500luk yeni model hondalar beklemeye degecek
Reklamlar
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Islak diyecektin sanırım
Birde Ninja 300'ün ıslagına bak...
Evet bu almanyada 700 serisi ile 500 serisinin aynı fiyata satılmasını anlayabilen ve açılayabilecek varmı?
Niye kimse buna tepki vermedi
bikere 500cc 700cc die ayırmamak lazım bg güçleri aşa yukarı aynı değilmi nc700 serisinin olayı farklı düşük devir mantığı ile çalısıyor ama bu 500lükler bidliğimiz motorsiklet gibi 200cc fark olmasına rahmen bunlarda ortalama 50bg pek güç farkı olmadıgından aynı paraya satılıyor olamazmı keyfinize göre seçin die silindirler daha küçük ama performans aşa yukarı aynı ayriyetten bizim ülkemizdeki mtv vergisini göz önüne alırsak 650cc yi geçtiği için ncye okadar para vereceğimize 500x daha mantıklı olmazmı vergi diliminde daha düşük seviyede bu yüzden düşünuyorum ben aynı para olmasının sebebini - nc700 ler daha az yakıyor ama benzine vermediğimizi 50cc için devlete fazladan 200tl olarak veriyoruz lanet olsun ya türkiyedede bi iş bak adamlar yapmış olmus diyemiyoruz herşey boktan herşey malca :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Reklamlar
-
Cbr500r ın tipi baya hoşuma gitti aslında 15 binden az olursa kesin alırım 17-18 olursa hayatta o parayı vermem.
İnşallah hondada kawa gibi yapmaz yoksa elinde patlar bu motorlar.Bu arada kuru ağırlığı 164 kgmiş
-
İntik adlı üyeden alıntı
Cbr500r ın tipi baya hoşuma gitti aslında 15 binden az olursa kesin alırım 17-18 olursa hayatta o parayı vermem.
İnşallah hondada kawa gibi yapmaz yoksa elinde patlar bu motorlar.Bu arada kuru ağırlığı 164 kgmiş
abs li ve 16 olursa bence gayet iyi kawa 300cc ye oparayı istiyor ben misal 4 silindir istemiyorum ama bi performansta olsun istiyorum cbr500rr accent eralara linealara karsı boynumuzu bükmez :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
abs li ve 16 olursa bence gayet iyi kawa 300cc ye oparayı istiyor ben misal 4 silindir istemiyorum ama bi performansta olsun istiyorum cbr500rr accent eralara linealara karsı boynumuzu bükmez :D
Aynen katılıyorum, bence güç ideal, bu modellerde ara güçte bir motor yoktu, 15 civarı olursa güzel olur
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
abs li ve 16 olursa bence gayet iyi kawa 300cc ye oparayı istiyor ben misal 4 silindir istemiyorum ama bi performansta olsun istiyorum cbr500rr accent eralara linealara karsı boynumuzu bükmez :D
Evet 2 silindir ve yakıt açısından çok iyi abs opsiyonelmiş abssiz modelin 15ten fazla olmaması lazım olmamalı olamaz(inşallah) :D
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Islak diyecektin sanırım
Birde Ninja 300'ün ıslagına bak...
Evet bu almanyada 700 serisi ile 500 serisinin aynı fiyata satılmasını anlayabilen ve açılayabilecek varmı?
Niye kimse buna tepki vermedi
Yok ben demiyecektim öyle bişey Almaya sitesinde "Gewicht vollgetankt"= 194 kg yazıyor. Yani ingilizcesi "Kerb Weight" oluyor, Türkçesi de "boş ağırlık" Bence de ıslak ağırlığı olsa gerek, ama 17.3 litre depoyu ve biraz da yağı çıkartınca 174 kg kuru ağırlık kalıyor geriye. Bence yine fazla. ER6 zaten 174-178 kg bişey. Honda'nın biraz daha hafif olmasını beklerdim.
Diğer yazdıklarına ben de anlam veremedim, biz başka şeyler konuşuyormuşuz gibi takılalım en iyisi Bir de ısrarla "RR" olarak yazılıyor Honda da açık açık demiş işte, 'bak ben bunda tek R kullanıyorum, öyle eski 250RR veya 400RR gibi motorlar beklemeyin, 600RR ın küçük kardeşi değil bu' diye. Neyse...
-
benim kisisel gorusum gelecek model 500f olacak
-
Honda böyle giderse Türkiye'yi motor satışında tekrar feth edecek
TVS'e mail atıyorum yeni model apacheleri getirin artık diye arıyorlar v euro2 olduğu için getiremeyiz diyorlar. :(
Çinli yerine Honda, Yamaha, TVS, BMW vb. markalar Türkiyeye tam olarak satış yapsa keşke.
(Her modelin getirilmesinde ve getirilme aşamasının aksamamasında)
-
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
bikere 500cc 700cc die ayırmamak lazım bg güçleri aşa yukarı aynı değilmi nc700 serisinin olayı farklı düşük devir mantığı ile çalısıyor ama bu 500lükler bidliğimiz motorsiklet gibi 200cc fark olmasına rahmen bunlarda ortalama 50bg pek güç farkı olmadıgından aynı paraya satılıyor olamazmı keyfinize göre seçin die silindirler daha küçük ama performans aşa yukarı aynı ayriyetten bizim ülkemizdeki mtv vergisini göz önüne alırsak 650cc yi geçtiği için ncye okadar para vereceğimize 500x daha mantıklı olmazmı vergi diliminde daha düşük seviyede bu yüzden düşünuyorum ben aynı para olmasının sebebini - nc700 ler daha az yakıyor ama benzine vermediğimizi 50cc için devlete fazladan 200tl olarak veriyoruz lanet olsun ya türkiyedede bi iş bak adamlar yapmış olmus diyemiyoruz herşey boktan herşey malca :D
Türkleri kimse iplemiyor motosiklet pazarımız çok küçük bu yüden bizim sacma vergilerimiz göz önüne alınarak üretilmiş motorlar değil bunlar.
aynı fiyat mevzuna gelince tam ikisinin de gücü yakın 48 biri diğeride 48 ve 52. Almanyada A1'i olan 52 alıyor anladığın kadarıyla ama arada %45 tork farkı var. Bu ciddi bir sürüş kalitesi getirir. biri 43nm biri 62 nm. Bu güne kadar ayrı cc lerde aynı sınıfta ,aynı fiyatlı motor üretilmedi. Ben bunun örneğini görmedim. Bu iş bence garipliğini koruyor
Syanur adlı üyeden alıntı
Yok ben demiyecektim öyle bişey
Almaya sitesinde "
Gewicht vollgetankt"= 194 kg yazıyor. Yani ingilizcesi "Kerb Weight" oluyor, Türkçesi de "boş ağırlık"
Bence de ıslak ağırlığı olsa gerek, ama 17.3 litre depoyu ve biraz da yağı çıkartınca 174 kg kuru ağırlık kalıyor geriye. Bence yine fazla. ER6 zaten 174-178 kg bişey. Honda'nın biraz daha hafif olmasını beklerdim.
Diğer yazdıklarına ben de anlam veremedim, biz başka şeyler konuşuyormuşuz gibi takılalım en iyisi
Bir de ısrarla "
RR" olarak yazılıyor
Honda da açık açık demiş işte, 'bak ben bunda tek R kullanıyorum, öyle eski 250RR veya 400RR gibi motorlar beklemeyin, 600RR ın küçük kardeşi değil bu' diye. Neyse...
ER-6F ile kıyaslamalı, kuru agırlığı ki oda 184 kg kalmış aklımda ıslak ise 205 gibi birşey. İkiside çift silindir aynı tip olduğundan Hondanın agırlığında aşırı bir tuhaflık yok gibi. Ama şehir içi sıkışık dur kalklı trafikte bir Alex efenime söyliyim bir cbr250 olmaktan uzak bu 500'lük CBR tekre Aslında aliminyum alaşım şase ve hafif alaşım jantlar olsa bir 10 kilo daha iner ama bu sefer motorun fiyatı, dolayısıyla sınıfı değişir.
Ama ninja 300 de CBR500 de kullanım amacına göre gereksiz ağır haklısın o konuda. Ninja300 kuru 172kg hemen hemen aynı
kursattekin adlı üyeden alıntı
benim kisisel gorusum gelecek model 500f olacak
cb500 ABS siz 15 bin in az altına gelir tabi medyum olmaya gerek yok. Ama Hondanın X ve R yi kastırıp düşük fiyattan pazara sokmak gibi bir gayesi yok bence. Bunun sattın satamdını var, sanayi bakanlığından onayı var, yedek parça stoğu var, servis elemanlarını eğitmesi var
-
Ben cb500x i çok sevdim, fiyatının makul olması halinde izdivaç yapabiliriz neden olmasın.sadece tahmin benimkisi minimum 17000 olur gibi.ne kadar çekici motorlar var yahu biz motorseverler her motoru alamasakta iştahla bakmaktayız.şu topic kaç sayfa olur bilemiyorum ama alsakta almasakta muhabbeti bile güzel.
-
hihi adlı üyeden alıntı
Ben cb500x i çok sevdim, fiyatının makul olması halinde izdivaç yapabiliriz neden olmasın.sadece tahmin benimkisi minimum 17000 olur gibi.ne kadar çekici motorlar var yahu biz motorseverler her motoru alamasakta iştahla bakmaktayız.şu topic kaç sayfa olur bilemiyorum ama alsakta almasakta muhabbeti bile güzel.
Aynen hocam. Kadınlar aralarında gün yapıp dedikodu yaparya... Bizim de pek eksiğimiz yok hani
-
Türkiyede güzel şeylerde oluyor mu? Lütfen biri açıklasın
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
honda bunu gene 20000'e satar aradaki vergi farkını da cebine indirir...ötv indirimini öyle yapmadı mı? yedirmez vatandaşa...malum ne getirse satıyor...
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
-
NC700 serisi oldukça güzel aletler. Bana göre fiyatlarını "yaklaşık olarak" karşılıyorlar, TR şartlarındaki fiyatlara göre tabi. Ama NC700 ün altında bir motor dünyaları vermez adama, 'bir ömür boyu bunu sürerim ben' dedirtmez hani. Gelecek olan CB serisini kastediyorum tabi. O yüzden +15.000 TL gibi bir fiyat çektiklerinde bana göre maddi durumu güçlü olan ve Honda diye motora aldananlar 0 km alacaktır. Şuanda 15.000 TL ye okadar çok güzel ve temiz motor var ki piyasada... Böyle 50hp lik bir aleti bukadar paraya almak... R modeline okadar vurulan arkadaşlar biraz daha ekleyip XJ6 diversion F modeline bakabilirler belkide, yada direk 2.elini alabilirler...
-
Ben fiyatinin 13 lira oldugunu gordum ruyamda ama honda benzinculerle anlasmisti daha dogrusu devletle benzinin fiyati da 13 lira idi yani uzerini devletten alacakmis
1litre benzin = 1 adet cb500x
-
-
kursattekin adlı üyeden alıntı
kotu haber vermek istemem ama honda gene becerdi ( kullaniciyi )
TAHMINI FIYATLAR ( ABS yok )- ( ABS li ) fiyatlara devlet opucugu dahil, TL cinsinden
CB500F- 18.400TL-19.900TL
CBR500R-18.900TL-20.400TL
CB500X-19.400TL-20.900TL
isteyen alir isteyen almaz
ben bu topicten ve 500serisinden kaciyorum, galiba kawasakide takilacagim
Bunlar pattaya'daki motor fiyatlarımı kürşat
Başlığınla çeliştin baya... Kesin yargılarla ve cümelelerle konuşmuştun ama sedece ortalığı karaıştırdın Honda reklamı yaptın başka bir işe yaramadı
-
0 abs li tenere alırım ben bu fiyatlara
Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
https://www.facebook.com/BoutiqueMoto
-
-
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır. |
|
Sebep: Konu sahibinin isteği üzerine kilitlenmiştir. |
|
|
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)