KTM 250 DUKE ve RC250 Modelleri Tanıtıldı
Reklamlar
-
KTM küçük segmentteki iki yeni modelini Tokyo Motor Show'da tanıttı. Görünüşe göre KTM tam da geçen yılki görüşmede CEO Stefan Pierer'in de söylediğini yapıyor gibi gözüküyor: Model aralığını genişletmek, bir KTM sahibi olmamak için bahane bulmanızı zorlaştıran bir yol.
Avusturyalı üretici, bu iki modelde de olduğu gibi, bir modelin çıplak diğerinin karenajlı olarak tasarlanması geleneğinin KTM'nin bir özelliği halini aldığını bizlere gösteriyor.
KTM'nin hali hazırda küçük segmentte 125cc, 200cc ve 390cc modelleri varken yeni bir model daha eklemesi garip bir düşünce gibi geldi. KTM' nin ürün sunduğu market sayısını artırması daha mantıklı olurdu.
200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının sebebi bu olabilir. Japonyadaki genç sürücülere gerçekten de iyi bir seçim sunabilir.
250 DUKE VE RC250 TEMEL OLARAK 200 MODELİNİ DEĞİL 390 MODELİNİ ALIYOR
Kimileri 200cc motorun temel alındığını düşünsede, şunu söyleyebiliriz ki KTM 390 motorunu modifiye ederek bu modellerde kullandı. 72mm çap yanlış bir yönlendirme olabilir fakat yeni motorlar 390 modelinin baz alınarak dökümlenmiş halleri. Çünkü esasında 200cc versiyon motorlar 125cc versiyon motorların modefiye edilmiş halleriydi.
Dahası, 250 modelleri 390 ile şaşi ve süspansiyon olarak birebir aynı. 31 hp lik motor 250 modellerini 390 a göre biraz daha az çevik yapacağı kesin olsada, yeni sürücüler için gerçekten de güzel bir motor. Modelerin, Kuzey Amerika ya da Avrupa pazarında olacağı konusunda henüz hiçbir haber yok.
Reklamlar
-
250 cc cayır cayır yanacak rekabetten :D
-
Harikulade....250cc tek silindir de rekor güç...
-
Yalnız duke 250 nin fiyatı 17.500 civarı olacak dendi arkadaşlar. Ona göre hesap yapın.
-
Ustune biraz daha koyup 390 alacagım seneye. ;)
-
admin adlı üyeden alıntı
KTM küçük segmentteki iki yeni modelini Tokyo Motor Show'da tanıttı. Görünüşe göre KTM tam da geçen yılki görüşmede CEO Stefan Pierer'in de söylediğini yapıyor gibi gözüküyor: Model aralığını genişletmek, bir KTM sahibi olmamak için bahane bulmanızı zorlaştıran bir yol.
Avusturyalı üretici, bu iki modelde de olduğu gibi, bir modelin çıplak diğerinin karenajlı olarak tasarlanması geleneğinin KTM'nin bir özelliği halini aldığını bizlere gösteriyor.
KTM'nin hali hazırda küçük segmentte 125cc, 200cc ve 390cc modelleri varken yeni bir model daha eklemesi garip bir düşünce gibi geldi. KTM' nin ürün sunduğu market sayısını artırması daha mantıklı olurdu.
200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının sebebi bu olabilir. Japonyadaki genç sürücülere gerçekten de iyi bir seçim sunabilir.
250 DUKE VE RC250 TEMEL OLARAK 200 MODELİNİ DEĞİL 390 MODELİNİ ALIYOR
Kimileri 200cc motorun temel alındığını düşünsede, şunu söyleyebiliriz ki KTM 390 motorunu modifiye ederek bu modellerde kullandı. 72mm çap yanlış bir yönlendirme olabilir fakat yeni motorlar 390 modelinin baz alınarak dökümlenmiş halleri. Çünkü esasında 200cc versiyon motorlar 125cc versiyon motorların modefiye edilmiş halleriydi.
Dahası, 250 modelleri 390 ile şaşi ve süspansiyon olarak birebir aynı. 31 hp lik motor 250 modellerini 390 a göre biraz daha az çevik yapacağı kesin olsada, yeni sürücüler için gerçekten de güzel bir motor. Modelerin, Kuzey Amerika ya da Avrupa pazarında olacağı konusunda henüz hiçbir haber yok.
" 200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının sebebi bu olabilir. Japonyadaki genç sürücülere gerçekten de iyi bir seçim sunabilir. "
ee, 200cc nin üzeri sorunda niye 250lik yaptılar? bir anlamsızlık yok mu?
-
sdirer adlı üyeden alıntı
" 200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının sebebi bu olabilir. Japonyadaki genç sürücülere gerçekten de iyi bir seçim sunabilir. "
ee, 200cc nin üzeri sorunda niye 250lik yaptılar? bir anlamsızlık yok mu?
Motor 200cc, modelin ismi 250.
-
skywalker_ adlı üyeden alıntı
Motor 200cc, modelin ismi 250.
motor 250cc
http://www.ktm.com/tr/supersport/rc-...l#.VS_AGvmsUf0
-
skywalker_ adlı üyeden alıntı
Motor 200cc, modelin ismi 250.
O zaman ktm 200 den farkı ne? Adamlar tekrar niye lansman yapsınlar? Olur mu öyle şey
-
daha 2 gün önce ktm duke 200 aldım oldumu şimdi bu
-
sdirer adlı üyeden alıntı
" 200 cc küçük segment için biraz ufak bir motor seçimi gibi görünsede, Japonyadaki 200cc üzeri her motor için şart koşulan "Shaken" testi gerçektende can sıkıcı ve KTM"nin yeni modeli sunmasının sebebi bu olabilir. Japonyadaki genç sürücülere gerçekten de iyi bir seçim sunabilir. "
ee, 200cc nin üzeri sorunda niye 250lik yaptılar? bir anlamsızlık yok mu?
AYNEN BUNA KATILIYORUM ANLATIM SAÇMAA
-
Rc 200 ün fiyatı 13.850 lira ise Rc 250 nin fiyatı özel bir fiyatlandırma olmazsa 16.000 i bulur.
-
Türkiye'ye gelir mi acaba
-
Acaba ilk motorunu alırken "Bak Honda 250cc ama Duke 200cc, ben en iyisi Honda alayım, daha uzun süre kullanırım" diye düşünenlere yönelik böyle bir pazarlama taktiğine mi gidiyor acaba diye düşünüyorum. Ayrıca Yamaha R25 ile çok pis bel altına vurdu, KTM de hem buna cevap vermek, aynı zamanda da yeni başlayanların kolay kolay kullanamayacağı 250cc bir motor üreterek, yeni başlayanları daha fazla 125 cc ye yönlendirmek istiyor da olabilir.
Yoksa zaten mevcut 200 Duke fazlasıyla yeterli ve (yeni başlayan için) gayet hızlı bir motordur, bu modeli biraz daha güçlendirmek istemelerinin başka bir nedenini göremiyorum.
-
r25 ile r125 gibi 1600 lira dolaylarında bir fiyat farkı olabilir mi?
-
Aslında şu 390 adventure çıksaydı süper olacaktı.
-
04 Haziran 2015, 11:41
#17
fiyatlar hayal kırıklığı yrattı 15 900 - 16 900
-
04 Haziran 2015, 12:06
#18
Bursa bayisinde var, fiyatı da 15900 TL. Diğerlerinden görünüş olarak bir farkı yok, sadece radyatörün arka tarafında çıkıntılı bir hava yönlendiricisi var. Herhalde içinde de fan vardır tam bakamadım.
-
04 Haziran 2015, 13:04
#19
diablo rosso 2 ler var üzerinde. genel şikayetleri dikkate alıp iyileştirmişler. 31 beygir fln motor harika ama fiyat biraz çılgın
-
04 Haziran 2015, 13:41
#20
Tam da Duke 200'ü yeni almışken bu durum biraz can sıkıcı
Ama güzel motor valla param olsa ve yeni başlıyor olsam alırdım bu motoru.
Neyse artık 390 alacağız bundan sonrasında...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)