böyle rezalet motor olmaz olsun..
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 13:12
#101
hoşgeldin.
buyur izle ve 250cc motor nasıl oluyormuş gör. şimdikiler bildiğin oyuncak.
honda cbr 250 rr
http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M
http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU
http://www.youtube.com/watch?v=2YVKkN4jH3k
honda hornet 250
http://www.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4
http://www.youtube.com/watch?v=8XX_fk3yOX0
http://www.youtube.com/watch?v=VZSeDMe2jq8
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 13:13
#102
almadan önce araştırsaydınız arkadaşım sonuçta zorla satmıyorlar cahilmisiniz siz ?
-
14 Mayıs 2013, 13:16
#103
oocan adlı üyeden alıntı
Sen istersen benim mesajımı tekrar oku ve anlamaya çalış. Bazı modeller teknolojik olmak için değil , gelenek olduğu için üretilir. Senin gibi adı sanı belli olmayan , kim olduğunu bilmediğimiz ama yazdıklarından zır cahil olduğunu rahatlıkla anlayabildiğimiz bir arkadaşın bunu anlamasını beklemek mümkün değil ama ben umutluyum . Biraz zorlarsan başarabilirsin hadi ıkın ıkında çıksın yeni mesajın.
Ayrıca bu zeka yoksunu cahilin açtığı provokasyon kokan saçma sapan başlıkta sırf bu yaratığı eleştirirken kantarın topuzunu kaçırdığı için kelle alıp adam banlayan moderasyonun üç beş tıklanma uğruna motosiklet forumunda motosikletleri yerin dibine sokan bu zihniyete göstermiş olduğu toleransı protesto ediyorum.
çok umutlanma istersen. iki zamanlı şapsal vespa ve türevleri ile sana mutluluklar dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
John Abruzzi adlı üyeden alıntı
almadan önce araştırsaydınız arkadaşım sonuçta zorla satmıyorlar cahilmisiniz siz ?
eğer ki cevabın bana ise cahil olan senmişsin. ben mi almışım yoksa kuzenim mi almış motoru? hey allah'ım ya?
-
14 Mayıs 2013, 13:21
#104
Ulen çok merak ediyorum belediyeler neden sadece kedi köpek itlaf ederlerde çevreye zararlı adı sanı resmi olmayan mahlukata neden dokunmazlar.
-
14 Mayıs 2013, 13:23
#105
oocan adlı üyeden alıntı
Ulen çok merak ediyorum belediyeler neden sadece kedi köpek itlaf ederlerde çevreye zararlı adı sanı resmi olmayan mahlukata neden dokunmazlar.
belediyeler artık kedi köpek itlaf edemiyor, mağara döneminden bir çık, uyan istersen kış uykusundan.
-
14 Mayıs 2013, 13:23
#106
celikat adlı üyeden alıntı
hoşgeldin.
buyur izle ve 250cc motor nasıl oluyormuş gör. şimdikiler bildiğin oyuncak.
honda cbr 250 rr
http://www.youtube.com/watch?v=8FMvlKyLx6M
http://www.youtube.com/watch?v=hNCpMYNUszU
http://www.youtube.com/watch?v=2YVKkN4jH3k
honda hornet 250
http://www.youtube.com/watch?v=5MPROmQ6yA4
http://www.youtube.com/watch?v=8XX_fk3yOX0
http://www.youtube.com/watch?v=VZSeDMe2jq8
2 zamanlı olma ihtimali varmı bu 250 rr nin
-
14 Mayıs 2013, 13:24
#107
dostum adı sanı belli olmasada, tanımasakta, fikirlerini benimsemesekte hakaret etmemeliyiz dostahne bir şekilde görüşlerimizi birbirimize sunmalıyız netice olarak burası forum ve yüzbinlerce insan okuyor sitenin imajıda bozulur bu şekilde birbirimize davranırsak
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
14 Mayıs 2013, 13:26
#108
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?
Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.
Bir de insanlari tanimadan etmeden boyle kahve agziyla cevap yazmasaniz daha iyi olurmus, size cevap veren bazi insanlarin belki sizin yasiniz kadar motor tecrubesi var, hadi onu da gectim, yasi sizden buyuk insanlar var, oyle karsinizdaki herkese liseli ergen muamelesi yapmasaymissiniz daha iyi olurmus, su anki en iyi 250lik motorlardan biriyle ilgili bu motor copmus beee diye baslik actiysaniz insanlarin dalga gecer sekilse sizi elestirmelerine de hazirlikli olmalisiniz. Burada cok mantikli birsey yazmis olsaydiniz da insanlar dizinle bu sekilde dalga gecmis olsaydi tavrinizi anlardim ama ne yazik ki durum bu degil.
-
14 Mayıs 2013, 13:30
#109
celikat adlı üyeden alıntı
belediyeler artık kedi köpek itlaf edemiyor, mağara döneminden bir çık, uyan istersen kış uykusundan.
Bende onu diyorum ya işte , elde kalan malzemeyi değerlendirmek lazım ortalık adı sanı ismi cismi beli olmayan motosiklet cahilleri ile dolu .
Köfte söyliyimmi yermisin
---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:27 ----------
tuna_tour adlı üyeden alıntı
dostum adı sanı belli olmasada, tanımasakta, fikirlerini benimsemesekte hakaret etmemeliyiz dostahne bir şekilde görüşlerimizi birbirimize sunmalıyız netice olarak burası forum ve yüzbinlerce insan okuyor sitenin imajıda bozulur bu şekilde birbirimize davranırsak
Ben başlatmadım , onu provakatör arkadaşa anlatmak lazım . Kime ve neye hizmet ettiğini bilmiyorum ama yakında tıklanma sayısına yaptığı katkılardan dolayı arkadaşın moderasyon tarafından ödüllendirileceğine dair kuvvetli emareler var
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 13:30
#110
celikat adlı üyeden alıntı
arkadaşlar youtube'da honda cbr250rr ile honda hornet 250 diye arama yapın, eski 250cc ler ile şimdikileri bir karşılaştırın isterim. şimdikilerin nasıl çöp olduğunu oturup şaşkınlıkla izleyin. ha tabi bunda tüm dünyada aşağı çekilmeye çalışılan eksoz emisyon oranlarınında etkisi var elbette.
o senin bahsettiğin eski hornetler,250 likler 4 silindir be kardeşim
günümüz tek yada 2 silindirli motorların geçmişteki 4silindir 250 liklerin yanında esamesi okunmaz
25 yıldır motor kullanan birinin bunları bilmesi lazımdı...
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
-
14 Mayıs 2013, 13:31
#111
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?
Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.
Bir de insanlari tanimadan etmeden boyle kahve agziyla cevap yazmasaniz daha iyi olurmus, size cevap veren bazi insanlarin belki sizin yasiniz kadar motor tecrubesi var, hadi onu da gectim, yasi sizden buyuk insanlar var, oyle karsinizdaki herkese liseli ergen muamelesi yapmasaymissiniz daha iyi olurmus, su anki en iyi 250lik motorlardan biriyle ilgili bu motor copmus beee diye baslik actiysaniz insanlarin dalga gecer sekilse sizi elestirmelerine de hazirlikli olmalisiniz. Burada cok mantikli birsey yazmis olsaydiniz da insanlar dizinle bu sekilde dalga gecmis olsaydi tavrinizi anlardim ama ne yazik ki durum bu degil.
Çok güzel anlatmışsınız , olay gayet net.
15 yaşında cahil ergen ağzıyla yazmış bu tavırda da ısrar ediyor.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
14 Mayıs 2013, 13:32
#112
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
2 zamanlı olma ihtimali varmı bu 250 rr nin
4 silindir, 4 zamanlı ve 16 valflidir kendileri.
-
14 Mayıs 2013, 13:33
#113
oocan adlı üyeden alıntı
Sen istersen benim mesajımı tekrar oku ve anlamaya çalış. Bazı modeller teknolojik olmak için değil , gelenek olduğu için üretilir. Senin gibi adı sanı belli olmayan , kim olduğunu bilmediğimiz ama yazdıklarından zır cahil olduğunu rahatlıkla anlayabildiğimiz bir arkadaşın bunu anlamasını beklemek mümkün değil ama ben umutluyum . Biraz zorlarsan başarabilirsin hadi ıkın ıkında çıksın yeni mesajın.
Ayrıca bu zeka yoksunu cahilin açtığı provokasyon kokan saçma sapan başlıkta sırf bu yaratığı eleştirirken kantarın topuzunu kaçırdığı için kelle alıp adam banlayan moderasyonun üç beş tıklanma uğruna motosiklet forumunda motosikletleri yerin dibine sokan bu zihniyete göstermiş olduğu toleransı protesto ediyorum.
Sonuna kadar sizinleyim...
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
-
14 Mayıs 2013, 13:35
#114
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?
Gunumuzde emisyon sinirlamalarini kaldirirsan o zamankinden daha da kuvvetli makinlara yapacak teknoloji var tabii ki. Ama konusurken, karsilastirirken elma ile armudu karistirmamak lazim bence, 4 zamanli 2 silindirli bir motor ile yine 4 zamanli ve 2 silindirli bir motoru karsilastirmak lazim, yoksa tabii ki eski 250lik daha basarili gozukecektir.
Konu sadece emisyon değil Bülent. 250cc dört silindirli bir makine ile 600cc 4 silindirli bir makinanın üretim maliyetleri arasında neredeyse fark yok. Sadece vergi avantajı fiyatlarda ciddi avantaj sağlamıyor. Buda tatminkar satış rakamlarını getirmediği için firmalar üretim yapmıyorlar.
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 13:37
#115
İLYAS41 adlı üyeden alıntı
o senin bahsettiğin eski hornetler,250 likler 4 silindir be kardeşim
günümüz tek yada 2 silindirli motorların geçmişteki 4silindir 250 liklerin yanında esamesi okunmaz
25 yıldır motor kullanan birinin bunları bilmesi lazımdı...
iyi ya işte, bizde onu anlatmaya çalışıyoruz, sizde anlamamaya gayret ediyorsunuz. şimdi onbinlerce lira döktüğünüz 250cc ler 4-5 yaşındaki çocukların bindiği akülü motorlar gibi. oyuncak yani. teknoloji gelişeceğine gerilemiş resmen. anlatmaya çalıştığımız bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
İLYAS41 adlı üyeden alıntı
Sonuna kadar sizinleyim...
sonunda kadar birlikte takılın, allah mutlu mesud etsin.
-
14 Mayıs 2013, 13:39
#116
oocan adlı üyeden alıntı
Bende onu diyorum ya işte , elde kalan malzemeyi değerlendirmek lazım ortalık adı sanı ismi cismi beli olmayan motosiklet cahilleri ile dolu .
Köfte söyliyimmi yermisin
---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:27 ----------
Ben başlatmadım , onu provakatör arkadaşa anlatmak lazım . Kime ve neye hizmet ettiğini bilmiyorum ama yakında tıklanma sayısına yaptığı katkılardan dolayı arkadaşın moderasyon tarafından ödüllendirileceğine dair kuvvetli emareler var
lütfen birbirimizi incitmeden güzel güzel tartışalım
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun; Martı sevdiği denizden asla vazgeçmez
-
14 Mayıs 2013, 13:40
#117
Bulent78 adlı üyeden alıntı
Eskinin 4 silindirli 250 liklerinin simdikilerden daha kuvvetli olduklari gercek, aletler 18-20bin devir ceviriyorlardi, ancak emisyon oranlari o zamanlar simdiki kadar kisitlayici degildi, su anki kisitlamalar ile alabilecegin en guclu 250 lik 33 beygirlik ninja. Emisyonu gectim, biri 4 silindir biri 2 silindir, onu da gectik, biri 18bin devir ceviriyor, sence o motorun omru kac km.dir?
bilmem? ancak 1980-1990 senesinden beri bu zamana kadar gelebildiklerine ve youtube'lara konulduklarına göre sıkıntı yok.
-
14 Mayıs 2013, 13:40
#118
celikat adlı üyeden alıntı
iyi ya işte, bizde onu anlatmaya çalışıyoruz, sizde anlamamaya gayret ediyorsunuz. şimdi onbinlerce lira döktüğünüz 250cc ler 4-5 yaşındaki çocukların bindiği akülü motorlar gibi. oyuncak yani. teknoloji gelişeceğine gerilemiş resmen. anlatmaya çalıştığımız bu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
sonunda kadar birlikte takılın, allah mutlu mesud etsin.
Sen 3 gün sonrayı göremiyorsun adamlar 300 bin yıl sonrayı düşünerek yön veriyor. Bunları anlaman için daha çook okuman lazım. (anlaman da lazım tabiki )
Hiç küresel ısınma , emisyon , ozon tabakası vs bişey ler duydunmu ???
Şu zamanda performans denilen şey alınan güçle değil alınan verimle ölçülüyor. Bunuda bir araştır istersen.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
14 Mayıs 2013, 13:50
#119
tuna_tour adlı üyeden alıntı
lütfen birbirimizi incitmeden güzel güzel tartışalım
burada insanlara bişey anlatmaya çalışıyoruz, birde hakaret işitiyoruz. bunlar ne acayüp insanlarmış ben çözemedim şahsen?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:42 ----------
acayüp adlı üyeden alıntı
Sen 3 gün sonrayı göremiyorsun adamlar 300 bin yıl sonrayı düşünerek yön veriyor. Bunları anlaman için daha çook okuman lazım. (anlaman da lazım tabiki )
Hiç küresel ısınma , emisyon , ozon tabakası vs bişey ler duydunmu ???
Şu zamanda performans denilen şey alınan güçle değil alınan verimle ölçülüyor. Bunuda bir araştır istersen.
bugün 600cc, 1000cc, 1200cc, 1300cc motorlar emisyona uyabiliyorda, 250cc mi uyamıyor? yoksa daha basit modeller üretip daha fazla kar peşinde mi üreticiler? ne dersin?
-
14 Mayıs 2013, 13:50
#120
celikat adlı üyeden alıntı
burada insanlara bişey anlatmaya çalışıyoruz, birde hakaret işitiyoruz. bunlar ne acayüp insanlarmış ben çözemedim şahsen?
Ninja 250 rezaletmiş,
Vespa iğrenç
Tek silindir 250c likler akülü oyuncaklara muadilmiş
Hiçbirimiz motordan anlamıyormuşuz.
Senin anlattıklarından çıkardıklarımız bunlar. Sana gayet düzgün bir dille yazılmış mesajlara verdiğin kaba cevaplar ise yukarıda duruyor . Sonra da hakaret işitiyoruz diye şikayet ediyorsun.
Konuyu baştan sona bir kez daha oku istersen .
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)