böyle rezalet motor olmaz olsun..
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 17:45
#221
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 17:46
#222
celikat adlı üyeden alıntı
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
Arkadaşım bak o durumda amortisörü sert ayarlanmış olan tüm motorlar o tümsekten zıplarlar.. Süspansiyonun sert olması ne demektir? Daha iyi yol tutuşu demektir. Hangi motorun daha iyi yol tutması gereklidir? Performansı çok olan makinalar. Sen birde 954 kullanıyorum demişsin.. Touring makinaların süspansiyonları yumuşaktır ve yollardaki tümsekleri daha iyi tolere ederler zaten yumuşak süspansiyonda amaç konfordur.. Sert süspansiyonda yol tutuşudur.. Otomobilde de motorda da bu böyledir. Hadi iyisin bak sende bir iki şey kaparsın artık yazdıklarımdan
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:47
#223
acayüp adlı üyeden alıntı
Dıyorumkı hanı su sarı sıyah komple led farlı 954 senın motormu ??????????????????????
yok değil, kırmızı siyah benimki. artı kendisi uzun zamandır kapalı garajda durmakta.
-
14 Mayıs 2013, 17:49
#224
celikat adlı üyeden alıntı
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
Ayrıca bu durumda sen triumph a damı b.k atmış oldun anlayamadım?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:51
#225
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bak o durumda amortisörü sert ayarlanmış olan tüm motorlar o tümsekten zıplarlar.. Süspansiyonun sert olması ne demektir? Daha iyi yol tutuşu demektir. Hangi motorun daha iyi yol tutması gereklidir? Performansı çok olan makinalar. Sen birde 954 kullanıyorum demişsin.. Touring makinaların süspansiyonları yumuşaktır ve yollardaki tümsekleri daha iyi tolere ederler zaten yumuşak süspansiyonda amaç konfordur.. Sert süspansiyonda yol tutuşudur.. Otomobilde de motorda da bu böyledir. Hadi iyisin bak sende bir iki şey kaparsın artık yazdıklarımdan
süspansiyonun sert olması yoldaki engebeleri tolore edemeyeceği anlamına gelmez. iyi amortisör vardır, kötü amortisör vardır, ayırım bu noktadan başlar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Ayrıca bu durumda sen triumph a damı b.k atmış oldun anlayamadım?
ingiliz arabaları ve motorlarından hazzetmem. ama bu kötü oldukları anlamına gelmez.
-
14 Mayıs 2013, 17:55
#226
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:58
#227
dreamkiller adlı üyeden alıntı
sana ben artık hiçbirşey demiyorum hacım.. İyi süspansiyon kötü süspansiyon demek
Adam 2013 ZXR636 yı test ediyor.. Pistte süper ama süspansiyon yoldaki tümseklerde beygir gibi atlıyor diyor
Başka bir herif BMWS1000RR için aynı şeyi söylüyor süper pist motoru ama ingilterenin kuzeyindeki köy yollarında (kendilerinin köy yolları asfaltı bizim otoban asfaltımız kalitesindedir sen ona b.k atmadan engel olayım) koyun gibi gezindim diyor..
Bu makinalarda Öhlins yada Showa amortisörler var sen hala iyi amortisör kötü amortisör var diyorsun.. sana ne laf anlatmaya çalışıyorsam ben.. Günümü yedin be adam
benim hatun her hangi bir konuda senin kadar muhalefet yapsaydı yüzüne bakmazdım
zx636 şu meşhuuur kol çıkaran model mi? arkadaşım o amorsitörlerin çoğunda sertlik ayarı var artık. piste çıkacaksan ona göre ayar çekersin, köy yoluna gideceksen ona göre ayar çekersin. ha sen köy yolunda pist ayarları ile gidiyorsan bana ne der geçerim.
-
14 Mayıs 2013, 17:59
#228
celikat adlı üyeden alıntı
süspansiyonun sert olması yoldaki engebeleri tolore edemeyeceği anlamına gelmez. iyi amortisör vardır, kötü amortisör vardır, ayırım bu noktadan başlar.
ingiliz arabaları ve motorlarından hazzetmem. ama bu kötü oldukları anlamına gelmez.
Biri şunu 954 ünün üzerine zincirle bağlasın ve şile orman yolunda 10 tur yaptırsın . Sonra kendisine sorulsun "Sert süspansiyon yoldaki engebeleri tolere edebildimi " ?
Oof of küfür etmek yasak , saçmalamak serbest nasıl bir sistemdir ki bu ...
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 18:00
#229
Adam sizi tutuyor
hadi itiraf et saka yaotim de kapansin bu konu
-
14 Mayıs 2013, 18:01
#230
celikat adlı üyeden alıntı
zx636 şu meşhuuur kol çıkaran model mi? arkadaşım o amorsitörlerin çoğunda sertlik ayarı var artık. piste çıkacaksan ona göre ayar çekersin, köy yoluna gideceksen ona göre ayar çekersin. ha sen köy yolunda pist ayarları ile gidiyorsan bana ne der geçerim.
Pis kawasaki düşmanı provakatör , hangi 636 kol çıkarıyormuş bakim
Dedim ya ağzı olan konuşuyor bu adamın derdi sadece Ninja 250 değil komple Kawasaki ile sorunu var.
Ayrıca bir SS in sadece sertlik ayarını değiştirerek köy yoluna uygun hale getirebiliyorsak biz neden endurolara dünya kadar para ödüyoruzki. Ha şimdi hatırladım "wheel travel " diye bir şey vardı dimi
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 18:01
#231
hıhı o meşhur kol çıkaran.. İnsanın fikri neyse zikride o olurmuş. Senin nasıl motor kullandığını bilemem ama çamur atmada dereceye oynadığını artık daha iyi anlıyorum.. Hani 2013 model ZX636 bildin mi? Yeni çıkan? Hani üzerinde tracktion control den abs ye kadar her haltı olan motor.. Gerçi sen onada çamur atarsın ya neyse.. Fabrika ayarlarından bahsedildiğini anlamayacak kadar cahilsin ve gerçekten bu salak saçma konuşma artık canımı sıkmaya başlıyor. O yüzden kabalaşmadan bi defolup gideyim ben!!!
-
14 Mayıs 2013, 18:10
#232
oocan adlı üyeden alıntı
Biri şunu 954 ünün üzerine zincirle bağlasın ve şile orman yolunda 10 tur yaptırsın
seni pek erkut abi modunda gördüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
oocan adlı üyeden alıntı
Pis kawasaki düşmanı provakatör , hangi 636 kol çıkarıyormuş bakim
Dedim ya ağzı olan konuşuyor bu adamın derdi sadece Ninja 250 değil komple Kawasaki ile sorunu var.
Ayrıca bir SS in sadece sertlik ayarını değiştirerek köy yoluna uygun hale getirebiliyorsak biz neden endurolara dünya kadar para ödüyoruzki. Ha şimdi hatırladım "wheel travel " diye bir şey vardı dimi
adamın köy yolu için bizim en iyi asfalttan daha iyi dediği için o yorumu yaptım.
kawasaki ile sorunum yok, 2006 model zx-10 un hastasıyım. ciğeri sökülmemiş bulsam belki alırım ilerde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
dreamkiller adlı üyeden alıntı
hıhı o meşhur kol çıkaran.. İnsanın fikri neyse zikride o olurmuş. Senin nasıl motor kullandığını bilemem ama çamur atmada dereceye oynadığını artık daha iyi anlıyorum.. Hani 2013 model ZX636 bildin mi? Yeni çıkan? Hani üzerinde tracktion control den abs ye kadar her haltı olan motor.. Gerçi sen onada çamur atarsın ya neyse.. Fabrika ayarlarından bahsedildiğini anlamayacak kadar cahilsin ve gerçekten bu salak saçma konuşma artık canımı sıkmaya başlıyor. O yüzden kabalaşmadan bi defolup gideyim ben!!!
defolup gitme, selametle git kardeşim.
-
14 Mayıs 2013, 18:18
#233
Hep bahane hep bahane , yok öyle demiştim ama aslında şunu demek istedim v.s. v.s.
-
14 Mayıs 2013, 18:20
#234
oocan adlı üyeden alıntı
Hep bahane hep bahane , yok öyle demiştim ama aslında şunu demek istedim v.s. v.s.
hayırdır? bahane yok, direkman söylüyorum neyse. konunun ilk mesajından anlaman lazımdı bunu ama neyse, artık başka sefere.
-
14 Mayıs 2013, 18:39
#235
Yazık valla , beni bu hale getirseler bir daha uğramazdım bu foruma . Bence sen başka bir isim uydur yeniden üye ol...
-
14 Mayıs 2013, 18:47
#236
O kadar anti Hondacı provokatörün arasından bir anti Kawasakicinin de çıkmış olması sevindirici. Devam et kardeşim, ben destekliyorum .
-
14 Mayıs 2013, 19:19
#237
seigen adlı üyeden alıntı
O kadar anti Hondacı provokatörün arasından bir anti Kawasakicinin de çıkmış olması sevindirici. Devam et kardeşim, ben destekliyorum
.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
aga biz böyle 12 sayfa pirim verdikce. dün honda bu gün kawasaki. yarın bi bakmışsın bmw gs 1200 neymiş lan bende çin malı kros var bütün endurolara taş çıkarır. derler..
-
14 Mayıs 2013, 19:29
#238
Çözüm yolu var balansörlü çinli almak örnek su an kullandıgım drift , cbf 150 ye bile kafa tutabilirim titresimsizlik konusunda. Time Shift
-
14 Mayıs 2013, 19:30
#239
ibretle takipteyim göstergeleri hakkaten basit ötesi ama be, diğer konulara girmek istemiyorum fazer hakkında da görüş alabilir miyiz ?
-
14 Mayıs 2013, 19:32
#240
sezginkalkan adlı üyeden alıntı
ibretle takipteyim
göstergeleri hakkaten basit ötesi ama be, diğer konulara girmek istemiyorum
fazer hakkında da görüş alabilir miyiz ?
Fazer mi üüüü ona 3 piston fazladan koymuslar. ağırlık yapar.. hız kaybedersin :D hahaha
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)