Az daha biriktir ybr al.
Saka bir yana r6 cok karizmatik bir motor hemde cbrden daha kuvvetli.
2015 cbr alacaksan cbr tavsiye ederim goruntusunu degistirmisler fakat son hiz ve torkunda degisiklik yapildi diye biliyorum.
Gsx-r da bir secenek.
Az daha biriktir ybr al.
Saka bir yana r6 cok karizmatik bir motor hemde cbrden daha kuvvetli.
2015 cbr alacaksan cbr tavsiye ederim goruntusunu degistirmisler fakat son hiz ve torkunda degisiklik yapildi diye biliyorum.
Gsx-r da bir secenek.
gidonkaç model baktığınızı yazmamışsınız ama, cbr da gidon amortisörü vardı stock olarak,en azından öyle hatırlıyorum. bence önemli bi seçim kriteri
Evet kilo var biraz .
O fikrinize katılmıyorum.
Motosiklet süreceğim diye rahat olmayacağım gibi bir kaide yok.
Motosikleti sürüşü zor olduğu için sürmüyoruz sonuçta.
Siz ss seversiniz cruiser seversiniz beni ilgilendirmez .
Ama konfor arasam araba sürerim , motosiklet bu tabiki zor bir pozisyonda süreceksin demek yanlış olur.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
200 km uzun yol deıldır (1) aralarda hararet nedır ya şehır efsanesı bunlar kullanan arkadaslar yorum yapsa kafa karısmaz (2) vucudu fıt olan racıng de rahat eder ama gobek varsa onu koyacak yer bulamassın tabıkıı ozaman napıcan bınmıcen hangı motor dersen honda parca bakımından uzmez senı daha dayanıklıdır ama r6 da daha serıdır candır o
www.erkakurye.com
hocam şehiriçi konusunda haklısınız pek keyifli gelmez. ama uzun yolda bilekleri ve belde ağrı yapmasının nedeni yanlış oturuş pozisyonudur. doğru pozisyonda kesinlikle ağrı yapmaz. hatta otoban gibi yollarda çok sağlıklı ilerlersin illa limit yapmak zorunda değilsin 120 ile gitmekten sıkıldığında 170 ile gidebilirsin.
ben ikisi arasında kalsam; biraz kullanır satarım diye düşünüyorsam 600rr, ama yok ömürlük olsun bu motor diyorsam(ki aslında hiçbir zaman demem) r6. r6 çok tatlı geliyor bana. ama dediğim gibi apaçi piyasasından dolayı 600rr ın piyasası daha yüksek.
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
Oturuş pozisyonu olarak 600 rr daha rahat, tasarım olarak r6 daha guzel, güç dağılımı olarak 600rr daha homojen fakat r6 nın üst devirleri daha güçlü.
Yanlız şuna kalıbımı basarım ; gözün kapali motor kullanabildiğini varsay yani altındaki motorun ne marka oldugunu bilmeden iki motoruda kullandığını düşün. Asla r6 nın daha hızlı gittiğini anlayamazsın. Çünkü aralarında çok çok önemsiz bir fark var.
Birinin torku daha alt devirlerde canlı iken diğeride üst devirlerde bir nebze daha iyi.
R6 nın son hızı biraz daha yüksek, hondanın ise belli bir hıza kadar ivmelenmesi belki biraz daha iyi olabilir.
Yani buradanda anlaşılacagı gibi; karşılaştırma kriterlerini hızın dışında tutmalısın. Tasarim, kontrol edilebilirlik, fren hissiyatı, ruhuna hitap etmesi, konfor, viraj içindeki tavrı, süspansiyon vb.
Bence yabancı testleri okumalısın, burada yapılacak yorumlar çok sağlıklı olmaz.
arkadaşların bahsettiği hararet, motorun su kaynatıp arızalanması değildir..
racing motorlar çok yüksek ısı üretirler bu sebeple sürekli ilerlemeniz gerekir ki radyatör soğusun,
ama şehir içi sıkışık trafikte kaldığınızda önden hava sirkülasyonu olmadığı için fan motoru devreye girer ve ayaklarınızı dizlerinizi hatta apış aranızı haşlayacak derecede sıcağa maruz kalırsınız..
600 sınıfında bütün japonları 400-500er km kullandım hissiyat hepsinde farklılık gösteriyor fakat s.e.c'in dediği gibi kullanabilirlik tek krıter olmalı ,eğer aralarındaki milsaniye farklarını top speedteki 3-5 km farklarını kullanabilcek kabiliyetteyseniz orası başka hehe
donanımlarıyla ((sürüş moduyla ,debriyaj türü,gidon amortisörü,dashboarda taki zenginlik gibi)) ,servis ve parça ağı,fiyat gibi krıterlere odaklanmanız daha iyi olur.
Türkiye şartlarında honda rakiplerinden bir adım önde gözüküyor
Köpeklerin neden camdan dışarı baktığını ancak motosiklet sürücüleri anlar
600rr r6 la kıyaslanamaz. r6 32 diye çeker. herşeyden önemlisi bu sorunun cevabını bilmiyosanız 600 cc ye geçiş yapma işini bir süre erteleyin
Simdiki aklim olsa 1000rr alirdim. 600luk de bir yere kadar. Alisinca ilk zamanlardaki hazzi vermiyor ama buna da sukur.
600rr biraz kaba bir tabir olucak ama yağını suyunu koy devam et hassasiyetin daha geri planda olduğu bir makine iken r6 devir farkıyla olsun şanzıman farkıyla olsun biraz daha hassas davranılması gereken bir makinedir 2007 model 10 tane r6 dan 4 ünün motoruna overhaul yapıldıysa 600rr da bu oran 10 da 1 e düşmektedir. Malesef türk milleti olarak iki manual açıp okumaya erinen bir toplum olduğumuz için Honda nın seni bu topraklarda daha az üzcek olan bir motor olduğunun kanaatindeyim. Fakat bildiğin iyi bakılmış gidon amartisörlü bir r6 da neden olmasın tabi sende ondan sonra güzel bakabilceksen 😄
Yok uzun kisa sehir olmazmis ulaN baska sey mi var, dagdami surulcek bu motor, hocam diger mantikli yorumlar sana yarar istedigini al ben sele alti egzos sevdigimden 600rr derim
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)