İhtiyacı olanlar için KLE 500 servis manueli.
http://rapidshare.com/files/34620172...anual.pdf.html
İhtiyacı olanlar için KLE 500 servis manueli.
http://rapidshare.com/files/34620172...anual.pdf.html
Teşekkürler hocam.
Bu arada KLE 500'ün parça bulunabilirliği, servis desteği ve motosikletin geneli hakkında bir de ufak bi yorum yazabilirseniz memnun olurum.
İncelemeye aldığım bir motosiklet KLE 500. Lakin, Türkiye'de kullanıcısının üzülmesine neden olabilecek bazı olumsuzluklarının(Parça, servis ve fazla yakma)olduğuyla ilgili rivayetler duymaktayız. Birinci el kullanıcısı tarafından yapılacak yorum haliyle muteber olacaktır. Saygılar.
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
Benim motorum EN 500.Bu nedenle sadece motor kısmına (aynı olduğu için) yorum yapabilirim.Model yılına göre 46-50 beygir gücü var.Yeni benzin zamlarından sonra km.de 16 kuruş yakıyor ortalama.16 olan öndişliyi 17 yaptım ve 7000 devirde 150 km.hız yapıyor.Daha fazlasını deneyemedim daha.Parça işi Honda kadar zengin değildir.Geçen egsantrik zinciri gerekti piyasadan 140 lira fiyat verdiler,Z-Moto'dan 105 liraya aldım.Politika şöyle:Ellerinde yoksa her cuma Hollanda'ya sipariş geçiliyor,ortalama iki-üç hafta arasında geliyor dediler.Bu usul artık genel politika,aşırı maliyet nedeniyle kimsede yeterli,her şeyin bulunduğu stok yok.Elin yatkınsa ufak tefek için servis aramıyorsan ve zaten az arıza yaptığından sorun olmaz bence.Gerekirse yurtdışından kendinde getirtebiliyorsun.
Biniş ve sürüş kısmı hakkında yorum yapamıyorum.
Abi, motorunuzun yakıtını hesap ettim ve 100 km'de ortalama 4,38LT gibi bi değer çıktı ; sizdeki motorla aynı motor Kle ve Er-5 tede var ama onların yakıt tüketimler ortalama 5Lt civarında , siz bunun için motorunuza herhangibirşey yaptınız mı yoksa çok yumuşak mı kullanıyorsunuz ya da En500 yapısı ititbariyle Cruiser olduğundan dolayı mı diğer motordaşlarından az yakıyor veya diğer motorları kullanan arkadaşlar mı çok agresif?
Bu değer ön dişliyi değiştirdikten sonraki değer.Yaklaşık 900 devir düştü.Örnek: 5000 devirde 100 km.yaparken 4100 de 100 km.yapıyor.Pek nazik kullanmam ama tekerlek çapları ve dişli oranları etkilidir bu ölçümlerde.
Peki abi , öndişliyi büyütmek yakıtı düşürüyor ve bizim için pozitif bir değişim olarak gözükmekte yalnız bu tip dişli oynamaları,orjinallikten kayma motor için herhangi bir olumsuz durum oluşturmuyor mu ; bunları şunun için soruyorum ; büyük cc'ye geçiş yaparsam beni en çok düşündüreceklerin yakıt ve bakım masrafları olduğunu düşündüğümden ötürü soruyorum ki herhangibi naked ya da enduro alındığında da zannedersem aynı veya yakın ölçülerde bu tasarrufu sağlarız gibime geliyor ve motor için bi handikap yoksa yakıt tüketimi için ileride bende bu tip bi değişiklik yapmak isterim doğrusu..
[B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]
benim er-5 de yakıt tüketimi 100 km de 5 lt. havaların soğuk oluşunu, jigle kullanımını düşünce vede yaz kullanımında yaptığım yakıt denemelerinde en düşük 4,5 lt görebildim. bu denemeleride 4000 devir 80 km hız limitinde yaptım. 4000 deviri geçince tüketim artıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)