Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Her Marka Model CC/Yan Sanayi/Çıkma Parça/Aksesuar

    REKLAM ALANI
  1. #61
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu güzel ama şunuda unutmamak lazım, yan sanayi fren balatası kullanmak fren disk ve kampananın daha çabuk aşınmasına ve zaman içinde daha fazla masrafa yol açar arkadaşlar. sanmayınki her ucuz parça iyidir. her parça test ve uzun deneyler sonucunda mühendislik hesapları ile geliştirilir
    aslında Lucas tarzı marka balatalarda takılabilir...bence servisin taktığı balata çin işi...sonucta distribütör getiriyor...düşük ccde orjinal diye bi kavram olmasa gerek...servisin taktığına orjinal dersek yanılırız...

    mesela yan sanayi dediğimiz seramik...orjinalden 10 kat daha sağlam ve aynı fiyata balatalarda var...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu güzel ama şunuda unutmamak lazım, yan sanayi fren balatası kullanmak fren disk ve kampananın daha çabuk aşınmasına ve zaman içinde daha fazla masrafa yol açar arkadaşlar. sanmayınki her ucuz parça iyidir. her parça test ve uzun deneyler sonucunda mühendislik hesapları ile geliştirilir
    Yine de 1 TL'lik standart ampulün neden serviste 5 TL'ye satıldığını anlayabilmiş değilim...

    Maalesef yetkili servisler bizleri sağılacak inek olarak görüyor (tıpkı devletin vatandaşı gördüğü gibi). Sonuçta bundan biz de zararlı çıkıyoruz, onlar da...
    Ağır metal insanı...

  3. #63
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çıkma parça alın.
    Motoru çalan kazansın.
    Söken kazansın.
    Satan kazansın.
    Türk hırsızı kazansın.


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında Lucas tarzı marka balatalarda takılabilir...bence servisin taktığı balata çin işi...sonucta distribütör getiriyor...düşük ccde orjinal diye bi kavram olmasa gerek...servisin taktığına orjinal dersek yanılırız...

    mesela yan sanayi dediğimiz seramik...orjinalden 10 kat daha sağlam ve aynı fiyata balatalarda var...
    ben yurtiçikuryede motorlu kurye ve araç şefiyim. motorların bakım, masraf ve arıza yapan parçalarını ve fiyat kontrölünü ben yapıyorum yan sanayi parçaların fiyatları çok uygun ve daha yumuşak olanları var bizde bunları taktırıyoruz ama dediğim gibi yıllık takip ve kontrollerimde yan sanayi parça orjinaline göre hem km hemde dayanıklılık olarak daha avantajlı olabiliyor. keşke motorlu kuryelerinde bu konuya dahil olsa tecrübelerini anlatsalar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------

    Alıntı emrello adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de 1 TL'lik standart ampulün neden serviste 5 TL'ye satıldığını anlayabilmiş değilim...

    Maalesef yetkili servisler bizleri sağılacak inek olarak görüyor (tıpkı devletin vatandaşı gördüğü gibi). Sonuçta bundan biz de zararlı çıkıyoruz, onlar da...
    orijinalle yan sanayi ampül arasında çok fark var, her ampül iç atomunun yapısına uygun olarak seçilir, yan sanayi ampül kullandığında far ışıklarının dağıldığını fark edeceksiniz, gözle görülmese bile cihazda çok net belli oluyor ve muayene sırasında far kusurlu çıkıyor.

  4. #64
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    ümraniye dudullu

    imam hatip lisesi yanı

    firma sahibinin adı TAYFUN

    örnek.

    ngk orjinal buji:5 tl
    ybr debriyaj teli:5 tl
    ybr gaz teli:5 tl
    ybr arka balata :7,5 tl

    firma aynı zamanda RİALLİ motorun bayii

    tükkanda ne arasan var ve muhabbet bir insan
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  5. #65
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı emrello adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine de 1 TL'lik standart ampulün neden serviste 5 TL'ye satıldığını anlayabilmiş değilim...

    Maalesef yetkili servisler bizleri sağılacak inek olarak görüyor (tıpkı devletin vatandaşı gördüğü gibi). Sonuçta bundan biz de zararlı çıkıyoruz, onlar da...

    bizm Lanet Honda bir gecede 30 liralık krankı 160 liraya çıkardı...

    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :
    ben yurtiçikuryede motorlu kurye ve araç şefiyim. motorların bakım, masraf ve arıza yapan parçalarını ve fiyat kontrölünü ben yapıyorum yan sanayi parçaların fiyatları çok uygun ve daha yumuşak olanları var bizde bunları taktırıyoruz ama dediğim gibi yıllık takip ve kontrollerimde yan sanayi parça orjinaline göre hem km hemde dayanıklılık olarak daha avantajlı olabiliyor. keşke motorlu kuryelerinde bu konuya dahil olsa tecrübelerini anlatsalar.[COLOR="Silver"]

    orijinalle yan sanayi ampül arasında çok fark var, her ampül iç atomunun yapısına uygun olarak seçilir, yan sanayi ampül kullandığında far ışıklarının dağıldığını fark edeceksiniz, gözle görülmese bile cihazda çok net belli oluyor ve muayene sırasında far kusurlu çıkıyor.

    sayın arkadaşım sen bu işleri o zaman daha iyi bilirsin...YBR nin yan sanayisi o kadar gelişmişki ne yazık ki servisler bile çaktırmadan yan sanayinin fiyatınıda seçenek olarak sunup müşterinin arzusuna bırakıyorlar...artık kimse distribütörün kucağına oturmak istemiyor...Bizim Hondayıda yakın zamanda aynı son bekliyor...takılan ampüller genelde OSRAM veya NGK bujiler oluyor alsında...servisin belli bir kar marjı koymasına eyvallah...ama bizimde piyasa araştırması yapma hakkımız var kıyas hakkımız var...örneğin benim Honda servisiminde FABRİKA dan şikayeti var...müşteri yan sanayiye tenezzül ettikce onlarında işleri azalıyor vs...bizi bu hallere düşüren aldımığım markanın TR distribütörünün zihniyeti...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:36 ----------

    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ümraniye dudullu

    imam hatip lisesi yanı

    firma sahibinin adı TAYFUN

    örnek.

    ngk orjinal buji:5 tl
    ybr debriyaj teli:5 tl
    ybr gaz teli:5 tl
    ybr arka balata :7,5 tl

    firma aynı zamanda RİALLİ motorun bayii

    tükkanda ne arasan var ve muhabbet bir insan
    ulan kanka ağzına sağlık...

    işte buraya gidip fotolar çekip koyacağım...


    şu ngk buji var ya beyler servisimde 12 gayme...ben dağlara taşlara vurayımmı kafayı şimdi...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #66
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:10 ----------



    ben yurtiçikuryede motorlu kurye ve araç şefiyim. motorların bakım, masraf ve arıza yapan parçalarını ve fiyat kontrölünü ben yapıyorum yan sanayi parçaların fiyatları çok uygun ve daha yumuşak olanları var bizde bunları taktırıyoruz ama dediğim gibi yıllık takip ve kontrollerimde yan sanayi parça orjinaline göre hem km hemde dayanıklılık olarak daha avantajlı olabiliyor. keşke motorlu kuryelerinde bu konuya dahil olsa tecrübelerini anlatsalar.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:19 ----------



    orijinalle yan sanayi ampül arasında çok fark var, her ampül iç atomunun yapısına uygun olarak seçilir, yan sanayi ampül kullandığında far ışıklarının dağıldığını fark edeceksiniz, gözle görülmese bile cihazda çok net belli oluyor ve muayene sırasında far kusurlu çıkıyor.
    Far ampulünden bahsetmiyorum zaten, 1 TL'lik basit stop ampullerinden bahsediyorum. Far ampulü konusunda mutlaka fark olacaktır (ki markası belli ve onu bile servisten almak yerine parçacıdan almak daha ucuza geliyor).
    Ağır metal insanı...

  7. #67
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    babaçi Nickli Üyeden Alıntı
    ümraniye dudullu

    imam hatip lisesi yanı

    firma sahibinin adı TAYFUN

    örnek.

    ngk orjinal buji:5 tl
    ybr debriyaj teli:5 tl
    ybr gaz teli:5 tl
    ybr arka balata :7,5 tl

    firma aynı zamanda RİALLİ motorun bayii

    tükkanda ne arasan var ve muhabbet bir insan

    arkadaşlar orijinal parça fiyatları bunlar değil

    mete_han bende cbf 150 kullanıyorum 20.000 km oldu lastik ve zincir hariç tek kuruş masraf etmedim.
    cbf 150 krank fiyatı 160.00 tl iken
    ybr 125 krank fiyatı 560.00 tl varın gerisini siz düşünün

  8. #68
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    mete_han bende cbf 150 kullanıyorum 20.000 km oldu lastik ve zincir hariç tek kuruş masraf etmedim.
    cbf 150 krank fiyatı 160.00 tl iken
    ybr 125 krank fiyatı 560.00 tl varın gerisini siz düşünün

    baooo...ben o zaman sevineyim napim...şu bizim cbf topacınada uğrasana birikimleri paylaşırız...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #69
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı emrello adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far ampulünden bahsetmiyorum zaten, 1 TL'lik basit stop ampullerinden bahsediyorum. Far ampulü konusunda mutlaka fark olacaktır (ki markası belli ve onu bile servisten almak yerine parçacıdan almak daha ucuza geliyor).
    özür
    ben far ampülü ile karıştırdım biz yamahanın avrupa yakasında ve asya yakasında iki servisle çalışıyoruz. arka stop ampülü 0.87 tl + kdv olarak faturalandırılıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:59 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    baooo...ben o zaman sevineyim napim...şu bizim cbf topacınada uğrasana birikimleri paylaşırız...
    arkadaşlar daha öyle ayrıntılar varki honda ile yamaha arasında anlatsam yanlış anlaşılır bunları toplantı olduğunda genelde arkadaşlarla paylaşıyorum, bende 10 yıl motorlu kuryelik yaptım ve 9 yıldır hız motoruna biniyorum, avatarda gördüğünüz eski hayabusam.
    cbf 150 krank bölümünde kol ile balans arasında pullar vardır kol arıza yaptığında balanslara sürtmesin diye
    ybr 125 te bu anlattığım yok kol arıza yaptığında direk balansları çiziyor ve ustanız iyi değilse parça değişme yoluna gidiyor. bu sadece yukarıda belirttiğim krank + diğer parçalar ve işçilik 1000 tl civarına çıkıyor,

    başka bir örnek,
    ybr silindir ve piston seğman 180 tl. kaliteli yan sanayisi
    cbf 150 bu parçalar orijinal bu para.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

    bu arada dükkan tayfasında ve gezilerinde beni görebilirsiniz, toplantılarda çok kez eğitim ve bilgi amaçlı paylaşımlarımız oluyor.
    oğlum ve ben,gürkan başkanım keldaşım selamlar olsun

  10. #70
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    arkadaşlar daha öyle ayrıntılar varki honda ile yamaha arasında anlatsam yanlış anlaşılır bunları toplantı olduğunda genelde arkadaşlarla paylaşıyorum, bende 10 yıl motorlu kuryelik yaptım ve 9 yıldır hız motoruna biniyorum, avatarda gördüğünüz eski hayabusam.
    cbf 150 krank bölümünde kol ile balans arasında pullar vardır kol arıza yaptığında balanslara sürtmesin diye
    ybr 125 te bu anlattığım yok kol arıza yaptığında direk balansları çiziyor ve ustanız iyi değilse parça değişme yoluna gidiyor. bu sadece yukarıda belirttiğim krank + diğer parçalar ve işçilik 1000 tl civarına çıkıyor,

    başka bir örnek,
    ybr silindir ve piston seğman 180 tl. kaliteli yan sanayisi
    cbf 150 bu parçalar orijinal bu para.[COLOR="Silver"]


    :
    bunları cbf 150 de de paylaşırsın mutlu oluruz...benimde bildiğim KRANK RULMANLARIMIZIN dandik olduğu...ve garanti kapsamın japon rulmanlara 5-10 vererek değiştirmemiz gerektiği...bilyalar zaman içinde dağılabiliyormuş...vs vs...benim cbfnin kullanımla alakalı sıkıntı oldu...motoru biriyle değiştik...arkadaş nasıl yapıp becerdiyse 5 km içinde pistondan sesler gelmeye başladı...%50 güc kaybı yaşadım...ertesi gün o takırtı tukurtularla servise gittim piston gömlek atıcaz dediler...tamam dedik...sonra pistonu kranktan sökemeyince yahu parana kıyda şu krankıda değişelim dediler...motorum istem dışı 400 tlye sıfırlandı...şu an 45.000 de...servisin dediği motoru anormal sıkıştırmış arkadaşın...yahu bu kadar basitmi bu işler...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  11. #71
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    babaçi Nickli Üyeden Alıntı
    ümraniye dudullu

    imam hatip lisesi yanı

    firma sahibinin adı TAYFUN

    örnek.

    ngk orjinal buji:5 tl
    ybr debriyaj teli:5 tl
    ybr gaz teli:5 tl
    ybr arka balata :7,5 tl

    firma aynı zamanda RİALLİ motorun bayii

    tükkanda ne arasan var ve muhabbet bir insan

    arkadaşlar orijinal parça fiyatları bunlar değil

    mete_han bende cbf 150 kullanıyorum 20.000 km oldu lastik ve zincir hariç tek kuruş masraf etmedim.
    cbf 150 krank fiyatı 160.00 tl iken
    ybr 125 krank fiyatı 560.00 tl varın gerisini siz düşünün
    topiğin başlığı gereği orjinal olmadığını yazmadım.

    sadece buji orjinal gerisi yan sanayii parçalardır
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  12. #72
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    topiğin başlığı gereği orjinal olmadığını yazmadım.

    sadece buji orjinal gerisi yan sanayii parçalardır
    o fiyata ngk orijinal buji alamazsın, benim zamanım bunları (parçaları) incelemek ve araştırmakla geçiyor

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bunları cbf 150 de de paylaşırsın mutlu oluruz...benimde bildiğim KRANK RULMANLARIMIZIN dandik olduğu...ve garanti kapsamın japon rulmanlara 5-10 vererek değiştirmemiz gerektiği...bilyalar zaman içinde dağılabiliyormuş...vs vs...benim cbfnin kullanımla alakalı sıkıntı oldu...motoru biriyle değiştik...arkadaş nasıl yapıp becerdiyse 5 km içinde pistondan sesler gelmeye başladı...%50 güc kaybı yaşadım...ertesi gün o takırtı tukurtularla servise gittim piston gömlek atıcaz dediler...tamam dedik...sonra pistonu kranktan sökemeyince yahu parana kıyda şu krankıda değişelim dediler...motorum istem dışı 400 tlye sıfırlandı...şu an 45.000 de...servisin dediği motoru anormal sıkıştırmış arkadaşın...yahu bu kadar basitmi bu işler...
    evet ybr lerde krankla ilgili bu sıkıntı var daha elektirik aksamından bile konu açmadım.

    hava soğutmalı motosikletlerde piston şişirmek çok kolay

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:57 ----------

    mete_han
    yanlız açılmışken krank da yapılsın olayına anlam veremiyorum, düz gün kullanılan bir honda (küçük cc motorlardan bahsediyorum) bu km içinde asla krank arızası vermez, ben 6 adet honda motorsikleti hurdaya çıkardım ilk honda titanımla 2000 model 250 bin km sonra krank arıza yaptı

  13. #73
    babaçi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    Comet
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o fiyata ngk orijinal buji alamazsın, benim zamanım bunları (parçaları) incelemek ve araştırmakla geçiyor:cat:

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:55 ----------



    evet ybr lerde krankla ilgili bu sıkıntı var daha elektirik aksamından bile konu açmadım.

    hava soğutmalı motosikletlerde piston şişirmek çok kolay
    dostum orjinal olduğunu şiddetle iddia etmiyorum,

    fakat arkadaş samimi birisi,diğer tüm mallarının yan sanayii olduğunu zaten söylüyor kendisi.

    olurya yolun düşerse sende bir bak kontrol et.yada aklında olsun bir programda görüşebilirsek benim bujiyi kontrol et.

    aldığım sanırım 3. buji ve 6000 km'de bir değiştiriyorum sorun yaşamadım
    Ne irfandır veren ahlâka yükseklik nede vicdandır, Fazilet hissi insanlarda, Allah korkusundandır

  14. #74
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum orjinal olduğunu şiddetle iddia etmiyorum,

    fakat arkadaş samimi birisi,diğer tüm mallarının yan sanayii olduğunu zaten söylüyor kendisi.

    olurya yolun düşerse sende bir bak kontrol et.yada aklında olsun bir programda görüşebilirsek benim bujiyi kontrol et.

    aldığım sanırım 3. buji ve 6000 km'de bir değiştiriyorum sorun yaşamadım
    para kazanma hırsı insanı bozuyor, orijinalle yan sanayi arasında yazıları ve yazı renkleri farklı
    bir de çokça buji değişmesini anlayamıyorum servislerin, ben bu jilerimi 15.000 km bir değiştiriyordum. orijinal bir buji tırnak ayarı ile yazdığım km çok rahat yapıyor.
    hız motorunu düşün 4 adet buji ve 6.000 km bir değiştirğini korkunç para

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:16 ----------

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:29 ----------

    buda benim cbf

  15. #75
    egelim 43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2009
    Şehir
    KÖTAYA
    Motosikleti
    Mondial 125 UPM (Pizzacı moturu) :)
    Sizi gidi caponcular sizi topaclarda çin mallarını yerden yere vurursunuz parça lazım oldumuda honda beat e mondial bilmem neye bilmem ne ohh iisiniz valla şaka bi yana hayırlı olsun herkes kesesine göre bi şeyler bulsun inş.
    "HERKESİN DOĞRUSU KENDİNE DOĞRU"eşşşşşekkkk gibi çalış insan gibi yaşa bumu la dünya?

  16. #76
    gokayugur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2008
    Şehir
    Çanakkale Merkez
    Motosikleti
    SYM Joyride 200
    Banada orjinal olmayan Suzuki AN 125 sol ve kafa grenajları lazım. Bulabileceğim bir yer var mı bildiğiniz. Yada eBay' dan falan bulabilir miyiz ?
    Suzuki AN 125 - 2008 / 0 - 24500 km
    SYM Joyride 200 - 2008 / 4500 - 20000+ km (Halen Devam)

  17. #77
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o

    [/COLOR]mete_han
    yanlız açılmışken krank da yapılsın olayına anlam veremiyorum, düz gün kullanılan bir honda (küçük cc motorlardan bahsediyorum) bu km içinde asla krank arızası vermez, ben 6 adet honda motorsikleti hurdaya çıkardım ilk honda titanımla 2000 model 250 bin km sonra krank arıza yaptı
    birde müşterinin paranoyası ve pipirikliğine görede değişiyor iş...

    titanla cbfyi bir tutmazsın herhalde...


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post1851401


    asubayah seni böyle alalım lütfen...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #78
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    arkadaşlar benim motora da arka amrtisör lazım inş çıkar biryerlerde

  19. #79
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    Ankara-Trabzon
    Motosikleti
    artık yok
    Alıntı Akileos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    banada bu hyonun aynası lazım ...sirkacide o kadr aradım yok

    600f aynası aldım onuda durduğu yerde arkadaş kırdı...
    bi aynaya 100 tl vermek istemiyorum ama yok işte...nerde bulucaz bunun yan sanayisini ..

    ben 2 takım kendime, 1 takım başka bir arkadaşa olmak üzere, ebay'dan 3 takım karbon kaplamalı ve led sinyalli 600f aynası aldım, taktım, kullandım ve kullanıyorum. burda orjinalinin tanesi 100 lira iken bunların çifti 70 küsür liraya kapıma kadar geldi.

  20. #80
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde müşterinin paranoyası ve pipirikliğine görede değişiyor iş...

    titanla cbfyi bir tutmazsın herhalde...


    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post1851401


    asubayah seni böyle alalım lütfen...
    fırsatım oldukça bundan sonra oradayım


4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler