böyle rezalet motor olmaz olsun..
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 16:53
#201
yazımın başında amorsitör konusunu açmayı unutmuşum. bu konuda bişey yazmama gerek yok, lzleyelim, görelim.
görüldüğü üzere çok hafif bir virajda küçücük bir çukur ya da tümseğe denk gelip deli gibi tank slapping'e giriyor motor. o kadar küçük çukuru tolore edemeyecekse neyi edecek amortisör denen zımbırtı? belki de amortisör koymayı unutmuştur kawasaki bu modeline kimbilir?
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 16:53
#202
Adam bakım surecı dıyor yaw
1950 model vespalar hala dunya turuna cıkıyor . Senın cınlı motorun vıtrınde bıle bukadar durmaz yıkılır yok olur .
-
14 Mayıs 2013, 16:53
#203
Oha, adam 6 sayfadır cevap veriyor. Demek fake değilmiş... Bıkmadan usanmadan cevap vermiş adam, helal olsun. Yürü be celikat, ben senin arkandanım... haklısın dostum, ne desen haklısın...
-
14 Mayıs 2013, 16:55
#204
celikat adlı üyeden alıntı
demek ki senin kafana göre yeni öğrenen birisine iyi lastik lazım değil. onlar nasılsa panik fren filan yapmalar öyle değil mi? vay be bu günleride mi görecektik? bırak panik freni, yeni kullanan adam fren yapmasını bile bilmez. en iyi lastik onlara lazım yahu.
vespa px200 kadar rezil bir motor olamaz derim sadece. çin'li motorların çoğunun titreşimi bundan azdır, bakım süreci bundan uzundur, parça fiyatları bunun onda biridir. px200 ün varsa derdin var.
Eğer yeni başlayan kişi apaçi ise ona iki İYİ lastik değil 4 lastik gereklidir.. Onun haricinde yeni başlayan kişi sakin sakin, motoru adam gibi kullanacaksa IRC işini gayet görecektir diyorum ama gene anlatamamışım(!) suç bende pardon.. Sen bugünleri zaten iyi görmüşsün hacım bu kafayla..
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:00
#205
CankutKaba adlı üyeden alıntı
Hocam sen kuzenini kıskanıyor olmayasın :-) Umarım sende istediğin motosikleti alırsın :-)
aga bende 954rr var 2002 model. kız gibi de makinadır. şasisi kısa olduğundan virajı çok iyidir ancak tekere çok kolay gelir. dikkat isteyen bir motordur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------
acayüp adlı üyeden alıntı
Adam bakım surecı dıyor yaw
1950 model vespalar hala dunya turuna cıkıyor . Senın cınlı motorun vıtrınde bıle bukadar durmaz yıkılır yok olur .
arkadaşım motoruna bakarsan 1920 model indian'la da dünya turuna çıkarsın, nedir ki yani?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Eğer yeni başlayan kişi apaçi ise ona iki İYİ lastik değil 4 lastik gereklidir.. Onun haricinde yeni başlayan kişi sakin sakin, motoru adam gibi kullanacaksa IRC işini gayet görecektir diyorum ama gene anlatamamışım(!) suç bende pardon.. Sen bugünleri zaten iyi görmüşsün hacım bu kafayla..
ne apaçisi? standart birisinden bahsediyorum burada. bizde anamızın karnında öğrenmedik motoru. ilk binişlerimi hatırlıyorum, hiçte apaçi değildim. kısacası iyi lastik herkese lazım herkese.
-
14 Mayıs 2013, 17:00
#206
Evet R1 ler ve GSXR1000 lerde de süspansiyon yok.. Baksana düz yolda girmiş tank slapping e de git allanı seversen ya
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:03
#207
12 sayfa ve 227 mesaj
titreyin ve kendinize gelin ya Hu..
-
14 Mayıs 2013, 17:12
#208
Su led farlı 954 mu senınkı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:04 ----------
acayüp adlı üyeden alıntı
Su led farlı 954 mu senınkı ?
Bırde cınlıye bakmazsan bakkala bıle gıdemezsın px e bırak bakımı deposuna mazot koysan gıdersın .
-
14 Mayıs 2013, 17:15
#209
celikat adlı üyeden alıntı
yazımın başında amorsitör konusunu açmayı unutmuşum. bu konuda bişey yazmama gerek yok, lzleyelim, görelim.
http://www.youtube.com/watch?v=i3MZiGCVruQ
görüldüğü üzere çok hafif bir virajda küçücük bir çukur ya da tümseğe denk gelip deli gibi tank slapping'e giriyor motor. o kadar küçük çukuru tolore edemeyecekse neyi edecek amortisör denen zımbırtı? belki de amortisör koymayı unutmuştur kawasaki bu modeline kimbilir?
Cahil deyince kızıyor , birisi şuna dünyanın en iyi süspansiyonuna sahip motorlarının bile tank slappinge girebildiğini ve tank slappingi engellemenin süspansiyonun görevi olmadığını anlatsın.
Sonrada "gidon amortisörü " nedir ne işe yarar konusuna girelim.
Ben anlatmayayım ağzımı fena bozacağım .
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 17:18
#210
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:26
#211
Benim 150'likle takas edebiliriz ninja250'yi eğer memnun değilsen, üstüne para vermem ama
-
14 Mayıs 2013, 17:27
#212
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim 150'likle takas edebiliriz ninja250'yi eğer memnun değilsen, üstüne para vermem ama
kuzenin telefonunu vereyim bir konuş
-
14 Mayıs 2013, 17:30
#213
-
14 Mayıs 2013, 17:30
#214
İşte bizde onu diyoruz.. Tank Slapping i önlemek süspansiyonun değil, gidon amortisörü denen nane nin işidir benim canım..
al sana daha yavaş seyreden bir motor.. Triumph Street Triple ve tanks slap i
-
14 Mayıs 2013, 17:35
#215
oocan adlı üyeden alıntı
Cahil deyince kızıyor , birisi şuna dünyanın en iyi süspansiyonuna sahip motorlarının bile tank slappinge girebildiğini ve tank slappingi engellemenin süspansiyonun görevi olmadığını anlatsın.
Sonrada "gidon amortisörü " nedir ne işe yarar konusuna girelim.
Ben anlatmayayım ağzımı fena bozacağım .
o zaman sana hem gidon amortisörsüz hemde normal amorsitörsüz 1000cc bir motor vereyim git kullan bakalım nasıl olacak? gidon amorsitörü dediğin şey düne kadar standart değildi güçlü motorlarda, istersen gider alır takardın. öhlins iyi markadır bu arada gidon amorsitöründe tavsiye ederim. öyle 36 ayarlı çakma gidon amortisörleri ile filanda işin olmasın.
amortisörün tank slapping'de rolü yoktur diyor ya, bravo diyorum sadece.
-
14 Mayıs 2013, 17:37
#216
konu açılır açılmaz bu konu patlar diyecektim demedim mesaj sayısı 50 yi geçtiğinde desem ayıp olurdu bu saatten sonra desem de millet hasss....rrr diyebilir ondan dolayı susuyorum
-
14 Mayıs 2013, 17:37
#217
mete_han adlı üyeden alıntı
abicim senin öğretici ve eğitici tavrına yakışmadı durum yani...kamikaze yapaıyorsun ama olan bize oluyor...banı yiceksin senden mahrum kalacak olan biziz...inan mt yönetim bu hususlarda statükocudur...ateşten gömlek gibi dokunan yanar...özellikle Olcan138 ve Skul kendi koydukları kuralların yörüngesinden asla çıkmazlar...eleştirmek bile yasaktır bildiğin gibi değil yani...ve moderasyona mesaj uğruna bir arkadaşıda hırpalıyon...
inanmıcan ama şimdi statüko nedir acaba diye gogıla bakıp ceza keselimmi diye bakıyorlardır...durum o kadar vahim...eleştiriye tahammülü olmayan bir düzenin oyuncusu değil oyuncağıyız galiba...bu adamların şakası yok abi senin MT ye katkılarını umursamazlar üyeliğini kapatırlar...daha ağır ve sert eleştirilerde bulunmak istiyorum ama bu bile yasak...yönetimi küçümser tavır diye bir kural eklenmiş...tak yine ceza..
Metehanım ,
Kimse yeri doldurulamaz değildir. Ben giderim benden daha bilgili ve paylaşımcı bir arkadaşımız bayrağı bıraktığımız yerden alır ve yürürler.
Ancak,
MT yönetiminin aslanı ite parçalatmaya göz yumması durumunda insanlar kendi yollarını çizer giderler . Ne benim MT ye ihtiyacım var ne de bundan önce buradan gidenlerin MT ye ihtiyacı vardı. Yarın öbür gün seviye iyice düşer , insanlar alır kendilerini giderler ondan sonra ortalık kimlere kalır sen tahmin et.
Sen bu forumun eskilerindensin 5 sene önce yukarıdaki başlığı açan adamı ne yaparlardı? veya böyle bir başlık açılabilirmiydi sen cevap ver.
Sevgilerimle
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 17:40
#218
dreamkiller adlı üyeden alıntı
İşte bizde onu diyoruz.. Tank Slapping i önlemek süspansiyonun değil, gidon amortisörü denen nane nin işidir benim canım..
al sana daha yavaş seyreden bir motor.. Triumph Street Triple ve tanks slap i
http://www.youtube.com/watch?v=rHM4T5BMAyY
ben tank slapping'i önlemekten ne zaman bahsettim? evet onun için gidon amorsitörü şarttır ama o bile bir noktaya kadar önler. peki ninja 250 de gidon amorsitörü var mı? yok. çünkü gerek yok. çünkü güçlü ve torklu bir motor değil. peki bu durumda bu kadar basit bir tümsekten geçerken eğer ki ön amortisörü iyi olsaydı ve ön tekeri zıplatmasaydı tank slapping'e girermiydi yolladığım videodaki ninja 250?
yaa, neymiş efendim amortisörün tank slapping'de rolü varmış, bakın sayemde bir şeyi daha öğrendiniz oocan ve sen.
-
14 Mayıs 2013, 17:43
#219
oocan adlı üyeden alıntı
Sen bu forumun eskilerindensin 5 sene önce yukarıdaki başlığı açan adamı ne yaparlardı? veya böyle bir başlık açılabilirmiydi sen cevap ver.
Sevgilerimle
Abi 5 sene önce böyle bir başlık açılsaydı, ilk cevap şöyle olurdu :
O paraya ninja alınmaz git CBR600RR al sende bizde kurtulalım olurdu :D
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 17:44
#220
Dıyorumkı hanı su sarı sıyah komple led farlı 954 senın motormu ??????????????????????
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)