1926 yılında uçurumdan aşağıya paraşütle atlama görüntüleri
Reklamlar
-
Bu video bazılarına gerçekten rahatsız edici görünsede, 20.yy ın başlarından, 1926 yılında, ilk motosikletli dublör sürüşlerinin nasıl başladığını bizlere göstermeye yetiyor.
Birçoğunuz şu görüşüme katılacaktır, eski zamanlarda bu şekilde gözüpek motosiklet sürüşleri şimdilerde gördüğümüz en tehlikeli sürüşlerden bile daha zordu. Sebebi ise koruyucu ekipmanların o zamanlarda varolmayışı. Kimse kalkıpta o zamanların deri komik kepleri ile şimdilerin karbon-kevlar-aramid kasklarını karşılaştıramaz. Hoş hala deri malzemeler koruma ve aşınmayı önleme amaçlı koruma ekipmanlarında kullanılsa da, yeni nesil tekstil ürünleri hatrı sayılır şekilde koruma katsayısını arttırmış durumda.
Bazı yeni nesil özelleştirilmiş polimerler, D3O gibi, vücuttaki yaralanmayı daha çok yatkın bölgeler için ekipman üretiminde kullanılıyor.
Raporlara göre, Osborne motosikletini Los Angeles yakınlarındaki Huntington uçurumundan aşağı sürerken hızı saatte 96 km civarında idi.
Motosikleti düşüşe başladığı anda paraşütünü açtı fakat motosikletin hızı yetersiz olduğu için düşüş fazla uzun sürmedi ve paraşüt tamamen açılmak için yeterli süreyi bulamadı.
Videoda sizinde göreceğiniz gibi paraşütünü açmayı başarsada yeterli havayı toplayamadığı için tam açılamıyor ve Osborne un düşüşünü engelleyemiyor. Mucize eseri Osborne hayatta kalıyor çünkü yamaca yakın bulunan telefon telleri onun düşüşünü yavaşlatıyor.
Kötü şekilde yaralanan Osborne'un motosikleti de metal yığını haline geliyor ve alev alarak tamamen yanıyor. Kazanın hemen ardından bölge hastanesine sevkediliyor ve tedavisine başlanıyor.
Reklamlar
-
O paraşütün o mesafede hava dolduramaması normal.. Bile bile lades olmuş bu atlayış..
-
Bakınız imzam
İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN
-
Salaklık o zaman da varmış demekki. İnsan önce bir kum torbasına paraşüt bağlayıp deneme yapar. Bu arada adamın kaskı ve aynaları yok. Kendisi ilk apaçilerden
-
Salaklık kesinlikle değil, bugün insanlar uçaklara binebiliyorsa yeni şeyler keşfetmek için hayatını veren insanlar sayesindedir.
-
uçak ile motosikleti aynı kefeye koyuyorsunuz ha helal
-
hızı ne olursa olsun, düşüş süresi değişmez. atladığı noktaya 45 derecelik bir rampa yapsaydı, işte o zaman paraşut için yeterli zamanı elde edebilrdi.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
Bu garip olay akıllara malum videoyu getirdi
-
Bir kişi de çıkıp söylememiş, o paraşüt o mesafede açılmaz diye. Tut ki açıldı ve yere sağ salim indi. Ne ile yarayacak bu saçma deney ? Bana göre de salaklıktan başka bir şey değil. İnsan önce bir kere motosikleti atıp dener kendisi binmeden önce...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)