Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

113. Çin İhraç Ürünleri Fuarı Başladı. İşte Dikkat Çeken Yeni Motosikletler

    REKLAM ALANI
  1. #21
    cemolos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2013
    Şehir
    Görükle/Bursa
    Motosikleti
    apache klanından tvs
    zongshen'in şu turuncu rx3 modeli (polis için de yapılan) çok hoşuma gitti araştırdım bir bilgi bulamadım internette. umarım yakın zamanda çıkartırlar kaliteli/ekonomik olur da alırız :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    hepsinin albesine diyecek yok 250cc cross/supermoto'da 17 beygir olursa gider honda xl 200ün ölüsüne binerim daha iyi
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  3. #23

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    herkes şekilden şemalden bahsediyorda kimse motor teknolojileri ne alemde sormuyor.. çinlilerin çoğu hala 250cc lik motorlardan 14-17 beygir arası gücü ancak çıkartıyorlar siz kağıtlarda yazanlara fazla aldanmayın..

    elin avrupalısı japonu korelisi efi sistemlere değişken enjeksiyon püskürtmelere motora start&stop eklemelere kadar bir sürü yeni teknolojilere sistemleri uyguluyorlar.. çin malı motorlar bence düşük teknoloji karşılığında bol şekilli afilli al benili parça malzeme kalitesi düşük motorlar üretiyorlar..

    zongshen iyidir cfmoto iyidir lifan iyidir en azından bu markalar bir şeyler için çabalıyorlar kendi özgün kasa ve motorlarını yapıyorlar o yanlarını takdir ediyorum..

  4. #24
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı fbcino adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jianshe nin yeşil motoru kanuni leopard a benzettim.
    jianshe nin anlaşması var biliyorsun değil mi kanuni ile?
    bora puma gibi motorları onlardan alıyorlar
    # motosikletle.blogspot

  5. #25
    ergün1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 SA
    Paylaşım için teşekkürler.Aralarında çok güzel makinalar var.Çin artık japon,ABD,EU yan sanayi üretiminden kendi markalarının yapımına başlıyor anlaşılan.Çin'de hemen hemen bütün tanınmış markalar üretim yaptırıyor.Kısacası iyi mal üretecek teknoloji ve ekipmana zaten sahipler.Kaliteli malzama kullanılan Çin'li ler sağlamdır.Acak üretim kapasiteleri ve esnekliği ile istenilen kalitede,parasına göre mal yapılır.Aynı görüntüye sahip bir makinayı 30 TL yede,60 TL yede,90 TL yede yaptırabilirsiniz.Atıyorum ben yatırım yapacak yer arayan biriyim.Gittim bir fabrikaya 1000 adet motor alıp TR de satacağım.30 TL liklerden yaptırdım,gelip vatandaşa 90TL lik kalitede motor fiyatına iteledim,300 km sonra başladı su koyvermeye.Ne oldu,çin malı kötü oldu,vatandaşa itelendi turşu mal,yatırımcı köşeyi döndü,öbürü yolunu buldu v.s gider.4 silindir ise daha önce paylaşmıştım forumda ,Eski nesil R 6 makinasının kopyası,forumdaki linki bulursam kopyalayayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------

    Forumdaki linki bulamadım.Burada biraz bilgi verilmiş. http://bikeglam.com/keeway-rk600-street-moto-china/
    Sepetçioğlu, Yanagisawa ve bardaktan bunu beğendiler.
    AKILLI OLALIM;DÜNYADA EŞİ BENZERİ OLMAYAN BU MÜKEMMEL COĞRAFYAYA,TÜRK İNSANINA VE TÜRK'LÜĞE SAHİP ÇIKALIM.100 YILI AŞKIN SÜRDÜRÜLEN TÜRK ULUSUNU BÖLMEYE YÖNELİK OYUNLARA ALET OLMAYALIM.HEPİMİZ KARDEŞİZ.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...

  6. #26
    skygo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2012
    Şehir
    elazığ
    Motosikleti
    skygo-125-9
    çin malı motorları bazıları küçümsemiş bence yanlıs. bir motorsikletin bakımını düzenli yaparsak motorla ilgilenirsek bence hiç bir sorun cıkmaz.
    Yanagisawa ve cenkito bunu beğendiler.

  7. #27
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Keeway gordum sanki

  8. #28
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı Tsubasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 silindir makina gördüm sanki.
    bu adamlar 4 silindir de yapıyorlarsa valla helal olsıun derim
    adamlar uçak bile yapıyor 4 silindir de neymiş...
    Yanagisawa bunu beğendi.
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  9. #29

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    çinli karşıtı gibi olucam ama çinliyide severim. sadece yapmakla olmuyor yapdıkları şeyin argesini yapmaz geliştirmezlerse yapdıklarıyla kalırlar yapmış olmak için yaparlar.. uçak yapıp kime satıcaklar 650cc lik 4 silindirli motoru teknolojisi akranlarına göre geri oldumu kime satıcaklar..

    CFmotonun 650nk modeli var bana göre cfmoto çinin motorsiklet sektöründe en lider markalarından biri hatta en başı çeker motorları yapdıkları işler kaliteli markayada özgün tasarımından ve kendi motorlarını üretmelerinden dolayı ayrı bir sempatim var bir lafım yok ama adamların 650nk modelinin bile gücü 41.5kW/57.6hp onun akranı kawasaki er-6n 54 kW/73.1 hp kawasakideki khein enjektörleri parametrik püskürtme sistemini yazmıyorum bile motorda yakıtı üfletiyor resmen diğeri ise tek noktadan enjeksiyonlu bildiğin 10 yıl öncesinin teknolojisi..Adamlar bir şeyler için çabalıyorlar buna saygı duyuyorum ama hala teknolojik olarak gerideler hemde çok..

    bu işin çinden 10 dolarlık mal istersen 10 dolarlık mal yollarlar 30 istersen 30 dolarlık yollarlar meselesi değil.. adamların teknolojisi bir noktada tıkanıyor çünkü argeleri ya yok yada geliştiremiyorlar belkide piyasada böyle bir denge yapmışlardır yani avrupa malına amerikan malına japona koreliye gücü yetmeyen bizi alır misali.. belkide sadece o boşluğu doldurmak istiyorlardır çünkü .,nl, öotorlar ne kadar eleştirilsede gene japondanda korelidende avrupalı üreticilerdende fazla satıyorlar.. çok kaliteli yapsa ne olucak çok kaliteli yapdımı motorun fiyatıda o denli maliyetler denge orantısında artıcak kaliteli parça ve işçilik çin bile olsa ucuza malolmaz adam gidip 50-60 yıllık kendini ispat etmiş efsane modeller üretip motorsiklet tarihine imzasını atmış bmw yamaha kawasaki honda suzukiyimi alır yoksa 2 bin tl 4 bintl düşük diye gidip çin malınımı alır bence burdakilerin çoğuda dahil heleki yüksek hacim olursa adam zaten 14-16 bin tl ve üstüne gözden çıkarmışsa 2-3'e bakmaz gider bilindik eski markayı alır..

  10. #30
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Param olsada bende alsam
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Arge veya mühendislik yapmadan 650 cc motor yapılamaz. Kopyalama işini küçümsüyoruz ama çalışan bir makinayı kopyalayıp çalışabilir hale getirmek de bir mühendislik çalışması gerektirir. Çin'lilerin kalite ve fonkiyon anlamında geri olmalarının sebebi bu işin aslında ne kadar zor olduğunun bir göstergesidir. Onlar hiç dedğilse bir yerlerden başladılar ve zamanla çok daha iyi olacaklar çünkü sürekli öğrenip ders çıkarıyorlar. Bizde ise başından beri tek bir hareket yok. Zavallı firmalarımız hala Çin'den model seçip, beğenmedikleri yerleri düzelltirme aşamasını geçemediler. Varsa yoksa montaj hattı kur motosiklet topla. Ben makine mühendisiyim, oldukça da iyi bir teorik bilgiye sahibim ve bunun ışığında mühendislik anlamında durumumuzun ne kadar kötü olduğunu çok net görebiliyorum.

    Türkiye'de benim meslek alanıma giren hiçbir şey cahil basınımızın halka gazlamaya çalıştığı gibi değil malesef. Bizim eğitim ve üniversiteye giriş sistemimizden başlayarak herşeyimizi gözden geçirmemiz ve yeniden kurmamız gerekiyor. Bu ezberci eğitim sistemi malesef sadece iyi doktor yetiştirmeye yarıyor. O yüzden doktorlarımız dünyada kimsenin yapamadığı şeyleri ilk yapan olabiliyorlar. Ancak doktorluk mesleği, mühendislik mesleği ile taban tabana zıt. Bu yüzden iyi mühendisler yetiştiremiyoruz, bu yüzden kendi otomobil markamız yok. Yardım almadan tek silindirli bir motoru bile oturup tasarlayamıyoruz. Bugüne dek Avrupa'nın, Amerika'nın arkasından koştuk, şimdiden sonra Çin'in peşinden koşacağız. Çok yazık doğrusu...
    ykocabay, Mengu16, ergün1968 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #32
    darpgen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF150
    ülkemizde çin sayesinde heves edip alamayan arkadaşlar motosikletle tanıştılar. ucuz ve dandikti bunu hekes biliyo. ama adamlar parasına göre yapıyolar. eminimki ilerde kaliteli mallarda gelecek . ozaman dünya ekonomisi etkilenir dünya devlerinin çinde üretim yaptıklarını unutmayın .
    çin bunu yapabiliyor sadece aç gözlü patronlar karışmasın .
    Hayatı seviyor musun? Öyleyse zamanı çarçur etme, çünkü hayat ondan ibarettir. Benjamin franklin

  13. #33

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    arkadaşlar bende çine gittim 4 yıl önce çinliler ters mühendislik yapıyor adamların formülasyonu bu.. ters mühendislik nedir sen bir şey üretmişsindir ben bu şeyi alırım ve tersden parçalayarak senin nasıl yapdığını öğrenmeye çalışırım sonra tekrar toplarım sonra tekrar parçalarım taki işin nasıl yapıldığını çözene kadar yani çinliler yolu tersden izliyor.

    çinlilerin teknolojide geri olmasının bir nedenide büyük markalar fason malzemeleri yani kaba işçilik gerektiren ve teknoloji gerektirmeyen basit malzemeleri sadece çinde üretiyorlar.. motorsiklet sektöründe bu mesela motorun kaba parçaları grenajlar far jant v.b ama iş motorun üstündeki özel teknolojik sistemlere geldimi yada firmaların kendi icat ettikleri özel sistemlere büyük firmalar çinlilerin kopyalama huyları olduğunu bildiği için kendi ülkelerinde kendi fabrikalarında o teknolojileri üretip kendi fabrikalarında gene montajlıyorlar ne kadar pahalı yada ucuzda olsao özel sistemleri yada teknoljik şeyleri çinde üretmiyorlar...

    çinlilerde bu yüzden pek çok büyük markanın motorlarının zaten üretim kalıpları var birebir kopyalaya biliyorlar şekil olarak motoruda kabaca üretebiliyorlar ama iş detaylı teknolojiye geldimi o teknolojiyi firmalar kendi fabrikalarında ürettikleri için çinliler yapamıyor o kısımları basit eski teknolojilerle geçiştiriyorlar..

    bu arada ben çinlileri severim onlar sayesinde türkiyede milyonlarca insan motorla tanışdı milyonlarca insan motora ulaşabildi şu an şu forumlar varsa ve yazabiliyorsak çoğumuz onlar sayesindedir çinliler olmasaydı herhalde şu forumlar bu kadar kalabalık olmaz bu kadar motor sahibi ve düşkünü insanlar olmazdı.. sırf o yüzden onlara büyük bir sevgim var ayrı mesele..

    bizim motor üretmemize gelince biz istesek motorun kralını üretirizde bir ülkede yollarda motorcuya bakış açısı yada yollarda motorsikletli bir insanın konumu sınıfı vasıfı neyse o ülkede motorun yeride odur.. yani üretilsede bir şey ifade etmez bence motorlular kabaca olucak ama insan yerine koyulmadıkdan sonra yollarda..

    motorsiklet üreten ülkelere bakınız çin japon italyan ve diğerleri pek çok ülkede hatta avrupa kıtasında komple motorsiklete devletlerin teşviki var ve motorsiklet kullanımına bir yönlendirme var vergi indirimleri var motorsikletler için yollarında bizdeki emniyet şeridi gibi genişletilmiş şeritler var motorsikleti geçdim bisiklet yolları var adamlar şehir içi emisyonu düşürmek ve ulaşımda pratiklik açısından motorsikletin ne kadar faydalı olduğunu biliyorlar tabi işin ekonomik yanıda var..

    4-5 metrelik Bir arabanın bir kişiyi taşımasımı mantıklı yan koltuk boş arka koltuk boş ayrıca bir araba nerden baksan 1 ton 1.5 tondur.. yani 4-5 metrelik 1.5 tonluk bir kütlenin hepi topu 60-70kg bir şeyi taşımasımı mantıklı yoksa 100-150kg bir motorsikletin 60-70kg bir insanı taşımasımı mantıklıdır arabanın işgal ettiği boyut ve yakıt sarfiyatını saymıyorum bile.. bugün normal bir binek aracın park ettiği alana rahat 4 tane ortalama motorsiklet park edebiliyor..

    avrupalı japon çinli bile bunu görmüş şehirler büyüyor bunuda görüyorlar adamlar bugünü kurtarma derdinde değiller 50 yıl sonrasını düşünüyorlar o yüzden motorsiklete teşvik ettiriyorlar türkiye bu bilincine ulaşamadıkdan sonra kendi motorunu üretse neye yarar..
    htmetin, Pistolero_10, Mengu16 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  14. #34
    daparadoks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Voge SR4
    çinli motorları küçümsemek değilde benimde para durumum iyi değil çili motor alacam mecbur. bazı durumlarda var ki cross alacaksın honda crf 250 L gelmeden seçenek yoktu resmen olanında fiyatı uçuktu yamaha WR 250nin fiyatı 2006 model xt 660r'dan pahalı mesela. Savaş abi yamaha tenere yedek parçadan dolayı yatıyordu millet çinli motora her yerden parça bulup biniyor.

    Çin malı motorları ele alırken artı ve eksilerini ele almak lazım. benim dediğiim konu 250cc motor 17bg ise diğer artıları pekte umrumda olmaz. tabi bi crf 250 yada suzuki drz 400 hatta honda xl200 alana kadar bi gy 200 cross alırım
    Derbi Gpr 125 -> Sym Joymax -> Honda Forza 300 ABS -> Yamaha X-Max 400 ABS

  15. #35

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    80 li 90 lı nesiller hep yüksek hacime binmek zorunda kaldılar bizim zamanımızda tek düşük hacimli gn250 ile zzr250 ler vardı onlarda az sayıda ithal edilmişdi yokdu piyasada o yüzden hep yüksek hacimli motorlara bindi insanlar şimdi düşük hacimli kaliteli ve kuvvetli cüsselide motorlar çıkdı milletde onu beğenmez olmuş eskiden 600cc lik aletten 35-45 beygir arası güç alınırdı şimdi kaliteli avrupa bir 250cc motordan zaten 25-30 beygir güç alınıyor gayet başarılı bence

  16. #36
    serdar1547 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    KAYSERİ
    Motosikleti
    MONDİAL 150 MR VULTURE
    makinaların hepsi on numara
    UNUTMAYIN MOTOSİKLET TEHLİKELİ DEĞİLDİR ONU TEHLİKELİ KILAN ÜZERİNDEKİ SÜRÜCÜDÜR HATTA MOTOSİKLET O KADAR MASUMDUR Kİ SİZ OLMADAN AYAKTA BİLE DURAMAZ.

  17. #37
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Yakında çinlilerdende birkaç marka honda yamaha suzuki vs. arasına girerse hiç şaşırmam

  18. #38
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı oknglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakında çinlilerdende birkaç marka honda yamaha suzuki vs. arasına girerse hiç şaşırmam
    Mondial girdi bile onların arasına. Scooterlarda henüz giremedi ama vitesli modellerde onlarla yarışabilir rahatlıkla.

  19. #39
    Permatiq59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ / Çorlu
    Motosikleti
    KapÇık
    olaya söyle bakalım. öncelikle bende çinli motor kullandım. bunu belirtiyim. çinli motor işi tamamen piyango. hiç öyle bakımını yaparsan taş gibidir falan nağraları yükselmesin. tamamen şans işi cünki.. toplıyan adama göre bile değişir. başlangıç motorudur bence çinli motor. alırsın 1500-2000 lıraya öğrenirken parçalarsın olur biter. iyi yanı motosiklete baslamak istiyen arkadasların düşük hacim ve az parayla ilk motorlarına kavusmus olmaları. kötü yanı ilk motorda bir sürü arıza ve yolda kalma durumu yaşayıp o ilk hevesin ilk heyecanın defalarca kırılması.. 3000lira üstünde para cıkacaksa cebimden. 2ci el japon alıp o hevesin o heycanın yolda kırılmamasını sağlamaktan yanayım. ''ALLAH HERKESE GÖNLÜNE GÖRE VERSİN''

  20. #40

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Permatiq59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    olaya söyle bakalım. öncelikle bende çinli motor kullandım. bunu belirtiyim. çinli motor işi tamamen piyango. hiç öyle bakımını yaparsan taş gibidir falan nağraları yükselmesin. tamamen şans işi cünki.. toplıyan adama göre bile değişir. başlangıç motorudur bence çinli motor. alırsın 1500-2000 lıraya öğrenirken parçalarsın olur biter. iyi yanı motosiklete baslamak istiyen arkadasların düşük hacim ve az parayla ilk motorlarına kavusmus olmaları. kötü yanı ilk motorda bir sürü arıza ve yolda kalma durumu yaşayıp o ilk hevesin ilk heyecanın defalarca kırılması.. 3000lira üstünde para cıkacaksa cebimden. 2ci el japon alıp o hevesin o heycanın yolda kırılmamasını sağlamaktan yanayım. ''ALLAH HERKESE GÖNLÜNE GÖRE VERSİN''
    çinli motor tam olarakda şans işi değildir piyasaya yeni çıkmış bir motorsa şans işi olabilir ama uzun süredir üretilen bir motorsa şans işi olmaz çinli motorun iyiside bellidir kötüsüde bellidir kronik sıkıntıları olan motorlarda bellidir çinlide.

    misal çinli motorlarda çok başarılı krosslar var ybr tarzı sorunsuz kuryelerin bile kullandığı modeller var cruiser tarzı motorları var misal lifan 250b alıpda ben daha bir tane sorun yaşamış insan duymadım kaldıki 46 bin km yapmışını gördüm sahibi istanbul mersin yapmış falan.. mct gördüm gene 60 bin km ye gelmiş sahibi gayette memnundu kaldıki mct de düzgün bakımları yapıldı fazla sorun veren bir motor değil.. regal var onunda sıkıntısı yok..

    illa ilk motor olucak diyede bir şart yok 250cc ye kadar zaten japonda italyanda manuel vitesli motorlarıçok çok az nerdeyse yok.. insanlar düşük hacimli enduro kross cruiser touringlerde çinliden başka seçenekleri yok gibi bir şey.. şehir dışı fazla olmayan adamda niye yüksek hacim alsın bende tdm850 var şu anda şehir içi 7-7.5 yakıyorum 250cc motorum olsaydı 2.5-3.5 litre arası yakardım..

    çinli motor alıcak insanların tek yapması gereken bu tür forumlarda almayı niyet ettikleri motorların kullanıcı konuları takip etmesi zaten sorunlu motorlar okudukça çıkıyor sorunsuzlarda öyle..
    skygo23 bunu beğendi.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler