evet dediğiniz gibi servis konusu problem. ama kullanıcı artarsa ve paylaşım olursa, her türlü parçanın adresi çıkar ortaya. zaten ben mondial'in ciddi kaynak olabileceğini düşünüyorum.
evet dediğiniz gibi servis konusu problem. ama kullanıcı artarsa ve paylaşım olursa, her türlü parçanın adresi çıkar ortaya. zaten ben mondial'in ciddi kaynak olabileceğini düşünüyorum.
teşekkürler Aldebaran,sonunda biri adamakıllı birşeyler yazmış
Bursa yalova yolu özdilek lambalarında yanıma bu motordan geldi. Ne zamandır aklımdaydı. 50 sn yelik zamanda arkadaşa memnunmusun diye sordum idare eder dedi. Yakıtı nasıl dedim sıkıştırınca çok yakıyor dedi. Uzun yola çıktınmı dedim çıkılmaz çok yoruyor, sele sert dedi. Performans nasıl dedim iyi dedi. Bi kapatsana son limitinde nasıl dedim tamam dedi. Bir sonraki lamba 400 mt ileride. Aynı Anda kalktık ve ben 3, vitese kadar iki boy fark attı, 4. viteste yanına geldim 5. viteste üç boy ben fark attım. Benim motorum 200 cc ayrıca lpg li. Yani benzinden %20 daha performans az. Demek istiyeceğim 250 cc de bana göre gücü tatminkar değil. Yanlış anlaşılmasın yarış maksatlı bunu denemedim, sadece performans denemesiydi. Motorumuda övmek için yazmadım. Kıyaslama sedece benimkisi. Benim motor 14 hp ve şuanki ağırlığı 155kğ. Yanlış bilmiyorsam oda 17 olması lağzım. Tercih meselesi. Üçlü çanta seti ile fuarda çok hoş duruyordu.
Cabbarcan; teşekkür ederim. elimden geleni yapmak isterim. yeter ki faydası olsun.
search16; performans karşılaştırması yapmam mümkün değil, çünk başka 250cc kullanmdım. objektif bir xtreme yada crf kullanıcısı bakmalı. ancak motor beygirden ziyade torklu. o yüzden kalkışta size fark atmıştır.zaten siz 3. vitesteyken muhtemelen o 2. vitesteydi. 3. viteste 70km ye rahat çıkıyor zaten. ben kullanırken "bu devirde tork yetmez" gibi düşünceye pek girmiyorum. açıyorsunuz gazı gidiyor. devir ve hız aralığı gayet iyi geldi bana. dolayısıyla kafa kafaya kapışmak doğru karşılaştırma değil. mümkünse bir yerde test sürüşü yapın, o zaman karşılaştırma yapabilirsiniz. sele rahatlığı ise göreceli. yani ben 187 boy ve 100kg yim. ciddi bel ve omurga sorunlarım var. evde koltukta oturamıyorum, 2 aydır sandalye tepesindeyim öyle düşünün. hafta sonu tek çıkışta 70km yol yaptım. bir kez, üşüyen bacaklarımın titremesi dursun diye esnetmek için 2 dakika indim. en ufak bir rahatsızlık hissetmedim. ama bana oturuş pozisyonu biraz tuhaf geliyor. sanki pegler biraz geride gibi. arkadaşım da denediğinde benzer yorum yapmıştı. ama o vstrom kullanıyordu en son. yakıt ise henüz hesaplayamadım. ilerde yazarım. ama 250cc motoru sıkıştırırsan bence de yakar. 250cc olsun, tork olsun, çok gitsin, az yaksın ... benim bildiğim bu günün teknolojisi buna uygun değil. sakin sürüşte ne yaktığına bakmalı.
Herkese merhaba bir çok yorum okudum 4. sayfada yorum yapma ihtiyacı hissettim işin özü şu yanlış bilmiyor hatırlamıyorsam mototex firmasıyla bir bağlantısı olması lazım dı mototex firmasıyla yağmurlu bir günde tanıştım donuma kadar ıslandığım için acilen birşeyler almam gerekiyordu ilk gözüm oraya ilişti ve girdim bir pantolon bir çorap ve bir de outdoor ağırlıklı iyi bir markanın botunu aldım ıslak eşyalarımı da orada bıraktım bir görüşmem olduğu için pantolon yerli üretim di yine kendi üretimleri olması lazımdı yolda tekrar yağmura yakalanınca ağ kısmından su aldı dönüşte eşyalarımı almak için gittiğimde durumu bildirdim tereddütsüz getir geri alalım dediler ve ben tam bir ay sonra gidebildim utana sıkıla güler yüzle karşılanıp çayımı içip yeni ürünümü alıp uğurlandım bunu anlatma sebebim enazından firma olarak müşteriye bakış açılarını göstermiş oldu. Şunuda yapabilirlerdi bir çok firmada olduğu gibi fabrikaya yollayıp aylarca bekletip kullanıcı hatası diyebilirlerdi de . neyse kadırgayı o zaman gördüm ve beğendim ama malumunuz "ÇİN MALI" oluşu korkutmadı değil yapı olarak alman ve japon tercihindeyimdir ki onunda acısını ikisinden de yaşadım velhasıl kelam test başlığında yayınlanıp olumsuzluklardan bahsedilmemesi o kişinin firma yağdanlığı oluşundan değil test pilotu yada eleştirmen olmadığından kaynaklanır anlatım bozukluğu bile diyebiliriz ikincisi çalışan personelin (vasıflı-vasıfsız) müşteriye çözüm üretmeye çalışması yeterli bir tecrübedir diyebiliriz ürünü test etmedim ki bir kaç turla bu imkansızdır fakat ürün iyi yada kötü bundan daha önemlisi bir sorunla karşılaştığımda bana gösterilecek ilgi ve çözümdür. Ki bu firma benim için bunu ıspatlamıştır bence hiç bir irtibatımız olmadan hariçten gazel okumaya gerek yok bir gün çin motosikletleri konusunda tabularımı yıkabilirsem ilk tercih edeceğim firma kadırgadır.
İmla kurallarında ki eksikliklerim varsa anlatım bozukluğum için kusuruma bakmayın herkese kazasız sürüşler iyi alışverişler...
Arkadaşlar Merhaba;
Forumda Kadırga 250GY kullanıcıları / bilgi paylaşımı başlığı açmaya çalıştım ama olmadı nedense..
Daha önceki motorlarım mondial 125sfs, regal raptor spyder 250 ve yamaha dragstar 650 idi. Tarz değişmeye karar verdikten sonra bütçem doğrultusunda netten araştırmalar ve test sürüşleri ardından 2014 model 0 km Kadırga 250 gy almaya karar verdim ve satın aldım. İstanbul şirinevlerdeki bayisi saolsunlar yardımcı oldular test sürüşleri olsun, küçük aksesuar hediyeleri olsun, ödeme kolaylıkları olsun.
İlk izlenimlerim, malzeme kalitesi gayet yeterli. Chopper kullanmaya alıştığımız için kadırganın sürüşü inanılmaz eğlenceli geldi Sele yüksekliği ilk başta 186cm boyum olmasına ragmen benide zorladı ama alışıyo insan. Söylediklerine göre amortisör ayarı yapılıp biraz daha alçaltılabiliyomuş. Aynalar çok yetersiz bi çare bulmak lazım. Ekran gayet şık, yan ledler hoş duruyo, selesi rahat. Kısacası şimdilik motor benim hoşuma gitti. Aşama aşama burdan izlenimlerimi paylaşmaya devam edicem. Kasis, çukur , kaldırım artık dert değil. Hafta sonları istediğim yere gidebilicem özellikle toprak yolları kullanıp yeni mekanlar keşfedicez. Chopper gurubundaki arkadaşlara test ettirdiğimde o kadar beğenildiki iki arkadaşım beyaz renginden sipariş verdiler.
hayırlı olsun bekliyoruz.
Şu crossların egzozunu niye silindirin sağından dolaştırırlar anlamam. Silindirde en fazla hava peteği sağ tarafta, bunlar egzozu oraya koydumu hava akışını kesiyor ayrıca egzozun yaydığı ısı var. Sol tarafa koysunlar mis gibi, bu motorda silindirin solunda ısı kaynağı fazla yok orada subap iteceklerinin boşluğu var zaten rahat bir bölge.
Bugün, aynı zamanda bu markanın distribütörü olan Bursa'daki bayiye gittim. Dükkanı devretmişler, motorlar gitmiş. Başka bir bayi servis olarak gözüküyordu, ona gittim. Klasik çin motoru bayisi... 10 dakika dikilip, sağa sola bakındım, bir Allah'ın kulu "Sen ne arıyorsun ?" demedi. Elemanlar ayaklarında terlikle koşturup duruyorlar. Sonra internetten baktım, koskoca İstanbul'da iki bayi var, Bursa'da yok, mesela İzmir'de yok, çoğu ilde yok. Sanırım bu markanın da sonuna geldik. Bir güzel motor daha saçma sapan marka ismi ve güçsüz distribütör yüzünden elden gitti. Ben bunu anladım. Umarım başka bir firma bu motoru ithal etmeye başlar.
arkadaşlar merhaba;
motor anlatıldığı kadar var. ancak abi biraz çok övmüş.ben motoru 2 hafta önce aldım,rodaj aşamasını geçtik.tüm motorlarda olması gereken tüm özellikler var. yanı sıra hem şehir içinde hem dağ bayır gezebileceğiniz bir makina. ben mavi rengini aldım ama farklı renk seçenekleride var. bu paraya bu motor çok fazla bile
hepinize iyi günler.
merhaba arkadaşlar ben bu motordan almak istiyorum ama bazılarına göre çin den uzak dur başın ağrır kimilerine göre süper ama servisi parçası sıkıntı beni endişelendiren servis parça sıkıntısı ve kullanan bir arkadaşla irtibata geçmiştim uzak dur metalleri egzozu falan ful çürüdü dedi bilemedim emin değilim daha önce 1 motorum oldu mz 251 im vardı buda ikinci motorum olucak ama ne bilim emin değilim 2 günde elimde patlamasını istemiyorum ama bu fiyatada bu şekilde bir motor bulmakta imkansız gibi bir şey yamaha xf 125 var ama oda fazla yok satan ve bu motora göre küçük gibi motoru uzun süredir kullanan kişiler lütfen tarafsız olarak iyi kötü yanlarını ayırarak bilgilendire bilirmi uzun zamandır kullanan ama 0 alıp süper motor demek olmaz 0 olan yada 1000 km olan her motor süper olur saygılar arkadaşlar...
Seko kardeşim selamlar,
Bu güne kadar bu makinayı görme test etme imkanın oldu mu? Bizim buraya bir tane geldi ve adam 6000 e veriyor, ses pata-pıtı bir şey,heybetli duruyor lakin, malzeme kalitesi fiyatı ile uygunluk içinde.. Ne dersin?
Selamınaleykum arkadaslar kendım bmw f650 kullanıcısıyım hatta bız ıkı kafadar ıkımızdede bmw var yazın bize kaşıntı geldi hafıf arazıde hoplayıp zıplayalım ve saga gıt sola gıt sehır ıcınde ana makınelerı yormayalım dıye agustos ta bahcelıevlerden ıkı adet sıfırını aldık ıkısınıde kamuflaj sıs farı ve kendı atolyemızde topcase yaptık fenada olmadı sırf makarasına ıstanbul saroz ve ıstanbul ızmır yaptım objektıf olarak artı ve eksılerını paylasıcam
Artıları yakıt makul degerde ve tork olarak yeterlı hafıf arazıde gıdıyor sızı uzmeden 530 km uzun yolda biraz yordu sabahları hava 0 ın altına dustugunde calısması zorlasıyor lakın jıkle ile bu işi çözmusler denge olarak fena degıl ama yınede ust sınıf gıbı degil ellerı bıraktıgınızda saga veya sola cekme yapıyor kafayı kaldırmak eglencelı hele bıde alısınca gayet zevklı amortısorler ılk aldıgımda sert geldı servıs yumusayacagını soyledı 2000 km den sonra gercekten yumusadı gelelım parça mevzusuna ıkınmakıneden bırısının arka frende kasma vardı garantılı oldugundan dedıklerı yere goturduk 1 gun sonra degıstırıp verdıler yKlasık 6000 km deyım yolda kalmadı ama agır bakımlarında parcaları temın edebılırlermı bunu zaman gosterıcek benım fıkrım bu motorun arkasında guclu bır ıthalatcı olsa bu marka ıs yapar makıne olarak sıkıntı cıkartmadı yag olarak 10/40 kullandım her 2000 km de bır degıstırıyorum belkıde ondan sorunsuz gıdıyor yag 1 lıtreden bırZ fazla koydum yanı 1.400 ml kadar eksoz sesı fena degıl en azından bı cross hıssetırıyor yalnız sunu belırtmelıyım kı honda crf veya husaberg gıbı agır arazıye dayanabılecegını dusunmuyorum elımızde kalabılır arkadasım koltuk sele hızasına kadar dereye gırdı 2 defa Stop etmedı. Far yetersız arkadaslar mutlaka sıs farı veya cakarla desteklemenızı onerırım vıtes gecıslerı şıkır şıkır dıyemıyecem cunku kemıklı fıyatına gore goz ardı edıyorum zaman gectıkce daha rahat gecıcegını soledıler bakalım ılk aldıgım gune oranla yumusadı o ayrı cok fazla yagmur camurda bırakmaya gelmıyecegını dusunuyorum sonucta cınlı ıllakı bı yerlerı paslanır veya matlasır sımdılık aktaracaklarım bu kadar sorusu olan olursa seve seve cevaplarım hayırlı gunler herkese ��
Ben de Kadırga 250GY almayı düşünüyorum arkadaşlar. Fakat diğer fikrim ise bir tane kazalı bir chopper bulup onun üzerinde uğraşıp güzel bir motora çevirmek. Çok kararsızım şuan. Kadırga 250GY ile ilgili düşünceleriniz neler ? (Tüm yorumları okuduktan sonra yine de sormak istedim.)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)