdiğimde motor yürümezken Mondial turbo açmış gibi ileri fırlıyo. Son hızı yüksek olabilir ama çekiş yok NS200'ün motorunda. Yaktığı benzin kadar da gitmiyo 70km ortalama hızla 3 litre yakıyo benim Pulsar. Mondial ise ortalama 110km hızla 3.3 litre.
    torku hakkaten de daha yüksekmiş şaşırdım. ama ezip geçmesi falan imkansız bence. pulsar alır benim tahminimce

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 03:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:09 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun dandik olup olmadığını gücünden mi anlıyoruz ? Yamaha'nın dandik XVS 950'si de 55 BG güç veriyor. R25'ten kat be kat daha kaliteli olan Inazuma da 23 BG falan...
    dandik motor lafını motosikletim yağ değişimi yapılırken üzerine oturup çalıştırdığım için kullanıyorum. 6000 devire gelse aynalar kırılıp düşecek kadar sallanıyordu.
    beygir muhabbetini de cc nin güç olduğunu düşünen arkadaşımıza cevap olarak yazdım. alıntıladığım mesajı okusan ne demek istediğimi anlardın halbuki.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Forumdan teste giden yok mu ?

  3. #23

    Üyelik
    09 Mayıs 2016

    Yok mu teste giden motorcu arkadaşlar?

    Hakikaten merak etmekteyim herkes gibi şu makinayı.

    CBF150 veya bunu almak istiyorum ki bu daha kalıplı daha şekil duruyor.(İlk motor mahiyetinde)

    Balansör de varmış,youtube da bas bas bağırıyorlar vibration-free diye ama gidenlerden net bir şekilde öğrenmek lazım.

    Fiyatı bana makul geldi nakitte 200 250 lira inerler tahminen.

    Aksesuar olayı yok dediler bayiler şimdilik ama siparişle getirtiriz diyorlar.

    Şahsen ben çok beğendim,tabii ki 220'lik daha iyi olurdu gelse ama bu da bence en azından söylenenlere göre kötü durmuyor.

    Son olarak 2 bujili ateşleme diyorlar ki akü biterse hakikaten sıkıntı.

  4. #24
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu motor Mondial MR150 ile hemen hemen aynı ebatlarda. 150'lik motor o yüzden yeter. Çinli 250'lik chopperlar gibi bir heybetlilik beklemeyin.

  5. #25

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Yine motorun yanına bile gitmeden bir sürü atıp tutma olmuş. Ben dün motoru yakından gördüm, görünüş gayet güzel, işçilik gayet güzel. yan ayağını bile bir görün yakından ne demek istediğimi anlarsınız. Sele hem sürücü hem artçı için geniş ve çok rahat. Sürmedim ama bayinin dediği motorda çifte balansörlü motor bloğu var ve titreşim yok gibi dedi. Test edersem yazarım, ille test edecem diyenler pazar günü Kuralkanın Tepeören Tuzladaki tesislerinde test etkinliği var gitsin binsin. Bu tarz motor arayan bütçesi kısıtlı biri için görüntü ve işçilik çok tatmin edici duruyor, fotolar yanıltıcı oluyor mutlaka bayilerde görün derim. Ben memleketimize getirilmeyen YBR125 custom'u çok beğenen biri olarak daha önce gelseydi ve motor almamış olsaydım bu alete yeşillenebilirdim açıkçası. 150 cc bir motosiklete göre hele de chopper-cruiser isteğindeyseniz fazlasıyla tatmin edici göründü bana. 15.5 hp gücü var eh 150cc bi cruiser kaç hp olabilir ki başka. Jantları, egzozu v.s. bana gayet güzel geldi. yere yakın selesiyle bayanların da tercihi olabilecek bir motor gibi. Hiç öyle Çin işi cruserlara benzemiyor, adeta japon cruiser görünümünde. Benim şu anki kullanım amacıma uymazdı o ayrı, ama bu tarzı sevene, böyle bir motorla başlamak çok hoş alabilir bence. Yakından görün mutlaka kafanıza takıldıysa.
    Bu arada heybeti de öyle küçük filan değil, 250cc vl intruder ya da dragstar 250 tipinde bir büyüklük neredeyse. Üstüne 187'lik adam bindi hiç de küçük kalmadı altında.

    Bajaj kullanıyorum diye abartmıyorum, gerçekten merak edenlere tavsiyem yakından bir gidip baksınlar. hep böyle oluyor kimse görmeden fotolardan sallıyor, sonra yanına gidince vay be fotodaki gibi değilmiş diyorsunuz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------

    Alıntı cazgırkedi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakikaten merak etmekteyim herkes gibi şu makinayı.

    CBF150 veya bunu almak istiyorum ki bu daha kalıplı daha şekil duruyor.(İlk motor mahiyetinde)

    Balansör de varmış,youtube da bas bas bağırıyorlar vibration-free diye ama gidenlerden net bir şekilde öğrenmek lazım.

    Fiyatı bana makul geldi nakitte 200 250 lira inerler tahminen.

    Aksesuar olayı yok dediler bayiler şimdilik ama siparişle getirtiriz diyorlar.

    Şahsen ben çok beğendim,tabii ki 220'lik daha iyi olurdu gelse ama bu da bence en azından söylenenlere göre kötü durmuyor.

    Son olarak 2 bujili ateşleme diyorlar ki akü biterse hakikaten sıkıntı.
    Eğer ilk motorunuz olacaksa cbf 150 ile kıyaslanmaz zaten hem tipi hem işçiliği açıkça daha önde net söylüyorum. Ben cbf 150 ile motosiklete başladım mesela, o zamanlar bu alet olsaydı bunu alırdım sırf cruiser sevdasına. Gidişi nasıl olur bilemem ama tipi kesinlikle tatmin eder sizi, cbf bir commuter bununla arasında kalınacak bir tarz değil zaten. Böyle yazınca birileri Bajaj bayisisin di mi filan diyor, hiç alakam yok ama gördüğümü de açıkça söyleyen biriyim. Böyle aletler memlekete girmişken artık ilk motor diye cbf150 alınmaz, zamanında olsa ben almazdım cbf mbf.

  6. #26

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Motor güzel bir motor, pahalı diyenler yine biraz görmeden sallıyorlar veya motoru unutmuşlar. Hatırlanması için fuarda çektiğim resmi ekliyorum :



    Görüldüğü üzere gayet eli yüzü düzgün bir motor. Fuarda en çok dikkatimi çeken nokta gaz kolu olmuştu. Sertliğini çok güzel tutturmuşlar. Yalnız bayinin söylediği çifte balansör konusu külliyen yalan. Bu bayilerin böyle abartma huylarına sinir oluyorum, bunu söyleyen bayiden çıkar giderim hiçbir şey de almam. Hintliler önce bir normal balansör koysunlar, çiftlisine sonra bakarız. Test eden arkadaşlar varsa yazsınlar da bir öğrenelim motoru...
    metalman bunu beğendi.

  7. #27
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Ben görünüşünü çok beğendim.Düşük cc de açık vardı.superlıght,falcon başka yok.Bence piyasa açısından zekice düşünülmüş.Daha kuklanmadan çöp falan demekte gerçekten hak yemeye girer.

  8. #28

    Üyelik
    05 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    X-MAX MOMO DESİGN
    Hava soğutmalı motormu üretiyorsunuz halen. Aşın artık şu hava soğutmalı muhabetini. yıl olmuş 2016 Halen hava soğutmalı motor üretiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

    Hava soğutmalı yap fiyatı da ona göre yap. Kalite farkın olsun. Artık bir değişiklik yapın. Hep aynı. mt-125 125 cc olmasına rağmen ve fiyat 13 bin olmasına rağmen alan aldı. Tasarım harikası yol bilgisayar ı su soğutması konforu . Denemeye bile gerek yok. Artık hava soğutması üretmeyin kardeşim

  9. #29

    Üyelik
    05 Mart 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    X-MAX MOMO DESİGN
    Hava soğutmalı bir modele bu para verilmez.


2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)