Arkadasim toplam mesajim 6 senede 30 u geçmez yani vara yoka herkese bisey yazmiyorum.sizede şahsi bisey yazmadim.sadece ornek olarak gösterdim.yani adi var diye harika olmuyor mal.savaş bey çok problem yasadi diye ornekledim o kadar.3 cevap yazdım ucundede sizin ve forumdaki kimsenin sahsina yazmadim.sadece markasi olmayan ürünler yerden yere vurulurken(hakkında yeterli bilgi olmadan)3-5 markaya iltimas geçiliyor genel olarak.tek yazmak istediğim buydu.bu arada motorum capon o ayri
sayın holow,
motosiklet tecrübeniz sanırım iyi, motosikletimiz için test sürüşü yapmak isterseniz 8 mart cumartesi günü viaport avm önünde buluşup kurna köy, emirli civarı hem arazi hemde asfalt yolda deneme sürüşü yapabilirseniz sevinirim.
iyi çalışmalar
saygılarımla
Aha ben! 1700 e 12 taksit aldım!
Takdir ettiğim ismi ve önden görünümü oldu! Türkçe isim iyidir, inşallah tüm parçalarının ülkemizde yapıldığı bir seri üretim motorda görürüz.
Fakat yazı test yazısı olmaktan çok uzak! Hatta işi bilen motosiklet sürücülerinde ters tepki yaptığı da açıkca belli. ;)
Anadilini kaybedersen bağımsızlığını da tamamen kaybedeceksin. Dilini kaybeden toplumlar köle olmaya mahkumdurlar.
Mustafa Kemal ATATÜRK
Fuarda bahsi geçen modeli ayrıntılı şekilde inceledim. Motor hakkında yazıcaklarım pek hoş şeyler olmayacak...
Boyasımı desem, kaplamasımı desem... Sanki pilasti dip ile boyanmış gibi. Çektikçe geliyordu. Cemde gördü bu durumu
Yan grenajı biraz çektiğimde kafa grenajı sallanıyordu. Grenaj bağlantıları hiç hoşuma gitmedi... Neyse daha yazmiyim başka bir şey, topa tutulmayalım. . .
değerli tr_select,
2 model kaplama yapılmıştı görsellik olması açısından yapılmıştır. muhtemelen işçilik iyi olmamıştır ki eleştiriyorsunuz. tşk ederim daha dikkalti olmakta fayda var. size bu konuda hak veriyoruz işçilik iyi değildi.yan grenaja birazdan ben de bakacam nedir bağlantı durumu diye. topa tutmayız eksikliklerimizi yazdığınız için çok tşkk ederim...
saygılarımla
Mehmet bey. Ben Bursadan yazıyorum. KD 250 motoru gördüm yüzeysel olarak inceledim görüntü olarak çok hoş duruyor.Fakat test etme şansımız olamadı çünkü test motorunun aküsü bitmiş çalıştıramadık. Bu konu ile ilgilenirseniz sevinirim.
Herkese saygılar sunuyorum.
Gerçek Kadırga, yazın Trabzon Kadırga Yaylası şenlikleridir..
BAY MOTO ile ortaklaşa yaptığımız 9 mart 2014 iznik elbeyli cross pistinde kadırga test sürüşümüz vardır sizide bekleriz
şu ana kadar bi değişiklik yok bekleriz onur duyarız saygılarımla
s.a. arkadaşlar yorumları okudum ben kdr-250 racing modelini aldım bursa orhngazi de ikamet ediyorum daha 180 km deyim cihazdan memnunum ufak bir sorun yaşadım motorda tekleme sorunu vardı 5000 devirlere geldiğinde ve ısındığında daha çok yapıyordu buji değiştirdik serviste bobinajı kontrol ettiler sorun yok hiçbirinde sonunda sorunun kaynağı bulundu yakıt deposu musluğu yedekte olduğunda devir yükselince yakıt yetiştiremiyor ve tekliyormuş :D sorun giderildi sonuçta servisin ilgisinden de çok memnunum bursa merkezden aldım motoru bir telefon ettim gemlikteki servisi bilgilendirmişler gittiğimde beni bekliyorlardı ne diyeyim Allah razı olsun. ön yargılardan kurtulalım arkadaşlar 2 kuruşada çinde üretim var 5 kuruşada var aynı ürün yurt dışında da başka isimle satışta isime takılmayın istediğiniz logoyu yapıştırabilirsiniz sonuçta he bende değiştirdim yalan yok ama sorduklarında kadırga diyorum türk ismi bizler destek olmadıkça yerli ürünlerimize daha çok deriz honda yamaha kawasaki bajaj falan filen firma test imkanları veriyor buyrun test edin sonra yorum yapın bence. bir başka değineceğim noktada sert plastik esnek plastiğe göre daha kırılgandır enduro yada kroslarda bence biraz yumuşaklık daha iyi olur diyorum belki yanlış düşünüyorumdur hatalıyımdır bilemem benim görüşüm bu şekilde havalar düzelsin isterseniz ondan sonra tecrübelerimi paylaşabilirim. saygılarımla
13 mart ta öztünç motor ile yığılca da test sürüşü yapılmıştır.
15 mart sakarya kawasaki bayii özcan karakuş 1 hafta süre ile test sürüşü yapılacaktır. isteyen arkadaşlar test sürüşü için özcan karakuş sakarya kawasaki bayii ile iletişime geçebilir
saygılarımla
Mehmet bey bu test suruslerini etkinlikler kisminda paylasirsaniz daha iyi olmaz mi buranin haricinde
Bugun gittim gordum. Durusu, yuksekligi selesinin rahatligi.. Tam bir bmw gs diyecektim...
Metal uzerindeki bilumum boya ilk kistan sonra soyulmaya baslar.
Akli olan kendine gidon bakmaya baslar. Gidonun metali bile kalitesiz. Kumandalar, gosterge vb bilimum siyah plastik ve kompozit aksamdaki o kotu kalite, kiytirik cinlilerde bile daha iyi.
Sele ve yukseklik harika..
Depo ve renkli plastikler karenaj vb legen kova plastigi gibi. İlk yaz sonu matlasir...
Fiyatina 8000 tl dediler.
Ucuz olsa, bunu alacaksin, karenajlarina sedefli beyaz kaplama, ithal bir gidon ve paslanmaz gidon civatalari. Hatta manetlerin civatalari da paslanmaza cevrilebilir.
Egzoz, koruma demirleri vb ile mini bir gs gorunumu kazanabilir. Cok is ve o paraya eski model bir bmw gs alinir.
Grenajı leğen kova pilastiği ne demek kardeşim, sana hondanın yamahanın grenajı lazım oldumu hiç, çamaşır mandalı pilastiğinden daha berbat vede dünya paraya verirler bulabilirsen. Bilinçsizce ezbere yorumlar yapıyorsunuz. Bende inceledim makina görüntü olarak on numara. Zamanla binildikce kendini gösterecek cinsten. Motor kısmı için şimdiden birşey söylenemez. Zaman içerisinde kullanıldıkca bizlere fikir verebilir. Gidonuna takmışın soyulur falan filan keşke soyulmayla kalırsa yinede iyi bütün markaların gidonu ilk günkü gibi kalmaz. Bana NX 4 Falconu andırdı makina. hatta daha az yakar dahada güvenli gider gözüktü. bende bindim test ettim Bursada. İlk intibam gayet olumlu oldu. İknci motor olarak almayı düşünüyorum. Hatta uzun yol gezilerimde kullanmak istiyorum en azından 110-120 gider az yakar çok kaçar ekonomik olur diye. KLR 650 ye biniyorum arabadan çok yakıyor yol maliyeti çok fazla. Sonuçta yerli girişim vatanımın imalat- montajı yedek parça bol olur tamiri kolay olur hepsini düşünüyorum. Bugün en parlak marka motorlar ( BMW-HONDA-YAMAHA ) bile Çinde üretilir durumda. İçine orijinal olmayan türlü parçalar monte edilmekte. Bunların hiçbirini eleştirip tartışmıyoruz çünkü marka olmuşlar vede anormal rakamlara satılıyorlar. Biraz daha aklı selim düşünüp mevzu bahis makinanın rüştünü ispat etmesini beklemek ve yorumlarımızı ondan sonra yapmanın daha doğru olacağını düşünüyorum.
fuarda görmüştüm, hemen yanına koşmuştum, plastiğinin boya kalitesi olsun, göstergeleri olsun ucuz duruyordu, o paraya o motor zor ...
arkadaşlar 5 gün kadar önce trabzondan 2500 km de aldım, 4500 lira verdim motoru çok severek ve beğenerek aldım. grenaj ve boya hakkında ki yorumlara katılmıyorum bana kalırsa fazlasıyla kaliteli, ancak dönüş yolumda ziganadan tam inmiştim ki arka lastiğim patladı daha sonra üstüne çıkmamama rağmen jantta patlakla oluşan çok küçük bir yamukluk olduğunu kasise sert girersem sıkıntı yapabileceğini söylediler. lastik tamirinden sonra elbette ki orjinali gibi olmadı vibrasyon başladı diyebilirim birazda olsa, öncesinde devir düşükken sadece oluyordu şu anda var diyebilirim ama. yakıt ve performans olarak çok güzel motor gerçekten canavar gibi boyum 170 sele yüksekliği 90 cm doğrusu yere zor basıyorum binen korkup geri iniyor ama motor yere çok sağlam basıyor kendi lastikleri fazlasıyla güzel ziganayı çıkarkende inerkende sıkıntı olmadı sağanağa dahi yakalandım yol ıslanmamış su olmuştu ancak buna rağmen gram bir oynama hissetmedim, elbette ki kendi sınıfında. başka sıkıntı olabilecek bir şey varsa sağanağa yakalandığımda sinyal kısa süre ilede olsa bir kendiliğinden yanma moduna girdi bağlantı noktaları öylece dışarıdalar ve bana sorarsanız önceden çin scooterda kullandım o bile yapmadı bunu ve kesinlikle bunu artık düzeltmeliler. sorularınız olursa bilgim olduğunca cevaplayacağım, iyi forumlar.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)