Mondial 250 X-Treme Enduro’nun Fiyatı Belli Oldu!
Reklamlar
-
21 Temmuz 2015, 13:59
#21
piyasada 9bin TLden başlayan 1-2 yaşında düşük kilometreli CRF250L ler varken, 2.el crf almak yerine bu motora şahsen ben 9000tl verip almam. 5-6bin tl olsa düşünülebilir ama aynı fiyata sıfır gibi CRF'ler var yahu.
eskiden üzerine biraz daha koyup, 10-15 yaşındaki japon motor alınması tavsiye edilirdi. oysaki şimdi üzerine koymadan aynı fiyata, kız gibi bir CRF alınabiliyorken bu motor satmaz rx3 gibi ellerinde patlar. 10-15 yaşındaki japonlar hala tafikte yürüyor, 10-15yaşında çin gören var mı yollarda??!!!
Reklamlar
-
21 Temmuz 2015, 14:19
#22
takip edelim alan neyin olur belki.
-
21 Temmuz 2015, 15:09
#23
Mondial satış rakamlarını açıklasın ,sonra neyin teranesini yaptığımız belli olur zaten.Bu motosiklet crf nin yanında kedi yavrusu gibi kalır.Bırakın sağlamlığını vs konuşmuyorum .Bu çinli kullanıyorum diye ,çinli lafı geçince öz kardeşi gibi korumaya geçenlerede ayrı bir ayar oluyorum.
-
21 Temmuz 2015, 15:24
#24
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
22 Temmuz 2015, 10:52
#25
motor güzel ama crfnin yanında pek şansı olmayabilir hem honda açıklama yapsa mondial bizden daha iyi üretiyor diye millet yine honda alır
-
22 Temmuz 2015, 16:02
#26
Şimdi aga CRF tavsiye eden arkadaşlar kullandınız mı CRF? Yok yani kullandıysanız bile bahse konu mondial modelini de kullamışsınız ki bu olmaz CRF daha iyi tavsiyesi geliyor.
Bu şekilcilikten, markacılıktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Neden kimse fiyat/performans değerlendirmiyor acep?
Bu makine off-road. Sağlamlık senin kullanımın ile doğru orantılı, bam güm düşüp kalkıcan sürekli, orası burası kırılıp yamulacak, hondanın tamir ücretleri ile mondialin tamir ücretlerini karşılaştırdınız mı? Orta vade de hangisi daha mantıklı olur mesela?
9000 liraya sıfır motosiklet almak varken neden gidip 2. el alıyoruz mesela?
CRF ile arasında 4200 liralık fark var bu para ile ekipman alsak daha mantıklı olmaz mı?
Çoğu karşılaştırmada CRF nin on-off road olduğu gibi tecrübeler var, off-road ağırlıklı kullanıcaksak Mondial daha mantıklı olmaz mı?
Gibi gibi soruların yanıtlarını da yazarsanız CRF tavsiyelerinin sebebini de anlarız en azından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
35emre35 adlı üyeden alıntı
piyasada 9bin TLden başlayan 1-2 yaşında düşük kilometreli CRF250L ler varken, 2.el crf almak yerine bu motora şahsen ben 9000tl verip almam. 5-6bin tl olsa düşünülebilir ama aynı fiyata sıfır gibi CRF'ler var yahu.
eskiden üzerine biraz daha koyup, 10-15 yaşındaki japon motor alınması tavsiye edilirdi. oysaki şimdi üzerine koymadan aynı fiyata, kız gibi bir CRF alınabiliyorken bu motor satmaz rx3 gibi ellerinde patlar. 10-15 yaşındaki japonlar hala tafikte yürüyor, 10-15yaşında çin gören var mı yollarda??!!!
10-15 sene önce çinli motormu vardı be hocam laf seninkide.
-
22 Temmuz 2015, 23:34
#27
Keşke supermoto seçeneği de olsaydı.
-
23 Temmuz 2015, 21:34
#28
Gösterge paneli X-Treme 150 ile uyumlu mudur acaba ?
-
24 Temmuz 2015, 15:32
#29
Karacocuk adlı üyeden alıntı
Şimdi aga CRF tavsiye eden arkadaşlar kullandınız mı CRF? Yok yani kullandıysanız bile bahse konu mondial modelini de kullamışsınız ki bu olmaz CRF daha iyi tavsiyesi geliyor.
Bu şekilcilikten, markacılıktan ne zaman vazgeçeceksiniz? Neden kimse fiyat/performans değerlendirmiyor acep?
Bu makine off-road. Sağlamlık senin kullanımın ile doğru orantılı, bam güm düşüp kalkıcan sürekli, orası burası kırılıp yamulacak, hondanın tamir ücretleri ile mondialin tamir ücretlerini karşılaştırdınız mı? Orta vade de hangisi daha mantıklı olur mesela?
9000 liraya sıfır motosiklet almak varken neden gidip 2. el alıyoruz mesela?
CRF ile arasında 4200 liralık fark var bu para ile ekipman alsak daha mantıklı olmaz mı?
Çoğu karşılaştırmada CRF nin on-off road olduğu gibi tecrübeler var, off-road ağırlıklı kullanıcaksak Mondial daha mantıklı olmaz mı?
Gibi gibi soruların yanıtlarını da yazarsanız CRF tavsiyelerinin sebebini de anlarız en azından.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------
10-15 sene önce çinli motormu vardı be hocam laf seninkide.
Kesinlikle katılmıyorum Bu motora 9.000 Tl vermeyin, güvenilmez, herhangi bir argeye dayanmadan testten geçirilmeden piyasaya sürülen üreticisi bile belli olmayan hangi etiketi yapıştırırsan o marka olan onlarca motordandan biri daha.
Fiyat trajikomik, gerçekten uyanık olmalıyız. Aklınızdan dahi geçirmeyin acaba diye bile düşünmeyin derim.
-
24 Temmuz 2015, 16:44
#30
Türkiye piyasasında hangi tür olursa olsun 250cc su soğutması olan bir motosikletin fiyatının nerelerde olduğundan bir habersiniz. Vergilerimizden bir habersiniz. 2. el aldığın motora nasıl güvenebiliyorsunuz? Eğer güvenebiliyorsanız bu motosikletin 2. elini 5 6 bine alsak gene arada uçurum olacak değil mi? Tamam ben caponun kalitesine laf etmiyorum. Adam yapmış taş gibi motor. Ama bu taşın birde fiyatı var. Bu fiyatı verebilmek meselesi var. Benim öne çıkarmaya çalıştığım konu bu. CRF nin kasası mı değişti, motor bloğu mu değişti, amortisörü mü değişti? Fiyatı neden değişti? Ben 13200 veremiyorsam bu benim kabahatim mi? Diyorum ki bana fiyat/Performas orantısında yardım edin hangisi daha iyi ise onu almak tabii ki mantıklıdır. Ama şöyle bir cevap "capon al, capondan şaşma, çinliye para mı verilir" laf etti bal kabağı........ dan başka bir anlam ifade etmiyor kusura bakmayın.
-
27 Temmuz 2015, 13:23
#31
vladimir adlı üyeden alıntı
Kesinlikle katılmıyorum Bu motora 9.000 Tl vermeyin, güvenilmez, herhangi bir argeye dayanmadan testten geçirilmeden piyasaya sürülen üreticisi bile belli olmayan hangi etiketi yapıştırırsan o marka olan onlarca motordandan biri daha.
Fiyat trajikomik, gerçekten uyanık olmalıyız. Aklınızdan dahi geçirmeyin acaba diye bile düşünmeyin derim.
Ar-Ge'ye dayamadığını, testten geçirilmediğini nereden biliyorsunuz ? 2006 model Çin motorlarından mı ?
Çinlilerin hala yerinde saydığını varsayarsak eleştirilerin hepsi doğru ama yerlerinde saymıyorlar. Bu motorla, eski jenerasyon denilebilecek X-Treme Max arasındaki resimlerde bile anlaşılan kalite farkını görmemek için kör olmak gerekir. Ayrıca CRF 250 ile aralarında 4200 TL fark var. Öyle yazılıyor ki sanki 1000 TL fark var da millet Mondial almak istiyor gibi... Ayrıca bizim milletin "Nasılsa arazı motoru rodaja falan gerek yok, vur dağa çıksın" kafasıyla kullandığı ikinci el CRF'den ne kadar hayır gelir ? Bu arada ikinci el CRF'lere bakıyorum da 6 bin km'de motorlar 12 bin TL. Buyrun içinize sinerse alın.
-
27 Temmuz 2015, 15:50
#32
Seko adlı üyeden alıntı
Ar-Ge'ye dayamadığını, testten geçirilmediğini nereden biliyorsunuz ? 2006 model Çin motorlarından mı ?
Çinlilerin hala yerinde saydığını varsayarsak eleştirilerin hepsi doğru ama yerlerinde saymıyorlar. Bu motorla, eski jenerasyon denilebilecek X-Treme Max arasındaki resimlerde bile anlaşılan kalite farkını görmemek için kör olmak gerekir. Ayrıca CRF 250 ile aralarında 4200 TL fark var. Öyle yazılıyor ki sanki 1000 TL fark var da millet Mondial almak istiyor gibi... Ayrıca bizim milletin "Nasılsa arazı motoru rodaja falan gerek yok, vur dağa çıksın" kafasıyla kullandığı ikinci el CRF'den ne kadar hayır gelir ? Bu arada ikinci el CRF'lere bakıyorum da 6 bin km'de motorlar 12 bin TL. Buyrun içinize sinerse alın.
Anlatmaya çalıştığım şeyi kısaca özetlemişsiniz. Ben yanlış cümle kuruyorum sıkıntım o.
Tamam kalitenin bir fiyatı var anladık da mesele o fiyatı verebilmekte, veremiyorsan boş ver alma ya getiriliyor konu. Asıl mesele fiyat/performans. Kimsenin olur vermediği dayanmaz dediği çinli KUBA Black Cat ile ne maymunluklar yaptım hepsinin ağzı açık kaldı "Nasıl dağılmıyor yahu bu motor" tepkilerine alıştım. Daha tık demedi(ateşleme kablosunun soketinden çıkması dışında). Şimdi karşımda böyle bir örnek varken CRF gereksiz pahalı geliyor bana.
-
27 Temmuz 2015, 16:32
#33
-
02 Ağustos 2015, 21:43
#34
Daha önceki buna benzeyen 250 XTREMEYİ arkadaşım almıştı 2012'de.Fakat getiren FiRmA YEDEK PARÇAlarını getirmeyi UNUTmuştu(250 xtremenin).Herhalde motor kaliteli-sağlam bunun yedek parçaya ihtiyacı olmaz diye düşündüler
-
03 Ağustos 2015, 15:30
#35
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...
-
03 Ağustos 2015, 15:47
#36
kenan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...
hayırlı olsun ilk fırsatta fotografları bekliyoruz
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
05 Ağustos 2015, 02:08
#37
Bende kasım aralık gibi almayı düşünüyorum kendiminkini satabilirsem tabi.
-
05 Ağustos 2015, 02:36
#38
Benim de bir arkadaşımda eski jenerasyon xtreme 250 var, adam istanbul'dan Aydın-Nazilli'ye bunla geliyor, düşünün
Araziye de giriyor ve de çok çok memnun kaç senedir.
Çin motorlarını seven, kullanan biri değilim fakat CRF250L ile bunu karşılaştırmak saçmalık bence.
Madem karşılaştıracaksınız, klx250 ile WR250 ile karşılaştırın, sonra da fiyatları karşılaştırın. Fiyat/Performans olarak da gayet iyi.
Ben bile almayı düşünüyorum..
-
05 Ağustos 2015, 08:53
#39
kenan41 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bu motoru çıktığı gün izmit bayisinden hemen aldım.Sürekli kullanıyorum.41BN093 .Yorumları okuyunca üzülüyorum.2014 ducati multistrada sahibiyim.41BF640.Şehir içi yamaha xenter 150 scoter kullanıyorum.41BK653.Yaşım 55.eğer fotoğraf koymayı bilsem onuda yapardım.Kısaca filrim şu..2006 model hurda ramzeylerin altın olduğu bu dönemde başka ne alsaydık..sıfır ramzey 6900 tl.ne su sogutma var ne şase.İnsanların her motordan beklentileri farklı.crf 250 l motorumda oldu .bir hafta zor dayanıp sattım.olmuyo gağda işte.kötü motor mu hayır tabiki...kasabadan şehre git gel harika makina.Segmentler farklı.kıyas rks ramzey yuki bunlarla olmalı bence.Ha bide karbüratör dağda artı...Teşekkürler mondial benden bu kadar...Saygılarımla.Rabbim bütün motorcuları korusun...
Hayırlı olsun. Motor nasıl peki ? Biraz bilgi verebilir misiniz ? Çekişi, titreşimi frenleri, konforu vs...
-
05 Ağustos 2015, 09:06
#40
Beyler şimdi bunun fiyatına sevinen çıkabilir aman dikkat rx3'tede aynısını yaptılar. büyük ihtimalle aletler 2016'da gelir buraya kur farkı zart farkı deyip farkın 3 katı kadar zamlayıp 11binden satarlar bunu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)