Çok kalbimi kırdınız şimdi. Sizin tavsiye etmediğiniz yol bizim en iyi güzergahlarımızdan biri. Zemin abartılacak kadar kötü değil ve bence tehlike durumu zaten söz konusu değil. Acaba gece filan mı geçtiniz?
Çok kalbimi kırdınız şimdi. Sizin tavsiye etmediğiniz yol bizim en iyi güzergahlarımızdan biri. Zemin abartılacak kadar kötü değil ve bence tehlike durumu zaten söz konusu değil. Acaba gece filan mı geçtiniz?
Kimin zoruna gittide mesajimi şikayet etti acaba
Hyosung konusunda kuralkan sınıfta kalmadimi ?? Bu zaten bilinen bir gerçek.
Mesajı silmeniz ayip oldu...
Allah yolunuzu açık etsin kazasız belasız inşAllah
4. Gün: Sabah Samandağ’da yağmurla uyandık. Kahvaltımızın ardından bayimiz Uslu Otomotiv’e geçerek günün ilk test sürüşünü gerçekleştirdik. Ardından ikinci adresimiz olan Antakya’ya geçip, Uslu Ticaret’te günün ikinci test sürüşünü yaptık ve buradaki takipçilerimizle de tanışma fırsatı da yakalamış olduk.
St. Peter kilisesini ziyarete gittik fakat gittiğimizde fark ettik ki kilise uzun bir süredir tadilat halindeymiş. Maalesef oraya giremeden rotamızı Gaziantep’e çevirdik. Çok rüzgarlı bir havada ve 740 rakım seviyesinde bulunan Belen Geçidinden geçerek otoban üzerinden Gaziantep’e ulaştık. Küçük bir Gaziantep turunun ardından Tahmis Kahvesi’ne uğrayarak muhteşem bir Menengiç kahvesi içtik. Ardından otelimize yerleştik.
Devam edecek…
Kayalar motorda pulsar test sürüşü var diye biliyorum
5. Gün: Gaziantep’te nohut dürümümüzü yedikten sonra Selçuk Motor’a geçerek test sürüşümüzü gerçekleştirdik. Gaziantep’ten çıkıp Şanlıurfa’ya otoban üzerinden hiç durmadan gittik. Küçük bir Urfa gezisi ve Balıklı Göl ziyaretinin ardıdan ikinci test sürüşü için Sedat Motor’a uğradık. Bu test sürüşümüzün ardından sırada Midyat vardı. Suriye sınırdan geçip, Nusaybin’e vardık ve orada bizi Midyat bayimiz Zeyni bey ve ekibi karşıladı. Birlikte Midyat’a geçip, akşam da test sürüşümüz gerçekleştirdik. Zeyni bey ve ekibine gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz. Test sürüşünün ardından Midyat gezimizi de yapmayı ihmal etmedik.
Devam edecek...
Sabah 8:30’da Midyat’tan Zeki beyle Batman’a hareket ettik. Yol üzerinde bulunan Hasankeyf’e uğramadan olmazdı. Tarihi Hasankeyf ziyaretimizin ardından yolumuza Batman bayimiz Osman Bulut’a uğradık. Bir sonraki durağımız Tatvan’dı. Bitlis üzerinden Tatvan’a doğru yola çıktı ve Baykan’da bulunan Veysel Karani müzesini ziyaret ettik. Yolculuk süresince karnımızda acıkmıştı tabi. Tatvan’a gelir gelmez Büryan kebabımız yedik. Normalde Tatvan’da kalmayı planlıyorduk fakat tahmin ettiğimizden erken vardığımız için Ardahan’a devam etmeye karar verdik. Bugün de bulutlar peşimizi bırakmıyordu. Muradiye Iğdır arasındaki yaklaşık 150 km'lik yolu yoğun bir yağmur ve fırtınayla geçtik. Toplamda 750 km'lik yol yaparak günü tamamlamış olduk.
Devam edecek...
Adanada test sürüşünde motora yapilan eziyetleri canli gördükten sonra bu iki motorunda şuan oralarda olması bukadar ilde test sürüsünden gecip tura devam edebilmesi ne kadar dayanikli olduğunu gösteriyor bence . yolunuz acik olsun benim gönlümde pulsar çoktan bu testi geçti basari ile.
Dostum, ayağında o NIKE spor ayakkabilarlar 5000 km yolmu yapiyorsun? Gozunu seveyim git kendine motor botu al. Böyle uzun yolamı çıkılır?
7. Gün: Ardahan’dan 11:00 gibi tekerleri döndürmeye başladık. 2400 rakım seviyesinde bulunan Çam geçidinden geçip, Artvin’in ilçesi olan Şavşat’a vardık. Şavşat’ta Karagöl’e uğrayıp, Şavşat Kalesini de gezdik. Şavşat’tan sonra Artvin’in bir diğer ilçesi olan Borçka’ya geçtik. Borçka’da Kahyaoğlu Ticaret’te test sürüşlerimizi gerçekleştirdik ve günü tamamlamış olduk. Kahyaoğlu ticaret’e sıcak karşılamaları ve misafirperverliğinden dolayı teşekkür ederiz.
Devam edecek…
8. Gün: Sabah bayimizle birlikte Borçka’dan yola çıkıp, bölgede sektöre hakim olan ve bu özeliğiyle tanınan Yalçın ustanın yanına gittik. Yalçın usta da Bajaj Pulsar 200 NS’in test sürüşünü gerçekleştirdi. Ardıdan Hopa sınırını ziyaret edip, oradan Ayder yaylasına çıktık. Havasından olsa gerek baya bir acıkmıştık ve doğru tercihi yapıp, tereyağlı pilav ve kuru fasulyemizi afiyetle yedik. 2500 Rakım seviyesinde bulunan Avusor yaylasına kadar motorlarımıza çıktık. Daha sonra yolumuza yaya olarak devam etmek zorunda kaldık ve yaylanın zirvesine 2 saatlik bir yürüyüşle ulaştık. Doğa harikası, muhteşem bir ortama şahit olduk. Kelimeler ve fotoğraflar bu güzellikleri tarif etmeye yetmeyecektir. Mutlaka herkesin ziyaret etmesi gerekir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------
9. Gün: Bir sonraki ziyaret edeceğimiz şehir olan Trabzon’a doğru yola sabah erkenden çıktık. Yol üzerindeki ilk durağımız Sümela Manastırı oldu. Hayranlıkla gezdiğimiz Sümela Manastırı’nın ardından Kaçkar dağlarının zirvesinden 40 km’lik yolu 3 saatte kat ederek Hamsi köye vardık. 2400 rakım seviyesine kadar çıkmıştık ve daha sonra 0 rakıma inip Sözbir Kardeşler bayimize gidip Murat beyle buluştuk. Bayimizde test sürüş etkinliğimiz gerçekleştirildi. Facebook’ta hayran gruplarımızdan “Bajaj Pulsar 200 NS Türkiye”nin yöneticilerinden Semih Karaağaç’la tanıştık ve Semih bey de Pulsar’ı test etme imkanı elde etti. Test sürüşünün ardıdan Tirebolu’yu giderek karnımız doyurduk ve çay seven herkese özellikle tavsiye edeceğimiz 42 numara çayımızı aldık. Gece 1 gibi Bafra’ya varmıştık ve sürücülerimizden Selçuk beyin bir akrabasında misafir olduk.
Devam edecek…
Pulsar yan çanta demirini satın alabileceğimiz bir iletişim adresi verirseniz makbule geçer
10. Gün: Bafra’da İhsan abimizin evinden yola tekrar koyulduk. Kendisine sıcak karşılaması için teşekkür ederiz. Saat 10:30 sularından bayimiz Güveniş Motor’da test sürüşü etkinliğimizi gerçekleştirdik. Yaklaşık 60 kişi bu etkinliğe katıldı ve etkinlikte 4 saat boyunca motorlarımızı takipçilerimiz test etme imkanı elde ettiler. Harika bir Bafra pidesi yedikten sonra Sinop Cezaevini ziyaret ettik. Akşam 7 gibi Karadeniz’in incisi Abana’ya geldik. Tarihi Kentler Birliğine üye olan bu ilçe denizi, doğası ve otelleriyle tam bir cennet köşesi diyebiliriz. Yolunuz Abana’ya düşerse Günbatımı Tatil Köyünde konaklayabilir ve muhteşem mutfağının tadına bakabilirsiniz.
Bende test sürüşüne katılmak istiyordum, malesef Urfa ya gelmek zorunda kaldım, ilk rotanızda Sinop yoktu ama değişiklik olmuş herhalde.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)