Mondial RX3i Evo Hakkında Bilgiler
Reklamlar
-
Merhaba Arkadaşlar,
Bundan bir iki gün önce belirttiğim gibi bu motosikletin teknik bir çıkmazı var oda arkada 15 inch olan jant ölçüsü. Boyle bir Enduro motosiklet olmaz..Örneği yoktur çalışanı da yoktur.. Çinliler enteresan konseptler deneyip duruyor ancak yaptıkları şey daha çok görsel olarak iyi iş çıkartırken teknik ve uzun ömürlülük açısından çok çok başarısız olmak.. Farklı marka ve model tecrübelerimden sonra anladım ki motosiklet denen şeyde sağlamlık en önemli kriter. Bu jant ölçüleri ile amortisor salınım mesafesi ve yol tepkilerinin enduro tadı vereceğini pek sanmıyorum.
Fiyata gelince bu kalitede bir motosiklet 9 - 10 bin TL etmez diyorum. En azından mekanik arıza çıkardığında doğru düzgün bir servis bulamamak bile çıldırtır adamı.
Şahsen Derbi Terrayı 2009 da sıfır aldım ve kullandım.Bazı kucuk handikapları ( şanzıman oranı , ve ağırlık dengesinin önde olması ) dışında istanbul yollarının derin çukurlarına sert girdiğinizde bile kaliteli amortisörleri önde 21 arkada 18 inch çaplı jant/lastikleri ile çok rahat ve mükemmel bir sönümlemeyle yoluna devam eden uzerinde 3 saat kalsanız zerre yorulmayacağınız kaliteli bir motosiklet idi. Frenler çelik hortum amortisorler PAIOLI marka ve %100 ispanyol / italyan ürünüydü. Şuandaki Derbi 150 lik modelleri ise made in China ben onlara derbi demem. Derbi falan değil onlar Piaggionun dünya genelinde yaşadığı satış problemini çözmek amaçlı zohngsen ile yaptığı bir ortaklık..
Sözün özü motosikletin de bazı mekanik trik noktaları var. Fiyat performans meselesinde 10bin TL gibi seviyelerde bu kalite ve teknik kalibrede olduğunu düşünmüyorum. KAldıki satış sonrası servis meseleside ayrı problem..
Reklamlar
-
newmoto76 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Bundan bir iki gün önce belirttiğim gibi bu motosikletin teknik bir çıkmazı var oda arkada 15 inch olan jant ölçüsü. Boyle bir Enduro motosiklet olmaz..Örneği yoktur çalışanı da yoktur.. Çinliler enteresan konseptler deneyip duruyor ancak yaptıkları şey daha çok görsel olarak iyi iş çıkartırken teknik ve uzun ömürlülük açısından çok çok başarısız olmak.. Farklı marka ve model tecrübelerimden sonra anladım ki motosiklet denen şeyde sağlamlık en önemli kriter. Bu jant ölçüleri ile amortisor salınım mesafesi ve yol tepkilerinin enduro tadı vereceğini pek sanmıyorum.
Fiyata gelince bu kalitede bir motosiklet 9 - 10 bin TL etmez diyorum. En azından mekanik arıza çıkardığında doğru düzgün bir servis bulamamak bile çıldırtır adamı.
Şahsen Derbi Terrayı 2009 da sıfır aldım ve kullandım.Bazı kucuk handikapları ( şanzıman oranı , ve ağırlık dengesinin önde olması ) dışında istanbul yollarının derin çukurlarına sert girdiğinizde bile kaliteli amortisörleri önde 21 arkada 18 inch çaplı jant/lastikleri ile çok rahat ve mükemmel bir sönümlemeyle yoluna devam eden uzerinde 3 saat kalsanız zerre yorulmayacağınız kaliteli bir motosiklet idi. Frenler çelik hortum amortisorler PAIOLI marka ve %100 ispanyol / italyan ürünüydü. Şuandaki Derbi 150 lik modelleri ise made in China ben onlara derbi demem. Derbi falan değil onlar Piaggionun dünya genelinde yaşadığı satış problemini çözmek amaçlı zohngsen ile yaptığı bir ortaklık..
Sözün özü motosikletin de bazı mekanik trik noktaları var. Fiyat performans meselesinde 10bin TL gibi seviyelerde bu kalite ve teknik kalibrede olduğunu düşünmüyorum. KAldıki satış sonrası servis meseleside ayrı problem..
Enduroların çoğunda ön 21 arka 15 olur. tenere 660 kle 500 f650gs transalp ön 19 arka 15 dir
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
Sinan Er adlı üyeden alıntı
Enduroların çoğunda ön 21 arka 15 olur. tenere 660 kle 500 f650gs transalp ön 19 arka 15 dir
Bir yanlışık var sanırım. Bahsettiğiniz tüm motosikletlerin arka jant ölçüsü 17 nchtir. İnternetten bakıp teyid edebilirsiniz. Bazı Endurolarda ön jant çapı 19 iken bazılarında ( tenere gibi ) 21 dir. Ama 15 inch arka jant ölçüsünde bir enduro ben bilmiyorum açıkçası.
-
Bence o çok önemli değil fakat o ebatta kaliteli lastik bulma sıkıntısı olursa iş değişir. Ben ön ayrı marka, arka ayrı marka lastik kullannam motorumda...
-
-
fiyat; 10.495,00 TL
http://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3i-evo
Satın alacak olanların cesaretine hayranım.
-
Fiyat açıklanınca millet konuyu terketmiş
-
y.akan adlı üyeden alıntı
Açıkcası karar vermek zor. İkinci el bir enduro alsanız bile o fiyatlara sorunsuz birşey bulmak imkansız. bunu da bu fiyata alsanız. sorun çıkartmayacağının garantisi yok, ama fiyat yurtdışı fiyatlarına bakınca makul seviyede sayılır. Keşke lansman fiyatı 7-8 bin liralardan 20-30 tane satsalardı da millet test etseydi,
yoksa elinizde veri yokken 11.000 lira(250 ruhsat plaka +250 sigorta) vermek gerçekten zor.
-
kasa güzel ve şık hep hayal etmişimdir adam gibi 250cc lik bir enduro 30-33 beygirlik 600 lük görünümünde adam gibi 150-160 hızlara çıkabilicek uslu kullandığında yakıtı koklıycak güzel bir kasa.. tam türk işi tam bizlik .. bu pahalı vergiler sigortalar yüksek yakıt fiyatlarında..
az yakıcak çok gidicek basdınmı yeterince hızlı uzıycak .. ama tabi bunu japonlardan hayal ettim hatta koreliler bile olabilir ) ..
ama çinli düşünmüş teknik veriler bile motordan soğutmaya yetti 120km son hız nedir 2015 yılında.. 18.5 kw denmiş bu krankdan alınan güçmü eğer öyleyse ki yüksek ihtimal son hıza bakdım mı öyle anlıyorum tekere yansıyan hakiki güç 17 beygir civarı falandır..
Kısaca şekil iyi motor kötü keşke güzelde bir 250cc lik motor gömselermiş şu kasaya tam hayalimdeki gibi olurmuş..
düşük hacimde görüldü işte chopper supersport firmalara deli gibi ekmek yedirdi.. biraz gözlerini açsalar adam gibi kalıplı iri 600 lük görünümde kaliteli motorlu 250 lik bir enduro yapsalar peynir ekmek gibi satarlar pek çok yüksek hacim endurocu bile hacim küçültür enduroda merkez sürat değil yakıt merkezlidir çok gezersiniz az durursunuz..
-
şu mondial ne para kazanıyor arkadaş.
-
Hemen yanlışları düzeltelim, bir kere gücü son derece normal, düşük falan değil. Arka teker fantazisini de bırakın. Bunda güç ne kadar düşüyorsa diğer motorlarda da o kadar düşüyor. Bazılar bu şekilde motor gücünden eleştirmeye başlayıp tekerlek gücüne geliyorlar sonra nereden başladıklarını unutup motor gücünü tekerlek gücü gibi algımaya başlıyorlar, millet de peşinden gidiyor.
Motor saatte yaklaşık 150 km sürat yapıyormuş. Çekişi son derece iyiymiş.
Mondial savunucusu değilim ama zorla savunduruyorsunuz çünkü hiçbir marka modelin haksız yere karalanmasından hoşlanmıyorum.
-
mişlerle muşlarla hareket edilmemeli bence.. resmi verilerden konuşmak lazım ben hep öyle konuşurum yorum okurkende resmi verileri baz alarak okurum.. firmanın kendi resmi sitesinde girmiş olduğu resmi veriler belli..
dikkatinizi çekerim maximum diyor ortalama sürat yada stabil hız değeri demiyor..
http://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3i-evo
Max. Hız (km/h)
120
-
Arkadaslar, motor bayiilere gelmis, kimine bir adet kimine iki adet,esaas teslimatlar haziranda olacakmis, facebookta iki kisi motoru alip paylasmis, kendi sayfsi var Evonun ordan takip ediyorum,yalniz test motoru olmayacakmis, piyasaya yeni giren bir motor icin eksi bir deger bence. Artik zaman gectikce kullanan kisilerin yorumlarina bakacagiz.
-
logaritma adlı üyeden alıntı
mişlerle muşlarla hareket edilmemeli bence.. resmi verilerden konuşmak lazım ben hep öyle konuşurum yorum okurkende resmi verileri baz alarak okurum.. firmanın kendi resmi sitesinde girmiş olduğu resmi veriler belli..
dikkatinizi çekerim maximum diyor ortalama sürat yada stabil hız değeri demiyor..
http://www.mondialmotor.com.tr/model/enduro/rx3i-evo
Max. Hız (km/h)
120
Test eden kişi 148 km/saat yapıyor diye yazmış. Çin motorlarının teknik özelliklerinde genelde hiçbir firma gerçek maksimum hızı yazmıyor. Sanırım beklentilerin yüksek olmaması için böyle yapıyorlar. Aşağıdaki videoda da 84 mph hıza çıkıyor :
https://www.youtube.com/watch?v=3q-pxZi-JWg
-
Yapılan çekimlerde 100km üzerinde giden görmedim. Max. hız düşük, yol bitmez...
-
Arkadaşlar alan varsa yazışalım burada süperboyumu büyüteceğim.
-
Arkadaşlar motorun fiyatı belli 10.500,00 tl. Bu fiyata bu segmentte böyle bir motor yok. Kullanan varsa kalite açısından yorumlasın, yoksa bu fiyatlara 250 cc, sıfır km.de ne honda alırsın, ne yamaha ne de hyosung vb. O yüzden kullanıcılar yorum yapsın da motoru tanıyalım...
-
ben rodajdayken 160 yapanı duydum. ses iyi dediler. uzun yol yapanlar var gayet memnunlar. alan arkadaşlar beklediğinden fazlası olduğunu söylüyor. fakat çantalar la artçı olunca motor 125cc kadar düşüyor duydum.
-
Merhabalar,
İlk tercihim değildi ama 182 boy, 91kg kilo dolayısıyla ve yurtdışı yorumlarının katkısı ile görmeye karar verdim. Gördüğümde genel duruş, koruma demirleri, çantaları, kalite beni tatmin etti. Ankara çayıroğlu na iki tane gelmiş beyaz olan hemen satılmış, kırmızıyıda yarısı peşin, yarısı kredi kartına vade farksız ödeme ile aldim.
102 tl sigorta (ergo), 20tl tescil dosya, 179tl ruhsat bedeli, 18tl plaka ödemeleri yaptım.
Uygunluk belgesinde orjinal arka ve yan çantalar mevcuttur notu var, Dolayısıyla tescile hatırlatarak ruhsata aynı ibareyi yazdırdım. Bugün servisten motoru aldım. Parasının hakkını verdiğini düşünüyorum.
Detaylı inceleme ve fotoları gelecek hafta yazarım,
-
220km yol yaptım. 100km de 3,25lt (91 kiloyum) yaktı. Yolda yağmurada yakalandım. Debriyaj yumuşak, vites geçişleri iyi. Yüksek devirlere çıkmadım. Hızlanması 250cc hacmi dülündüğünüzde tatmin edici. Lastik duymadığım bir marka, yumuşak kayma yapmıyor, tutuşu iyi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)