en geç bir iki güne eklerim, saygılarımla.
2kişi hafif iniş yokuş eğimli yolda 117 gördüm gene 2 kişi düz yolda 113 gördüm aldığım kişi 130 lara ulaştığını söyledi ancak nasıl bir yoldur bilmiyorum tek kişi gene iniş yokuş eğimli bir yolda belki olabilir ama bana kalırsa düz yolda 120 civarı olacaktır. 5.vites 4k devirde 60 larda ama 8 9k lara çıktığında 110 da oluyor
kusura bakmayın şimdilik bu kadar çekebildim, siz tarif ederseniz o şekildede çekerim pek anlamadığım için bu şekilde çektim.
ybr konusuna gelince arka dişliye baktığınız zaman amacının hız olmadığı zaten fazlasıyla ortada, ama dişliyi küçültürseniz çok rahatlıkla daha yüksek hızlara çıkacaksınızdır.
eklemek istediğim bir konuda bugün teker denemesi yaptım ve anladım ki acele etmemek lazım, fazlasıyla güçlü çünkü motor direk diyebilirim ki 80 dereceye kadar kalktım ve şükürler olsun ki sağ salim inebildim
2013 model 1500 KM de var bitane 4.500 TL ye veriyorlar alsammı acaba karar veremedim.
Kullanan arkadaşlar biraz fikir verseler iyi olur.
Arkadaşlar benimde bu motor ile ilgili tereddütlerim vardı nede olsa çin menşei'li bir motor. sonuçta aldım bu motordan bitane motorun görünümü gayet yakışıklı yüksekliği çok ideal sürüsü keyifli cross ve enduro kırması bir makina 1. ve 2. vitesler çok güçlü tork 'da çok başarılı 3. vitesde 20 ila 80 km arasında gidebiliyor 250 cc bir motora göre egzoz sesi yeterli hatta muadillerinden güzel.
Cumartesi günü asvalt - camur - bataklık - dere ( içinden 400 metre) - arazi tırmanışı vb. aklınıza gelecek tüm şartlarda motoru test ettik bu kadar performansı ben bile beklemiyordum acayip şaşırdım tık demedi motor beni hiç üzmedi adamlar yapmış dedim. hala inanamıyorum. Suan gazel okuyor diye düşünüyor olabilirsiniz Geziyi video 'ya almadığıma pişman oldum en kısa zamanda çekip ekleyeceğim daha inandırıcı olur. Arkadaşlar önyargılı olmayın imkan bulabilirseniz test sürüşü mutlaka yapın bayiler bu konuda yardımcı oluyorlar diye biliyorum. bu arada üzerinde cross lastikleri vardı.
Eksi olarak ; aynaların görüş açısı berbat ,zincir berbat kesinlikle oring'li iyi bir zincir gerekiyor ,korna berbat şuan ilk aklıma gelenler yakında daha fazla bilgi paylaşacağım malzeme kalitesi ,motoru ve yürürü ile ilgili.
hayırlı olsun, öncelikle eleştirileriniz çok hoşuma gitti benim zamanla farkettiğim şeyleri yazmışsınız. 3 seferdir zincir gerdiriyorum, değişecektim ancak tamircim biraz daha bekle yeni motor zincir bollar bir süre dedi değiştirmemi istemedi. canavarlığı kanıtlandı, 200 km kadar arazide kullandım araziden kastım stabil yol. 3000 küsürlere tırmandım yayla bayır gezdim. gram ses duymadım ancak korna ve zincir gerçekten kötü. size sadece ayna konusunda katılmıyorum belki boyum ile ilgilidir (170im) görüş açım çok güzel. hayırlı sürüşler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:38 ----------
son olarak düzeltme gereği duydum kusura bakmayın, stabil yoldan kastım araziden kötüydü diyebilirim. lastik izleri çukurlar oyuklar dereler vs
Tasarımı güzel, sele geniş, yüksekliği ideal, büyüklüğü de. Dün inceledim ama maalesef malzeme kalitesi kötü, benim baktığımın montajı da kötüydü. Denk gelmiş olabilir.
Tasarım olarak honda nin brezilya üretimi xre300 modelinin kopyası ki oda çok güzel keşke türkiyeye getirseler.
Kadırga Enduro nun gidişatı nasıl alan arkadaşlar yorumlarınız nedir yazarmısınız.
uzun zamandır uğrayamadım kusura bakmayın, motorum jant dışında sıkıntı çıkarmadı. servisi aradığımın üstünden yarın 1 hafta olacak, daha doğrusu servis değil internette ki numara. numaramı aldıklarını döneceklerini söylediler ancak geri dönüş olmadı, umarım en kısa zamanda dönerler yoksa bun konuda pek hoş yorum yapamayacağım kadırga hakkında. jantımı değişmeleri umudu ile
O çinlinin zaten ömrü 4000 km. Bitirmişsiniz motoru
Bildiğin haber görüntüsü altında reklam.
Aşırı bir reklam yazısı , hele KTM ile karşılaştırılması komik olmuş
Sitesinde var servis ve bayii noktaları diye, gördüğümüz üzre Adana'da yok. Bilmeyenler için Adana, plakası 01 olan, türkiyenin 5. büyük ilidir. Köyleri, ilçeleri ve çevre şehirlerini de düşünürsek motosiklet cenneti diyebiliriz.Artı kesinlikle yedek parça ve servis sıkıntısı çekmeyeceğiniz güvenilir bir firma var karşınızda.
Özet, kadırga cennetten çıkmadır. Ya da girememiştir. Öyle bi şey yani. Bok atmak istemiyorum firmaya ancak reklama bok atıyorum, hem de bir avuç. Yok mu arttıran?
Merhabalar,Mersin de test sürüşü yapılır mı acaba?
Herkese merhaba. normalde uzun zamandır yazmama kararı almıştım ancak, ben bu motoru aldım. o yüzden paylaşmak istedim. çok az kişide var ve bilgi üretilmiyor.
Ucuza bulduğum için ikinci el, bakımsız bir motor aldım. ben de zaten tecrübeli değilim. kırıp dökmek ve 5-10 bin km kullanmak için tercih ettim. motorun gidişi gayet iyi. daha önce YBR125 ve CBF150 kullandım. 250cc de bu kadar fark olacağını beklemiyordum. Heybeti, duruşu, görünüşü de bence sınıfına göre yeterli. malzeme kalitesi filan diyenler oluyor ama arkadaşlar lütfen ne kullandığınızı ve kaça aldığınızı iyi düşünün, ona göre yorum yapın. lafı edilecek bir kalite sorunu ben görmüyorum. sanki herkes Agusta'ya biniyor. Gittiğim ustam motora çok şaşırdı, tecrübeli arkadaşlarım da beğendi. ben de zaten tecrübesine güvendiğim, 1100GS ve beraberinde xtreme max kullanan arkadaşımın tavsiyesi ile aldım. ben 100 kiloyum. malzemelerle 110 sayalım. Şile yolunda hafif yokuş yukarı 100 gördüm ve kendimi daha fazla zorlamak istemedim. sırf denemek için toprak bir yolda gazı tam açtığımda, devir 8000 civarında hızım 70 e yakındı ve gayet rahat ve çabuk tırmandı. polonezköy-ömerli arasında geçen gün sürerken, baya yol gittikten sonra ne zamandır vites değiştirmediğimi fark ettim. üçüncü viteste sakin sürüşte baya güzel bir devir ve hız aralığı veriyor. bir sefer Alemdağ'dan ormana yangın yoluna girdim ve kendi limitime kadar zorladım ve kesinlikle motorun limiti benden yüksek. çok güzel ve rahat gitti. çamura girdim, rahat çıktım.
1 ay kadar önce düştüm asfaltta. darbeyi direk kolum aldı. 1 hafta sağ kolumu hiç kullanamadım. bütün kolum morardı. şimdi yeni yeni normale dönüyor ama hala bileğim tam olarak yük taşıyamıyor. bunun neticesinde gidon demiri hafifce eğrildi, sağ ayna ve sağdaki süs ledler kırıldı. başka birşey yok. bu olay sonrasında yedek parça sürecine girdim. arka disk, ön arka balata, zincir, ayna gerekliydi. parçalar bir yana, firma bana zincir ölçüsünü bile veremedi. zaten kolum sakat olduğundan 3 hafta uğraştım. ne bir tek balata ne zincir bilgisi ne de başka bir şeye ulaşabildim. İstanbul anadolu yakasında, sayfalarında bayi olarak görünen yerlere gittim. ikisi de bayiliği ve servisliği geçen sene bırakmış. firmanın haberi yok. avrupa yakasında ilk cengiz motoru aradım. elinde motor bile var. kalktım gittim. adam başka biri için elindeki motorun bazı parçalarını sökmüş. sana da veririm ama fiyatlarını öğrenelim dedi. 1 haftada fiyat öğrenemedi. ben en sonunda satış müdürlerinin cep telefonunu buldum. bana bir sürü özürle, Bursa'da 3000 metrekare depo yaptıklarını. şu an taşındıkları için sorun yaşadıklarını falan anlattı. 2 gün müsade istedi ve istediğim parçaları göndereceğini söyledi. iki gün sonra aramadı ve ben 3 kere aradım açmadı. yani ellerinde parça olabilir. ama ben alamadıktan sonra ne işe yarar. bu saatten sonra çok ciddi bişey yapmadan bana yaranamazlar. netice bu parça işinin istendiğinde nasıl yapılabileceğini mondial gösterdi.
sonuç olarak, diski değişmekten vazgeçtim. fren balataları Yuki oluyor, 10tl. zinciri ben ölçtüm, 525. aslında 520 de olur muhtemelen ama ben 525 sipariş ettim bekliyorum. aynalar xtreme max. alt montaj parçasını unutmazsanız direk oluyor, çifti 20tl. mondiali olan arkadaşım ön amortisörlerin xtreme le aynı olduğunu söyledi. ama fiyatı mı yoksa bire bir mi kastetti emin değilim.
bana ayna ve gidon alçak geliyor. biraz daha kullanıp karar vereceğim hangisini yükselteceğime. gidon yükseltme sorun olacak gibi. kablolarda pay yok, değişmesi gerekecek. zincir yazılmı, evet hemen değişin, bildiğiniz 25 liralık zincir. oringli 525 alın kafanız rahat etsin.
yağ filtresi metal temizlenebilir. hava filtresi ise sorun. yani değişebilir birşey ama sökmeyi başaramadım. iki yan karenaj sök (2 vida), sele vidaları sök (2 vida), hava kutusu orada. ama kapak var. kapak yapıştırma. söktüm ama filtreyi çıkartamadım, geri yapıştırdım. kısacası hava kutusu sökülecek. sonra varsa püf noktası anlaşılacak. kitapcık da istedik firmadan ama.... bunun için akü falan çıkacak. zaten aküye de bakmam lazım. o yüzden bir ara yapacağım inşallah.
benim boyum 187. otururken biraz geri gidesim geliyor. yani tam olarak ön seleye oturunca, vites biraz arkada kalıyor sanki. ama çizmelerim yeni ve daha alışamadım. ondan da olabilir.
şunu unutmayın arkadaşlar, bu motor CRF250L gibi değil. daha turing yapılmış. ağır olmamak kaydıyla offroad da yapılır, uzun yola da şehir içine de iyi gider. CRF den daha turing demek istiyorum, başka birşey karşılaştırmıyorum.
kısacası, ben motoru beğendim ve zevkle kullanıyorum. bu paraya daha iyisini alabileceğimi sanmıyorum. tepe tepe kullanır, bişey olsa acımam. motorum bana dert olacağına, aman kırılır mı, düşer mi zart zurt diye düşünmeden keyif alarak kullanırım. parça lazım olunca, her yer parça. benim mtor daha 1,5 sene garantili ama umrumda değil. gider her yerden bulurum uyumlu parça. hele biraz eli alet tutan adam alırsa bu motoru, bence çok keyif alır.
siteye diğer konulara yine cevap yazmayacağım. burayı takip edeceğim.
hoşcakalın.
Bu motoru geçen sene denemiştim, gayet güzel bir motor. Bunun distribütörü Bursa'da Motomax'ın bitişiğinde, motosiklet malzemeleri satan bir mağaza var, orası. Geçen gün mont bakmak için uğramıştım, ellerinde 2014 ve 2013 modeller vardı. 2014 modelde jantlar biraz küçülmüş ve motor alçalmış. Yeni model çıkınca eski modelin fiyatını 6500 TL'ye indirmişler. Bence almayı düşünenler kaçırmasın. 250 cc bir motor için iyi fiyat ancak servis durumu bana göre sakat...
2014 yılına gelmişiz hala Çin motoru dökülür diyen arkadaşlar kusura bakmasınlar ama bir şeyden haberleri yok. Ezbere konuşuyorsunuz. Artık ufak tefek arızalar çıkarabilseler de hiçbir motor 3 - 5 bin km'de dökülmüyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)