Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawasaki H2R vs Bugatti Veyron, Nissan GT-R, McLaren MP4

    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    300 beygir gücündeki Kawasaki H2R ile dünyanın en hızlı otomobillerini kalkış yarışı gerçekleştirildi. McLaren MP4-12C , Bugatti Veyron ve Nissan GT-R ile yarışan Kawasaki'yi bir rakibi geçmeyi başardı.

    İşte o müthiş kapışmanın görüntüleri.

    motorcu adam, burakragaa ve mehmetenis bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    H2R'in bugattiyi geçmesi gerçekten dayanılacak bir durum değil, düşünsenize bugattiniz var ve kaybeden tarafsınız.. Hayat hiç adil değil

  3. #3
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    MotorKafa bunu beğendi.
    2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).

  4. #4
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    gtr'ın kawasakiyi geçmesi gerçekten dayanılacak bir durum değil, düşünsenize kawasakiniz var ve kaybeden tarafsınız.. Hayat hiç adil değil
    mozgur bunu beğendi.

  5. #5
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gtr'ın kawasakiyi geçmesi gerçekten dayanılacak bir durum değil, düşünsenize kawasakiniz var ve kaybeden tarafsınız.. Hayat hiç adil değil
    ha ha ha GTR kaç beygir ve sahip olma şansınız % kaç ? H2R 300-350 beygir hepi topu 20-30 bin €uro
    Tecimen ve mehmetenis bunu beğendiler.

  6. #6

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    zenginin MALI züğürdün ÇENESİ imiş... çok ta fifi..
    ebleksin bunu beğendi.

  7. #7
    Mirable - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    Japon Japon'u yemiş.

  8. #8
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Dikkat ederseniz çoğu araba 0-100 de hatta 0-200 de motosikleti geride bırakmış.Motosiklet araçlardan güç/ağırlık oranı olarak kat kat üstün olsa da tek tekerden çekiş ve ön kaldırma gibi ciddi sorunları var.Bu arada testteki en ucuz araba olan Nissan GT-R nin hakkını vermek lazım.Merak edenler için Amerika satış fiyatı 100.000 Dolar civarı,Türkiye satış fiyatının 200.000-300.000 Euro civarı.

  9. #9
    MotorKafa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Admin yaşlanmışsın sen. Devret artık bu işi
    Ahmanamra ve Onurhan D bunu beğendiler.

  10. #10
    hakanens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    CB125E
    zaten gtr kalkışta bugattı yıde ekiyor.

  11. #11
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    hadi biri çıkıpta "gtr ne,modifiyeli şahin,bugattiyi geçebilmesi saçmalık" falan desin

  12. #12
    Naked150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul-BüyükÇekmece
    Motosikleti
    Rks-150-Naked
    Sym Fiddle ile bentley i geçende vardı
    Levent bunu beğendi.
    Yaşamın Gizini Kendinin İzini Sürmek Güzel...

  13. #13
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    nissan diye burun kıvırmayın bak adam ne yapmış :D

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Ninja h2 nin nissan gtr ı geçmesi olanaksız değil.

  15. #15
    72kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    d integra
    japon japona kıyak yapmış. h2 nin hava da geçmesi lazım..

  16. #16
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    ne var trafikte hepsi duruyor ben geçiyorum
    lawyer_16 ve furkanguvenc bunu beğendiler.

  17. #17

    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşlar videodaki Bugatti'nin son sürati 430 km/s'dir. Aradaki bg/kg farkından dolayı belli bir menzilde yenilmesi gayet doğaldır lakin yaklaşık 1 km daha uzun olsaydı yarış Kawasaki geride bitirirdi yarışı. Nissan GT-R ise stock haliyle Lamborghini, Ferrari killer olarak bilinen bir arabadır gerek motor gerek aerodinamik olarak çok özel bir araçtır. Videodaki GT-R stock değil aksine üzerine belki bir GT-R parası daha harcanmış bir araçtır ve normalde de çok güçlü olan otomobil doğal olarak bir canavar haline getirilmiştir ve kullanım yeri sadece ve sadece drag pistleridir. Bunları niye yazdığıma gelirsek bazı arkadaşlar "japon japona kıyak yapmış yoksa h2r havada geçer, h2r'ın gt-rı geçmesi olanaksız değil" yazmaları aracın stock olmadığını farketmediklerini anlamama sebep oldu ben de naçizane düzeltme gereği hissettim. Bu videonun da amacı H2R'ın ne kadar güçlü bir alet olduğunu kıyaslayarak göstermektir yoksa vay efendim onu geçersiniz buna yenilirsiniz mantığı değil. Zaten hiçbir zaman motosiklet ve araba kıyaslamasını anlayamadım çok farklı aletler ve kulvarları da çok farklı. Fırın ile mikrodalga fırını kıyaslamak gibi bir şey bu bence.

  18. #18
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı Tecimen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar videodaki Bugatti'nin son sürati 430 km/s'dir. Aradaki bg/kg farkından dolayı belli bir menzilde yenilmesi gayet doğaldır lakin yaklaşık 1 km daha uzun olsaydı yarış Kawasaki geride bitirirdi yarışı. Nissan GT-R ise stock haliyle Lamborghini, Ferrari killer olarak bilinen bir arabadır gerek motor gerek aerodinamik olarak çok özel bir araçtır. Videodaki GT-R stock değil aksine üzerine belki bir GT-R parası daha harcanmış bir araçtır ve normalde de çok güçlü olan otomobil doğal olarak bir canavar haline getirilmiştir ve kullanım yeri sadece ve sadece drag pistleridir. Bunları niye yazdığıma gelirsek bazı arkadaşlar "japon japona kıyak yapmış yoksa h2r havada geçer, h2r'ın gt-rı geçmesi olanaksız değil" yazmaları aracın stock olmadığını farketmediklerini anlamama sebep oldu ben de naçizane düzeltme gereği hissettim. Bu videonun da amacı H2R'ın ne kadar güçlü bir alet olduğunu kıyaslayarak göstermektir yoksa vay efendim onu geçersiniz buna yenilirsiniz mantığı değil. Zaten hiçbir zaman motosiklet ve araba kıyaslamasını anlayamadım çok farklı aletler ve kulvarları da çok farklı. Fırın ile mikrodalga fırını kıyaslamak gibi bir şey bu bence.
    ekleme yapmak istedim

    bugattide saf gücünde değil
    veyron standardı 1001 hp üretiyor grand vitesse modeli ( 16,4 super sport ) 1200hp fakat burada standart veyronda 1200hp yapılmış tabii sizinde bahsettiğiniz gibi ağırlık güç dağılımından gt-r'a göre geride kalıyor
    bir sebebide şanzuman oranlarından kaynaklı gt-r'ın maksimum sürati bu oynanmış hali ile muhtemelen 360-370km'leri geçemiyordur ( f1 araçları ve le-mans yarışlarındaki araçlar bile bu hızlara anca çıkabiliyorlar ) bugattinin grand vitesse modeli ise elektronik sınırlandırılmış hali ile 415km hız yapabiliyor standart veyron ise 408 km yapıldı maksimum ki top-gearda 407km hızı görmeyen kalmamıştır

    mclaren mp4-12c'yi bu kalkışa neden koymuşlar onu anlayamadım ama 600hp gücünde ve sadece arkadan itişli bir aracın kalkışından ne bekleniyor burada ( bu arada dalga geçilecek bir araç değil 0-100'ü gt-r'a göre 0,01 salise daha iyi üstelik sadece arkadan itiş olmasına rağmen gt-r gibi 4 tekerleğinde güç olsaydı durum çok daha farklı olurdu...
    fakat top-speed biraz daha düşük bundada 7 ileri dual şanzuman olmasına rağmen f1 mantığı ile gidilmiş uzun aralıklar yerine kısa aralıklarla hızlanma amaç edinmiş ( tabii günümüz yollarında kimse 350'den sonrasını pek göremediği için dünya üzerinde hızı daha aşağıda tutulmuş sanırım bu yüzden )


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)