İstanbul trafiğini bu sistem bitirebilir
Reklamlar
-
Elin Batılısı neden motosiklet/bisiklet kullanımını destekliyor?
"Dört tekerlekli ayı, sen yola çıktın mı ortalık batıyor" deyip şehir merkezine sokmuyor arabaları!
Bizde ise hökümet araba alımını/kullanımını teşvik ediyor, neden?
Çünkü otomobilden daha fazla vergi alacak, daha fazla benzin satacak, sattığı benzinden daha çok vergi toplayacak.
Gelişememiş toplumlarda müreffehlik seviyesi para ile ölçülür, parası olan adamdır, parası olmayan adam ise adam bile sayılmaz. Evet, ekonomi gelişti artık devletin parası var ama insana saygı duymadığı ve yatırımlar vatandaş odaklı yapılmadığı için henüz "gelişemedik!" Gelişme ceple değil kafa ile zihin ile başlar. Bizde o yönde eksik var.
Ha, bu dediğiniz Türkiye'ye gelse ne olur?
Bizim dört tekerlekli ayılar vura vura iki günde pert eder garibi..
Türkiye'yi sadece motosiklet ve bisiklet kullanımı kurtarır trafik derdinden! Gün gelecek, kafalar duvarlara vurulacak bu yüzden.
Bizde metro olmaz. Çünkü toprak yapımız birçok yerde müsait değil. İnşaatla uğraşan tanıdığınız varsa sorun. Hele İstanbul'un zemini küllüm helva gibi..
Reklamlar
-
istanbul trafiğini bitirecek alet ehliyet harici sertifikayla kullanılabilecek şekilde düzenleme yapılıp vergi kaldırılarak böyle birşey olabilir
http://imageshack.us/a/img515/1911/img0838qe.jpg
-
1900 lerin ilk çeyreğinden sonra ABD deki taşıma-trafik düzeninin nasıl değiştiğini bilseydik bu haberin gerçekleşmeyeceğini de bilirdik. Trafik çözülmek istenseydi çözülürdü zaten.
-
ScaLa adlı üyeden alıntı
Daha önce de görmüştüm..
2:10 ile 2:24 arasındaki dönüşlerde acayip mantık hatası var.. Alet uzayıp kısalıyor, alet yumuşak heralde eğilip bükülüyor.
elastik yapmışlar esnek ve kaygan bir yapıya sahip ayrıca çok kıvrak
bu kawasaki bir başka dostummm
-
Hahaha bizimkiler bunun altına "tır"la sıkışır kalırlar. Yada altında makas atmaya çalışırlar imkansız.
Keep your bike in good repair: motorcycle boots are not comfortable for walking.
-
-
Bu sistem bize uygulanamaz sanırım..Yol planları bunun için pek uygun değil gibi.. ve gerçekten milyarlarca dolar verip bunun gibi şeyler yapılacağına daha pratik önlemler yapılabilir.
-
Metrobus bile yokus cikamiyordu da millet inip otobusu itiyordu. Bu hic yokus cikamaz.
-
Kadir Topbas'in beni dehsete dusuren bir lafi vardi, Istanbulu sirk alanina cevirtmem, bu lafini sehir icinde viyadukler uzerinde gidecek hizli tren ve araclar icin soylemisti, metro treni yerine mazotlu otobusleri almayi uygun bulmuslardi, acaba hangisinin ilk yatirim ve isletme maliyeti fazla idi, Bangkok da 7 ay kalmistim, orada bile skytrain dedikleri havadan tren sistemi vardi....
Gecenlerde bir hukumet yetkilisi bir itirafta bulundu, demir yollarini cok ihmal etmisiz, vah vah vah, herkes neyin ne oldugunun farkinda, deniz yollari da ihmal edilmis durumda degil mi? Arabali vapur sefer noktalarini 3 katina cikarsinlar, bakalim trafik kaliyor mu? Besiktas-Avcilar, Kadikoy- Bakirkoy vs vs...
-
polo34 adlı üyeden alıntı
Kadir Topbas'in beni dehsete dusuren bir lafi vardi, Istanbulu sirk alanina cevirtmem, bu lafini sehir icinde viyadukler uzerinde gidecek hizli tren ve araclar icin soylemisti, metro treni yerine mazotlu otobusleri almayi uygun bulmuslardi, acaba hangisinin ilk yatirim ve isletme maliyeti fazla idi, Bangkok da 7 ay kalmistim, orada bile skytrain dedikleri havadan tren sistemi vardi....
Gecenlerde bir hukumet yetkilisi bir itirafta bulundu, demir yollarini cok ihmal etmisiz, vah vah vah, herkes neyin ne oldugunun farkinda, deniz yollari da ihmal edilmis durumda degil mi? Arabali vapur sefer noktalarini 3 katina cikarsinlar, bakalim trafik kaliyor mu? Besiktas-Avcilar, Kadikoy- Bakirkoy vs vs...
kesinlikle haklısınız... Ki metrobüs yerine aynı yola ray döşenseydi tranvay yada tren kullanılsaydı hem daha az maliyetli hem de daha ekonomik ve güvenli olurdu ama olmaz yüzlerde otobüs almaları ve sürücü lazım ayrıca o araçların bakım masrafları ve yakıt giderlerinden hiç bahsetmiyorum bile
-
kamsea adlı üyeden alıntı
kesinlikle haklısınız... Ki metrobüs yerine aynı yola ray döşenseydi tranvay yada tren kullanılsaydı hem daha az maliyetli hem de daha ekonomik ve güvenli olurdu ama olmaz yüzlerde otobüs almaları ve sürücü lazım ayrıca o araçların bakım masrafları ve yakıt giderlerinden hiç bahsetmiyorum bile
tramway fikrini desteklemekle beraber metrobusten pahali olacagini dusunmek cok dogru gelmiyor. sinyalizasyon sistemleri ve ray sistemlerinin kendisi alinacak tramwaylardan yaklasik olarak bi 60 kat daha pahalidir herhalde.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler