Hahagahahaha güldüm vallahi
Hahagahahaha güldüm vallahi
Boeing 737 ile atlayacağım dememiş sözüne baya güldüm :) Alemsiniz Vesselam 😄
İzlemesi zevkli olacaktır
Kullanılan tabliyelerin bir adedinin ağırlığını 800.000 kilonun üzerinde olduğunu var sayarsak motoru hissetmesi zor olacaktır
Dönen muhabbetlere bak okudukça kahkaha attım :D :D
Köprü lego ile yapılmıyor farkında mıyız? 150 kg motosiklet o köprüyü 1mm titretemez bile.Hayal gücü mü desem köprüyü küçümseme mi desem ne desem bilemedim ama iyi güldürdünüz :D
Çok dikkat çekici bir hareket olur. Seyretmesi de bir o kadar zevkli olacaktır.
Köprü bu yükü taşır mı şeklinde endişe eden arkadaşlar için bir şey söylemek gerekirse, normal şartlarda bu işin hesabı kitabı yapılır merak etmesinler.
Endişelenen arkadaşlara gülen arkadaşlar için bir şey söylemek gerekirse de daha üzerinde yük yokken halatı kopan bir köprüden bahsettiğimizi unutmasınlar.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Yahu iyi güzel atraksiyon vs ama bu olay bana oldum olası garip geliyo..
Onlarca insan, günlerce hazırlık yapıyo, nakliyeler, sponsorlar, kameralar, birsürü meraklı insan heyecanla ve saatlerce bekliyo ve o an.. kaç sn. sürüyo o atlayış Tamam çok tehlikelidir, yapması zordur, birçok şeyi hesaplamak gerekir, yıllarca tecrübe etmek gerekir falan filan hepsine eyvallah.. ama ne bileyim 5 sn. hadi 10 sn. olsun.. Bu mudur yani ? Bu olay bir tek benim mi garibime gidiyor ?
Güzel günler göreceğiz çocuklar, güneşli günler göreceğiz... Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar, ışıklı maviliklere süreceğiz... Açtık mıydı hele bir son vitesi, adedi devir. Motorun sesi.
Dünya basınında Tv de 1 dk yer alır.Yada birkaç gazetede yer alır.Reklam gibi olur ama bunun Tr ye faydası olur mu bilemeyiz
Yalnız, cidden olur da adam atlayışta köprüyü yıkarsa, motosikleti düşman belleyip ne işkenceler yaparlar bize
Vallahi bir inşaat mühendisi olarak kurduğunuz komplo karşısında hayrete düştüm. Yaklaşık 250-300 kg'lık bir kütlenin eğik atış hareketinden bahsediyoruz. İndiği tabliyede oluşacak basınç bırakın yıkımı, o tabliyenin düzgün bir şekilde sallanmasına dahi neden olamaz. Yüklenici firma dedikleriniz de iktidar yalakası. Bir zarar olursa hemen örtbas edilecektir.
Üzerindeki ölü yükün daha düşük olduğu iki ayaktan birine ani basınçlı yük inecek ki bu yük de köprünün taşıma kapasitesinin "bitmemiş hali dahil olmak üzere" 1000'de birinden bile düşüktür.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Köprünün bitmiş halinde tabliyeler yukarıdan geçen ana halata bağlı. Konunun başındaki fotoğrafa bakarsanız bitmemiş köprüde tabliyeler köprünün ayaklarına kadar uzanan birkaç yüz metrelik halatlarla bağlı. İki durum arasında halatlara ve bu tabliyelere binen yük arasında çok fark var. Yine de sorun olmaz mı diyorsunuz O zaman şu videodaki testi de yapalım köprünün ucuna 100 kişi toplanıp.
Arkadaşlar kimse kimseyi sevmek zorunda değil bunu gayet iyi anlıyorum. Sevmediğiniz hükümetin yaptığı hizmeti ülkenin her bireyine ayrım yapmadan herkesin hizmetine sunmasına rağmen karalamanızı çamur atmanızı da anlıyorum . Ama bari atıp tutarken kendini basitleştirmeyin hayal gücünüzü kullanın biraz mantıklı karalamalar yapmaya çalışın. İnanıyorum bunu başarabilirsiniz. Yani demem o ki Yavuz Sultan Selim köprüsünden şuan ki haliyle bırakın motosikleti yapabiliyorsanız kamyon otobüs atlatın fırlatın karşıya köprü hissetmez bile. Nasıl bir hayal gücünüz var neyin kafasını yaşıyorsunuz anlamıyorum .
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------
Motosiklet atlamasıyla yıkılacağını düşünen arkadaşlar izleyin.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
abi köprüyü yapanlardan birisi hocam olur. adam 12 emniyet katsayısı aldığını söyledi. şu haliyle en uç noktası bile 800 ton u taşıyacak vaziyetteymiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------
Prof.Dr.Erdem İmrak, Konstrüksiyon ana bilim dalı
Her forumda vardır bol mesaj sayılı herşeyden anlayan! üyeler :D
inşaat mühendisiyle iş kazaları arasında nasıl bir kolerasyon kurdunuz anlamış değilim. bu konuda bilginiz olmadığı belli olmasına rağmen fikir yürütmeniz bir yana, söylediğinizin yanlış olduğunu belirtenlere neden beyhude bir üstünlük taslama çabasına giriyorsunuz ilginç vallahi.
türkiye'de neden iş kazası bu kadar çok, bence kendinize bakınız. konu hakkında bilgisi olmayıp, işe atlayan insanlar olduğu sürece normal bir şey.
Mengu reyize laf yok
İki gün sonra piston elimde kaldı,yok bu kol çıkardı, yok öbürü yatak sardı nerdesin Mengü diye ararsınız adamı, çok gülerim valla
Güzel günler göreceğiz çocuklar, güneşli günler göreceğiz... Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar, ışıklı maviliklere süreceğiz... Açtık mıydı hele bir son vitesi, adedi devir. Motorun sesi.
bizim devlete para ödemeden zor o işler..
yalnız yüklenici firmadan,köprü henüz tamamlanmadığı için bu gösteriye izin çıkmazsa varya
Mengu16 : 1
Motosiklet.net : 0
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)