türkiye'de motosiklet için psikolojik sınır 23 bin kilometre filan. bakıyorum ilanlara, motorun model yılı ne olursa olsun km'ler genelde bu rakamlarda. yersen. bana kalırsa bunları yapanları direk idam etsinler. temizlik olur hiç olmazsa.
türkiye'de motosiklet için psikolojik sınır 23 bin kilometre filan. bakıyorum ilanlara, motorun model yılı ne olursa olsun km'ler genelde bu rakamlarda. yersen. bana kalırsa bunları yapanları direk idam etsinler. temizlik olur hiç olmazsa.
hadi normal bir vatandaş yese anlarımda galericiye nasıl yedirmişler onu anlamadım aslında kilometreye en çok ayar çekenler yine galericilerdir.
galericinin sütten çıkmış ak kaşık olduğu ne malum. Bu işin her türlü pisliğini bilmeyen galericilik yapamaz. Çok tertemiz bir iş olduğunu söylenemez, emlakçılık da, müteahhitlik de öyle kimse kusura bakmasın, işini layıkıyla yapan vardır elbet ama bu işlerde çürük elma çok.
çok güzel uygulama tebrikler gerçekten. hukuğun guguk olduğu şu dönemlerde hayret verici gelişme gerçekten sezarın hakkı sezara.
geçmiş sahipleri vs. yazan arkadaşlar için çok basit bir formülüm var.
sen aracı aldığında satıcıya satılan araç şu kilometrededir diye imzayı attırırsın , sorumluluk senden çıkmış olur. bu kadar basit
17 bin tl değil 100 bin tl olması lazım.
babası belli olmayan şerefsizlerin milletin hakkını yemeye hakkı yok
İçimin yağları eridi. Yine de ben olsam 1 ay hapis veririm, yapana da istekte bulunana da...
İyi olmuş ödesin i*ne
Çok güzel bir haber. Umarım benzer haberler almaya devam ederiz. Sahtekarlık sahtekarlıktır ve cezai işlem gerektirir.
geçen hafta bi kaza sonucu kilometre ve devir saatim patladı tamirci dedi değişecek değiştiğinde km 0 dı ben napayım peki
aslında hiç mahkemeyle uğraşmadan, muayene kayıtlarından km bilgilerini ve aracın satıldığı tarihteki km ile sistemden karşılaştırma yaparak cezasının direk kesilmesi daha mantıklı
Öncelikle şunu söyleyeyim; kilometreyle oynama ve diğer her türlü sahteciliğe karşıyım. Kendi yaşadığım bir durumu yazarak TüvTürk'ün ciddiyetini sorgulamak istiyorum. 2006 model bir Ramzey QM200-GY sahibiyim. Muayenelerini düzenli olarak yaptırdığım motosikletimin kilometre sayacı yıllar önce arızalandı ve 3880 km'de kaldı. 3 yıl önce TüvTürk'te muayeneyi yapan vatandaş saati yanlış okuyup o zamanki muayene raporuna 3.880 yerine 38.800 olarak (bir sıfır fazladan ekleyerek) yazmış, sonradan farkettim. Geçtiğimiz yıl muayeneye gittiğimde muayeneyi yapan kişi km'yi yazarken bu durumu belirttim, "İster önceki rapora göre, ister şu anda gördüğünüze göre yazın" dedim. Şu anda muayene raporunda "hafif kusur" olarak "aracın km sayacı bir önceki muayeneye göre düşürülmüş" yazıyor. Oysa bir önceki muayenede de sayaç 3.880'de idi. Şimdi motosikletimi satışa çıkardım ve açıkça "km sayacı arızalı, 3.880 gösteriyor ama gerçek kilometresi 10-12.000 civarıdır" diye belirtiyorum. Aslında belki 10.000 bile değildir, tahmini azami kilometresini yazıyorum ki içim rahat olsun. Gel gelelim, TüvTürk raporunu gören vatandaş acaba ne düşünür?.. Km'yi yanlış okuyup kaydeden kişi yüzünden sahtekar durumuna düşüyorum...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)