300 beygir gücündeki Kawasaki H2R ile dünyanın en hızlı otomobillerini kalkış yarışı gerçekleştirildi. McLaren MP4-12C , Bugatti Veyron ve Nissan GT-R ile yarışan Kawasaki'yi bir rakibi geçmeyi başardı.
İşte o müthiş kapışmanın görüntüleri.
300 beygir gücündeki Kawasaki H2R ile dünyanın en hızlı otomobillerini kalkış yarışı gerçekleştirildi. McLaren MP4-12C , Bugatti Veyron ve Nissan GT-R ile yarışan Kawasaki'yi bir rakibi geçmeyi başardı.
İşte o müthiş kapışmanın görüntüleri.
H2R'in bugattiyi geçmesi gerçekten dayanılacak bir durum değil, düşünsenize bugattiniz var ve kaybeden tarafsınız.. Hayat hiç adil değil
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
gtr'ın kawasakiyi geçmesi gerçekten dayanılacak bir durum değil, düşünsenize kawasakiniz var ve kaybeden tarafsınız.. Hayat hiç adil değil
zenginin MALI züğürdün ÇENESİ imiş... çok ta fifi..
Dikkat ederseniz çoğu araba 0-100 de hatta 0-200 de motosikleti geride bırakmış.Motosiklet araçlardan güç/ağırlık oranı olarak kat kat üstün olsa da tek tekerden çekiş ve ön kaldırma gibi ciddi sorunları var.Bu arada testteki en ucuz araba olan Nissan GT-R nin hakkını vermek lazım.Merak edenler için Amerika satış fiyatı 100.000 Dolar civarı,Türkiye satış fiyatının 200.000-300.000 Euro civarı.
Admin yaşlanmışsın sen. Devret artık bu işi
hadi biri çıkıpta "gtr ne,modifiyeli şahin,bugattiyi geçebilmesi saçmalık" falan desin
Sym Fiddle ile bentley i geçende vardı
Yaşamın Gizini Kendinin İzini Sürmek Güzel...
nissan diye burun kıvırmayın bak adam ne yapmış :D
Ninja h2 nin nissan gtr ı geçmesi olanaksız değil.
japon japona kıyak yapmış. h2 nin hava da geçmesi lazım..
Arkadaşlar videodaki Bugatti'nin son sürati 430 km/s'dir. Aradaki bg/kg farkından dolayı belli bir menzilde yenilmesi gayet doğaldır lakin yaklaşık 1 km daha uzun olsaydı yarış Kawasaki geride bitirirdi yarışı. Nissan GT-R ise stock haliyle Lamborghini, Ferrari killer olarak bilinen bir arabadır gerek motor gerek aerodinamik olarak çok özel bir araçtır. Videodaki GT-R stock değil aksine üzerine belki bir GT-R parası daha harcanmış bir araçtır ve normalde de çok güçlü olan otomobil doğal olarak bir canavar haline getirilmiştir ve kullanım yeri sadece ve sadece drag pistleridir. Bunları niye yazdığıma gelirsek bazı arkadaşlar "japon japona kıyak yapmış yoksa h2r havada geçer, h2r'ın gt-rı geçmesi olanaksız değil" yazmaları aracın stock olmadığını farketmediklerini anlamama sebep oldu ben de naçizane düzeltme gereği hissettim. Bu videonun da amacı H2R'ın ne kadar güçlü bir alet olduğunu kıyaslayarak göstermektir yoksa vay efendim onu geçersiniz buna yenilirsiniz mantığı değil. Zaten hiçbir zaman motosiklet ve araba kıyaslamasını anlayamadım çok farklı aletler ve kulvarları da çok farklı. Fırın ile mikrodalga fırını kıyaslamak gibi bir şey bu bence.
ekleme yapmak istedim
bugattide saf gücünde değil
veyron standardı 1001 hp üretiyor grand vitesse modeli ( 16,4 super sport ) 1200hp fakat burada standart veyronda 1200hp yapılmış tabii sizinde bahsettiğiniz gibi ağırlık güç dağılımından gt-r'a göre geride kalıyor
bir sebebide şanzuman oranlarından kaynaklı gt-r'ın maksimum sürati bu oynanmış hali ile muhtemelen 360-370km'leri geçemiyordur ( f1 araçları ve le-mans yarışlarındaki araçlar bile bu hızlara anca çıkabiliyorlar ) bugattinin grand vitesse modeli ise elektronik sınırlandırılmış hali ile 415km hız yapabiliyor standart veyron ise 408 km yapıldı maksimum ki top-gearda 407km hızı görmeyen kalmamıştır
mclaren mp4-12c'yi bu kalkışa neden koymuşlar onu anlayamadım ama 600hp gücünde ve sadece arkadan itişli bir aracın kalkışından ne bekleniyor burada ( bu arada dalga geçilecek bir araç değil 0-100'ü gt-r'a göre 0,01 salise daha iyi üstelik sadece arkadan itiş olmasına rağmen gt-r gibi 4 tekerleğinde güç olsaydı durum çok daha farklı olurdu...
fakat top-speed biraz daha düşük bundada 7 ileri dual şanzuman olmasına rağmen f1 mantığı ile gidilmiş uzun aralıklar yerine kısa aralıklarla hızlanma amaç edinmiş ( tabii günümüz yollarında kimse 350'den sonrasını pek göremediği için dünya üzerinde hızı daha aşağıda tutulmuş sanırım bu yüzden )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)