188.000 euro'luk ilk Honda RC213V-S modeli sahibine teslim edildi
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Tekerine taş deymesin. Zaten bu fiyata alınan motosikletin tekerine taş deymesi zor olmalı uçuyordur kesin.
-
-Motorun Türkiye giriş fiyatının hesaplanması
-Vergi sisteminin tartışılması
-Devrim arabalarından bahsedilmesi
-Ülkede üretimin yapılmadığına dair vurgunun yapılması
-"Burası siyaset yeri değil" cilerin teşrifi
-Küfürleşmeler
-"Az daha koy Ybr al" tavsiyelerinin verilmesi
Kapanış
-
-
Keoma adlı üyeden alıntı
-Motorun Türkiye giriş fiyatının hesaplanması
-Vergi sisteminin tartışılması
-Devrim arabalarından bahsedilmesi
-Ülkede üretimin yapılmadığına dair vurgunun yapılması
-"Burası siyaset yeri değil" cilerin teşrifi
-Küfürleşmeler
-"Az daha koy Ybr al" tavsiyelerinin verilmesi
Kapanış
Egosu olan insan kibirlidir..
-
İyide makinanın gücü özelliği felan neymiş
600 milyar one lan.. Piston kolları altınmıdır nedir ?
Askerde benim keleşin seri numarası bile 4 haneliydi.
-
ASLA BU PARALARA DEĞMEYECEK BİR MOTOSİKLET ( BENCE)
-
Keoma adlı üyeden alıntı
-Motorun Türkiye giriş fiyatının hesaplanması
-Vergi sisteminin tartışılması
-Devrim arabalarından bahsedilmesi
-Ülkede üretimin yapılmadığına dair vurgunun yapılması
-"Burası siyaset yeri değil" cilerin teşrifi
-Küfürleşmeler
-"Az daha koy Ybr al" tavsiyelerinin verilmesi
Kapanış
68charger adlı üyeden alıntı
ASLA BU PARALARA DEĞMEYECEK BİR MOTOSİKLET ( BENCE)
vergilerden dolayı diyeyim de konu devam etsin
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
-
Bende Oorrrrrr diyeyim gerisini siz getirin
Nerden buluyonuz olm o kadar parayı laaanh :D
-
Az daha koyup ybr almak daha mantıklı.
-
188.000 euro
-
Hp başına 4.000tl...
Make Model
Honda RC213V-S / RC213V-S (with kit)
Year
2015
Engine
V-4, 4-stroke, DOHC, 4-valve
Capacity
999 cc / 60.96 cu in
Bore x Stroke 81 x 48.5 mm
Cooling System Liquid cooled
Compression Ratio 13.0:1
Induction
PGM-FI
Ignition
Full transistor, battery ignition
Starting Electric
Max Power
Standard: 117 kW / 159 hp @ 11 000 rpm
With kit: 158 kW / 215 hp @ 13 000 rpm
Max Torque
Standard: 102 Nm / 10.4 kgf-m / 75.2 ft.lb @ 10 500 rpm
With kit: 118 Nm / 12.1 kgf-m / 87.0 ft.lb @ 10 500 rpm
Clutch Dry, multi-plate, coil spring
Transmission
6-Speed, constant mesh
Gear Ratio 1st 2.125 / 2nd 1.647 / 3rd 1.368 / 4th 1.217 / 5th 1.100 / 6th 1.032:1
Primary Drive Ratio 1.933:1
Final Drive Ratio
Standard: 2.471
With kit: 2.353~2.933
Frame Diamond
Front Suspension
Telescopic
Rear Suspension
Pro-Link
Front Brakes
Hydraulic double disc
Rear Brakes
Hydraulic disc
Wheels Light alloy
Front Tyre
120/70 ZR17M/C
Rear Tyre
190/55 ZR17M/C
Castor 24.6°
Trail 105 mm / 4.1"
Dimensions
Length: 2100 mm / 82.7"
Width: 790 mm / 31.1"
Height: 1120 mm / 44.1 "
Wheelbase 1465 mm / 57.7"
Ground Clearance 120 mm / 4.7"
Seat Height 830 mm / 32.7 in
Minimum Turning Radius
Standard: 3.7 m / 12.1 ft
With kit: 6.4 m / 21.0 ft
Dry Weight
Standard: 170 kg / 375 lbs
With kit: 160 kg / 353 lbs
Fuel Capacity
16.3 L / 4.3 US gal
-
Benim bu motosiklete yapabileceğim tek yorumum olur.O da :
Çok yakar.
-
http://www.rc213v-s.com/spec/spec_eu.html
Düz modeli ıslak ağırlık 190 kilo,160 beygir. Spor kit ile 215 beygir 177 kilo. Eğer düz modeli 180k euro ise kağıt üstünde pekte bir şey yok gibi duruyor. Tamam en üst seviye malzemeler vs varda anlamayamadım o kadar para eden ne bu aletin düz versiyonunda.
-
Özel yapım motor bu siz alın diye yapılmadı zenginlere özel bir şey boşa çenenizi yormayın bence
-
Anaa tasarimi R1 cakmasi degilmi la,bu hondada hep caliyo,hirsizlar,spacy almayip onlari protesto edicem. Benimlemisiniz TURKIYEEE
-
Adam binmek için almamış ki zaten..
Sadece benim diyebilmek için vermiş o parayı.
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Yok ya bunu alcaz bide yarın devlet yeni bi A bilmem kaç ehliyeti cikarcak bu motoru bunla kullanabilirsin diyecek boşver kim ugrasacak
-
-
pahalı imiş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)