İki Tır’ın Arasından Geçmeye Çalışınca Ölümden Döndü
Reklamlar
-
01 Ağustos 2013, 21:50
#21
Ne yalan söyliyim bazen sırf adrenalin olsun diye bu kadar boşlukta iki tır arasına giriyorum ben ama bunun düşmesinin nedeni geçemeyeceğini sanması...panik yapmasa o motor ordan çok rahat geçer fakat abs sine güvendi frenlere asıldı....hatta frenajının sonunda gidon hakimiyetini bile kaybetti.
Belkide abs si olmasa durabilmeyi 2.plana bırakacaktı ve aradan geçmeyi deneyecekti.Sadece 100dolarlık bir aynadan olurdu
yada tost olurdu o ihtimalde var tabi ama
Reklamlar
-
01 Ağustos 2013, 22:17
#22
adam direkt duramıycam ordan geçemiycem gözüyle şit şit şit girdi oraya :D baktın duramıycan aynalardan feragat edicen hacı...
-
01 Ağustos 2013, 22:36
#23
Felon adlı üyeden alıntı
Ne yalan söyliyim bazen sırf adrenalin olsun diye bu kadar boşlukta iki tır arasına giriyorum ben
ama bunun düşmesinin nedeni geçemeyeceğini sanması...panik yapmasa o motor ordan çok rahat geçer fakat abs sine güvendi frenlere asıldı....hatta frenajının sonunda gidon hakimiyetini bile kaybetti.
Belkide abs si olmasa durabilmeyi 2.plana bırakacaktı ve aradan geçmeyi deneyecekti.Sadece 100dolarlık bir aynadan olurdu
yada tost olurdu o ihtimalde var tabi ama
motor ABS'siz bir bandit s. arka teker kilitleyip savrulmaya başlıyor, onu geçtim kızaklama sesi bile geliyor.
Adamsa durumu geç farkediyor o arada bir de sol aynasını ayarlamaya çalışıyor ama mesafesi olmasına rağmen acemi olduğu için duramıyor.
-
01 Ağustos 2013, 22:42
#24
pistolpitt adlı üyeden alıntı
motor ABS'siz bir bandit s. arka teker kilitleyip savrulmaya başlıyor, onu geçtim kızaklama sesi bile geliyor.
Adamsa durumu geç farkediyor o arada bir de sol aynasını ayarlamaya çalışıyor ama mesafesi olmasına rağmen acemi olduğu için duramıyor.
Avrupada genelde banditlerin çoğu abs li
Banditin abs si nasıl bilmiyorum fakat 20-30km altında zaten absli motorlarda arka fren kitlenebiliyor bkz:fz6
Belkide absli olmayan modelidir.Fakat kullanıcının ilk başta şansı varken frenaja hiç asılmamasındaki rahatlığa bakarsak abs var derim.
Video kalitesi düşük olmasa motor yattığında ön jant gözüküyor ordan anlaşılırdı fakat pixeller çok ayrık.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
01 Ağustos 2013, 22:46
#25
eee kiminin ayakları sakat kiminin kafası sakat .....
-
01 Ağustos 2013, 22:52
#26
Felon adlı üyeden alıntı
Avrupada genelde banditlerin çoğu abs li
http://www.arpem.com/motos/modelos/s...s-abs-post.jpg
Banditin abs si nasıl bilmiyorum fakat 20-30km altında zaten absli motorlarda arka fren kitlenebiliyor bkz:fz6
Belkide absli olmayan modelidir.Fakat kullanıcının ilk başta şansı varken frenaja hiç asılmamasındaki rahatlığa bakarsak abs var derim.
Video kalitesi düşük olmasa motor yattığında ön jant gözüküyor ordan anlaşılırdı fakat pixeller çok ayrık.
ABS 10 km altında devredışı kalıyor en azından benimkisi öyle. janta ben de baktım ama anlaşılmıyor. banditlerin düşük modelleri ABS siz. Adam frenlemeden önce sol aynasını düzeltiyor onu farkettim, işi bittiğinde iş işten geçmiş oluyor tabi. yeterince yavaşlıyor ama arka savrulduğu için patlıyor, kontrolünü kaybetmese aradan gecebilirdi tabi
-
01 Ağustos 2013, 22:53
#27
-
01 Ağustos 2013, 23:30
#28
Bu videodaki sürücüde benzer bir durum yaşıyor fakat frenajdan önce sakinliğini kaybetmeyip kaçacak yer arıyor
-
01 Ağustos 2013, 23:49
#29
Felon adlı üyeden alıntı
Bu videodaki sürücüde benzer bir durum yaşıyor fakat frenajdan önce sakinliğini kaybetmeyip kaçacak yer arıyor
Bu pilot tanıdık geldi
-
03 Ağustos 2013, 17:50
#30
shit ya videodaki pilot bizden mi? gerçekten çok iyi kutarmış.
-
03 Ağustos 2013, 20:10
#31
Felon adlı üyeden alıntı
Bu videodaki sürücüde benzer bir durum yaşıyor fakat frenajdan önce sakinliğini kaybetmeyip kaçacak yer arıyor
Arkadaşlarımın, videodaki durum hakkında fikirlerini almak isterim. İlk yavaşlamadan sonra; arkayı, karşıyı ve sol girişi izleyip, çıkan arabanın solundan geçmek daha sağlıklı bir karar olur muydu, olmaz mıydı? (artıları eksileri tartılınca)
Şu açıdan soruyorum:
Videodaki sürücü bir karar verdi. Bu -anında gelen- bir seçim miydi, yoksa o anlık bir canını kurtarma girişimi miydi?
Belki o kararı verme noktasına geldiğim taktirde; beynimde bir seçimim olursa, frenlemek / geçmek arasında kalmam diye ümit ediyorum.
Çünkü buralarda okuduğum ve üzerinde kafa yorduğum kimi durumların gerçek hayatta işe yaradığını görmekteyim.
Öte yandan; ben şahsen, -o sırada aklım yerinde olsa- önce biraz yavaşlayıp arabanın çıkma şansı olmasını bekler sonra da solu seçerdim. (Sürücü beni görüp panikleyip yolun ortasında durakalırsa patlar mıydım, bilemiyorum).
Yanlışsam bu konuda daha doğru fikirleri öğrenmek isterim. Elbette her koşulun doğruları o koşulla ilişkili ve biliyorum buradan ahkam kesmek, o durumda olmakla aynı şey değil elbette ki. O yüzden, şehir içinde şimdilik 130 yapmamayı seçiyorum. :D
Neyse bu kadar teori yeter, hava hafif serinledi, biraz gezmeye çıkalım :D
-
03 Ağustos 2013, 21:19
#32
bende makasları gorunce tekere dıkıp gecıcek sandımm vay shıt vayy :D
-
04 Ağustos 2013, 17:41
#33
çok çalışması gerekiyor...
-
07 Ağustos 2013, 04:23
#34
kamera vs birşeyle uğraşırken görmemiş olabilir. ya da yolda geçtiği arabalardan birine odaklanmıştır. koskoca 2 tır o hızda görmemek başta türlü mümkün gelmedi.ayrıca asfalt kaliteli ama emniyet şeridi orada da yokmuş demek ki .
-
09 Ağustos 2013, 03:18
#35
Ali bu adrenalin işi seni sakata getirmesin kardeşim dikkat et
AZRAİL herzaman artçıdır ona göre kullan, yoksa
-
20 Ağustos 2013, 09:34
#36
video çalışmıyor kaldırılmış sanırım
-
-
hep uyuz olmuşumdur iki tırın yanyana seyir etmesini, arada dalasım geliyor bu öküzlere.
-
geçemiyeceğin tırın altına yatmıcan
-
başlığın videosundaki asfaltın güzelliğine bakar mısınız ya...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler