mondial vultre uzun yol gidebilirmi yardımcı olurmusunuz ??
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Gidilir de çok yakıyor onlar ya. 20 kuruşlardan bahsediyordu kullanan arkadaşlarım
-
benim arkadaşımda vardı 100 km 2,5 litre yakıyodu onunki ?
-
Gidilir motosiklette sorun yok sizin motosiklet kondisyonunuza gore çok uzun yollarda gidilebilir yüksek devirleri zorlama kendini de çok yorma geze geze gidersin ;)
Çin malı scotter ile Türkiye'yi dolaşan abilerimiz var.
Not: muadillerine gore bende fazla yaktığını duymuştum fakat begendiysen de al ;)
-
berkay ç adlı üyeden alıntı
benim arkadaşımda vardı 100 km 2,5 litre yakıyodu onunki ?
3 ayrı motosikletten duyduğumdur, isyanlarını gözlerimden okumamın sonucudur. yine de sen bilirsin
Az silindir, çok iş
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
3 ayrı motosikletten duyduğumdur, isyanlarını gözlerimden okumamın sonucudur. yine de sen bilirsin
2,5 yakmaz. Daha doğrusu yakmıyor :D
sen onu 3,5 litre yap. Uzun yol mu ? Kontak kapatmadan 500 km gider, 10 dakika benzin alır bir 500 daha gider. Ben gittim :D
-
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Gidilir de çok yakıyor onlar ya. 20 kuruşlardan bahsediyordu kullanan arkadaşlarım
Bende 210cc Cg var ortalama 110km hızda 3.2 litre yakıyo. 5 litre benzin ile 190km'ye kadar yol yaptım şehiriçi, hem de gayet seri ve eğlenceli bi sürüşle.
-
Sıcaklığın 45-46 derece olduğu zamanlarda dik rampalarda oldukça zorlanabilir, belki de kilitleyebilir. Lifan Kp 150'ye baktınız mı? Radyatörlü (su soğutmalı) motorlara bakmanızı tavsiye ederim.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bende 210cc Cg var ortalama 110km hızda 3.2 litre yakıyo. 5 litre benzin ile 190km'ye kadar yol yaptım şehiriçi, hem de gayet seri ve eğlenceli bi sürüşle.
Vulture da cg bloğu yok diye biliyorum ama yanlış mı?
Az silindir, çok iş
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Vulture da cg bloğu yok diye biliyorum ama yanlış mı?
Blok aynı üst kapak üstten egzantrikli sistem, krank da ona göre. Ama aynı benim motor gibi 210cc yapabilir ancak alttan egzantrikli OHV motor olur SOHC yerine.
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Blok aynı üst kapak üstten egzantrikli sistem, krank da ona göre. Ama aynı benim motor gibi 210cc yapabilir ancak alttan egzantrikli OHV motor olur SOHC yerine.
Belki de fark üst kapaktandır.
Bana kalırsa bu motosikletlerde hacim arttırmamak çılgınlık.
Az silindir, çok iş
-
-
BatuhanK adlı üyeden alıntı
Belki de fark üst kapaktandır.
Bana kalırsa bu motosikletlerde hacim arttırmamak çılgınlık.
Artırmamak mı artırmak mı çılgınlık ? Şöyle bi sıkıntısı var orta devirlerde gaza abanınca motor fena roketliyo. Takip mesafesini ayarlayamazsan bir yere yapışabilirsin. Acemi birine motoru versem kaza yapmadan 1 saat sürerse ayakta alkışlarım Frenlemede sıkıntı yok yalnız. Ön 240mm disk fren gayet yeterli geliyo. 120km civarı hızda frene abanmam gerekti çok düzgün tepki verdi iyi yavaşlattı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)