böyle rezalet motor olmaz olsun..
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 16:23
#181
laylow adlı üyeden alıntı
Bu arada vespa konusunda arkadaş haklı.Bizzat test ettim almadım.
doğrudur iki zamanlısı rezalet, o sol elcikten vites sistemi fecaat, arka fren pedalının konumu kepazelik. ama diğer modelleri on numara motordur. gözün kapalı alabilirsin bütçen yeterliyse. evladiyelik motorlardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:21 ----------
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Sen Kawasaki Ninja 250R ı tanımadan, bir gün bindim diye abuk subuk şeyler yazabiliyorsun ya? 954 Fireblade sahibi olman gene de binlerce kişinin sahip olduğu motoru ve gene onbinlerce insanın hayalini süsleyen obje yi böyle don lastiği, ayağımda kundura ...vb üslub ile aşağılama yetkisi vermez sana bilader..
delikanlı gibi cevap ver. motoru ilk aldığında lastiklerden memnun kaldın mı?
Reklamlar
-
14 Mayıs 2013, 16:25
#182
celikat adlı üyeden alıntı
tuna_tour arkadaşım olur, dün gece onun evinden girdip yazdım görüşlerimi, şimdi ise kendi evimdeyim. provake olacak olan çok naif bir şekilde yazsan da olur zaten. o bakımdan konuyu destursuz bir şekilde içimden geldiği gibi yazdım. provake olanlar için üzgünüm.
okan bey bence ahlaksız birisi. fikirlerimiz uyuşmayabilir, seninle de uyuşmayabilir ama saygıda kusur oldumu ben buna ahlaksızlık derim en hafif tabiri ile. onca hakaret etti bana, kendisine en ufak bir saygısızla kelimem oldu mu? bu mudur yani forum ahlakı?
şimdi Okan Abi beni kırmamak için bana ses etmiyor gibi... karşılıklı atışma biterse ikiniz için de hayırlısı olur...fikir teatisi dememiz için senin bilgiye bilgiyle cevap yazman gerekiyor...bu misyonla konu açıp devam etmediğin için karşı taraf bu cesareti nerden aldığını anlamak için üzerine gidiyor...yorumum bu...herkes yazdığından sorumludur...ben çekiliyorum...konuyla alakam yoktur...ama birbirimizi daha fazla incitmeyelim diyorum sadece...sükunete davet ediyorum tarafları...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
14 Mayıs 2013, 16:26
#183
10 sayfadır taş eridi taş...
Sen anlamadın ya....
İnatla anlataca sana ..
Ya sen kabulleneceksin ya da biz bu işi bırakıcaz....
Şunu sorayım sana..
Test ettiğin motorun benzini varmıydı....
Çünkü dediklerine ancak benzini olmayan motor tarifi uyar....
-
14 Mayıs 2013, 16:28
#184
hala kime ne anlatıyorsunuz anlamış değilim
-
14 Mayıs 2013, 16:29
#185
-
14 Mayıs 2013, 16:30
#186
celikat adlı üyeden alıntı
delikanlı gibi cevap ver. motoru ilk aldığında lastiklerden memnun kaldın mı?
Eğer girersen Ninja 250R başlığına eskileri karıştırırsan görürsün.. Bütün 250 cc motorlar gibi IRC ler bu motora bir gömlek küçüktü ve bende mantıklı, canını seven her insan gibi lastiklerimi Pirelli Sport Demon ile değiştirdim.. Ama başlarda motora alışma sürecinde IRC lastikleri yeterliydi. Ne zamanki motoru motor gibi kullanmaya başladım, aynı vücudumun bir uzvu gibi oldu, performans istedim virajlarda daha fazla eğim ve sürat istedim o zaman değiştirdim. Ama bu onu don lastiği yapmaz hacım. Bugün 50 bin liralık otomobil alırsın ve bir süre sonra lastiklerini değiştirmek istersin çünkü lastik seçimi firmaların maliyeti en kolay kısabildikleri parçalardan bir tanesidir. Üstelik sırf üzerinde daha iyi lastik var diye motor yada araba tercihi yapan duydun mu sen?
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 16:33
#187
dreamkiller adlı üyeden alıntı
test ettin almadın ONUN YERİNE MONDİAL DAHA İYİ GİDİM ONU alim dedin ve Mondial mi aldın? Vespa iyidir kötüdür ayrı ama mondial den iyidir değil mi?
mondial almadım ama vespada almadım.büyük ihtimal yamaha alıcagım motorunu ve şasini beğendim.Bu arada motor kapıma geldi dreamkiller.Mondial kapıma motor getirseydi test ederdim emin ol.Ben marka ayrımı yapmıyorum.Yapsaydım ikinci motor olarak cbf 150 kullanmazdım.
Ben motorsiklet konusunda çok hassasımdır.
Öncelikle çok km yapıyorum günde 120 130.Bu yüzden rahat olmalı,kaliteli olmalı görece olarak ve tamiri kolay olmalı (günlük kullnadıgım motorda aradığım bunlardır)
cbf bir kaç tanesinde öne çıktı ve aldım.
Vespa sadece rahatlık ve bakım aralığı açısından iyi ama fiyat performans açısından kötü eledim işçiliğide beğenmedim.
Yamaha ise en beğendiğim motor oldu yüzde 90 alıcam.
Millein o kadar parası var cbf e biniyor demesinede kulak asmam popomun rahatlığını açıcası cbf verdi.Kemikli bir popom var her motorda rahat değilim.
Para zor kazanılıyor benden zo kazandığım parayı alabilmeleri için firmaların iyi hizmet sunmaları lazım.
-
14 Mayıs 2013, 16:35
#188
DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR
-
14 Mayıs 2013, 16:36
#189
Vespa px e 50 yıllık gecmısınde bu sekılde yorum yapan ılk ınsan olarak tarıhe gecmmeye calısıyorsan bosa ugrasıyorsun .
Vespa scooterı ıcat eden ve vıteslı olusu ıle bır ornegı daha olmayan bır onder lıder basyapıt.
Yanı butun yazdıklarını bır araya getır , nerden baksan ahmakca . Maalesef .
Saygılı olman cahıl oldugun gercegını degıstırmıyor .
-
14 Mayıs 2013, 16:36
#190
-
14 Mayıs 2013, 16:38
#191
dreamkiller adlı üyeden alıntı
Eğer girersen Ninja 250R başlığına eskileri karıştırırsan görürsün.. Bütün 250 cc motorlar gibi IRC ler bu motora bir gömlek küçüktü ve bende mantıklı, canını seven her insan gibi lastiklerimi Pirelli Sport Demon ile değiştirdim.. Ama başlarda motora alışma sürecinde IRC lastikleri yeterliydi. Ne zamanki motoru motor gibi kullanmaya başladım, aynı vücudumun bir uzvu gibi oldu, performans istedim virajlarda daha fazla eğim ve sürat istedim o zaman değiştirdim. Ama bu onu don lastiği yapmaz hacım. Bugün 50 bin liralık otomobil alırsın ve bir süre sonra lastiklerini değiştirmek istersin çünkü lastik seçimi firmaların maliyeti en kolay kısabildikleri parçalardan bir tanesidir. Üstelik sırf üzerinde daha iyi lastik var diye motor yada araba tercihi yapan duydun mu sen?
demek ki üzerindeki standart lastikler kötüymüş öyle değil mi? eleştirmekte haklıyım, hatta don lastiği demekle az bile etmiş olabilirim.
-
14 Mayıs 2013, 16:38
#192
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 16:39
#193
Konu başlığını ninja inceleme gibisinden açsaymışsınız ve düzgünce motoru beğenmediğinizi belirtseymişsiniz bu kadar tepki almazdınız.
konu başlığını görünce aklıma 20.000 kmde çinli alan bir vatandaş geldi. meğer 0 ninjaya imiş bu söylemler.
Binen biner binmeyen binmez bu kadar basit.
-
14 Mayıs 2013, 16:39
#194
sanırım celikat ta banlanmış site açılmıyormuş sular durulabilir artık ...
-
14 Mayıs 2013, 16:41
#195
dreamkiller adlı üyeden alıntı
hacım olay test edip etmeme mevzusu değil.. Bu arkadaş Mondial in Vespa dan daha iyi motor olduğu öne sürmüş konu burdan geliyor
Vespa kötü, mondial kötü, yamaha yı henüz denememiştir yoksa ona da dışkı fırlatır.. Herneyse sataşmam sana değildi kusura bakma
vespa kötü değil, iki zamanlı px200 modeli kötü dedim. konuyu saptırmayın.
-
14 Mayıs 2013, 16:42
#196
celikat adlı üyeden alıntı
demek ki üzerindeki standart lastikler kötüymüş öyle değil mi? eleştirmekte haklıyım, hatta don lastiği demekle az bile etmiş olabilirim.
evet evet bende tam olarak öyle yazmışım hey gidi heyy.. hacım nerenle okudun benim yazdıklarımı.. nerenle okudun bilmiyorum ama anlamamışsın onu anladım.. Bak gene yazıyorum.. Motorun acemisi biri, hatta yeni motosiklet kullanmaya başlayan birisi için motorun üzerindeki lastikler yeterli. Ama ne zaman sürüşünü geliştirdin motordan performans almaya başladın o zaman lastik ister.. Bugün sadece 250 cc lik değil, 600-1000 cc arasında birçok motorda lastik değişimi isteyebilirsin. İlk aklıma gelen Barkın Bayoğlu'nun yeni fazer800 incelemesini izlersen göreceksindir. Sanırsam şimdi daha net oldu değil mi?
Hacım bende sana 2 zamanlı PX200 modeli yer yüzündeki bütün çinli motorlardan daha iyidir diyorum.. Bana aksini ispatla!!!
If you don't Ride, You don't know...
Kawasaki Ninja 250 R - Kymco Xciting 250 I - Hyosung GT650 Naked - Honda FJS600 Silverwing
-
14 Mayıs 2013, 16:46
#197
Okan hocam, tiger da fren hortumu yerine serum lastiği, egzantrik dişlisi yerine saç tokası kullanmışlar doğrumudur?
-
14 Mayıs 2013, 16:47
#198
Bende px den bahsedıyorum .
Sen ısıne gelmeyene cevap vermekten tırsıp bı. Bahane ıle konuyu kıvırtıyorsun .
Kacamak oynuyorsun . Guven vermıyorsun ve emın ol senı kımse sallamadı nınja konusunda . Sanırım zoruna gıdende bu .
Sımdıde gerı vıtese gecmeye basladın .
Motorda ve adamgıbı motorcuda gerı vıtes olmaz .
-
14 Mayıs 2013, 16:48
#199
dreamkiller adlı üyeden alıntı
evet evet bende tam olarak öyle yazmışım
hey gidi heyy.. hacım nerenle okudun benim yazdıklarımı.. nerenle okudun bilmiyorum ama anlamamışsın onu anladım.. Bak gene yazıyorum.. Motorun acemisi biri, hatta yeni motosiklet kullanmaya başlayan birisi için motorun üzerindeki lastikler yeterli. Ama ne zaman sürüşünü geliştirdin motordan performans almaya başladın o zaman lastik ister.. Bugün sadece 250 cc lik değil, 600-1000 cc arasında birçok motorda lastik değişimi isteyebilirsin. İlk aklıma gelen Barkın Bayoğlu'nun yeni fazer800 incelemesini izlersen göreceksindir. Sanırsam şimdi daha net oldu değil mi?
Hacım bende sana 2 zamanlı PX200 modeli yer yüzündeki bütün çinli motorlardan daha iyidir diyorum.. Bana aksini ispatla!!!
demek ki senin kafana göre yeni öğrenen birisine iyi lastik lazım değil. onlar nasılsa panik fren filan yapmalar öyle değil mi? vay be bu günleride mi görecektik? bırak panik freni, yeni kullanan adam fren yapmasını bile bilmez. en iyi lastik onlara lazım yahu.
vespa px200 kadar rezil bir motor olamaz derim sadece. çin'li motorların çoğunun titreşimi bundan azdır, bakım süreci bundan uzundur, parça fiyatları bunun onda biridir. px200 ün varsa derdin var.
-
14 Mayıs 2013, 16:52
#200
Hocam sen kuzenini kıskanıyor olmayasın :-) Umarım sende istediğin motosikleti alırsın :-)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)