Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Motor alacağım tavsiye?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Mikuni - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2007
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    Honda pcx125
    sana birşey demedim de, forumun genel haline itiraz ettim. artık bu tür başlıklardan herkes bıktı. hergün hergün sabah öğle akşam hep aynı konular. şunu mu alsam bunu mu alsam, o mu bumu şumu, 250 mi 150 mi, sukutur mu fitesli mi, az mı yakar çok mu kaçar, falan feşmekan. yahu kardeşim 100 binlerce başlık açılmış, 10 senelik forum burası, konuyu ara bul oku nasibini al işte.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    sevgili arkadaşım,
    motosikletten uzak ve henüz gerçek anlamda yola çıkmamış birisi olarak bu tutku sahibisiniz.
    anladığım kadarıyla bütçe sıkıntınız yok.
    bu sizin için hem bir avantaj, hem de dezavantaj olacaktır.
    şöyle ki,
    öncelikle bir a2 ehliyetine yazılmalısınız bence.
    bu arada ehliyetin alınma sürecinde kesinlikle ama kesinlikle güvenli sürüş eğitimi veren bir akademiden eğitim alırsanız, aradaki tecrübe açığını az çok başlangıç seviyesinde kapatırsınız.
    hatta ileri seviyelere kadar bu eğitimi alırsanız, çook uzun yıllar boyu motosiklet kullanan pek çok sürücüden daha iyi bir konuma gelirsiniz.
    motosiklet modeli konusuna gelince,
    bu eğitimlewri alma sürecinde motosikletleri tanıyacak ve belki de tarzınızın ne olduğunu o vakit kavrayacaksınız.
    pek çok kullanıcı süpersport yani race veya cruiser yani chopper tiplerle başlar ama sonradan enduro veya croos tarzlara da yönelim sık sık görülür.

    hakkınızda hayırlısı olsun :=)
    sormak istediğiniz konular olursa özelden ulaşırsanız sevinirim. konuyu pek takip edemiyorum.

    saygılar
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  3. #23

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Sayın Mikuni ben sadece aklımdaki soruları gidermeye calışıyorum,tahminimce benim aklımdaki soruların tıpa tıp aynı olması zor.Ayrıca öyle rahatsız bir durum olsa başta yöneticilerimiz konuyu kilitlerdi,üyelerimizde uyarırlardı sadece siz rahatsız oluyorsunuz.Sizi kimse konuya girmenizi,yorum yazmanızı talep etmedi ayrıca siteyi sahiplenmenize gerek yok.Lütfen daha fazla polemiğe girmeyiniz benimle rica ediyorum.

  4. #24

  5. #25
    feliçita - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2011
    Şehir
    ısparta
    Motosikleti
    PİAGGİO BEVERLY 500**2006**
    beypazarlı sen misin yine
    tr100a bunu beğendi.
    apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...

  6. #26
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı feliçita adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beypazarlı sen misin yine
    bana kalırsa adminlerin biri yapıyor bu işi, beypazarlıda hayal ürünü olabilir..
    tr100a bunu beğendi.
    # motosikletle.blogspot

  7. #27

    Üyelik
    14 Mart 2013
    banamı diyorsunuz?
    Ben izmirliyim.
    2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
    0-100km e kaçsaniye de cıkyor yakıttüketimi nasıldır?

  8. #28
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  9. #29

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
    Dediğiniz yere konu actım kimse ilgilenmedi
    2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
    0-100km e kaç saniye de cıkyor yakıt tüketimi nasıldır? Motor deneyimim olmadı ama araba,bisiklet iyi sürerim
    Ayrıca yol tutuşu nasıldır, ani bir frenlemede güvenlik sistemi nasıldır

  10. #30
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı serkan3535 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediğiniz yere konu actım kimse ilgilenmedi
    2013 Kawasaki Ninja 250R görünüşünü beğendim,performansı nasıldır kendi sitesinde bile bulamadım
    0-100km e kaç saniye de cıkyor yakıt tüketimi nasıldır? Motor deneyimim olmadı ama araba,bisiklet iyi sürerim
    Ayrıca yol tutuşu nasıldır, ani bir frenlemede güvenlik sistemi nasıldır
    internetimdeki problem geçince sizin derdinize çare bulmaya çalışacağım. sanırım en az yarım saat gerekecek bana.
    / gerekli yazı ve test istatistiklerini buldum ama internetim çok çok çok yavaş olduğundan açamadım. az sonra tekrar denicem.)[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:50 ----------

    bu ilk çeviri

    Hiçbir soru, Honda ile bir home run 2011 CBR250R , çeyrek litre banliyö / sportbıke bir kompakt, tamamen modern bir yorumu. The Honda entered a market segment that had been dominated by Kawasaki's twin-cylinder 250R ever since the little Ninja's introduction in 1986. Honda 1986 yılında küçük Ninja 'nın tanıtımı beri Kawasaki ikiz silindirli 250R hakim olmuştu bir pazar segmentine girdi. The Kawasaki hadn't seen many updates over the years, simply because there wasn't much competition, although it did undergo a significant refresh in 2008. Kawasaki 2008 yılında önemli bir yenileme geçmesi her ne kadar fazla rekabet, orada değildi çünkü, yıllar içinde birçok güncellemeleri görmemişti. But in a Cycle World comparison test last year , those tweaks weren't enough to let the Ninja match the refinement and build quality of the fuel-injected, ABS-equipped, single-cylinder CBR. Ama bir de Cycle World karşılaştırma testi geçen yıl , bu tweaks Ninja arıtma maç ve yakıt enjeksiyonlu, ABS donanımlı, tek silindirli CBR kalitesi oluşturmak izin için yeterli değildi.

    Hard financial times can provide great growth opportunities in this economical, entry-level category. Sert mali kez bu ekonomik, giriş seviyesi kategorisinde büyük büyüme fırsatları sağlayabilir. So, when Honda priced its 2012 CBR250R ABS at $4599, which is just $400 more than the MSRP for the current non-ABS Ninja, Kawasaki was forced to react. Yani, Honda onun fiyatlı zaman 2012 CBR250R ABS mevcut olmayan ABS Ninja MSRP daha sadece 400 $ daha fazla olan 4599 $, at, Kawasaki tepki zorunda kaldı.

    Rumors of an updated 250 Ninja (even the possibility of a displacement increase to 300cc) have been circulating for months, but information and photos of the 2013 model finally surfaced on Kawasaki Japan's home-market website—much to the dismay of the US arm of the company, which evidently had not yet been provided with this same material. Güncelleştirilmiş 250 Ninja (hatta 300cc bir deplasman artış olasılığı) Rumors ay dolaşan edilmiştir, ama 2013 model bilgileri ve fotoğrafları nihayet Kawasaki Japonya'nın ev piyasası web-çoğunun ABD kolunun dehşet su yüzüne besbelli henüz bu aynı malzeme ile sağlanan olmasaydı şirket.

    According to that website, the engine, frame and suspension are all-new. Bu web sitesine göre, motor, şasi ve süspansiyon tüm yeni. The liquid-cooled, dohc, eight-valve, 249cc parallel-Twin will almost certainly be fuel-injected, despite the disclaimer that EFI will not be available in all markets. Sıvı soğutmalı, DOHC, sekiz-valf, 249cc paralel ikiz neredeyse kesinlikle EFI tüm pazarlarda mevcut olmayacağı reddi rağmen, yakıt enjekte edilecektir. (If competing against the rival Honda is the Ninja's intent, injection would seem to be mandatory: In back-to-back testing for our comparison, the carbureted 2011 Kawasaki was not able to fuel as crisply as the injected Honda.) In an effort to endow the new Ninja with more-precise fueling, give it better throttle response, improve what is already excellent fuel economy (we averaged 60 mpg on our 2011 testbike) and reduce emissions, the engineers have fitted it with dual-butterfly throttle bodies. (Rakibi Honda karşı rekabet Ninja niyeti ise, enjeksiyon zorunlu gözükmektedir: bizim karşılaştırma için back-to-back test, karbüratörlü 2011 Kawasaki olarak crisply enjekte Honda yakıt mümkün değildi.) Bir çaba daha hassas yakıt ile yeni Ninja bağışlamak için, (Biz bizim 2011 testbike üzerinde 60 mpg) zaten mükemmel yakıt ekonomisi ne olduğunu geliştirmek, daha iyi gaz tepkisi vermek ve emisyonları azaltmak, mühendisler çift kelebek gaz kelebeği gövdeleri ile donatılmış olması.

    Other engine changes include new cases with a larger oil sump, die-cast aluminum sleeveless cylinders treated with an anti-friction coating, anodized crankshaft journals also for reduced friction, new pistons and increased engine-cooling performance. Diğer motor değişiklikleri daha büyük bir yağ karteri yeni vaka, bir anti-sürtünme kaplaması ile işleme alüminyum döküm kolsuz silindirler de azaltılmış sürtünme için anodize krank dergi, yeni pistonlar ve artan motor soğutma performansı içerir. All of it adds up to a powerplant that should be more efficient and that Kawasaki claims has more bottom-end and midrange power. Her şeyi daha verimli ve olması gereken bir powerplant kadar ekler Kawasaki iddiaları daha alt düzey ve orta kademe gücüne sahiptir.

    As for the chassis, the Ninja's new high-tensile steel frame is more rigid to improve stability and handling. Şasi gelince, Ninja 'nın yeni yüksek gerilimli çelik iskelet stabiliteyi ve sürüş kalitesini geliştirmek için daha sert olduğunu. Additionally, the engine is rubber-mounted to reduce vibration. Ayrıca, motor titreşimini azaltmak için lastik monte edilir. Revised suspension front and rear works in concert with wider tires (no sizing is listed) for a better performing chassis. Revize süspansiyon ön ve daha yüksek performanslı şasi için geniş lastikler (hiçbir boyutlandırma listelenir) ile uyum içinde arka çalışır.

    With the very real possibility of ABS becoming mandatory in some markets, Kawasaki has included it as an option. ABS çok gerçek bir olasılık bazı pazarlarda zorunlu olmasıyla birlikte, Kawasaki bir seçenek olarak dahil etmiştir. Weight for the standard model is listed as 379 pounds; add four pounds for the ABS model. Standart model için Ağırlık 379 £ olarak listelenen; ABS modeli için dört kilo artırmak. These would seem to be accurate curb weights, given that the last Ninja we tested tipped the scales at 352 pounds dry. Bunlar test son Ninja 352 £ kuru az terazisi bozulur göz önüne alındığında, doğru frenlemek ağırlıkları gözükmektedir.

    Styling-wise, the new 250 evidently was inspired by the current ZX-10R and ZX-14R. Şekillendirme-bilge, yeni 250 besbelli ZX-10R güncel ve ZX-14R esinlenilmiştir. The crisp, angular upper fairing incorporates headlights reminiscent of those on Kawasaki's flagship liter-class sportbike, and new side fairings with ZX-14R-like vents are part of an effort to better manage heat and keep it away from the rider. Keskin, köşeli üst kaporta Kawasaki amiral gemisi litrelik sınıf sportbıke ve ZX-14R-benzeri delikleri ile yeni yan grenaj üzerinde bu daha iyi ısı yönetmek ve binici uzak tutmak için bir çaba parçası olan anımsatan farlar içermektedir. An all-new tailsection is more in line with Kawasaki's current design trends. Bir all-new tailsection Kawasaki güncel tasarım trendleri doğrultusunda daha fazladır. Ten-spoke wheels and a more modern-looking exhaust silencer (incorporating a new heat shield) also freshen up the visuals, while a hybrid analog/digital dash gives the new Ninja a more polished appearance. Jantlar ve daha modern görünümlü egzoz susturucusu (yeni bir ısı kalkanı içeren) bir hibrid analog / dijital gösterge yeni Ninja daha parlak bir görünüm verirken aynı zamanda, görsel tazelemek On konuştu.

    Further details will have to wait until we get official confirmation from Kawasaki's US distributor. Daha fazla ayrıntı biz Kawasaki ABD distribütörü resmi onay almak kadar beklemek zorunda kalacak. Expect the Ninja 250R's pricing to be competitive with that of the Honda CBR250R. Ninja 250R fiyatlandırma Honda CBR250R bu rekabetçi olmasını bekliyoruz.



    - bu da başka bir site ( çeviri )

    Çeyrek litre makinesi bazı gerçek rekabet ile karşı karşıya ilk kez olduğu gibi Kawasaki nihayet Ninja 250R bazı önemli değişiklikler verdi. The Kawasaki Ninja 250R has been the world's best 250cc motorcycle for more than 20 years and never had any real challenger. Kawasaki Ninja 250R fazla 20 yıldır dünyanın en iyi 250cc motosiklet yapılmış ve herhangi bir gerçek rakibi olmadı. However, Honda brought in the CBR250R last year, which has made Kawasaki sit up and take notice. Ancak, Honda Kawasaki kadar oturmak ve önceden haber almak yaptı ki, geçen yıl CBR250R getirdi. The Kawasaki Ninja 250R does get minor updates (in the form of new colors) every couple of years but for 2013, the Japanese automaker has finally given the bike some very noteworthy upgrades. Kawasaki Ninja 250R küçük güncellemeler (yeni renkler şeklinde), her iki yılda elde etmez ama 2013 için, Japon otomobil nihayet bisiklet bazı çok önemli yükseltmeleri verdi.

    The 2013 Kawasaki Ninja 250R gets design changes all around including a new muffler and tail. 2013 Kawasaki Ninja 250R tüm yeni susturucu ve kuyruk dahil çevresindeki tasarım değişiklikleri alır. The front now houses twin-headlights while the fairing has been redesigned to cool the bike faster and prevent the heat from bothering the rider. Kaporta bisiklet hızlı soğutmak ve binici rahatsız ısı kaybını önlemek için yeniden tasarlandı ederken önünde artık ikiz farlar barındırıyor. The Kawasaki Ninja 250R is now more aerodynamic as well. Kawasaki Ninja 250R yanı artık daha aerodinamik. The Japanese automaker has also gone ahead and made changes to the 250cc, parallel twin engine, giving it new cylinders, piston, crank cases along with a revamped fuel injection system and dual throttle valves. Japon otomobil de önde gitti ve yeni silindir, piston, yenilenen yakıt enjeksiyon sistemi ve çift gaz vanaları ile birlikte krank durumlarda vererek, 250cc paralel ikiz motor değişiklikler yapmıştır. The steel tube frame has been redesigned as well which cuts down vibrations. Titreşimleri azaltır hangi sıra çelik boru çerçevesi yeniden tasarlandı. The company has given the Ninja 250R new suspension system and brakes along with offering ABS as an option. Şirket bir seçenek olarak ABS sunan birlikte Ninja 250R yeni süspansiyon sistemi ve fren vermiştir.

    Kawasaki Ninja 250R için bir diğer önemli değişiklik yeni araç kümesidir. Many have complained about the boring analogue meter found on the old Ninja 250R and the company has finally incorporated an all new console. Birçok nihayet tamamen yeni bir konsol yer vermiş eski Ninja 250R ve şirket bulunan sıkıcı analog metre hakkında şikayet var. The new cluster houses a rectangular LCD display along with an analogue tachometer, which is red-lined at 13,000 RPM. Yeni küme 13.000 RPM hızında kırmızı çizgili bir analog takometre, birlikte bir dikdörtgen LCD ekran barındırıyor. There are the usual tell-tale warning lights, which are spread across the complete cluster. Tam küme yayılmış zamanki söylemek masalı uyarı ışıkları vardır. The alloy wheels have been re-designed and look very similar to the ones found on the Bajaj Discover 125 ST. Alaşım jantlar yeniden tasarlanmış ve bulduklarımızı çok benzer oylandı Bajaj Discover 125 ST. The Ninja 250R has been given new dual tone colors too. Ninja 250R çok yeni çift tonlu renkler verilmiştir. The quarter-litre machine continues to weigh the same as before, but the ABS version is 2 kgs heavier at 174 kgs. Çeyrek litre makine daha önce olduğu gibi aynı tartmak devam eder ancak ABS versiyonu 174 kg az 2 kg daha ağır. Power figures are yet to be revealed but we expect them to remain the same at 33 BHP. Güç rakamlar ortaya henüz ama biz onları 33 BHP aynı kalmasını bekliyoruz.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-sunulmus.html
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  11. #31
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Ben senin yerinde olsam güzel bir bisiklet alırdım nedir bu hırs 240 km ile gitmek araba gibi kolay mı 200 ile giderken başını bir dikip baktın mı rüzgarın tokatını yemek yorar adamı gezecegim diyip motosiklet al sürat için alma az yaksın fazla hızlı olmasın zaten bir çogu otomobilden seridir nevaleni al yanına çık turlara samimi söylüyorum ucuz basit motosikletlerim vardı sürat yapmazdı ama etrafıma doya doya bakardım gezerdim şimdi altımızda ki kıymetli parçası pahalı masrafı agır daha dikkatli suruyorsun manzarayı kaçırıyorsun
    Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975

  12. #32
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    ulen hala 0-100 diyor vay arkadas. bu adama laf anlatılmaz soylıyım. dayak lazım dayak YZF125R gorunum olarak guzel baslangıc motosikleti için ideal. ille de yok 250 diyosan Hyosung bak derim. kaslı motosiklet. 600 veya 1000cc'ye gecıs ıcın uygun bence. Bu kafada gıdersen tavsiye degil dayak alırsın soylıyım. ya forumda hıc konusma 600lugunu 1000lıgını al hayatı kafana gore yasa ya da burda soylenenlerı dıkkate al, hayatı daha uzun yasa.
    ihakanvardal bunu beğendi.
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  13. #33

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Amacım sürekli 240basmak değil lakin türkiye yollarında intahar demek
    Benim için en önemli olan 0-100 hızlanması ara hızlanmalar cok önemli birde güvenlik
    2. olarakda yakıt tüketimi
    Ve hala cevabımı alamadım kimse bilmiyor snırım

  14. #34
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı serkan3535 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım sürekli 240basmak değil lakin türkiye yollarında intahar demek
    Benim için en önemli olan 0-100 hızlanması ara hızlanmalar cok önemli birde güvenlik
    2. olarakda yakıt tüketimi
    Ve hala cevabımı alamadım kimse bilmiyor snırım
    İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
    İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
    Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
    Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
    Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri
    Honda CBF 250, Keeway Superlight 150, Stadion M48 1975

  15. #35

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Teşekkür ederim.Evet ilk tecrübem olcak ama araba tecrübem var 1.0 yaris inden tut 2.0 tdi passat kullanmışlığım var.
    aradğım motor 320d gibi seri olsun yeter 8sn de 100ü görse olur.Sanırım 2.alternatif dediğiniz oluyor amayoltutuşu nsldır yakıt tüketimi en önemlisi güvenlik sistemi abs fln?
    Hondakinki apaci motoru tam ilki fena deil gibi.birde 0 almayı düşünüyorum

    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
    İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
    Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
    Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
    Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri

  16. #36

    Üyelik
    01 Mart 2013
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Nc750X
    umarım video sana birşeyler anlatır!!!
    ihakanvardal bunu beğendi.

  17. #37
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    Serkan Bey Selamlar,

    Eğer biraz olsun forumu araştırmış olsaydınız sorularınızın butun cevaplarını çoktan bulmuş olurdunuz. Beni sakın yanlış anlamayın ama bilmem kaç saniye de çıkan bir motorun derdine düşmüşsünüz. Bırakın yaris'i ferrari bile kullanmış olsaydınız 250 cc bir motorun üstünde tavuk gibi titrerdiniz yine. Size tek tavsiyem 150 cc bir commuter motosiklet alıp gerçek anlamda bu işi öğrendikten sonra hayalinizdeki motora yönelmek. Uslubum biraz sert oldu ama bu tamamen işin ciddiyetini farkına varmanız içindir.
    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”
    Dr. Seuss

  18. #38

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Siz beni yanlış anladınız ben demiyorumki sürekli bascam gaza tehlikeli hareketler yapcam vb.
    Gerektiğinde sollamak için basarım gaza,ilk kalkışlarda basarım vb. gibi ayrıca kaza her yerde yapcak bir şey yok.o zaman ev sap gibi oturalım
    Motor hayalim var hoşuma gidiyor

    Alıntı Angelmarker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    umarım video sana birşeyler anlatır!!! http://www.youtube.com/watch?v=cmHK0XFCPVI


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:07 ----------

    ben yarisi gücsüz araba olarak sölemiştim ferrari kullanmadım ama lamborghini gallardo kullanmıştım
    demek istediğim 0-100e hantal zor cıkan motor istemiyorum seri olmasını istiyorum.

    Alıntı ihakanvardal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Serkan Bey Selamlar,

    Eğer biraz olsun forumu araştırmış olsaydınız sorularınızın butun cevaplarını çoktan bulmuş olurdunuz. Beni sakın yanlış anlamayın ama bilmem kaç saniye de çıkan bir motorun derdine düşmüşsünüz. Bırakın yaris'i ferrari bile kullanmış olsaydınız 250 cc bir motorun üstünde tavuk gibi titrerdiniz yine. Size tek tavsiyem 150 cc bir commuter motosiklet alıp gerçek anlamda bu işi öğrendikten sonra hayalinizdeki motora yönelmek. Uslubum biraz sert oldu ama bu tamamen işin ciddiyetini farkına varmanız içindir.

  19. #39
    haojin2005 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2012
    Şehir
    Arnavutköy/İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YBR 125 2006/Lada Samara 1500i 2001
    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk Defamı süreceksin Eğer öyle ise cbf150 al hafif son surati yetecektir ayrıca 0-100 muhtemelen 10 sn falandır 120 km max hız
    İkinci alternatif 250 cc Hyosung 250 cbf250 bunların da 0-100 7-8 sn Civardır 140-160 max hız
    Kawasaki er5 tecrubeli oldugunu varsayarak yazıyorum 5-6 sn civardırı 160-180 max hız
    Tecruben iyi oldugunu varsayalım cbr600rr 600f benzer motor hacimleri naked sınıfları 3-4 Sn 0-100 Max hız 240-270 km
    Sanırım yeterlidir 1000 cc ve yukarısı biraz daha seri
    Cbf 10 s de 100 km hız?
    Bir insanın gerçek zenginliği, onun bu dünyada yaptığı iyilikleridir. (Hz. Muhammed(s.a.v))Bizim dinimiz, akla en uygun ve en doğal bir dindir. Ve ancak bu nedenledir ki son din olmuştur.(M.K.Atatürk)

  20. #40
    ihakanvardal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda VFR 800, Suzuki Hayabusa gsxr 1300
    Tamam git bir tane 1300cc turbo hayabusa felan al gayet seridir tövbe tövbeeee....
    “Don't cry because it's over, smile because it happened.”
    Dr. Seuss


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)