Alıp kullanan olmadı mı henüz?
Merhabalar.
Öncelikle yorumlara bakıp cidden ne haldeyiz diyerek üzüldüm yakından görmediğiniz motora tü kaka denmiş neden çinli .
Öncelikle xtreme 250 versiyonunun ilk serisi yani eski versiyonunu kullanıyorum 1 yılı geçti dag taş uzun yol hart enduro yaptık motorun gücü yettiğince kimisi dökülür diyor evet dökülüyor o kadar zorlamaya yuvanlanmaya sadece bir karenaj parçası ve egzoz kırabildim dökülme dediğiniz bunlarsa araştırılmadan yorum yapmak kolay ülkemizde
Ön amortisörler yapısı itivari ve kullanılan malzemelerde crf450 x in aynısı tabi daha yumusak crf250l de amortisör yok dersiniz yan yana kıyaslarsanız aynı sekilde arka amortisörde ayarlı ve ktm kopyası amortisor leri hiç bi çinli ile mukayese edemezsiniz haksızlık olur kaldıki saseye gelelim o kadar hard enduro yapmamıza ragmen egilme bulamazsınız gidondan bahsetmiyorum dahi crf deki bükülmüş boruyla kıyaslanamaz kalkışta performans olarak crfile aynı uzuyor 110 dan sonra crf gidiyor dişli farkı diye bakıyorum son hız düşük mondialde 140 in üzerine çıkamadım artı eski versiyondan bahsettiğimi belirtmek isterim tekrardan
Şasesi ktm kopyası kaynak işcilikleri yakından görmelisiniz alel ade yapılmış işcilik değil kendim avrupa standartları belgeli kaynakçıyım beni dahi şasırtan derecede bir çok yeri tig kaynagı tartışılamaz .
Motor blogu eski honda ax-1 motor blogu söylentilere göre hondanın ürettimi durdurfugu tezgahı alıp tekrardan faliyete geçirmişler araştırmalarımda ulaşılan sonuç buydu.
Malzeme kalitesi gayet tatminkar tek sıkıntı mondial firmasının getiriyor olması bence .
Yakıta gelir isek uzun yol da 13 kurusu gecemedim karburatör olmasına nazaran crf de var o biraz daha fazla yakıyor aynı yolda 24 lira ben benzin alıyorum mesela crf 26 lira alıyor .
Bir arkadaş crf nin yanında küçük kalır demiş ama öyle değil oldukca heybetli 180 boydan aşagısına tavsite etmem benim ayaklarım yetişmiyor yere 180 boyum ve crf sümsük kalır diyebilirim .
Komfor arayanların motoru degil lakin amortisörler ile crfden çok fazla komforlu.
Bir başka husus modifiye konusu motosikletin aliexpreste her türlü modifiye parçası var crfde 305 cc piston silindir 1500 lira mondial dier orjinal adıyla shineray x2 versiyonunu 500 tl gibi bir rakama halledersiniz ..
Velhasılı kelam çok yazılacak sey varda bizim memlekette çinliyse kötüdür mantıgı varken fazlasını yazmak zaman israfı
Ufak bi not da ekleyeyim
2 ayda 7 000 km yol yaptım tık demedi teker rulmanı değiştim sadece oda 17 bin km ye gelmişti hoplamaya zıplamaya dayanamadı rulman napsın çifti kaliteli alınırsa 20 tl
Saglıcakla kalın . Kullanıcı yorumları merak ediyorum açıkcası yeni serisini düşünebilirim satıp.
Aynen bir önceki jenarasyonu ve gözle görülür farklsr var iyi yonde eski modeli anlattım yenisi de aşagı kalacak değildir
biraz vakit geçmiş ama buralarda olan varmı bu motorun kullanıcısı olan, bu motoru beğeniyorum ve kullanıcı yorumları olsa fena olmaz
aynen tek tük satılmıştır herlde, yokmu koca camiada alan kullanan.
alındı 3500 km ye gelindi.cross ve enduro yapıldı.hiç bir sorun yok,gayet yeterli tork ve güçte.tek sıkıntı uzun yolda sele sertliği.ikinci elleri uygun fiyatlarda bulunursa düşünmeden alınır.parası olan varsa wr tercih edilebilir,ama offroad yapılacaksa cfr l ye o kadar para vermeye değmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
'' var crfde 305 cc piston silindir 1500 lira mondial dier orjinal adıyla shineray x2 versiyonunu 500 tl gibi bir rakama halledersiniz ..'' bu kısmı biraz açılarmısın kardeş.modifikasyonla motor güçlendirilebilir mi acaba.
Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
http://gezginpardus.blogcu.com/
Selam arkadaşlar. Bu motorun arka jantı 2.15 mi 2.50 mi bilen bakan duyan var mı? Çapı değilde genişlik ölçüsü lazım bana, jant ölçüsü yani lastik değil.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)